Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. jul 2017, 16:10

DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg har ladet mig fortælle, at debatten er en glimrende datingcentral.


Men er her nogen mænd?


Der gemmer sig et y-kromosom hist og her, ja. :)


De kan bare komme an, hvis de kunne finde en aldrende kattedame med ønsker om børn (eller i hvert fald barn) interessant :P .

Jeg tror ikke, at jeg har bemærket mænd, der ikke allerede er i forhold, herinde. Jeg er ellers ikke for fin til at smide en line ud, hvis jeg er interesseret.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. jul 2017, 16:27

Eksisterer Tinder ikke mere?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jul 2017, 16:34

Lys skrev:
Grissebassen skrev:
Lys skrev:Er der nogen af jer med held i sprøjten, der har fundet de søde mænd (kvinder?) andre steder end Tinder/Happn?

Jeg er ikke helt klar til at kaste mig selv for løverne endnu, men tænker lidt over, hvordan jeg støver noget mandfolk op, som rent faktisk vil mig.

Er det fordi, du ikke har haft held med Tinder eller bare er træt af det?
Jeg fik min veninde, der ikke har været single mens Tinder eksisterede, til at gå ind og overtage min profil og sætte dates op. Det havde jeg stor succes med, og jeg kom på date med en rigtig sød fyr, jeg normalt havde swipet til venstre på. Jeg tror virkelig, man bliver viklet ind i "spillet", hvis man sidder med det i længere tid. Og der kan det være godt med et udeforstående perspektiv.


Det er sådan set begge dele. I min optik er det som at lede efter en nål i en høstak, og der er virkelig mange nitter og afvisninger i processen. Det generelle indtryk fra min opgangskreds' oplevelse af mediet er det samme, selvom der selvfølgelig også er succeshistorier imellem.

Det er også et meget kunstigt setup, hvor man ikke bare lærer nye mennesker at kende men fra start sætter en label på formålet. Nogen kan muligvis løsrive sig fra det, men det er virkelig svært for mig.

Det her - jeg savner virkelig også bare at lære et menneske at kende, uden at bruge til på at vurdere eller blive vurderer egnet eller uegnet som kæreste eller lignende.
3
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. jul 2017, 16:36

IrmaPigen skrev:Eksisterer Tinder ikke mere?


Jo. Hvad gør dig i tvivl om det?
1
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 5. jul 2017, 16:49

DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg har ladet mig fortælle, at debatten er en glimrende datingcentral.


Men er her nogen mænd?


Der gemmer sig et y-kromosom hist og her, ja. :)


Det burde være obligatorisk for singlemændene at skrive sig på en liste, synes jeg.
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. jul 2017, 17:31

Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg har ladet mig fortælle, at debatten er en glimrende datingcentral.


Men er her nogen mænd?


Der gemmer sig et y-kromosom hist og her, ja. :)


De kan bare komme an, hvis de kunne finde en aldrende kattedame med ønsker om børn (eller i hvert fald barn) interessant :P .

Jeg tror ikke, at jeg har bemærket mænd, der ikke allerede er i forhold, herinde. Jeg er ellers ikke for fin til at smide en line ud, hvis jeg er interesseret.


Bare ind med dig i Billedtråden - er den så ikke så godt som fikset? :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. jul 2017, 17:34

ManicNinja skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg har ladet mig fortælle, at debatten er en glimrende datingcentral.


Men er her nogen mænd?


Der gemmer sig et y-kromosom hist og her, ja. :)


De kan bare komme an, hvis de kunne finde en aldrende kattedame med ønsker om børn (eller i hvert fald barn) interessant :P .

Jeg tror ikke, at jeg har bemærket mænd, der ikke allerede er i forhold, herinde. Jeg er ellers ikke for fin til at smide en line ud, hvis jeg er interesseret.


Bare ind med dig i Billedtråden - er den så ikke så godt som fikset? :)


Det er muligt, men det har jeg ikke lyst til.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. jul 2017, 17:35

Lys skrev:
ManicNinja skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg har ladet mig fortælle, at debatten er en glimrende datingcentral.


Men er her nogen mænd?


Der gemmer sig et y-kromosom hist og her, ja. :)


De kan bare komme an, hvis de kunne finde en aldrende kattedame med ønsker om børn (eller i hvert fald barn) interessant :P .

Jeg tror ikke, at jeg har bemærket mænd, der ikke allerede er i forhold, herinde. Jeg er ellers ikke for fin til at smide en line ud, hvis jeg er interesseret.


