Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Moxy-lady » 10. sep 2018, 20:40

Åben dog munden og sig til ham at du gerne vil have at det går langsomt fremad. Uanset hvordan du vender og drejer det så er din måde at date på (og tempoet de forskellige ting sker i) ret usædvanlig, og jeg tænker at du vil få mere ud af at være ærlig og sige at du altså foretrækker at det går meget (meget) langsomt. Måske oveni købet give ham nogle reelle guidelines for hvad du betragter som acceptabel adfærd (og hvornår) for hvis du reagerer sådan over at han strejfer din røv med hånden på 3.date, så tænker jeg at han ikke har særlig stor råderum til at prøve sig frem. Og så sidder du om et halvt år og undrer dig over at han ikke har forsøgt at kysse dig endnu.

Han er ikke en pervers stodder der kun er ude efter sex bare fordi han strejfer din røv med hånden. Lad nu være med at overreagere.

Undskyld min grove tone, men synes simpelthen at du stiller nogle spilleregler op som manden ikke har en jordisk chance for at gennemskue, da de er ret snævre, uden spille med åbne kort. Altså hvis han forsøger sig med et kys vil han jo nærmest blive udnævnt til at være voldtægtsforbryder.

(jeg baserer mit svar på både denne og tidligere tråde)
17
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 20:42

VanillaQueen skrev:
Misantropen skrev:
VanillaQueen skrev:Åh det håber jeg ikke, det er godt nok tidligt for mig og har kun kendt ham i 3/4 uger nu.. :(

Så snak med ham.

Misforståelser sker, men man kan spare sig selv for mange bekymringer og spekulationer ved at gøre noget ved det man er i tvivl om.


Ja det har du også ret i :) skal ses med ham om 14 dage, så tager jeg det op med ham ;)

Hvorfor ikke før?
1
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Tanten » 10. sep 2018, 20:59

VanillaQueen skrev:
Eden skrev:Han viser bare, at han ikke har dig i vennezonen. Det er en god ting.

Slap af og nyd det, hvis du også kan lide ham. Det lyder sådan.


Okay det jeg glad for :)

men tror du ikke det på en måde også kan betyde han vil i seng med mig? Eller er det bare mig der er paranoid?


Det vil han jo nok gerne på et eller andet tidspunkt, hvilket er ret normalt, når man dater?
12
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Tanten » 10. sep 2018, 21:01

VanillaQueen skrev:
Rapfisk skrev:
VanillaQueen skrev:
Rapfisk skrev:Han viser bare, at han ikke har dig i vennezonen. Det er en god ting.

Slap af og nyd det, hvis du også kan lide ham. Det lyder sådan.


Okay det jeg glad for :)

men tror du ikke det på en måde også kan betyde han vil i seng med mig? Eller er det bare mig der er paranoid?

Jeg tror, han gerne vil i seng med dig, når I er klar til det. Det bestemmer I jo i fællesskab.


Åh det håber jeg ikke, det er godt nok tidligt for mig og har kun kendt ham i 3/4 uger nu.. :(


Han smider dig næppe ned på jorden i Tivoli og gennemfører et samleje mod din vilje, fordi han har indikeret fysisk tiltrækning ved at strejfe din bagdel uden på tøjet på 3. date? Sex forudsætter jo, udover et fælles ønske om det, for det meste også, at man er alene.
7
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Jedi » 10. sep 2018, 21:05

Uden at have læst resten af tråden, så tænker jeg.......hvorfor må han ikke det? Formålet med at date, når man er udover det første møde, er vel at lære hinanden bedre at kende, også intimt? En aening (er det overhovedet et ord?) er da ret uskyldigt i den sammenhæng.
1
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 21:11

Jedi skrev:Uden at have læst resten af tråden, så tænker jeg.......hvorfor må han ikke det? Formålet med at date, når man er udover det første møde, er vel at lære hinanden bedre at kende, også intimt? En aening (er det overhovedet et ord?) er da ret uskyldigt i den sammenhæng.


