Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. nov 2017, 08:58

Marioneta skrev:TAG


Det lyder som en fin samtale, I har haft, og i det hele taget som en god måde at tackle situationen på.
Jeg synes, din usikkerhed var helt rimelig og forståelig her, for det KUNNE godt have handlet om, at han ville bruge jeres skole-aftale til at etablere et sexbaseret og/eller emotionelt uforpligtende forhold. Ikke fordi han ikke tidligere generelt har virket seriøs, men fordi det hele endnu er så nyt, at I endnu ikke for alvor kender hinanden, og fordi der har været visse snoninger på vejen.
At du har nogle issues med dig fra fortiden, betyder ikke, at du aldrig kan have ret i din usikkerhed og følelse af, at tingene kører lidt skævt.
4
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 19. nov 2017, 09:58

Kollegaens ven er ikke interesseret i at ses igen. Han bor på Fyn, men satser på at få job på Sjælland og idet jeg bor i Jylland mener han, at det bliver for meget og han er ikke just interesseret i et langdistanceforhold. Jeg forstår ham fint.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 19. nov 2017, 10:24

Nomine skrev:
Thestral skrev:
Lisma skrev:
Thestral skrev:Jeg har lige swipet på Jokeren på Tinder :slem: :lol:

Han er da i forhold? :)
og stadig på Tinder



Måske - det er jo muligt at det er fake.
Det kan alle profilerne derinde jo være. Især alle gengangerne
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 19. nov 2017, 10:36

Juki skrev:
LadyFox skrev:
Juki skrev:
Primerose skrev:
LadyFox skrev:
Thestral skrev:Jeg har lige swipet på Jokeren på Tinder :slem: :lol:

Jeg bliver ved med at få Jonas fra dette års Paradise Hotel. Det er rimelig "nej tak".



På et tidspunkt fik jeg både ham, Peter (ulven) og Nick på et par dage... overvejede at starte en samling :pompom:

Hvem er Nick? :D


Billede

Vinder af paradise hotel 2004.

Han er lidt for drenget og flødet til min smag.


Jeg har ikke set Paradise Hotel i 1000 år, men jeg husker det ene afsnit jeg så af den sæson, for ham. Han kendte ikke udtrykket pest eller kolera :stoned:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. nov 2017, 10:38

LaScrooge skrev:
Juki skrev:
LadyFox skrev:
Juki skrev:
Primerose skrev:
LadyFox skrev:
Thestral skrev:Jeg har lige swipet på Jokeren på Tinder :slem: :lol:

Jeg bliver ved med at få Jonas fra dette års Paradise Hotel. Det er rimelig "nej tak".



På et tidspunkt fik jeg både ham, Peter (ulven) og Nick på et par dage... overvejede at starte en samling :pompom:

Hvem er Nick? :D


Billede

Vinder af paradise hotel 2004.

Han er lidt for drenget og flødet til min smag.


Jeg har ikke set Paradise Hotel i 1000 år, men jeg husker det ene afsnit jeg så af den sæson, for ham. Han kendte ikke udtrykket pest eller kolera :stoned:

Troede han det betød noget andet eller havde han aldrig hørt det før?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 19. nov 2017, 11:01

Juki skrev:
LaScrooge skrev:
Juki skrev:
LadyFox skrev:
Juki skrev:
Primerose skrev:
LadyFox skrev:
Thestral skrev:Jeg har lige swipet på Jokeren på Tinder :slem: :lol:

Jeg bliver ved med at få Jonas fra dette års Paradise Hotel. Det er rimelig "nej tak".



På et tidspunkt fik jeg både ham, Peter (ulven) og Nick på et par dage... overvejede at starte en samling :pompom:

Hvem er Nick? :D


Billede

Vinder af paradise hotel 2004.

Han er lidt for drenget og flødet til min smag.


Jeg har ikke set Paradise Hotel i 1000 år, men jeg husker det ene afsnit jeg så af den sæson, for ham. Han kendte ikke udtrykket pest eller kolera :stoned:

Troede han det betød noget andet eller havde han aldrig hørt det før?


Han havde ikke hørt det før og han vidste ikke hvad pest var eller hvad kolera var.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. nov 2017, 11:20

Øhm... Skal jeg lægge noget i, at der KONSTANT reklameres for, hvad jeg kun kan se som en afskåret tunge til salg, på min Tinder? :nerve: :lol:

IMG_1567.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. nov 2017, 11:22

Hvordan holder I søndag i dag?

Indtil videre er dagen startet totalt dovent og hyggelig her!

