Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. feb 2018, 00:08

ManicNinja skrev:
Juki skrev:Og fælleskrammer til jer der måtte trænge :kram:

Jeg har en god dag, men jeg har også sovet hele aftenen :-D Nu får jeg aftensmad og så var det meningen at jeg skulle lave frikadellefars, men jeg fik kun bekræftet at min røremaskine er død :whine: Jeg bruger den flere gange om ugen til bl.a at lave bolledej med. Det hader jeg at gøre i hånden.. Den vil blive savnet :trist:

Men jeg ser noget stand-up med Jacob Tingleff. Det er nu meget sjovt.


Tingleff :lun: Klog humor :dåne:

Ja, han er meget god :D
Jeg synes bare ikke jeg har set noget nyt fra ham længe.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 8. feb 2018, 06:24

MOGA skrev:
klumphen skrev:Fx at have været på nogle dates sammen, så det er naturligt at tage næste skridt. Eller ej, alt efter om man nu passer sammen.


Kommer det ikke naturligt? Eller er du for nervøs til fx at turde kysse hende? Lige dér, tænker jeg ikke, det kræver så mange ord.

Jeg synes ikke noget som helst kommer naturligt, når det modsatte køn er indblandet :genert:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 8. feb 2018, 06:41

Juki skrev:Og fælleskrammer til jer der måtte trænge :kram:

Tak - det er tiltrængt :genert:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. feb 2018, 07:59

AstaPasta skrev:Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.
Det er jo ikke en ting, hvor man skal snakke undervejs alligevel. Og jeg slap for at skulle koordinere kalendre med travle venner.
Så det er mere, om andre tænker, at jeg er sørgelig, der måske generer mig. På den anden side er jeg jo rimeligt ligeglad med fremmede mennesker.
Jeg tror, jeg skal øve mig i at være lidt mere afslappet med den slags.
Alternativt skal jeg være bedre til at involvere mine venner i mine planer, før jeg booker billetter til alt muligt.

Men var den god? :D

Jeg hader at tage til fx koncerter alene fordi jeg gerne vil dele oplevelsen med andre. Men jeg tænker ikke negativt om andre der tager til arrangementer alene.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 8. feb 2018, 08:15

AstaPasta skrev:Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.
Det er jo ikke en ting, hvor man skal snakke undervejs alligevel. Og jeg slap for at skulle koordinere kalendre med travle venner.
Så det er mere, om andre tænker, at jeg er sørgelig, der måske generer mig. På den anden side er jeg jo rimeligt ligeglad med fremmede mennesker.
Jeg tror, jeg skal øve mig i at være lidt mere afslappet med den slags.
Alternativt skal jeg være bedre til at involvere mine venner i mine planer, før jeg booker billetter til alt muligt.

Jeg vil også helst dele oplevelsen med mine venner/veninder, men jeg kan nu godt li' at gå alene i fx. biografen.

I oktober til min fødselsdag overvejer jeg ret kraftigt - jeg tror faktisk, at jeg allerede har taget beslutningen - at rejse alene på en forlænget weekend i en europæisk storby frem for at holde fest. I overvejelserne er Edinburg, Glasgow og Dublin.
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. feb 2018, 09:03

AstaPasta skrev:
Juki skrev:Men var den god? :D


Ja, den kan klart anbefales.


Fedt - jeg skal se den 10. marts :banan:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. feb 2018, 09:08

AstaPasta skrev:Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.
Det er jo ikke en ting, hvor man skal snakke undervejs alligevel. Og jeg slap for at skulle koordinere kalendre med travle venner.
Så det er mere, om andre tænker, at jeg er sørgelig, der måske generer mig. På den anden side er jeg jo rimeligt ligeglad med fremmede mennesker.
Jeg tror, jeg skal øve mig i at være lidt mere afslappet med den slags.
Alternativt skal jeg være bedre til at involvere mine venner i mine planer, før jeg booker billetter til alt muligt.


Jeg tror du kan tage det helt roligt i forhold til hvad andre tænker. Jeg ved ihvertfald, at jeg ikke selv tænker det :)

Jeg tager gerne afsted til ting alene og har det helt fint med det. Overvejer lige nu en koncert 6. april og en tur i biffen på et tidspunkt. Mit udgangspunkt er at jeg ikke behøver gå glip af ting bare fordi der ikke er nogen, der kan eller vil med - og jeg deler mange oplevelser med min mor eller mine veninder også :)
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 8. feb 2018, 09:10

AstaPasta skrev:Jeg vil forresten anbefale Edinburg frem for Glasgow.

