Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 16. dec 2017, 10:37

Gammel flirt har lige skrevet; det er... 4 år siden vi kyssede lidt til en julekomsammen.

Hyggeligt med lidt opmærksomhed, når man mest af alt føler sig som en brugt og slidt og sur karklud!
13
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 16. dec 2017, 12:39

:genert: Torsdag mødtes jeg med en gut fra Tinder. Han virkede som en sød fyr; vi havde skrevet sammen i en uges tid før vi mødtes. God sex. I går mødtes jeg så med en anden gut, som jeg også havde skrevet med i en uges tid. Rigtig sød. Fantastisk kysser og skøn sex. Gut #2 vil jeg gerne se igen og skrev i nat, at han også gerne ville se mig igen. Det hele foregår dog med baby steps.
Senest rettet af Ally 16. dec 2017, 15:57, rettet i alt 2 gange.
8
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 16. dec 2017, 13:19

Han er sgu sød :lun: om vi skal være mere end venner ved jeg ikke men vi klinger i hvert fald godt :)
9
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 16. dec 2017, 16:00

Forleden blev jeg kontaktet af en gut via FB. Jeg spurgte, om vi kendte hinanden, hvilket han svarede nej til, men at han havde set mig i en fælles FB-gruppe og syntes, at jeg så skøn ud. Det er alligevel første gang, jeg har oplevet at blive kontaktet på den måde :lol:
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. dec 2017, 16:07

Jeg kunne virkelig godt tænke mig en sms-kæreste - lidt som man havde netkærester en gang. Jeg bliver sådan lidt misundelig når folk fortæller de har en de går og skriver med hele tiden, det kunne jeg godt tænke mig. :blush2:

Min ekskæreste og jeg boede sammen fra day one, så det er virkelig mange år siden jeg har haft det.
6
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:13

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:
Patience skrev:Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.


Jeg kan godt følge dig, det er også det, jeg har været lidt bange for i den her uge. Jeg er nemlig også på kyniker-holdet :ninja:

Men jeg synes nu, at han virker oprigtig lige nu, og at han håndterer det godt. Om det så bare er skuespil, og han egentligt er en spassernar, er så det, der holder mig lidt tilbage.


Mine første tanker lignede Patiences :genert: Han skal ikke komme og tørre den med kontakten af på dig ... Watch out. Ville helt klart også tænke, han havde gang i 117 andre og "gambler" og holder flere jern varme ...

Omvendt har jeg besluttet mig for at skrue en lille smule ned for kynismen. Ved sgu ikke, om det er i anledningen af julen eller hvad filan, der går af mig. :lol:

Nå. Mit bedste råd er derfor: Mød ham, og er det positivt, så synes jeg, det vil være godt, hvis du snarest kan komme til at afgøre, om der generelt er overensstemmelse mellem ord og handlinger hos ham. Og om der er stabilitet i interessen.

Den anden ting er, at jeg nok ville lave den aftale med mig selv, at hvis han igen laver de dér "numre" i forhold til kontakt og oven i købet ligesom bare "lader som ingenting" omkring det, altså hverken forklarer eller varsler det eller noget, efter at han er blevet opmærksom på, du ikke bryder dig om den form ... Eller han siger alt det rigtige, når det kommer op, men stadig laver tavshedstricket ...

Så ville jeg helt ærligt hælde ham ud med badevandet. Jeg synes, det virker manipulerende på sådan en "det er dig, der er noget galt med, fordi jeg foregiver, at det jo er heeelt normalt og i orden".

Lykke til - håber, min indre kyniker får grund til at skamme sig.



Tak for dit input, Ninja. Vi to tænker jo tit ret ens i fht. de her ting, så jeg kan sagtens følge dig.
Min mavefornemmelse er dog af en eller anden grund ret god med ham her. Jeg tror, der reelt var tale om, at vi reagerede på hinandens underlige "er jeg mon god nok"-vibes. MEN derfor har jeg stadig trukket mig lidt, for hans adfærd ændrede sig, så jeg går helt klart ind i et eventuelt møde med mere skepsis.

Jeg tænker også, at jeg må få mødt ham, og der kan jeg så få et bedre billede af, om han er god eller en spassernar. Eller hattenål, som Zombie siger.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:15

Emma The Mermaid skrev:I går fandt jeg ud af at ham eyeliner-manden gør nogle ting som jeg slet ikke har lyst til at være en del af. Det er så langt fra mine værdier.
Han ryger joints, fester meget og til de fester tager han kokain.
Det kommer jeg aldrig til at kunne leve med.

En skam for han er ellers meget sød.


Årh, hvor træls altså. Hvordan fandt du ud af det?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:16

Little_Woman skrev:Gammel flirt har lige skrevet; det er... 4 år siden vi kyssede lidt til en julekomsammen.

Hyggeligt med lidt opmærksomhed, når man mest af alt føler sig som en brugt og slidt og sur karklud!


