Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1768

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 16. jan 2018, 11:36

Min eks og jeg har også haft et forhold, hvor vi hjalp hinanden med alt muligt og fejrede jul, fødselsdage osv sammen.

Men jeg vil også trække en grænse ved at sove hos hinanden. Jeg kan slet ikke se, hvad det kan bidrage af positivt. Jeg synes, det ville være helt naturligt, at Viske italesætter det over for ham. Det bør han ha forståelse for.
4
No1
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1969

Indlægaf No1 » 16. jan 2018, 11:40

IrmaPigen skrev:
No1 skrev:Jeg har selv datet en mand med to børn og en kompliceret eks. Det var ikke altid nemt, og der er bare nogle piller, man må sluge i den forbindelse. Man må nogle gange strække sig og bide i sig, at det er guld værd med et godt samarbejde om børnene. At de kan være venskabelige og med overskud overfor hinanden. Eksen og ham. Prøv at huske på, at det nok mere handler om omsorg overfor børnenes mor og ikke hans tidligere kone. Jeg ville heller ikke synes at en overnatning ville være rar. Jeg ved ikke, hvordan man skal være rummelig der. Viske har jo ret til at føle som hun gør. Jeg tror bare, at man må acceptere, at når der er tale om tidligere forhold, hvor der er børn, så er der andre spilleregler. Jeg tvivler på, at han ville have gjort de samme ting, hvis de ikke havde haft børn. Så havde de nok ikke haft kontakt. Man skal bestemt ikke finde sig i alt, fordi de er ekser ig her børn, men jeg tror, viske, at du skal forberede dig på, at der nok er en lang række ting, hvor børnenes behov for samarbejdende forældre kommer først.

Man behøver da ikke sove sammen fordi man har børn sammen.

Med mindre det er meget alvorlig sygdom eller f.eks så høj feber at man ikke kan stå op, så ville der være en årsag til det.

Men er hun vitterlig så syg, så ville det da ærligt talt være bedst for både børn og hende, at han tog børnene helt hos sig selv og frigjorde hende for besværet.

Jeg skriver intet sted, at man behøver at sove der. Jeg skriver også, at jeg heller ikke ville finde det rart. Samtidigt anerkender jeg også, at viske har ret til at føle som hun gør. Bare fordi han ikke behøver at overnatte betyder det ikke, at der er noget forkert i at han gør det. Men derfor kan det jo fint gå over viskes personlige grænse.
2
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1226

Indlægaf Freya » 16. jan 2018, 12:10

Noget helt andet... jeg har en date. Om 10 dage. Det er om vildt lang tid, men har lige en gastroskopi og en mulig mavesårsbehandling jeg skal overstå inden.
Var lidt i tvivl om hvorvidt det var for tidligt efter cannabis-fyren, som gjorde lidt ondt på følelsesregistret. Men så gik jeg lige på tinder igen. Bare lige for at se. Og så dukkede der et superlike op fra en mand, jeg datede kort for 2 år siden. God kemi, gode kys. Det gik galt grundet en gensidig misforståelse af signaler - mest udledt af at jeg aldrig havde tid pga. job, frivilligt job, enlig mor syndrom og en datter i OCD-udredning.
Men nu skriver vi altså igen og er blevet enige om en date fredag i næste uge. Og han er sød, charmerende, sjov og med de dejligste krøller. Ikke cannabis-rygende;-) Lige hvad jeg har brug for.
21
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 514
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3369

Indlægaf FrøkenM » 16. jan 2018, 19:31

Jeg er landet i sofaen efter en projekteksamen i dag. Den gik okay. VI fik 7 og censor var en virkelig grum type, der selvfølgelig skal undervise os i mange af vores fag i næste semester.

Men nu er det ferie et par uger. Den fejrer jeg på sofaen med TV (og en fastelavnsbolle) om lidt :)
5
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Kaffe
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1083

Indlægaf Kaffe » 16. jan 2018, 19:40

Noget kan jo også sagtens føles rigtigt eller forkert, jævnfør snakken om den nye kæestes eks. Der behøver ikke nødvendigvis at være en forklaring på, hvorfor det føles forkert, at en ny kærste overnatter ved sin eks eller er der meget.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1275
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21191

Indlægaf LadyFox » 16. jan 2018, 19:44

Fuck, jeg glæder mig til at komme hjem i morgen. Og slippe for at tælle til 100 hele tiden. :o

Og så har jeg en halv aftale om at putte med min flirt i morgen aften, hvis jeg ikke er for træt. :blush2:
Jeg mangler fysisk kontakt helt enormt meget, jeg vil bare gerne have et langt kram.
2
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Q-beben

Indlægaf Q-beben » 17. jan 2018, 01:22

Jeg var på date i går og kan mærke, at jeg er ved at miste interessen for ham... :(

Han er god til at være opsøgende, skrive, ringe og vise på mange måder, at han gerne vil mig. Og det var også hyggeligt i går, og der er ikke noget, der indikerer, at han ikke er interesseret. Så jeg er ikke usikker på ham...

