Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. feb 2018, 19:45

Overvejer også lejlighed i byen-byen + sommerkolonihave på Amager. Det virker umiddelbart som bedste bud pt.
0
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Singletråden

Indlægaf Undtagelsen » 13. feb 2018, 19:49

Krølle skrev:Overvejer også lejlighed i byen-byen + sommerkolonihave på Amager. Det virker umiddelbart som bedste bud pt.


Sådan en kolonihave med mulighed for at bo der i sommerhalvåret - årh, det gad jeg godt! :dåne:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. feb 2018, 19:53

Undtagelsen skrev:
Krølle skrev:Overvejer også lejlighed i byen-byen + sommerkolonihave på Amager. Det virker umiddelbart som bedste bud pt.


Sådan en kolonihave med mulighed for at bo der i sommerhalvåret - årh, det gad jeg godt! :dåne:


Jeg ville elske det, hvis jeg havde mulighed for lejlighed + billig sommerkolonihave. Det ville være den perfekte kombi for mig :dåne:
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 13. feb 2018, 19:54

Jeg er så træt i disse dage :træt:

Eksen og jeg er stadig gode venner, og ser nu begge to mere målrettet fremad end tilbage. Vi har været i Ikea sammen, og fundet diverse ting til hver vores hjem, og det virker som om han begynder at glæde sig til at indrette sit eget nu.

På papiret kan det simpelthen ikke være bedre, men jeg kan godt mærke at jeg giver meget af mig selv for husfreden og for "det gode brud", og det begynder så småt at tære på min energi. Der er kun 14 dage endnu, jeg har selv valgt min situation og jeg vælger også selv, aktivt, hver dag, at lægge mig i selen for at gøre det her så ordentligt som muligt.

Men nøj hvor jeg også glæder mig til at tage hul på marts måned, hvor jeg kan begynde at trække vejret frit igen, og gå i gang med at indrette mit hjem på ny :genert:
6
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. feb 2018, 20:11

Under eftermiddagens træning med personlig træner fortæller jeg, at ønsker en særlig øvelse til vores EMOM for overkroppen, da jeg har brug for, at komme af med "aggressioner" over Tinder-gutten, der har droppet mig. PT'eren aer mig på armen og nævner, at gutten slet ikke har ret til at lære mig at kende, når han sådan vælger at afvise mig. På et tidspunkt under træningen får jeg en "følelsesmæssig hjerneblødning" over afvisningen og begynder næsten at tude :blush: :lol:
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9687

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. feb 2018, 20:15

Sød samarbejdspartner har inviteret mig til påskefrokost i april. Den dag skal jeg til møde og kommer minimum fire timer for sent da mødet er i KBH og påskefrokosten skal foregå 10 minutter fra min lejlighed. Jeg havde egentlig tænkt at melde pas selvom det ville være så ærgerligt :(

Hans respons til det var da bare "Jamen ikke noget problem. Vi sørger for at der er mad til dig og at du bliver hentet så snart du er i Aalborg. Dig vil jeg sgu helst ikke undvære" :lun:

At det så går ud over min date med en DmD koncert, er bare ærgerligt, for jeg skal åbenbart til påskefrokost selvom jeg vil være alt for sent på den :lol:
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9687

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. feb 2018, 20:58

Emma The Mermaid skrev:
FrøkenM skrev:Sød samarbejdspartner har inviteret mig til påskefrokost i april. Den dag skal jeg til møde og kommer minimum fire timer for sent da mødet er i KBH og påskefrokosten skal foregå 10 minutter fra min lejlighed. Jeg havde egentlig tænkt at melde pas selvom det ville være så ærgerligt :(

Hans respons til det var da bare "Jamen ikke noget problem. Vi sørger for at der er mad til dig og at du bliver hentet så snart du er i Aalborg. Dig vil jeg sgu helst ikke undvære" :lun:

At det så går ud over min date med en DmD koncert, er bare ærgerligt, for jeg skal åbenbart til påskefrokost selvom jeg vil være alt for sent på den :lol:

