Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. feb 2018, 11:50

Rikke skrev:Fuglene synger markant anderledes om morgenen lige pludseligt. Eller er det bare mig? :genert:

Hvordan gik det forresten med det der nytårsknald? :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. feb 2018, 15:03

Været til psyk. Og lavet øvelser. Og så blev der ellers reageret igennem, skal jeg love for ... Er lidt overvældet over alt det, der bare VÆLTER frem. Lige nu er jeg ikke helt sikker på, hvad det skal gøre godt for. Eller hvor jeg er på vej hen. Men jeg kan konstatere, at mavepinen er væk. Og at jeg har ro indeni og egentlig er okay. Om end psyko(!)træt.

Det er vel okay. :lun:
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. feb 2018, 18:24

Jeg havde en dårlig date i går, men det er ligemeget, for i aften får jeg besøg af toplækker (og alt for nyskilt) mand. Det skal nok blive hyggeligt ;).

På tirsdag har jeg så en date med en anden tindertype.

Jeg er ikke helt afklaret i forhold til min egen moral, men jeg har ikke lovet nogen noget... alt efter hvad der sker i aften, kan det være at tirsdagsdaten aflyses;)
6
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 18:30

Rikke skrev:Ladies! Peter Asschenfeldt er på Tinder. Velbekomme!

Gud, lever han endnu? :ad!:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 18:33

Rikke skrev:
Daine skrev:
Rikke skrev:Ladies! Peter Asschenfeldt er på Tinder. Velbekomme!

Gud, lever han endnu? :ad!:

Åbenbart?! :D

I første omgang glemte jeg l´et i hans efternavn :lol:

Jeg troede han var død, jeg synes jeg læste noget om det sidste år. Det var så ikke ham alligevel :ninja:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 18:34

Rikke skrev:
Daine skrev:
Rikke skrev:
Daine skrev:
Rikke skrev:Ladies! Peter Asschenfeldt er på Tinder. Velbekomme!

Gud, lever han endnu? :ad!:

Åbenbart?! :D

I første omgang glemte jeg l´et i hans efternavn :lol:

Jeg troede han var død, jeg synes jeg læste noget om det sidste år. Det var så ikke ham alligevel :ninja:

Anders Frandsen? :lol:

Hahaha, nej, ham har jeg - imodsætning til kidkomb - styr på :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 15. feb 2018, 18:40

Rikke skrev:
Daine skrev:
Rikke skrev:
Daine skrev:
Rikke skrev:
Daine skrev:
Rikke skrev:Ladies! Peter Asschenfeldt er på Tinder. Velbekomme!

Gud, lever han endnu? :ad!:

Åbenbart?! :D

I første omgang glemte jeg l´et i hans efternavn :lol:

Jeg troede han var død, jeg synes jeg læste noget om det sidste år. Det var så ikke ham alligevel :ninja:

Anders Frandsen? :lol:

Hahaha, nej, ham har jeg - imodsætning til kidkomb - styr på :lol:

:lol: Det kunne være, at Anders tog i IKEA og Peter tog på Tinder!

Altså rendte jeg på Anders Frandsen i Ikea, så håber jeg det sker i sofaafdelingen, for jeg får da i dén grad brug for at ligge ned! :ad!: Stødte jeg på Peter på Tinder, så ville jeg afinstallere det igen, for så virker det ikke efter hensigten :lol:
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 15. feb 2018, 19:51

Anders Frandsen har været død siden 2012 :afro:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Singletråden

Indlægaf Undtagelsen » 15. feb 2018, 20:21

Rikke skrev:
Æske skrev:Anders Frandsen har været død siden 2012 :afro:

Det ved vi godt. Men han var faktisk i IKEA forleden. Må han hvile i fred!


