Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 40
Likede indlæg: 836

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Phlox9 » 21. sep 2018, 09:30

På et kunstprojekt - jeg var kuratorassistent, og han var en af de deltagende kunstnere.
1
Seance
Kort karma: 15
Likede indlæg: 339

Indlægaf Seance » 21. sep 2018, 09:37

Første gang jeg mødte ham gik vi i børnehave sammen.
Senere mødte vi hinanden på nettet. Han friede efter et år, vi blev gift året efter, og 10 måneder senere fik vi vores datter, som nu er syv år gammel.
Jeg er stadig vild med ham :lun:
10
Yetie
Kort karma: 59
Likede indlæg: 711

Indlægaf Yetie » 21. sep 2018, 18:53

Hos min ekskæreste. Vi blev dog først kærester et år efter, da det for længst var slut mellem mig og eksen.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1393
Likede indlæg: 5403

Indlægaf Spjaerten » 21. sep 2018, 18:54

I en gruppe venner, 8 år senere (de fleste uden kontakt) er vi vist nu noget der minder om kærester. Den havde jeg ikke set komme :lol:
Senest rettet af Spjaerten 21. sep 2018, 20:57, rettet i alt 1 gang.
14
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 550
Likede indlæg: 10527

Indlægaf HappyPaww » 21. sep 2018, 19:25

Den Glade Gris for 8 år og to unger siden :lol:
3
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 270
Likede indlæg: 1570

Indlægaf Panton » 22. sep 2018, 09:49

I en bar i byen :)
0
Winners never quit
Quitters never win
#Highdrinkingnofood#
Sødten
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Indlægaf Sødten » 22. sep 2018, 19:58

Mødte min kæreste på Tinder for 3 år siden :) Så jeg er også fortaler for, at Tinder kan bruges som en seriøs dating app. Jeg har desuden to veninder, som også mødte deres kærester på Tinder :)
1
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1210

Indlægaf Prosperity74 » 22. sep 2018, 20:38

På dating.dk
0
Brugeravatar
Lemonella
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 603
Likede indlæg: 10294

Indlægaf Lemonella » 24. sep 2018, 10:17

Vi mødtes på den gamle Get2net chat. Det var i november 1999. Vi sad bare sammen med alle de andre og snakkede om alt og intet og lavede en masse fis og ballade.
Senere mødtes vi til chatfester og trods den store aldersforskel, faldt vi virkelig i hak.

En masse ting skete... mange grimme ting skete... livet skete... vi blev først kærester i september 2002. Der var jeg endelig blevet skilt og havde fået min egen lejlighed.
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 154
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2908

Indlægaf Ladysparrow » 24. sep 2018, 16:46

twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.

Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.
1
Jedi
Kort karma: 45
Likede indlæg: 1330

Indlægaf Jedi » 24. sep 2018, 17:32

Ladysparrow skrev:
twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.

Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.

Det er nok fordi Tinder er en kopi af Grindr, som er en decideret knaldeapp :-D
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 154
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2908

Indlægaf Ladysparrow » 25. sep 2018, 01:50

Jedi skrev:
Ladysparrow skrev:

Haha, det vidste jeg ikke. Jeg troede Grindr var en datingapp for homoseksuelle. :blush: Var ikke på Tinder mere end et par måneder før vi fandt sammen, så har ikke den store erfaring med apps. :)
0
Jedi
Kort karma: 45
Likede indlæg: 1330

Indlægaf Jedi » 25. sep 2018, 08:33

Ladysparrow skrev:
Jedi skrev:
Ladysparrow skrev:

Haha, det vidste jeg ikke. Jeg troede Grindr var en datingapp for homoseksuelle. :blush: Var ikke på Tinder mere end et par måneder før vi fandt sammen, så har ikke den store erfaring med apps. :)

Jeg tror, "dating" dækker over hele spektret i disse dage. Man kan jo også søge sig en en ven rejsepartner på Scor, meeeeeeen de fleste er nok for noget andet.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 356
Likede indlæg: 7753

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. sep 2018, 10:02

Herinde. Han skrev en sød og rar privatbesked til mig, hvor han inviterede på kaffe, som jeg dog i første omgang svarede lidt afvisende på, fordi jeg var inde i en “træt af mænd” periode. Lige så snart jeg havde trykket send, ombestemte jeg mig dog og tænkte, “ej, du kommer heller aldrig til at møde nye mennesker, hvis du altid er så lukket og utilnærmelig.”

Så jeg sendte ham en ny besked lige efter, hvor jeg takkede ja - og gudskelov for det. Nu har vi været kærester i knap halvandet år og har boet sammen siden juni. Han er det bedste, der nogensinde er sket for mig. :)
36
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 354
Likede indlæg: 3712

Indlægaf Neenah » 25. sep 2018, 11:27

Også Tinder. Men vi er det eneste par i vores omgangskreds som har mødtes der.

Vi har 3-årsdag til oktober, blev gift sidste år og har en 4 uger gammel datter.
0

Tilbage til "Forhold og sex"