Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 109
Likede indlæg: 1800

Re: Hvor mødte du din kæreste/mand/kone?

Indlægaf Ladysparrow » 25. sep 2018, 01:50

Jedi skrev:
Ladysparrow skrev:
twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.

Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.

Det er nok fordi Tinder er en kopi af Grindr, som er en decideret knaldeapp :-D

Haha, det vidste jeg ikke. Jeg troede Grindr var en datingapp for homoseksuelle. :blush: Var ikke på Tinder mere end et par måneder før vi fandt sammen, så har ikke den store erfaring med apps. :)
0
Jedi
Kort karma: 17
Likede indlæg: 623

Indlægaf Jedi » 25. sep 2018, 08:33

Ladysparrow skrev:
Jedi skrev:
Ladysparrow skrev:
twinkle skrev:Det er mega åndssvagt, og har faktisk aldrig fortalt nogen den rigtige historie :lol:

Jeg havde i mine unge dage en del online og irl venner igennem en online radio, hvor der tilhørte en irc kanal. Min (i dag) mand og jeg begyndte at skrive sammen først der, og senere på msn messenger :slem:

Herefter besluttede vi os for at mødes. Vi boede ca. to timer fra hinanden. Første gang vi mødtes var i min lille etværelses ungdomsbolig. Vi klikkede med det samme, har lige haft et års bryllupsdag, og har snart været sammen i 10 år.

Ej, det er da en sød historie :). Jeg har altid blabret ud med at vi mødtes på Tinder og mere end en gang har jeg fået kommentaren, ej er det ikke sådan en knaldeapp? :-p Både jeg og min kæreste var på Tinder for at finde en kæreste.

Det er nok fordi Tinder er en kopi af Grindr, som er en decideret knaldeapp :-D

Haha, det vidste jeg ikke. Jeg troede Grindr var en datingapp for homoseksuelle. :blush: Var ikke på Tinder mere end et par måneder før vi fandt sammen, så har ikke den store erfaring med apps. :)

Jeg tror, "dating" dækker over hele spektret i disse dage. Man kan jo også søge sig en en ven rejsepartner på Scor, meeeeeeen de fleste er nok for noget andet.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 290
Likede indlæg: 5914

Indlægaf DenSyngendeLussing » 25. sep 2018, 10:02

Herinde. Han skrev en sød og rar privatbesked til mig, hvor han inviterede på kaffe, som jeg dog i første omgang svarede lidt afvisende på, fordi jeg var inde i en “træt af mænd” periode. Lige så snart jeg havde trykket send, ombestemte jeg mig dog og tænkte, “ej, du kommer heller aldrig til at møde nye mennesker, hvis du altid er så lukket og utilnærmelig.”

Så jeg sendte ham en ny besked lige efter, hvor jeg takkede ja - og gudskelov for det. Nu har vi været kærester i knap halvandet år og har boet sammen siden juni. Han er det bedste, der nogensinde er sket for mig. :)
31
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 335
Likede indlæg: 3331

Indlægaf Neenah » 25. sep 2018, 11:27

Også Tinder. Men vi er det eneste par i vores omgangskreds som har mødtes der.

Vi har 3-årsdag til oktober, blev gift sidste år og har en 4 uger gammel datter.
0
Alenefyr
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Indlægaf Alenefyr » 16. okt 2018, 12:05

Min første var på "skibet" på det gamle jubii. Vi holdte i godt 9 år.
Min anden var på job. Hun var leder og jeg var assistent. Holdte i 4.5 år
1
Jacobsen81
Kort karma: 24
Likede indlæg: 506

Indlægaf Jacobsen81 » 16. okt 2018, 12:33

Min storebrors kammerat som jeg var småforelsket i siden jeg var 16ish. Det viste sig at det var gengældt, og som 20årig fandt vi sammen. Det er snart 17 år siden.
7
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 10
Likede indlæg: 218

Indlægaf SAGA » 7. nov 2018, 18:00

Jeg var i “hans” by pga en undersøgelse på sygehuset. Jeg spiste frokost på en lille kineser i gågaden og han træner i træningscenteret overfor kineseren.

Han smilede og ønskede mig velbekomme. Jeg blev siddende og håbede at han ville komme over og snakke da han var færdig med at træne. Det gjorde han og han var faktisk min første b-ven, men det blev hurtig til et kæreste-forhold :lun:
1
Brugeravatar
nianaia
Kort karma: 3
Likede indlæg: 26
Kontakt:

Indlægaf nianaia » 7. nov 2018, 18:08

På højskolen Skærgården :)
0
MocChi
Kort karma: 3
Likede indlæg: 41

Indlægaf MocChi » 17. nov 2018, 12:41

Vi mødtes gennem en fælles veninde i byen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"