Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 30. dec 2017, 19:04

Kaffe skrev:Hvad skal man bruge børster til i forbindelse med make-up? :gruble:


Rouge, pudder, øjenskygge....? Og sikkert en hel masse andre ting, jeg ikke forstår mig på.
1
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 30. dec 2017, 19:17

FrøkenM skrev:Det er gået op for mig at i morgen bliver første nytår siden nytåret 13/14 at jeg ikke har nogen at kysse på når klokken slår 12 :genert:

Det er sgu lidt op ad bakke, synes jeg. So far, har jeg drunknet min nytårsblues med et par lækre indkøb og en god kage. Det er bare ikke helt nok :lol:


Jeg har ikke kysset nogen nytårsaften siden 2011. Jeg har virkelig brug for at få et liv.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 30. dec 2017, 19:21

MOGA skrev:
FrøkenM skrev:Det er gået op for mig at i morgen bliver første nytår siden nytåret 13/14 at jeg ikke har nogen at kysse på når klokken slår 12 :genert:

Det er sgu lidt op ad bakke, synes jeg. So far, har jeg drunknet min nytårsblues med et par lækre indkøb og en god kage. Det er bare ikke helt nok :lol:


Jeg har ikke kysset nogen nytårsaften siden 2011. Jeg har virkelig brug for at få et liv.

Den kan jeg nemt slå. Har aldrig kysset nogen nytårsaften.
Hmm også lidt dumt for har da haft kærester på hen over nytår, men ikke nogle jeg har holdt nytår med...
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 30. dec 2017, 19:52

Åh, nu kom jeg til at tænke på, at jeg da heller ikke har en at kysse i morgen ved midnat. Æv altså! Det bliver også første nytår uden en kæreste i mange, mange år for mit vedkommende.
Til gengæld har jeg en date på tirsdag :D

Og så skal jeg sådan set til en kæmpe stor fest i morgen aften, så der burde da i det mindste være nogle pæne mænd at kigge på.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 30. dec 2017, 19:54

Viskelæder skrev:...
Jeg oplever SÅ tit, at vi fx går tur og snakker, men alt, hvad jeg smider op, bliver ikke grebet. Det er nemlig meget overfladisk, og jeg bliver faktisk lidt ked af det over, at jeg så føler, at jeg kunne være hvem som helst. Det er også derfor, jeg meget let får følelsen af, at dem, jeg dater er "falske", fordi de overøser mig med komplimenter og så hurtigt virker helt vilde med mig, men hvor jeg tænker: jamen han ved jo intet om mig? udover at jeg havde en god jul, arbejder med det og det og så den serie forleden.
...

Du skal nok ikke undervurdere hvor meget det betyder, for mange mænd, at de har en køn kæreste. De behøver sådan set ikke vide en masse om dig, det er nok at du er køn. Jeg kan sådan set godt forstå at det gør dig lidt ked af det.
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2017, 20:16

Jeg vil også savne en at kysse og nusse med mens jeg ser på fyrværkeri ved midnat :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. dec 2017, 20:19

2SHY skrev:Jeg vil også savne en at kysse og nusse med mens jeg ser på fyrværkeri ved midnat :(

Jeg håber for dig, at det sker til næste nytår :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2017, 20:20

FrøkenM skrev:
2SHY skrev:Jeg vil også savne en at kysse og nusse med mens jeg ser på fyrværkeri ved midnat :(

Jeg håber for dig, at det sker til næste nytår :kys:

Me too. Selvom jeg synes håbet svinder noget for tiden :( 2017 slutter rigtig lortet i det hele taget
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. dec 2017, 20:20

2SHY skrev:
FrøkenM skrev:
2SHY skrev:Jeg vil også savne en at kysse og nusse med mens jeg ser på fyrværkeri ved midnat :(

Jeg håber for dig, at det sker til næste nytår :kys:

Me too. Selvom jeg synes håbet svinder noget for tiden :( 2017 slutter rigtig lortet i det hele taget

Jeg sender kram og god karma din retning :ae:

Mit 2017 har heller ikke været helt optimalt så 2018 kan kun blive bedre, uanset :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 30. dec 2017, 20:22

Jeg overvejer at skrive en SMS til en fyr, jeg så et par gange i september fordi jeg af en eller anden grund ikke kan få ham ud af systemet, men kan ikke finde ud af om det vil være for mærkeligt.
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 30. dec 2017, 20:26

Jeg trækker vist bare min papfigur af Eddie Redmayne frem og kysser lidt på den til midnat i morgen. Det blir, desværre helt seriøst, nok det bedste kys jeg har fået i årevis.

Jeg tror jeg vil ligge mig i selen for at ændre det i 2018!




Jeg vil se, om jeg ikke kan få fat i en papfigur af Tom Hiddleston.
17
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2017, 20:27

Den nytårsfest, jeg skal til i morgen, der kommer en mand, som jeg har/har haft den vildeste kemi med nogensinde. Jeg mødte ham første gang for 4-5 år siden også til nytår, da det er min venindes kærestes ven. Jeg kunne fornemme ham med det samme, jeg var i lokalet, og vi fik øjenkontakt, og det er det tætteste, jeg nogensinde har oplevet på kærlighed ved første blik. Hele aftenen snakkede vi konstant, og vi er SÅ ens og har oplevet så mange ens ting og taget så mange ens valg i livet, at det var vanvittigt. Jeg var fuldstændig slået væk - men han havde en kæreste, så der skete naturligvis ikke noget.
Sådan har det været nogle nytår i træk. Et år havde han så ikke kæreste på, og der flirtede, jokede, krammede, nussede osv. vi hinanden hele aftenen (ingen kys eller andet), og jeg var helt væk. Alle bemærkede, at der var noget helt vildt mellem os. Men kort efter fandt han sammen med sin kæreste igen, og så kunne jeg sidde nytåret efter og føle mig som en hat, mens jeg kiggede på dem begge.

Han har stadig den kæreste, og jeg er blevet glad for tinderflirten. Men jeg er alligevel meget spændt på at se, hvordan det bliver at se ham igen. Jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende.
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2017, 20:29

Æske skrev:Jeg overvejer at skrive en SMS til en fyr, jeg så et par gange i september fordi jeg af en eller anden grund ikke kan få ham ud af systemet, men kan ikke finde ud af om det vil være for mærkeligt.



Det skal du da gøre, når du stadig tænker på ham. Hvad skete der med ham?
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 30. dec 2017, 20:29

Daine skrev:Jeg trækker vist bare min papfigur af Eddie Redmayne frem og kysser lidt på den til midnat i morgen. Det blir, desværre helt seriøst, nok det bedste kys jeg har fået i årevis.

Jeg tror jeg vil ligge mig i selen for at ændre det i 2018!




Jeg vil se, om jeg ikke kan få fat i en papfigur af Tom Hiddleston.

Jeg ville elske en papfigur af George Clooney eller Gerard Butler :love:
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 30. dec 2017, 20:29

Daine skrev:Jeg trækker vist bare min papfigur af Eddie Redmayne frem og kysser lidt på den til midnat i morgen. Det blir, desværre helt seriøst, nok det bedste kys jeg har fået i årevis.

Jeg tror jeg vil ligge mig i selen for at ændre det i 2018!




Jeg vil se, om jeg ikke kan få fat i en papfigur af Tom Hiddleston.

Jeg hepper på 2018 bliver året for dig også :gogo:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"