Bare ind med dig i Billedtråden - er den så ikke så godt som fikset? :)


Det er muligt, men det har jeg ikke lyst til.


Fair nok - det var nu også mest ment i sjov. Og jeg forstår dig udmærket. Ville også selv foretrække andre måder at "kaste liner ud", hvis jeg skulle på datefangst herinde :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Singletråden

Indlægaf Metsen » 5. jul 2017, 17:52

Følger lige trop her :D

Søges: mand, single, (gerne) midt trediverne, bosiddende i/omkring Århus. Any takers? :lol: :wave:

/kvinde, (sørme også) single, 35 ( :tie: :shock: ), Århus baby!
1
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. jul 2017, 19:18

Lys skrev:
Grissebassen skrev:
Lys skrev:Er der nogen af jer med held i sprøjten, der har fundet de søde mænd (kvinder?) andre steder end Tinder/Happn?

Jeg er ikke helt klar til at kaste mig selv for løverne endnu, men tænker lidt over, hvordan jeg støver noget mandfolk op, som rent faktisk vil mig.

Er det fordi, du ikke har haft held med Tinder eller bare er træt af det?
Jeg fik min veninde, der ikke har været single mens Tinder eksisterede, til at gå ind og overtage min profil og sætte dates op. Det havde jeg stor succes med, og jeg kom på date med en rigtig sød fyr, jeg normalt havde swipet til venstre på. Jeg tror virkelig, man bliver viklet ind i "spillet", hvis man sidder med det i længere tid. Og der kan det være godt med et udeforstående perspektiv.


Det er sådan set begge dele. I min optik er det som at lede efter en nål i en høstak, og der er virkelig mange nitter og afvisninger i processen. Det generelle indtryk fra min opgangskreds' oplevelse af mediet er det samme, selvom der selvfølgelig også er succeshistorier imellem.

Det er også et meget kunstigt setup, hvor man ikke bare lærer nye mennesker at kende men fra start sætter en label på formålet. Nogen kan muligvis løsrive sig fra det, men det er virkelig svært for mig.

På den måde hjalp det mig rigtig meget, at min veninde havde valgt fyrene for mig og sat datesne op. For jeg gik indtil daten med en hel anden indstilling og en idé om, at at der allerede var en, der havde gennemsøgt høstakken, sagt god for manden for mig, uden jeg selv behøvede have paraderne oppe eller vurdere andet, end om kemien var der.
1
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 5. jul 2017, 19:24

Så kaster jeg mig også ud i det :genert:

Søges: Mand, single, +- 40, ikke-ryger, bosiddende i København/Nordøstsjælland.

Haves: Kvinde, single, 36, ikke-ryger, 2 søde og velopdragne børn, Nordøstsjælland.
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 6. jul 2017, 11:38

Tricolette skrev:Jeg har vist en first date på fredag....

Han skal med ud at se på ny bil til mig :lol:

:panik: :panik: :panik:


Planen blev lige lavet om - vi skal ud og se på solnedgangen i aften.

Må man godt gå lidt i :panik: ?
10
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 7. jul 2017, 03:35

Tricolette skrev:
Tricolette skrev:Jeg har vist en first date på fredag....

Han skal med ud at se på ny bil til mig :lol:

:panik: :panik: :panik:


Planen blev lige lavet om - vi skal ud og se på solnedgangen i aften.

Må man godt gå lidt i :panik: ?


Hvordan gik det med daten?
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 7. jul 2017, 08:46

Lalana skrev:
Tricolette skrev:
Tricolette skrev:Jeg har vist en first date på fredag....

Han skal med ud at se på ny bil til mig :lol:

:panik: :panik: :panik:


Planen blev lige lavet om - vi skal ud og se på solnedgangen i aften.

Må man godt gå lidt i :panik: ?


Hvordan gik det med daten?


Det gik godt, bortset fra at solen nok så flot gemte sig bag et bjerg af skyer :lol:

Men snakken gik godt, og ind imellem, når der lige opstod lidt tavshed, så var det ikke akavet på nogen måde.

Og han tager stadigvæk med mig ud for at se på ny bil i dag.

Vi skal så til hver sin koncert i hver sin by i aften, men han lokker for at jeg bagefter skal tage ned til ham og se film og drikke rødvin. Jeg overvejer lige lidt... :panik:

Men jeg må jo konstaterer, at der faktisk findes søde, reelle, høflige mænd på datingsiderne :8:
16
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 7. jul 2017, 09:27

Så mens jeg læser om dejlige dates og forelskelse i denne tråd, modtager jeg bare sådanne beskeder :lol:

IMG_1779.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"