Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 896
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9307

Re: Singletråden

Indlægaf Rikke » 7. feb 2018, 21:44

Æske skrev:P.S. Rikke - du får lige en pb :-D

Du får garanteret en tilbage :lol: I morgen altså. Jeg skal på det dersens arbejde og SÅ!
0
:whip:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2337

Indlægaf Æske » 7. feb 2018, 21:55

Rikke skrev:

Du får garanteret en tilbage :lol: I morgen altså. Jeg skal på det dersens arbejde og SÅ!

Tjek! Der er landet en lang smøre i din indbakke nu :-D
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 896
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9307

Indlægaf Rikke » 7. feb 2018, 21:58

Æske skrev:
Rikke skrev:

Næh?!
0
:whip:
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 7. feb 2018, 22:03

Rikke skrev:
Æske skrev:
Rikke skrev:

Næh?!

Det er mærkeligt! Sendte den, men kan heller ikke se den :gruble:

Har da heldigvis genfundet teksten.
0
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 7. feb 2018, 22:04

Sååååååådan! Tror jeg :genert:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 518
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3410

Indlægaf FrøkenM » 7. feb 2018, 22:08

Jeg har en totalt off day i dag. Jeg er grumpy og den der singletilværelse måtte egentlig godt bare skride langt væk. Jeg savner at komme hjem til selskab, jeg savner at lave mad til nogen og jeg savner, at der er en mand, der lige kan give et kram og som jeg kan falde i søvn sammen med :lun:

Sød samarbejdspartner har været på tre ugers ferie og idag ringede han og lød bedre og mere frisk end længe, så rart! Vi ævlede i 1,5 time og vi snakkede om alt og ingenting. Han gør bare noget godt for mig, uanset om han ligger mere i det end venskab. Vi skal snart ses og drikke kaffe, det er helt sikkert. Damn, han er sød og det gjorde min dag SÅ meget bedre.
6
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 7. feb 2018, 23:44

Æske skrev:
Rikke skrev:
Æske skrev:
Rikke skrev:

Næh?!

Det er mærkeligt! Sendte den, men kan heller ikke se den :gruble:

Har da heldigvis genfundet teksten.

Er det noget med bananer?!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 7. feb 2018, 23:51

Og fælleskrammer til jer der måtte trænge :kram:

Jeg har en god dag, men jeg har også sovet hele aftenen :-D Nu får jeg aftensmad og så var det meningen at jeg skulle lave frikadellefars, men jeg fik kun bekræftet at min røremaskine er død :whine: Jeg bruger den flere gange om ugen til bl.a at lave bolledej med. Det hader jeg at gøre i hånden.. Den vil blive savnet :trist:

Men jeg ser noget stand-up med Jacob Tingleff. Det er nu meget sjovt.
0

Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8948

Indlægaf ManicNinja » 8. feb 2018, 00:02

Juki skrev:Og fælleskrammer til jer der måtte trænge :kram:

Jeg har en god dag, men jeg har også sovet hele aftenen :-D Nu får jeg aftensmad og så var det meningen at jeg skulle lave frikadellefars, men jeg fik kun bekræftet at min røremaskine er død :whine: Jeg bruger den flere gange om ugen til bl.a at lave bolledej med. Det hader jeg at gøre i hånden.. Den vil blive savnet :trist:

Tingleff :lun: Klog humor :dåne:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 8. feb 2018, 00:08

ManicNinja skrev:

Tingleff :lun: Klog humor :dåne:

Ja, han er meget god :D
Jeg synes bare ikke jeg har set noget nyt fra ham længe.
1

Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2029

Indlægaf klumphen » 8. feb 2018, 06:24

MOGA skrev:
klumphen skrev:Fx at have været på nogle dates sammen, så det er naturligt at tage næste skridt. Eller ej, alt efter om man nu passer sammen.

Kommer det ikke naturligt? Eller er du for nervøs til fx at turde kysse hende? Lige dér, tænker jeg ikke, det kræver så mange ord.

Jeg synes ikke noget som helst kommer naturligt, når det modsatte køn er indblandet :genert:
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 360
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Ally » 8. feb 2018, 06:41

Tak - det er tiltrængt :genert:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
AstaPasta
Kort karma: 14
Likede indlæg: 942

Indlægaf AstaPasta » 8. feb 2018, 07:43

Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.
Det er jo ikke en ting, hvor man skal snakke undervejs alligevel. Og jeg slap for at skulle koordinere kalendre med travle venner.
Så det er mere, om andre tænker, at jeg er sørgelig, der måske generer mig. På den anden side er jeg jo rimeligt ligeglad med fremmede mennesker.
Jeg tror, jeg skal øve mig i at være lidt mere afslappet med den slags.
Alternativt skal jeg være bedre til at involvere mine venner i mine planer, før jeg booker billetter til alt muligt.
6
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 8. feb 2018, 07:59

AstaPasta skrev:Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.
Det er jo ikke en ting, hvor man skal snakke undervejs alligevel. Og jeg slap for at skulle koordinere kalendre med travle venner.
Så det er mere, om andre tænker, at jeg er sørgelig, der måske generer mig. På den anden side er jeg jo rimeligt ligeglad med fremmede mennesker.
Alternativt skal jeg være bedre til at involvere mine venner i mine planer, før jeg booker billetter til alt muligt.

Men var den god? :D

Jeg hader at tage til fx koncerter alene fordi jeg gerne vil dele oplevelsen med andre. Men jeg tænker ikke negativt om andre der tager til arrangementer alene.
0

Brugeravatar
Ally
Kort karma: 360
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Ally » 8. feb 2018, 08:15

AstaPasta skrev:Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.

Jeg vil også helst dele oplevelsen med mine venner/veninder, men jeg kan nu godt li' at gå alene i fx. biografen.

I oktober til min fødselsdag overvejer jeg ret kraftigt - jeg tror faktisk, at jeg allerede har taget beslutningen - at rejse alene på en forlænget weekend i en europæisk storby frem for at holde fest. I overvejelserne er Edinburg, Glasgow og Dublin.
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"