fordi jeg er bange for at springe til "kæreste" tag og forhold hvis vi skynder os så hurtigt.. Jeg vil gerne lære ham bedre at kende først :(

og tro mig, jeg vil gerne have ham, han er tiltrækkende, pæn og har en flot krop (veltrænet) men jeg kender ham ikke så godt.
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2018, 21:18

Men... Hvor gamle er I?
Det lyder helt vildt at du stejler så meget over at han på 3. date (!) forsigtigt lægger op til mere og i øvrigt respekterer dine signaler om at du ikke er tilpas med den slags berøring?
Medmindre I er religiøst ortodokse eller meget unge er det altså fuldkommen normalt at man som voksent menneske subtilt forsøger at nærme sig hinanden ved forsigtige berøringer. Og han gør jo det helt rigtige ved at forstå dine signaler og stoppe da du signalerer ubehag.
16
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. sep 2018, 21:22

kidkomb skrev:Men... Hvor gamle er I?
Det lyder helt vildt at du stejler så meget over at han på 3. date (!) forsigtigt lægger op til mere og i øvrigt respekterer dine signaler om at du ikke er tilpas med den slags berøring?
Medmindre I er religiøst ortodokse eller meget unge er det altså fuldkommen normalt at man som voksent menneske subtilt forsøger at nærme sig hinanden ved forsigtige berøringer. Og han gør jo det helt rigtige ved at forstå dine signaler og stoppe da du signalerer ubehag.


Ifg. et tidligere indlæg er TS 25 og daten 30.
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Jedi » 10. sep 2018, 21:23

VanillaQueen skrev:
Jedi skrev:Uden at have læst resten af tråden, så tænker jeg.......hvorfor må han ikke det? Formålet med at date, når man er udover det første møde, er vel at lære hinanden bedre at kende, også intimt? En aening (er det overhovedet et ord?) er da ret uskyldigt i den sammenhæng.


fordi jeg er bange for at springe til "kæreste" tag og forhold hvis vi skynder os så hurtigt.. Jeg vil gerne lære ham bedre at kende først :(

og tro mig, jeg vil gerne have ham, han er tiltrækkende, pæn og har en flot krop (veltrænet) men jeg kender ham ikke så godt.


Hvorfor er du bange for det? Dater du ham (eller andre), fordi du ikke vil have en kæreste?
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2018, 21:25

DetSorteCirkus skrev:
kidkomb skrev:Men... Hvor gamle er I?
Det lyder helt vildt at du stejler så meget over at han på 3. date (!) forsigtigt lægger op til mere og i øvrigt respekterer dine signaler om at du ikke er tilpas med den slags berøring?
Medmindre I er religiøst ortodokse eller meget unge er det altså fuldkommen normalt at man som voksent menneske subtilt forsøger at nærme sig hinanden ved forsigtige berøringer. Og han gør jo det helt rigtige ved at forstå dine signaler og stoppe da du signalerer ubehag.


Ifg. et tidligere indlæg er TS 25 og daten 30.

Det ved jeg ærlig talt ikke lige hvad jeg skal tænke om.
Så må TS være religiøs tænker jeg.
Jeg har svært ved at forstå hvordan man kan synes at manden opfører sig unormalt, medmindre man tilhører en eller anden form for ortodoks religion eller er meget ung.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 21:28

VanillaQueen skrev:
Jedi skrev:Uden at have læst resten af tråden, så tænker jeg.......hvorfor må han ikke det? Formålet med at date, når man er udover det første møde, er vel at lære hinanden bedre at kende, også intimt? En aening (er det overhovedet et ord?) er da ret uskyldigt i den sammenhæng.


fordi jeg er bange for at springe til "kæreste" tag og forhold hvis vi skynder os så hurtigt.. Jeg vil gerne lære ham bedre at kende først :(

og tro mig, jeg vil gerne have ham, han er tiltrækkende, pæn og har en flot krop (veltrænet) men jeg kender ham ikke så godt.