Jeg har hverken været i Edinburg eller Glasgow. Ej heller Dublin. For et par år siden var jeg i Belfast og det var skønt. London kunne også være lækkert, men jeg vil hellere en af de andre byer.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 8. feb 2018, 10:11

Var på tinder date i mandags, og han er bare så... uhm... lækker og spændende... på så mange måder... Mødtes med ham igen i går og er kun blevet mere nysgerrig på ham... Det ligger naturligt for ham at bekræfte og flirte... Det var jo problemet med ham, jeg så sidst..., så det er super :)

Vi har en date igen i morgen... Han har børn i næste uge, så han ville gerne nå at ses et par gange inden da...
Senest rettet af Q-beben 8. feb 2018, 10:15, rettet i alt 1 gang.
13
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 8. feb 2018, 10:14

Iøvrigt har min eks-kæreste kontaktet mig igen. Går og tænker på, om jeg skal bede ham om ikke at kontakte mig igen, for ellers rumsterer han i baghovedet på mig... Jeg kommer aldrig helt fri af det... Og jeg vil jo ikke være sammen med ham.

Og ja... så har jeg matchet med en, jeg havde et engangsknald med for ca. fem år siden... Lidt pinligt, at jeg ikke kunne huske ham :(
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. feb 2018, 10:47

AstaPasta skrev:
Æske skrev:Jeg tror du kan tage det helt roligt i forhold til hvad andre tænker. Jeg ved ihvertfald, at jeg ikke selv tænker det :)

Jeg tager gerne afsted til ting alene og har det helt fint med det. Overvejer lige nu en koncert 6. april og en tur i biffen på et tidspunkt. Mit udgangspunkt er at jeg ikke behøver gå glip af ting bare fordi der ikke er nogen, der kan eller vil med - og jeg deler mange oplevelser med min mor eller mine veninder også :)


Jeg har en veninde, der tit påpeger, hvor synd, hun synes det er, når hun spotter nogen, der er alene til ting. Så jeg kan ikke overbevises om, at ingen overhovedet tænker over det. Jeg kan højest være ligeglad med, hvad andre synes. Og det er også godt nok.


Ja, bestemt. Det lyder dog som om din veninde har lidt for travlt ind i mellem, synes jeg.
4
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. feb 2018, 10:53

AstaPasta skrev:
Æske skrev:Jeg tror du kan tage det helt roligt i forhold til hvad andre tænker. Jeg ved ihvertfald, at jeg ikke selv tænker det :)

Jeg tager gerne afsted til ting alene og har det helt fint med det. Overvejer lige nu en koncert 6. april og en tur i biffen på et tidspunkt. Mit udgangspunkt er at jeg ikke behøver gå glip af ting bare fordi der ikke er nogen, der kan eller vil med - og jeg deler mange oplevelser med min mor eller mine veninder også :)


Jeg har en veninde, der tit påpeger, hvor synd, hun synes det er, når hun spotter nogen, der er alene til ting. Så jeg kan ikke overbevises om, at ingen overhovedet tænker over det. Jeg kan højest være ligeglad med, hvad andre synes. Og det er også godt nok.

Men det er jo ikke sikkert det er et problem for vedkommende, som det er for folk som din veninde :)

Jeg kan da godt få ondt af folk der tager alene af sted til ting, fordi de ikke kender nogen der kan/vil med, men selvom de havde en stor omgangskreds er det jo ikke sikkert at de ville foretrække selskab på biografture eller hvad nu.
Senest rettet af Juki 8. feb 2018, 10:54, rettet i alt 1 gang.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 8. feb 2018, 10:58

AstaPasta skrev:Jeg var inde at se Book of Mormon i går. Uden at følges med nogen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er helt cool med at gøre ting alene eller ej.
Det er jo ikke en ting, hvor man skal snakke undervejs alligevel. Og jeg slap for at skulle koordinere kalendre med travle venner.
Så det er mere, om andre tænker, at jeg er sørgelig, der måske generer mig. På den anden side er jeg jo rimeligt ligeglad med fremmede mennesker.
Jeg tror, jeg skal øve mig i at være lidt mere afslappet med den slags.
Alternativt skal jeg være bedre til at involvere mine venner i mine planer, før jeg booker billetter til alt muligt.