Men... arh... han giver næsten ingen komplimenter... han flirter ikke stygt med mig... og det ligger ikke naturligt til ham at være ‘fræk’ :) Det er han bare ikke typen på. Og det kan jeg mærke, at der mangler... Jeg er begyndt at ‘kede’ mig...

Jeg kan ikke li’ mig selv, når jeg skriver sådan noget, for han er et rigtig dejligt menneske... og er seriøs med mig. Og måske er det noget, han sagtens kunne ændre, hvis jeg gav ham et hint om, at det var vigtigt for mig... Men jeg ved egentlig heller ikke, om det er så vigtigt for mig...(?)

Måske handler det om noget helt andet end ham... Måske er jeg bare kommet for hurtigt i gang efter bruddet med eks’en...? Noget er, som det ‘ikke skal være’ :)
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2102

Indlægaf JessicaD » 17. jan 2018, 01:58

Q-beben skrev:Jeg var på date i går og kan mærke, at jeg er ved at miste interessen for ham... :(

Han er god til at være opsøgende, skrive, ringe og vise på mange måder, at han gerne vil mig. Og det var også hyggeligt i går, og der er ikke noget, der indikerer, at han ikke er interesseret. Så jeg er ikke usikker på ham...

Men... arh... han giver næsten ingen komplimenter... han flirter ikke stygt med mig... og det ligger ikke naturligt til ham at være ‘fræk’ :) Det er han bare ikke typen på. Og det kan jeg mærke, at der mangler... Jeg er begyndt at ‘kede’ mig...

Jeg kan ikke li’ mig selv, når jeg skriver sådan noget, for han er et rigtig dejligt menneske... og er seriøs med mig. Og måske er det noget, han sagtens kunne ændre, hvis jeg gav ham et hint om, at det var vigtigt for mig... Men jeg ved egentlig heller ikke, om det er så vigtigt for mig...(?)

Måske handler det om noget helt andet end ham... Måske er jeg bare kommet for hurtigt i gang efter bruddet med eks’en...? Noget er, som det ‘ikke skal være’ :)

Du mangler noget passion og forelskelse måske? Jeg kan se, at du tidligere har skrevet, at han ikke er ligesom dine x´er med komplimenter osv, og hvis det er vigtigt for dig, så kan det jo hurtigt komme til at mangle, selvom manden er interesseret, så på den måde lyder det da ikke til, at det er fordi, du er kommet for hurtigt videre efter din x. Hvis I har været i seng sammen og har et seksuelt forhold, så lyder det da også lidt trist, hvis han slet ikke er fræk, flirter eller lign - det er da noget af det sjoveste i et nyt forhold, hvor ens sexlyst jo oftest går helt amok. :D
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2102

Indlægaf JessicaD » 17. jan 2018, 02:03

Viskelæder - ved du, hvad hun sagde til det, da han fortalte om dig forleden? Jeg fik lige sådan en nederen tanke med, at det da er lidt spøjst, at hun bliver så syg, at han må overnatte der kun 1-2 dage efter, at hun har fået fortalt om dig. Hvis hun vitterligt er syg, så er det jo bare ærgerligt/tilfældigt sammentræf, men fik bare lige sådan en vibe af noget virkelig mærkeligt! Som jeg forstod dit indlæg, så var det første gang, at han måtte afvise at hjælpe hende med noget i den her uge, fordi han skulle på date med dig? Ej, jeg håber virkelig ikke, at det er sådan og undskyld for at sætte de tanker i hovedet på dig, hvis det ikke er sådan, det forholder sig. Jeg håber, at du har fået talt ud med manden og fået en god forklaring på det hele.
0
IrmaPigen
Kort karma: 359
Likede indlæg: 4402

