Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Wunder8
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1081

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 1. dec 2016, 19:15

IrmaPigen skrev:Argh, må jo indrømme jeg savner manden lidt. Nok ikke ham som person, for det kender jeg ham ikke godt nok til. Men hans opmærksomhed, hans kys, hans øjne og hans krop, som jeg ret godt kan lide at røre.

Pis. Og nu kom jeg så alligevel til at sende manden en SMS. Jeg er svag :blush:

Det er så pissesvært at holde sig væk, hvis man virkeligt gerne vil den anden og måske er en anelse utålmodigt anlagt :fløjt:

Hvad skrev du, og har han svaret?
1
Wunder8
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1081

Indlægaf Wunder8 » 1. dec 2016, 19:17

I øvrigt TAK for søde grønne kort til mit sidste indlæg - det hjælper altså :kys:
2
IrmaPigen
Kort karma: 378
Likede indlæg: 4605

Indlægaf IrmaPigen » 1. dec 2016, 19:21

Wunder8 skrev:
IrmaPigen skrev:Argh, må jo indrømme jeg savner manden lidt. Nok ikke ham som person, for det kender jeg ham ikke godt nok til. Men hans opmærksomhed, hans kys, hans øjne og hans krop, som jeg ret godt kan lide at røre.

Pis. Og nu kom jeg så alligevel til at sende manden en SMS. Jeg er svag :blush:

Det er så pissesvært at holde sig væk, hvis man virkeligt gerne vil den anden og måske er en anelse utålmodigt anlagt :fløjt:

Hvad skrev du, og har han svaret?

Jotak han har svaret. At han godt kunne tænke sig at jeg tog med ud og kigger på et muligt hus(køb) i weekenden. Også selvom hans børn vil være til stede.

Lige det har jeg så takket nej til pga børnene. Lige lovlig hurtigt for mig :blush:
3
Lys
Kort karma: 271
Likede indlæg: 3611

Indlægaf Lys » 1. dec 2016, 20:42

Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Og nu stikker min indre kyniker næsen frem med tanker om at han sikkert pludselig hiver 4 børn frem af posen eller at han strudser mig eller et eller andet i den stil. Samtidig med at jeg allerede håber helt vildt, at han også er et hit IRL. Gad godt være lidt mere cool...
7
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2069

Indlægaf canoodle » 1. dec 2016, 21:17

Nåe men. Kender i nogle single mænd i alderen 26-43 som kan lide rapkæftede, høje, nørdede damer med dulletendenser (og et barn)? :D Orker ikke at online date, og møder jo ligesom ikke rigtig nogen på min sofa, nu jeg er sygemeldt...

I kan vise dem det her billede:

julefest.jpg

Og det her:

IMG_20161201_222130_resized_20161201_102159305.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
All Adventurous women do
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8949

Indlægaf ManicNinja » 1. dec 2016, 21:29

Lys skrev:Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Og nu stikker min indre kyniker næsen frem med tanker om at han sikkert pludselig hiver 4 børn frem af posen eller at han strudser mig eller et eller andet i den stil. Samtidig med at jeg allerede håber helt vildt, at han også er et hit IRL. Gad godt være lidt mere cool...

Det gad vi alle sammen godt ... :kys:

Men hvor lyder det fedt! Sjove mænd (mennesker i det hele taget) er SÅ meget en mangelvare. Sjove mænd, der så også kan andet end at være sjove, er liiiidt på linje med enhjørninge og julemanden ... Sjældne, sagnomspundne, helt eventyrlige - og måske næsten uden hold i virkeligheden. Men også kun måske. ;)

Håber i den grad, han er en keeper - og har nogle vidunderlige stritører eller sådan noget. (Det synes jeg som oftest, sjove mænd har).
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys

Indlægaf Lys » 1. dec 2016, 21:34

ManicNinja skrev:
Lys skrev:Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Men hvor lyder det fedt! Sjove mænd (mennesker i det hele taget) er SÅ meget en mangelvare. Sjove mænd, der så også kan andet end at være sjove, er liiiidt på linje med enhjørninge og julemanden ... Sjældne, sagnomspundne, helt eventyrlige - og måske næsten uden hold i virkeligheden. Men også kun måske. ;)

Håber i den grad, han er en keeper - og har nogle vidunderlige stritører eller sådan noget. (Det synes jeg som oftest, sjove mænd har).

Jeg synes ofte, at humor og intelligens hænger sammen - og ham her har også et lederjob, så noget må der være mellem ørerne... til gengæld blev han helt tavs, da jeg nævnte min kat :wacko:
3
IrmaPigen
Kort karma: 378
Likede indlæg: 4605

Indlægaf IrmaPigen » 1. dec 2016, 21:37

ManicNinja skrev:

Min date har lidt stritører. Og han har også god humor.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8949

Indlægaf ManicNinja » 1. dec 2016, 21:41

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:

Min date har lidt stritører. Og han har også god humor.

Det er jo dét, jeg siger ... :)

Aj, jeg har nok bare en svaghed for sjove mænd, der er almindeligt pæne, men så er der liiige de dér stritører eller en skæv fortand eller en lidt pudsig næse eller han er ret hjulbenet. Sådan en eller anden signatur, som understreger, at han er ret pæn (fordi man ser ham faktisk stadig som pæn, SELV OM han er hjulbenet, har stritører eller et knæk på næsen). Samtidig passer "den lille skævhed" så til hans originale tankegang (lidt anderledes, men ikke sær).

Sorry. Rabler bare. Men sådan har jeg helt ærligt tit tænkt om sjove/skarpe/originale mænd, jeg var tiltrukket af. :genert:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 810
Likede indlæg: 4787

Indlægaf Planten » 1. dec 2016, 21:45

Canoodle - glem det - jeg skal ikke have konkurrence af dig ;)
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 998
Likede indlæg: 8604

Indlægaf Rapfisk » 1. dec 2016, 22:03

Planten skrev:Canoodle - glem det - jeg skal ikke have konkurrence af dig ;)

Det er derfor, vi skal have hende afsat hurtigst muligt :fløjt: :lol:
9
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 810
Likede indlæg: 4787

Indlægaf Planten » 1. dec 2016, 22:17

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Canoodle - glem det - jeg skal ikke have konkurrence af dig ;)

Det er derfor, vi skal have hende afsat hurtigst muligt :fløjt: :lol:

Du siger noget! Af markedet med hende!
4
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2069

Indlægaf canoodle » 1. dec 2016, 22:27

Jaah! :banan:
3
All Adventurous women do
Lys

Indlægaf Lys » 2. dec 2016, 07:04

Sjov Tindertype blev heldigvis ikke helt skræmt væk af min kat og han er stadig sjov. Men kan også være lidt alvorlig. Og så har han tilkendegivet, at han godt kan lide vores kemi på skrift. Jeg venter stadig på, hvad catchet er... Lidt brændt barn er man vel altid... Og skulle der virkelig gå skøn mand på 41 år rundt uden at nogen havde nuppet ham??

Vi har talt om at ses i næste uge, men han bød ikke ind på en bestemt dag, da jeg redegjorde for min kalender... Det kunne jeg selvfølgelig tænke lidt over :rulle:
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14765

Indlægaf Juki » 2. dec 2016, 16:12

Jeg er så ynkelig for tiden pga. sygdom.. :blush2:

Kunne godt bruge en sød mand til at lave aftensmad til mig og nusse lidt om mig :syg:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"