Det tror jeg de fleste kan forstå. Et eller andet sted har alle vel en frygt for at dumme sig når de er interesseret i en anden mand/kvinde.

Der er ikke noget galt med at du har det sådan! Og det skal du ikke ignorere, men du vil gøre det så meget lettere for dig selv og ham fyren hvis du er åben og kan snakke om dine bekymringer.

At du tidligere har oplevet trælse ting i forhold er ikke hans skyld. Det er ikke ham der har gjort det og det er ikke fair at du lader dine dårlige oplevelser gå ud over ham.

Gør jer begge en tjeneste og find ud af hvor dine grænser er. Når du ikke engang selv kender dem eller lytter og respekterer dine grænser hvordan skal han så kunne vide hvad de er.
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf hotlips » 11. sep 2018, 00:19

At du skal finde en psykolog, det er sq ikke godt at tænke på det som noget skrækkeligt at han kunne tænkes at have lyst til sex med en efter 3 dates når man er et voksent menneske i Danmark.

Egentlig forstår jeg ikke helt hvorfor man roder sig ud i et starte noget forholdsagigt hvis man synes det er så slemt at han rører ved en, men siden du insisterer på at du har lyst til ham så må det jo være noget mere generelt at du reagerer sådan og det lyder ikke helt sundt.

Jeg tror ikke ret mange ville fortsætte med at ses hvis de fik at vide at du tænkte som du gør om så minimal berøring, og hvorfor skulle man det, der er forskel på at have brug for tid før man er klar til at have decideret sex og så på at gå i selvsving på den måde og tænke som du gør på at han måske har lyst til dig.
Jeg synes ikke det er urimeligt at tro at en man går på date med flere gange vil tænke en smule pænere om de ting end man kunne forvente af en vildt fremmed og jeg har svært ved at se hvad der skulle opveje at lade sig udsætte for en der ikke bryder sig om at man rører ved dem.
10
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf HappyPaww » 11. sep 2018, 04:49

Jeg tænker at du skal arbejde med dig selv, inden du dater videre. Som det påpeges ovenfor kommer du jævnligt med lignende historier om nye mænd du dater, hvor du påpeger at dine grænser overskrides, du vil tage det langsomt osv.

Men jeg tror altså slet ikke du skal date, for du finder ikke kærligheden og det tempo (som er hvilket?) du søger hvis du bliver ved på den måde. I hvert fald ikke med almindelige mænd - så må du finde en mormon eller noget :D

Bevares, du skal ikke gå i seng med mænd på første date hvis du ikke har lyst, men der er altså noget galt når man stejler så meget over helt uskyldige berøringer og mulige intentioner om at tage forholdet til næste skridt efter nogle ugers dating.

Så ja, overvej kraftigt en psykolog eller anden terapeut til at få bearbejdes hvorfor du har de reaktionsmønstre du har.
7
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf LadyFox » 11. sep 2018, 04:59

Jeg tænker at det er dig der er anderledes end normen, så er det også dig der må gøre en indsats for at tingene forløber på en måde der er til at følge med i for dig. Du må simpelthen åbne munden og kommunikerer ud hvad du forventer og hvor dine grænser går INDEN de bliver overtrådt. Du kan ikke forvente at dem du dater kan læse dine tænker, slet ikke når dit forhold til dating er ret unikt.

Jeg synes ikke at du er rimelig overfor din date, den måde du skriver om den på her inde har en vipe af at du synes de er for meget, underlige, er forkerte og nærmest har været på grænsen til at forbryde sig på dig. På trods af det på sammetid virker som om at din date faktisk er temmelig ordentlig og respektfuld.

Og så tror jeg det bliver op af bakke at skulle finde en date der ikke har LYST til at have sex med dig, at han har lyst til det er jo ikke det samme som at have sex, eller at i skal have det lige nu. Hvorfor må han ikke have lyst til at have sex med dig?
16
...
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf B&O » 11. sep 2018, 09:52

Var det numse Rasmus ?
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også

Tilbage til "Forhold og sex"