Indlægaf IrmaPigen » 17. jan 2018, 05:22

JessicaD skrev:Viskelæder - ved du, hvad hun sagde til det, da han fortalte om dig forleden? Jeg fik lige sådan en nederen tanke med, at det da er lidt spøjst, at hun bliver så syg, at han må overnatte der kun 1-2 dage efter, at hun har fået fortalt om dig. Hvis hun vitterligt er syg, så er det jo bare ærgerligt/tilfældigt sammentræf, men fik bare lige sådan en vibe af noget virkelig mærkeligt! Som jeg forstod dit indlæg, så var det første gang, at han måtte afvise at hjælpe hende med noget i den her uge, fordi han skulle på date med dig? Ej, jeg håber virkelig ikke, at det er sådan og undskyld for at sætte de tanker i hovedet på dig, hvis det ikke er sådan, det forholder sig. Jeg håber, at du har fået talt ud med manden og fået en god forklaring på det hele.

Det var også derfor jeg brugte ordet manipulation.
0
LaScrooge
Kort karma: 836
Likede indlæg: 8357

Indlægaf LaScrooge » 17. jan 2018, 05:40

Kaffe skrev:Noget kan jo også sagtens føles rigtigt eller forkert, jævnfør snakken om den nye kæestes eks. Der behøver ikke nødvendigvis at være en forklaring på, hvorfor det føles forkert, at en ny kærste overnatter ved sin eks eller er der meget.

Der er altid en forklaring på hvorfor man føler som man gør, og nej, man behøver ikke undersøge det. Man kan godt gå igennem livet helt i sine følelsers vold, hvilket er hvad der vil ske, hvis man aldrig forholder sig til sine dem. Så lærer man bare heller ikke sig selv at kende.
0
Lys
Kort karma: 264
Likede indlæg: 3548

Indlægaf Lys » 17. jan 2018, 06:28

Q-beben skrev:Jeg var på date i går og kan mærke, at jeg er ved at miste interessen for ham... :(

Jeg har selv en tendens til primært at “være” ovre i manden - altså at tænke mest over, om han mon vil mig, hvad jeg kan gøre for at han bliver interesseret i mig etc. Jeg øver mig derfor i mere rent at tænke over, hvorvidt jeg mon er interesseret i ham og om han er noget for mig. Tilgiv mig derfor, hvis jeg kommer til at læse mine egne issues ind i dit indlæg, men det lyder som om, at din interesse i ham er afhængig af hans interesse i dig? Der er selvfølgelig en vis sammenhæng, men hvis du nu bliver helt ovre hos dig selv, hvordan tænker du så om ham? Det afgørende (for dig) er jo ikke, om han er interesseret i dig, men om du er interesseret i ham (som han grundlæggende er).
6
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 978
Likede indlæg: 8412

Indlægaf Rapfisk » 17. jan 2018, 08:32

Rikke skrev:Jeg synes vi skal lave en "Brun værtshus date", når Viske har ramt Kbh. Jeg stemmer for Heimdal på Nørrebro, hvor LadyFox, Rapfisk og jeg drak øller den aften. I skal simpelthen bare love mig, at I hjælper med at en taxa KUN vender mod Amager!

Noteret!
2
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Q-beben

Indlægaf Q-beben » 17. jan 2018, 08:38

Lys skrev:Jeg har selv en tendens til primært at “være” ovre i manden - altså at tænke mest over, om han mon vil mig, hvad jeg kan gøre for at han bliver interesseret i mig etc. Jeg øver mig derfor i mere rent at tænke over, hvorvidt jeg mon er interesseret i ham og om han er noget for mig. Tilgiv mig derfor, hvis jeg kommer til at læse mine egne issues ind i dit indlæg, men det lyder som om, at din interesse i ham er afhængig af hans interesse i dig? Der er selvfølgelig en vis sammenhæng, men hvis du nu bliver helt ovre hos dig selv, hvordan tænker du så om ham? Det afgørende (for dig) er jo ikke, om han er interesseret i dig, men om du er interesseret i ham (som han grundlæggende er).

Altså jeg er 100% sikker på, at han er seriøst interesseret i mig. Så min interesse i ham er ikke betinget af, hvorvidt han er interesseret i mig :)

Men... vil jeg ham, som han grundlæggende er...? Det er et godt spørgsmål... Jeg ved det ikke... Jeg er i hvert tilfælde blevet i tvivl...
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Æske » 17. jan 2018, 08:39

Må man måske godt være med til det der øldrikkeri i en lige uge engang :-D
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Forhold og sex"