Godt at du gjorde det! Og det er helt sikkert cool :)

Men jeg kender godt den følelse du har. Jeg har selv udfordret den flere gange. Jeg er f.eks. kæmpe Bruce Springsteen fan, og det er der altså ikke så mange på min alder der er (32), og jeg har taget til koncert med ham 3 gange alene. Og et par gange har jeg haft en veninde med. Men jeg vil simpelthen ikke gå glip af at høre om live, bare fordi jeg ikke lige kan finde nogen at følges med. Det giver mig heldigvis mere “glæde” at tage alene af sted, end bekymringer om hvad andre evt tænker om at jeg står og skråler alene :genert: :lol:

Jeg har også et par gange taget i biografen alene. Det er ikke så grænseoverskridende synes jeg.

I sommers gjorde jeg dog det hidtil mest grænseoverskridende for mig, jeg tog på en uges ferie alene til Kreta. Og det gik rigtig fint :) Jeg trives egentlig ret godt i mit eget selskab, har trods alt næsten boet alene hele mit voksenliv. Dog var det selvfølgelig lidt anderledes at være alene på ferie. Men jeg elsker at komme sydpå og bade i noget dejlig varmt havvand, og jeg er glad for at jeg ikke snød mig selv for den oplevelse, “bare” fordi at jeg sidste sommer ikke lige kunne finde en veninde/ven at rejse med.
5
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. feb 2018, 11:05

AstaPasta skrev:
Juki skrev:
AstaPasta skrev:
Æske skrev:Jeg tror du kan tage det helt roligt i forhold til hvad andre tænker. Jeg ved ihvertfald, at jeg ikke selv tænker det :)

Jeg tager gerne afsted til ting alene og har det helt fint med det. Overvejer lige nu en koncert 6. april og en tur i biffen på et tidspunkt. Mit udgangspunkt er at jeg ikke behøver gå glip af ting bare fordi der ikke er nogen, der kan eller vil med - og jeg deler mange oplevelser med min mor eller mine veninder også :)


Jeg har en veninde, der tit påpeger, hvor synd, hun synes det er, når hun spotter nogen, der er alene til ting. Så jeg kan ikke overbevises om, at ingen overhovedet tænker over det. Jeg kan højest være ligeglad med, hvad andre synes. Og det er også godt nok.

Men det er jo ikke sikkert det er et problem for vedkommende, som det er for folk som din veninde :)

Jeg kan da godt få ondt af folk der tager alene af sted til ting, fordi de ikke kender nogen der kan/vil med, men selvom de havde en stor omgangskreds er det jo ikke sikkert at de ville foretrække selskab på biografture eller hvad nu.


Jeg forstår ikke lige: hvem er "vedkommende"?
Jeg har ikke et problem - jeg vendte bare lige en hurtig tanke herinde.
Og jeg kan jo reelt ikke vide, om fremmede har et problem med at jeg er alene - jeg gider bare ikke gå ud i verden uden at overveje, hvordan andre mon ser mig. At være ligeglad med eventuelle negative bedømmelser af mig er lidt noget andet, end at benægte at der kan forekomme negative bedømmelser.

Det er ikke sikkert at vedkommende, der er alene af sted, ser det som en negativ ting at være alene af sted, på den måde som den veninde opfatter det.

Man behøver ikke være ensom, sølle eller uden venner(eller hvad folk plejer at have af fordomme/tanker) fordi man foretrækker at gøre ting alene :) Det er jo bl.a derfor det er et tabu for så mange, fordi andres tanker omkring det sætter en stopper for ens lyst til at føre det ud i livet.

Min pointe var egentlig bare at det måske vil hjælpe at se på de situationer på en anden måde.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 8. feb 2018, 11:10

Marioneta skrev:Jeg er skam ikke uenig, men for mig er at slå op en længere proces. Sådan har det været alle de gange, jeg har skulle det. Samtaler som dem her, skal jeg lige tænke igennem og så skal jeg mærke efter og sådan. Så fordi jeg ikke slår op med ham nu, er det ikke ensbetydende med, at jeg ikke gør det i den nærmeste fremtid. Det er stadig ret meget i spil, at jeg gør det.

Ved han det? At dine ønsker om mere kommunikation faktisk betyder at du overvejer at afslutte forholdet til ham?
Det er ok hvis du ikke ønsker at svare på det. Anyway, jeg håber da virkelig at du kommer til at opleve en ændring. For jeg synes virkelig slet ikke dit ønske om mere jævnlig kommunikation i hverdagen er urimelig. Jeg tror ikke jeg kunne være i et forhold med en der ikke virker til at savne mig/tænke på mig, når der er en hel uge hvor vi ikke ses.
Senest rettet af Tilly 8. feb 2018, 11:39, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Forhold og sex"