Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4275

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Tilly » 12. sep 2018, 08:35

paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:

Jeg er ikke sikker. Måske du lige skulle opsummere? :D
5
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 4179

Indlægaf Tanten » 12. sep 2018, 14:34

paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:

Formentlig. Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input, så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.
9
Brugeravatar
paint
Kort karma: 337
Likede indlæg: 13807

Indlægaf paint » 12. sep 2018, 15:57

Tanten skrev:

Formentlig. Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input, så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.

Og det har man jo så lov at overveje årsagen til...
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1287
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21482

Indlægaf LadyFox » 12. sep 2018, 16:11

paint skrev:
Tanten skrev:

Man behøver jo heller ikke at følge stemningen i ens tråde, bare fordi at man opretter dem. Heldigvis.

Men risikoen ved at oprette tråde er jo at folk begynder at reflektere over det man skriver, og komme med inputs. Nogen gange er der jo så flere end en der ser nogle af de samme ting, dog synes jeg ikke at refleksionerne i tråden her er identiske, på trods af at ligge tæt op af hinanden, altså, i det ene indlæg findes der en lille finesse der ikke ses i de andre lignende indlæg.

Skulle jeg oprette en tråd, vil jeg da hellere have en masse svar der lægger tæt op af hinanden, end et enkelt og de andre så holder sig væk, for hvis jeg sammensætter de små forskelle så vil jeg jo ende med mere vejledning end hvis kun den første havde givet sin mening til kende.
5
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
paint
Kort karma: 337
Likede indlæg: 13807

Indlægaf paint » 12. sep 2018, 16:18

LadyFox skrev:
paint skrev:
Tanten skrev:

Formentlig.
Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input,
så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.

Man behøver jo heller ikke at følge stemningen i ens tråde, bare fordi at man opretter dem. Heldigvis.

Men risikoen ved at oprette tråde er jo at folk begynder at reflektere over det man skriver, og komme med inputs. Nogen gange er der jo så flere end en der ser nogle af de samme ting, dog synes jeg ikke at refleksionerne i tråden her er identiske, på trods af at ligge tæt op af hinanden, altså, i det ene indlæg findes der en lille finesse der ikke ses i de andre lignende indlæg.

Skulle jeg oprette en tråd, vil jeg da hellere have en masse svar der lægger tæt op af hinanden, end et enkelt og de andre så holder sig væk, for hvis jeg sammensætter de små forskelle så vil jeg jo ende med mere vejledning end hvis kun den første havde givet sin mening til kende.

Det var særligt det markerede, jeg refererede til.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1287
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21482

Indlægaf LadyFox » 12. sep 2018, 16:21

paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
Tanten skrev:

Formentlig.
Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input,
så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.

Det var særligt det markerede, jeg refererede til.

Min kommentar var både ment til den pågældende kommentar, og dem før det, så som dette:

"Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:"
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 376
Likede indlæg: 3752

Indlægaf Marioneta » 12. sep 2018, 16:26

Det kan godt være en hård omgang at få så meget enstemmigt at vide omkring at man er "forkert på den". Så kan det godt være at det er rigtigt, men det er svært at sluge og selvom man ikke sluger det råt og formidler at man har, så kan det jo sagtens være, at man læser og reflekterer over ting.
5
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 10
Likede indlæg: 179

Indlægaf SAGA » 15. sep 2018, 15:19

En finger på din numse? Hvordan gør man det? :genert:
0
Brugeravatar
JumboJette
Kort karma: 37
Likede indlæg: 377

Indlægaf JumboJette » 16. sep 2018, 08:46

SAGA skrev:En finger på din numse? Hvordan gør man det? :genert:

Fingre, pluralis. :) Det giver vist god nok mening.
2
Er du cykelrytter eller liderkarl?
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 10
Likede indlæg: 179

Indlægaf SAGA » 18. sep 2018, 14:58

JumboJette skrev:

Jeg synes der stod finger men ja så giver det mening :D
1
Brugeravatar
JumboJette
Kort karma: 37
Likede indlæg: 377

Indlægaf JumboJette » 19. sep 2018, 08:44

SAGA skrev:
JumboJette skrev:

Jeg synes der stod finger men ja så giver det mening :D

Jeg kom til at sende et blankt grønt, men ville have skrevet "selv tak :D " :)
1
Er du cykelrytter eller liderkarl?
Brugeravatar
Selina
Kort karma: 5
Likede indlæg: 96

Indlægaf Selina » 19. sep 2018, 10:02

Jeg må ærligt indrømme at hvis en fyr er nået frem til en tredje date med mig, så må han sgu godt ligge sin hånd på min numse.
8
Smiling_Goat
Kort karma: 797
Likede indlæg: 13149

Indlægaf Smiling_Goat » 19. sep 2018, 16:09

Selina skrev:Jeg må ærligt indrømme at hvis en fyr er nået frem til en tredje date med mig, så må han sgu godt ligge sin hånd på min numse.

Og jeg ville blive skuffet, hvis han ikke gjorde det :D
11
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 773
Likede indlæg: 10341

Indlægaf vibbsen » 20. sep 2018, 20:43

Smiling_Goat skrev:
Selina skrev:Jeg må ærligt indrømme at hvis en fyr er nået frem til en tredje date med mig, så må han sgu godt ligge sin hånd på min numse.

Og jeg ville blive skuffet, hvis han ikke gjorde det :D

Jeg har været sammen med den samme mand i 20 år.....Hånd på numse = skal vi knalde :fløjt: :fløjt: :fløjt:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"