Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Jedi » 24. sep 2018, 17:32

Ladysparrow skrev:
twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.


Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.


Det er nok fordi Tinder er en kopi af Grindr, som er en decideret knaldeapp :-D
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Ladysparrow » 25. sep 2018, 01:50

Jedi skrev:
Ladysparrow skrev:
twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.


Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.


Det er nok fordi Tinder er en kopi af Grindr, som er en decideret knaldeapp :-D


Haha, det vidste jeg ikke. Jeg troede Grindr var en datingapp for homoseksuelle. :blush: Var ikke på Tinder mere end et par måneder før vi fandt sammen, så har ikke den store erfaring med apps. :)
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Jedi » 25. sep 2018, 08:33

Ladysparrow skrev:
Jedi skrev:
Ladysparrow skrev:
twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.


Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.


Det er nok fordi Tinder er en kopi af Grindr, som er en decideret knaldeapp :-D


Haha, det vidste jeg ikke. Jeg troede Grindr var en datingapp for homoseksuelle. :blush: Var ikke på Tinder mere end et par måneder før vi fandt sammen, så har ikke den store erfaring med apps. :)


Jeg tror, "dating" dækker over hele spektret i disse dage. Man kan jo også søge sig en en ven rejsepartner på Scor, meeeeeeen de fleste er nok for noget andet.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Neenah » 25. sep 2018, 11:27

Også Tinder. Men vi er det eneste par i vores omgangskreds som har mødtes der.

Vi har 3-årsdag til oktober, blev gift sidste år og har en 4 uger gammel datter.
0
Alenefyr
Indlæg: 16
Tilmeldt: 10. okt 2018, 08:52
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Alenefyr » 16. okt 2018, 12:05

Min første var på "skibet" på det gamle jubii. Vi holdte i godt 9 år.
Min anden var på job. Hun var leder og jeg var assistent. Holdte i 4.5 år
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 16. okt 2018, 12:33

Min storebrors kammerat som jeg var småforelsket i siden jeg var 16ish. Det viste sig at det var gengældt, og som 20årig fandt vi sammen. Det er snart 17 år siden.
7
Brugeravatar
nianaia
Indlæg: 29
Tilmeldt: 10. okt 2018, 13:38
Kort karma: 7
Likede indlæg: 121
Kontakt:

Slettet

Indlægaf nianaia » 7. nov 2018, 18:08

Slettet
Senest rettet af nianaia 20. jan 2021, 13:30, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Ieatmars » 23. nov 2018, 14:30

DenSyngendeLussing skrev:Herinde. Han skrev en sød og rar privatbesked til mig, hvor han inviterede på kaffe, som jeg dog i første omgang svarede lidt afvisende på, fordi jeg var inde i en “træt af mænd” periode. Lige så snart jeg havde trykket send, ombestemte jeg mig dog og tænkte, “ej, du kommer heller aldrig til at møde nye mennesker, hvis du altid er så lukket og utilnærmelig.”

Så jeg sendte ham en ny besked lige efter, hvor jeg takkede ja - og gudskelov for det. Nu har vi været kærester i knap halvandet år og har boet sammen siden juni. Han er det bedste, der nogensinde er sket for mig. :)


Hvis det gik galt fik du i det mindste gratis kaffe :cool:
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf TomKah » 23. nov 2018, 16:21

Chat.forum.dk for 20 år siden.
Internet dating pionerer før det blev opfundet. Dating.dk blev lanceret kort efter.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf vibbsen » 28. nov 2018, 15:36

Under Uret. For godt 20 år siden...

Det var en online dating portal som Ekstra Bladet havde.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Liou » 28. nov 2018, 16:25

Tinder for et år siden, og jeg skammer mig ikke den mindste smule over det :lol:
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf ajnaM » 28. nov 2018, 21:45

På Klaptræet. :D

Om et par uger er det 11 år siden. Føler mig gammel nu. :genert:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Tanten » 11. dec 2018, 02:06

Til en demonstration. Vi var venner i 7 år, inden venskabet blev til kærlighed.
1
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf LidtLakrids » 11. dec 2018, 17:51

Til en fest hos min veninde :) Vi var 15 og 16 år gamle og havde aldrig talt sammen før den dag, men i den alder var det jo ret uforpligtende at blive kærester, så det blev vi den aften :lol2: Det er snart 15 år siden og siden da er kæresteriet blevet til ægteskab, to børn, parcelhus og stationcar :lun:
1
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf lulu-p » 11. dec 2018, 17:53

Vi boede på samme kollegium...... oldstyle.dk
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...

Tilbage til "Forhold og sex"