Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9463

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Sorenspige » 10. sep 2018, 17:46

Nej, det ved jeg, at han ikke gør. Han taler generelt ikke om personlige ting med sine venner.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf bluetof1 » 10. sep 2018, 18:52

Confucius skrev:
VanillaQueen skrev:Som overskriften lyder, har du eller har du oplevet din ex-kæreste/ kæreste / mand fortæller sine venner om jeres sexliv?

Jeg havde engang en ex der fortalte hans nærmeste hvordan det var at have sex med en jomfru (mig)... :nej:

Synes virkelig det er kikset, og glad for han er i fortiden.

Har du oplevet noget lignende?


Jeg ville selv blive rasende, hvis hun talte med andre om vores sexliv. Det er noget mellem hende og mig. Det skal hendes veninder, søster, mor, whatever ikke indvies i. Det ville være fyringsgrund, hvis hun gjorde. Det går to veje. Jeg kunne heller ikke selv drømme om at fortælle venner eller brødre om mit sexliv - hverken med hende eller med andre.


Hvor går grænsen for dig?
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7486
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Animi » 10. sep 2018, 19:13

Det er jeg sikker på, at mine ekskærester har gjort. Ligesom jeg også har delt med mine venner. Det har jeg intet problem med, så længe det ikke udstiller nogen :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf HappyPaww » 10. sep 2018, 19:16

Tror faktisk kvinder er langt mere tilbøjelige til at sladre til veninderne om deres sexliv end mænd er.
3
Selma156
Indlæg: 2350
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6816

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Selma156 » 10. sep 2018, 19:23

Det har været lidt forskelligt. Min eks og jeg delte lidt af hvert om vores sexliv, men én gang gik han over stregen og fortalte sine venner om nogle meget specifikke præferencer jeg havde delt med ham. Det syntes jeg faktisk ikke var fedt. Ellers har jeg ikke noget problem med at tale om ens sexliv (eller mangel på samme, hah). Jeg gør det også selv, dog som regel ikke i detaljer. Men som LadyFox siger, så er det jo en stor del af ens liv.
0
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Nacaw » 10. sep 2018, 19:52

HappyPaww skrev:Tror faktisk kvinder er langt mere tilbøjelige til at sladre til veninderne om deres sexliv end mænd er.

Jeg tror omvendt at mænd (både dem omtalt i denne tråd, samt i almindelighed) deler mere af sexlivet med venner end deres kvinder tror :D

Alder har nok en del at sige, unge mennesker deler MEGET :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Artem » 10. sep 2018, 20:03

Kan godt være at det mest er min fordom, men jeg tror mere at veninder taler om sådan noget end mænd gør. Og hvis mænd endelig gør er det mere generelt, eller noget tø hø humor.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Prosperity74 » 10. sep 2018, 20:13

Det gør han ikke.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16945
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 20:37

Sandsynligvis. Jeg kunne selv finde på det samme. Det ser jeg ikke noget galt i, men der er også mange måder at gøre det på uden der går for meget konkurrence og "høhø pik og patter" i det.

Det er en blanding af råd og erfaringer fx "hvordan holder du balancen i den stilling?", "hvordan undgår du smadrede knæ?" "oplever du også at den her stilling er dårlig?" og lignende hvor fyren ikke bliver udleveret med "personfølsomme detaljer".

Men der er da også blevet delt historier fra kiksede one night stands eller hvis der er sket noget pinligt i forbindelse med et besøg der skulle føre til sex. Så griner vi lidt over at jeg fik en forstrukket muskel i underlivet eller at jeg tog med en fyr hjem fra byen og var så fuld at jeg var ved at falde i søvn på hans toilet. Så deler de nogle andre sjove episoder imens vi klasker os på låret og ikke kan få vejret.
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf godtnavn » 10. sep 2018, 22:01

Ingen anelse, men håber det ikke da den eneste rigtig tætte ven han har (og jeg er sikker på han ikke snakker om det med de andre) er blevet en af mine bedste venner, så det ville være lidt akavet for mig, i hvert fald hvis det var mere end overfladisk. Men det er jeg også sikker på at min ven ville sige fra overfor :)

Tilgengæld blev min barndomsveninde på et tidspunkt kærester med ham, så jeg ved ting jeg ikke vil vide om min ven :genert: Men jeg fik hurtigt sagt til hende at jeg ikke ville vide den slags om ham :) Personligt snakker jeg også kun meget overfladisk om vores sexliv og kun ting som jeg heller ikke ville have et problem hvis han snakkede med sine venner om :)
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9662

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Tanten » 10. sep 2018, 22:41

En tanke: Hvis man er i et parforhold og taler med sine nære venner eller veninder om sin egen seksualitet, kommer det jo automatisk til at omfatte ens partners, selvom fokus ikke lægges der, eller der gives detaljer?
5
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Zombie » 11. sep 2018, 00:00

Tanten skrev:En tanke: Hvis man er i et parforhold og taler med sine nære venner eller veninder om sin egen seksualitet, kommer det jo automatisk til at omfatte ens partners, selvom fokus ikke lægges der, eller der gives detaljer?


Bingo.