Han lyder da lidt interesseret igen? :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:17

Ally skrev:Forleden blev jeg kontaktet af en gut via FB. Jeg spurgte, om vi kendte hinanden, hvilket han svarede nej til, men at han havde set mig i en fælles FB-gruppe og syntes, at jeg så skøn ud. Det er alligevel første gang, jeg har oplevet at blive kontaktet på den måde :lol:


Hallo, efter du er kommet på Tinder, så sværmer det bare om dig med mænd! Jeg er misundelig :D
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:18

LadyFox skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig en sms-kæreste - lidt som man havde netkærester en gang. Jeg bliver sådan lidt misundelig når folk fortæller de har en de går og skriver med hele tiden, det kunne jeg godt tænke mig. :blush2:

Min ekskæreste og jeg boede sammen fra day one, så det er virkelig mange år siden jeg har haft det.


Det er også længe siden, jeg har gjort det, og det er virkelig hyggeligt :lun: I dag var jeg ved at gå ind i en lygtepæl, fordi jeg gik og kiggede ned på min tlf og fnes.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:18

FrøkenM skrev:Han er sgu sød :lun: om vi skal være mere end venner ved jeg ikke men vi klinger i hvert fald godt :)


Har I aftalt at ses igen? :lun:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 16. dec 2017, 16:19

Little_Woman skrev:Gammel flirt har lige skrevet; det er... 4 år siden vi kyssede lidt til en julekomsammen.

Hyggeligt med lidt opmærksomhed, når man mest af alt føler sig som en brugt og slidt og sur karklud!


Først blev jeg glad, vi skrev lidt sammen og han forslog at vi kunne ses en dag. Første tanke var, at det kunne være super hyggeligt, jeg kunne pludselig huske hvordan jeg fik charmet ham dengang og hvordan jeg følte mig pæn og sjov og charmerende - og ung, han er noget ældre end mig.

Næste tanke var så, at der er sket virkelig, virkelig meget siden sidst, at jeg er blevet væsentligt ældre, mere træt og mere slidt, efter 3,5 års negativ fertilitetsbehandling, ufrivillige aborter og sorg. Der er virkelig langt fra den jeg var, da vi snavede over juleøl for 4 år siden.

Av.
Senest rettet af Little_Woman 16. dec 2017, 16:28, rettet i alt 1 gang.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 16. dec 2017, 16:20

Juki skrev:
Artem skrev:Hvad sker der med Tinder for tiden?
Kan swipe unormalt mange hver dag og har fået 3 match inden for det sidste døgn. Er jo det jeg plejer at få om året og intet er ændret ved mig....

Folk der har fået tidlig juleferie og/eller besøger familien?

Måske men var allerede torsdag aften hvor jeg synes jeg kunne blive ved med at swipe i en evighed.
Troede måske bare at andre også havde oplevet øget aktivitet for tiden?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. dec 2017, 16:21

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig en sms-kæreste - lidt som man havde netkærester en gang. Jeg bliver sådan lidt misundelig når folk fortæller de har en de går og skriver med hele tiden, det kunne jeg godt tænke mig. :blush2:

Min ekskæreste og jeg boede sammen fra day one, så det er virkelig mange år siden jeg har haft det.


Det er også længe siden, jeg har gjort det, og det er virkelig hyggeligt :lun: I dag var jeg ved at gå ind i en lygtepæl, fordi jeg gik og kiggede ned på min tlf og fnes.

Hvor hyggeligt :lun: Det er lige præcis det jeg gerne vil. Og det hvor det bare er naturligt at skrive hele tiden fordi begge bare hele tiden har noget de vil sige. Jeg har da nok nogen jeg kunne skrive med hele tiden, det ville bare ikke være naturligt, fordi jeg ikke ville have lyst til at sige alle mulige ting hele tiden.
0
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. dec 2017, 16:28

LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig en sms-kæreste - lidt som man havde netkærester en gang. Jeg bliver sådan lidt misundelig når folk fortæller de har en de går og skriver med hele tiden, det kunne jeg godt tænke mig. :blush2:

Min ekskæreste og jeg boede sammen fra day one, så det er virkelig mange år siden jeg har haft det.


Det er også længe siden, jeg har gjort det, og det er virkelig hyggeligt :lun: I dag var jeg ved at gå ind i en lygtepæl, fordi jeg gik og kiggede ned på min tlf og fnes.

Hvor hyggeligt :lun: Det er lige præcis det jeg gerne vil. Og det hvor det bare er naturligt at skrive hele tiden fordi begge bare hele tiden har noget de vil sige. Jeg har da nok nogen jeg kunne skrive med hele tiden, det ville bare ikke være naturligt, fordi jeg ikke ville have lyst til at sige alle mulige ting hele tiden.


Jah, jeg forstår virkelig, hvad du mener :) Det er SÅ hyggeligt. Nogle gange kan jeg tænke, at vi også skal stoppe, for vi skal også have noget at snakke om, når vi mødes :D
1

Tilbage til "Forhold og sex"