Jeg faldt i søvn på sofaen i nat så da jeg vågnede i morges var jeg totalt radbrækket. Dog ikke mere end at jeg lige kunne gå i seng :-D Så nu har jeg ligget og slumret og været på nettet, med mine sovende, varme hunde helt tæt op ad mig i 4 timer :lun:

Jeg mangler bare at få morgenmaden serveret på sengen :lol: Men jeg må nok hellere stå op og få noget ud af dagen. Vejret er i hvert fald skønt her p.t. så forhåbentlig fortsætter det så vi kan komme på en god, lang tur :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. nov 2017, 11:24

Viskelæder skrev:Øhm... Skal jeg lægge noget i, at der KONSTANT reklameres for, hvad jeg kun kan se som en afskåret tunge til salg, på min Tinder? :nerve: :lol:

IMG_1567.PNG

Jeg får også de mærkeligste forslag fra Wish, dog på Facebook. Mange af tingene aner jeg ikke hvad er.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. nov 2017, 11:25

Juki skrev:
Viskelæder skrev:Øhm... Skal jeg lægge noget i, at der KONSTANT reklameres for, hvad jeg kun kan se som en afskåret tunge til salg, på min Tinder? :nerve: :lol:

IMG_1567.PNG

Jeg får også de mærkeligste forslag fra Wish, dog på Facebook. Mange af tingene aner jeg ikke hvad er.


Det er edermanme bare for skummelt :lol2:
2
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 19. nov 2017, 11:29

Juki skrev:Hvordan holder I søndag i dag?

Indtil videre er dagen startet totalt dovent og hyggelig her!

Jeg faldt i søvn på sofaen i nat så da jeg vågnede i morges var jeg totalt radbrækket. Dog ikke mere end at jeg lige kunne gå i seng :-D Så nu har jeg ligget og slumret og været på nettet, med mine sovende, varme hunde helt tæt op ad mig i 4 timer :lun:

Jeg mangler bare at få morgenmaden serveret på sengen :lol: Men jeg må nok hellere stå op og få noget ud af dagen. Vejret er i hvert fald skønt her p.t. så forhåbentlig fortsætter det så vi kan komme på en god, lang tur :)


Jeg sov længe, spiste god morgenmad (English muffin med spejlæg - hurra, Irma, selvom de ikke er lige så gode som i gamle dage), har haft elektriker på besøg, og er nu ved at bage cookies til at tage med på familiebesøg i eftermiddag. Vi skal også have købt ind, og jeg vil lave humus. Sådan bruger man en søndag, og så taler vi slet ikke om, at jeg stadig har en million flyttekasser, jeg burde pakke ud :tie:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. nov 2017, 11:37

Juki skrev:Hvordan holder I søndag i dag?

Indtil videre er dagen startet totalt dovent og hyggelig her!

Jeg faldt i søvn på sofaen i nat så da jeg vågnede i morges var jeg totalt radbrækket. Dog ikke mere end at jeg lige kunne gå i seng :-D Så nu har jeg ligget og slumret og været på nettet, med mine sovende, varme hunde helt tæt op ad mig i 4 timer :lun:

Jeg mangler bare at få morgenmaden serveret på sengen :lol: Men jeg må nok hellere stå op og få noget ud af dagen. Vejret er i hvert fald skønt her p.t. så forhåbentlig fortsætter det så vi kan komme på en god, lang tur :)

Jeg har sovet længe, haft mareridt, skrevet med folk, været i bad, ser julekalender, spiser milky way stjerner og skal snart på arbejde. Det er nu okay hyggeligt :) havde jeg ikke skulle arbejde, ville jeg have spurgt nogle veninder, om vi skulle tage i bio.
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 19. nov 2017, 11:41

Har sovet længe med mit crush. Efter han er taget hjem, har jeg spist lidt morgenmad, drukket kaffe og set Voice på Zulu og skal snart have et bad og møde en veninde til verdens bedste gløgg på Hviids. Den perfekte søndag! :-)
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 19. nov 2017, 14:31

Juki skrev:Hvordan holder I søndag i dag?
)

Jeg har allerede fået en del ud af min søndag. Var ret tidligt oppe og fik handlet ind og gjort lidt klar til ugen, så jeg har god tid til studierelaterede ting. Da det var fikset tog jeg ind i Nordkraft hvor der var vælgertræf for regionsrådet hvor vi blandt andet diskuterede sundhed.

Nu er jeg kommet hjem og jeg tænker, at der lige skal bruges lidt tid på at forberede gruppemøde med min studiegruppe i morgen.

Senere vil jeg lave god mad, stene serie og måske læse en bog. Elsker søndage :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 19. nov 2017, 15:42

Juki skrev:Hvordan holder I søndag i dag?

Pigerne og jeg sov længe; morgenmaden blev ristet brød, æg og bacon. Da vi alle var klar, gik vi ned til en af Yngstebarnets klassekammerater; de havde en legeaftale. Det gav Ældstebarnet og jeg nogle timer sammen. Senere gik vi ned efter Yngstebarnet igen og pigerne er blevet afleveret hos deres far. Nu har jeg placeret mig i sofaen, stearinlys er tændt og jeg ser "Glee" :-D
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"