Det kan du heller ikke sige nej til :D

Nej. Jeg overvejede det. Skrev til ham at jeg ikke mente det var rimeligt at komme +4 timer for sent og så gik der cirka tre minutter inden han ringede og så... Ja ham kan jeg altså ikke sige nej til. Det er en af de ting, jeg ikke er ret god til :blush2:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Singletråden

Indlægaf Jydepigen » 13. feb 2018, 21:50

malou_43 skrev:Jeg skriver med denne mand, som bor 3 km fra mig. Han er 2 år yngre, har et barn og jeg synes han er ret spændende. Jeg har lagt mærke til ham på en fælles netværksside, men Tinder blev ligesom startskuddet til kontakt :D

Igår kontaktede jeg ham efter 2 dages stilhed. Jeg ville egentlig bare fornemme om han stadig var på. Han skrev kort, jeg lagde den ned, han tog den op igen :)
Snakken faldt så på at vise interesse. Han synes jeg er enorm svært at læse og snakker ofte udenom, når der forsøges at flirte eller snak om at ses/ses igen.

Jeg havde egentlig reflekterer over det i weekenden, hvorfor jeg ikke bare skrev. Jeg tror faktisk lidt jeg har mistet den der tro på, at det lykkes en dag. Altså det er det samme igen og igen - man skriver, mødes et par gange, og så opløses det, enten af dem eller mig selv.

Jeg orker det næsten ikke. Den følelse plejer at komme efter seancen er overstået, men nu er den allerede begyndt at snige sig ind, før jeg har mødt gutten. Jeg oooooorker ikke at skulle kende et menneske, lade dem kende mig, bruge tanker, følelser og energi på det, til sikkert ingen verdens nytte!
Jeg ved jeg i bund og grund bare lukker af, for at passe på mig selv. Men det ender man jo op ret single af :genert:

Kender I det?!? Og hvordan får man det vendt til en positiv tilgang?

(Er fra mobil, undskylder diverse stavefejl)


Kan fuldstændig følge dig :rulle:
Har lukket fuldstændig af for dating. Orker ikke at skulle lære en ny mand at kende, blive vurderet, have en følelsesmæssig rutchetur, skulle leve op til en masse forventninger. Så er det nemmere at lukke af. Men som du siger, kommer prinsen på den hvide hest ikke ligefrem til dig ved at lukke sig selv inde. Så ku være rart med en anden positiv tilgang og oplevelse af dating. :ae:

Rammer de 30 år her om to dage - så følelsen af stadig at være single og alene rammer lige ekstra hårdt!
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 13. feb 2018, 21:57

Krølle skrev:
Santopia skrev:
Krølle skrev:Jeg sidder og ser på mulige boliger, når vi ikke længere skal bo her. Freaking hell - jeg er i syv sind ift om det skal være med have eller en lejlighed på Frb/indre brokvarterer/Islands Brygge.

På den ene side er jeg bange for at blive en tiger i bur i en lejlighed (alt imens jeg hyler over at kattene bor med have hos eksen). Omvendt er der liv og muligheder omkring mig - og ingen risiko for at blive en helt sær ponydame-i-hus-uden-kontakt-til-mennesker :tie:

Ydrk, det er svært.


Er nogle af de der mini huse eller helårs kolonihaver i Sydhavnen en mulighed? :)


Ja - jeg har både kig på Amager (det er velkendt) og vestpå. Det er dog mest det med at være væk fra byen-byen som single. Jeg kommer næppe til at sige det højt andre steder, men jeg er bange for at blive ensom og sær :tie:

Hvad er der nu galt med at være ensom og sær? Det er da The Shit! ... ikke? :lol:



Eller ... :gruble:






Nej :whine:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. feb 2018, 23:16

Jydepigen skrev:
malou_43 skrev:Jeg skriver med denne mand, som bor 3 km fra mig. Han er 2 år yngre, har et barn og jeg synes han er ret spændende. Jeg har lagt mærke til ham på en fælles netværksside, men Tinder blev ligesom startskuddet til kontakt :D

Igår kontaktede jeg ham efter 2 dages stilhed. Jeg ville egentlig bare fornemme om han stadig var på. Han skrev kort, jeg lagde den ned, han tog den op igen :)
Snakken faldt så på at vise interesse. Han synes jeg er enorm svært at læse og snakker ofte udenom, når der forsøges at flirte eller snak om at ses/ses igen.