Min kæreste er et yderst privat menneske og taler ikke med folk om sit sexliv.
Vi har snakket om, hvad der er okay at dele, også herinde. Så er der rene linjer mellem os.

Til gengæld har jeg måtte sluge den kamel, at der findes et par håndfulde kvinder i vores fælles, udvidede omgangskreds, som har endog meget detaljeret indsigt i vores sexliv, slet og ret fordi de har været sammen med min kæreste og derfor ved, hvordan han typisk gebærder sig og hvad han foretrækker.

I begyndelsen troede min kæreste, at min akavethed desangående skyldtes jalousi - men da jeg fik det forklaret ham, forstod han det godt. Men der er intet at gøre ved det og det er nogle skønne kvinder, så der er bestemt ingen bebrejdelse fra min side. Det er bare uheldigt, at jeg kan føle mig udleveret mod min vilje, til en række kvinder jeg aldrig selv ville dele sådanne oplysninger med. Sådan er det bare, og det må man komme over.

Min kæreste lider så den tort at være i hobbygruppe med en af mine ekser - en gang om året bruger de ca 14 dage sammen efter arbejde, hvor de bygget grej og så tager de til et arrangement en forlænget weekend, hvor de er sammen næsten 24-7.
For min kæreste er det langt værre end hvis det bare var en tilfældig, jeg havde haft sex med.
Så sådan er det, når man kommer i et mindre miljø. Akavet. :D
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9662

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Tanten » 11. sep 2018, 00:09

^Jeg tænker, de har indsigt i, hvordan de selv fungerede med ham seksuelt, da de var et par - ikke hvordan I to aktuelt fungerer sammen. Min erfaring er i hvert fald, at seksualiteten udvikler sig hele livet igennem og antager nye former sammen med nye partnere.

Jeg har indtryk af, at langt de fleste udviser en pli omkring evt. tidligere interaktion med andres nuværende partnere, idet det netop er akavet for alle parter - der bliver nok snakket, om muligt, mindre sex i dé situationer, end der normalt ville blive.
4
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Zombie » 11. sep 2018, 00:17

Tanten skrev:^Jeg tænker, de har indsigt i, hvordan de selv fungerede med ham seksuelt, da de var et par - ikke hvordan I to aktuelt fungerer sammen. Min erfaring er i hvert fald, at seksualiteten udvikler sig hele livet igennem og antager nye former sammen med nye partnere.

Jeg har indtryk af, at langt de fleste udviser en pli omkring evt. tidligere interaktion med andres nuværende partnere, idet det netop er akavet for alle parter - der bliver nok snakket, om muligt, mindre sex i dé situationer, end der normalt ville blive.


Jeg ved godt, der er varianter, men de ved jo, hvordan og hvorledes min kæreste gerne vil nogle ting og gør nogle ting.

Så selvom det selvfølgelig varierer og alt det der, så har de stadig en indsigt, jeg hånden på hjertet gerne havde været dem foruden.

Heldigvis har han ikke været sammen med nogle af de gimper, jeg virkelig ikke bryder mig om. Det havde været super træls.

Men altså, nu er der fokus på det og så kommer det lidt ud af proportioner. I virkeligheden fylder det uendelig lidt. Jeg tror, en del af det var, at jeg ikke vidste det, da vi fandt sammen, så det føltes som lidt af en begmand. Det kom jeg over.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16945
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Fortæller din kæreste / mand hans venner om jeres sexliv?

Indlægaf Misantropen » 11. sep 2018, 00:26

Zombie skrev:
Tanten skrev:^Jeg tænker, de har indsigt i, hvordan de selv fungerede med ham seksuelt, da de var et par - ikke hvordan I to aktuelt fungerer sammen. Min erfaring er i hvert fald, at seksualiteten udvikler sig hele livet igennem og antager nye former sammen med nye partnere.

Jeg har indtryk af, at langt de fleste udviser en pli omkring evt. tidligere interaktion med andres nuværende partnere, idet det netop er akavet for alle parter - der bliver nok snakket, om muligt, mindre sex i dé situationer, end der normalt ville blive.


Jeg ved godt, der er varianter, men de ved jo, hvordan og hvorledes min kæreste gerne vil nogle ting og gør nogle ting.

Så selvom det selvfølgelig varierer og alt det der, så har de stadig en indsigt, jeg hånden på hjertet gerne havde været dem foruden.

Heldigvis har han ikke været sammen med nogle af de gimper, jeg virkelig ikke bryder mig om. Det havde været super træls.

Men altså, nu er der fokus på det og så kommer det lidt ud af proportioner. I virkeligheden fylder det uendelig lidt. Jeg tror, en del af det var, at jeg ikke vidste det, da vi fandt sammen, så det føltes som lidt af en begmand. Det kom jeg over.

Kan du komme med nogle eksempler? Altså ikke i detaljer :-D

Jeg er bare nysgerrig. Hvis det er nogle tabubelagte lyster eller feticher, hvor det også "rammer" dig kan jeg godt forstå dig. Fx hvis vi er ude i noget med at han gerne vil gå med ble og have sin kæreste til at skifte ham.
0

Tilbage til "Forhold og sex"