Jeg havde egentlig reflekterer over det i weekenden, hvorfor jeg ikke bare skrev. Jeg tror faktisk lidt jeg har mistet den der tro på, at det lykkes en dag. Altså det er det samme igen og igen - man skriver, mødes et par gange, og så opløses det, enten af dem eller mig selv.

Jeg orker det næsten ikke. Den følelse plejer at komme efter seancen er overstået, men nu er den allerede begyndt at snige sig ind, før jeg har mødt gutten. Jeg oooooorker ikke at skulle kende et menneske, lade dem kende mig, bruge tanker, følelser og energi på det, til sikkert ingen verdens nytte!
Jeg ved jeg i bund og grund bare lukker af, for at passe på mig selv. Men det ender man jo op ret single af :genert:

Kender I det?!? Og hvordan får man det vendt til en positiv tilgang?

(Er fra mobil, undskylder diverse stavefejl)


Kan fuldstændig følge dig :rulle:
Har lukket fuldstændig af for dating. Orker ikke at skulle lære en ny mand at kende, blive vurderet, have en følelsesmæssig rutchetur, skulle leve op til en masse forventninger. Så er det nemmere at lukke af. Men som du siger, kommer prinsen på den hvide hest ikke ligefrem til dig ved at lukke sig selv inde. Så ku være rart med en anden positiv tilgang og oplevelse af dating. :ae:

Rammer de 30 år her om to dage - så følelsen af stadig at være single og alene rammer lige ekstra hårdt!


Rolig nu - jeg er 40. :D
Men okay - jeg har så heller aldrig drømt om børn, så for mig er det ikke så slemt som for en hel del andre, tror jeg ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 14. feb 2018, 05:22

Nå men selv om ham den spændende der stak hovedet i busken stadig spøger lidt har jeg sagt jatak til en kaffedate på fredag med endnu en Tindergut fra min egen by. Han virker ikke rigtig som en type for mig men jeg kommer jo ikke videre ved bare at sidde hjemme vel :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 14. feb 2018, 06:03

Jeg overvejer at give 475 euro til en udenlandsk kvinde, så hun kan bruge dem på upraktisk fodtøj... En eller anden giv mig venligst en verbal lussing!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2018, 07:03

klumphen skrev:Jeg overvejer at give 475 euro til en udenlandsk kvinde, så hun kan bruge dem på upraktisk fodtøj... En eller anden giv mig venligst en verbal lussing!


Hvis du gerne vil give den slags til en dansk kvinde i stedet, siger du bare til ;)
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2018, 07:37

Jeg drømte i nat om min ekskæreste. At jeg så ham og konfronterede ham med alt det han gjorde i mod mig. At jeg så ham i øjnene og sagde "Hvordan har du det med, at du fuldkommen knækkede mig?"

Selvom jeg føler at jeg er 100% over ham, kan jeg efter sådanne drømme ikke lade være med at tænke på, om jeg ubevidst føler at jeg mangler at tage den konfrontation i virkeligheden. At jeg aldrig rigtig fik 'closure.'

Og det er irriterende, for der er ikke noget jeg kan gøre ved det nu.

Hvor er det egentlig også vildt, at det næsten er to år siden vi gik fra hinanden.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 14. feb 2018, 07:54

Rikke skrev:
klumphen skrev:Jeg overvejer at give 475 euro til en udenlandsk kvinde, så hun kan bruge dem på upraktisk fodtøj... En eller anden giv mig venligst en verbal lussing!

Stop dig selv!! :D

Emma The Mermaid skrev:
klumphen skrev:Jeg overvejer at give 475 euro til en udenlandsk kvinde, så hun kan bruge dem på upraktisk fodtøj... En eller anden giv mig venligst en verbal lussing!

Verbal lussing afsendt :lol:

Tak! Det er godt med noget moralsk støtte :-D
0

Tilbage til "Forhold og sex"