Hun følger tydeligvis for lidt med herinde :nej:
3
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 15. feb 2018, 21:25

Det ser ud til, at jeg har en date på lørdag med en meget nydelig mand, som jeg har støvet op på en datingside. Faktisk så nydelig, at jeg absolut ikke synes, jeg matcher ham :ninja:

Jeg har ikke været på rigtig date i et par år, jeg har mest mødtes med mænd for at have sex med dem. Så jeg glæder mig :) Og er naturligvis ved at dø af skræk.
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Singletråden

Indlægaf Chloecat » 15. feb 2018, 21:39

Mødte en på tinder, som jeg virkelig havde høje forventninger til og troede det ville klikke. Det var bare lige da vi mødte hinanden så følte jeg intet.

Jeg gav det dog en date mere, men gav op efter det og meldte ud. Han skrev noget virkelig pænt retur, var helt overrasket, fordi jeg er så vant til mænd bliver små sure over afvisning. Han var rar, men følte mig bare ikke tiltrukket.

Der er en der har trukket i mig siden jeg blev single, sådan vi forsøgte meget tidligt efter et langt forhold og det var noget rod. Han skriver periodevis og lidt fiskende, men jeg virker nok ret afvisende overfor ham. Jeg er bare bekymret for han kun vil sex og jeg bliver såret...igen. Hvordan har man den snak uden at have 'the talk', inden man begiver sig ud i noget overhovedet igen?
Nogen der har erfaringer. Jeg ved jeg ret hurtigt vil blive forelsket i ham igen, har over tid tænkt på ham en del, så er ret ræd for at gå ud på det dybe vand her.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 16. feb 2018, 06:41

Jeg har en kaffedate idag men jeg synes, allerede nu, ikke at han er noget for mig. Han er sløv at snakke med, skriver næsten ikke og så er han (jeg ved det er overfladisk) 10 cm kortere end mig. Jeg har været sammen med en der var lavere end mig i mange år og sjældent er jeg løbet ind i så mange mindreværdskomplekser. Det er muligt at min date er helt anderledes irl og derfor får han chancen, men jeg tvivler.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. feb 2018, 08:18

Rikke skrev:
Juki skrev:
Rikke skrev:Fuglene synger markant anderledes om morgenen lige pludseligt. Eller er det bare mig? :genert:

Hvordan gik det forresten med det der nytårsknald? :-D

:lol: Dem har jeg fået en håndfuld stykker af

Nådadadada.... :slem:

Emma The Mermaid skrev:
Rikke skrev:
Æske skrev:Anders Frandsen har været død siden 2012 :afro:

Det ved vi godt. Men han var faktisk i IKEA forleden. Må han hvile i fred!

Hvilede han sig i en af sengene?

Det var også min første tanke! :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. feb 2018, 08:46

Jeg havde den skønneste dag med min nevø i går :lun:

Vi så animationsfilmen Coco sammen med resten af Familien Danmark og var på café bagefter. Filmen var virkelig overraskende god! Jeg havde på forhånd set at den havde fået gode anmeldelser, men det kan jo godt snyde og så vidste jeg ikke helt hvad filmen egentlig gik ud på, men det var en rigtig god fortælling og historie. Og så var den helt vildt flot lavet. Jeg synes ellers tit at de der nyere Disney film har tendens til at være alt for sukkersøde og tit "dårligt" lavet, men det kan ikke udelukkes at jeg måske var ved at begynde at græde i slutningen af filmen.. :fløjt: :genert:

Det var meningen at han skulle forkæles så han måtte få alt det slik han ville til filmen. Det var vist ret overvældende for han er ikke det barn der lever allermest usundt :lol: Fx kan han ikke lide sodavand, så jeg havde noget vand med, men ellers måtte han slå sig løs. Han er så sød og beskeden så han fik ret store øjne da jeg sagde han måtte få det slik han ville :D Jeg havde købt nogle ting inden, sammen med vandet, ellers ville jeg jo blive ruineret med de priser biografen tager :nerve:

Jeg havde bl.a købt nogle sure jordbærstænger(noget vingummi-agtigt) De var rigtig gode, men virkelig sure. Jeg fik nærmest tics af at spise dem. Min nevø var tosset med dem, så da vi var på café og ventede på vores desserter havde vi forskellige konkurrencer med hvem der kunne holde til at have dem i munden i længst tid osv. :lol:

Min søster stødte sig til os på caféen og så skulle vi lige have købt lidt ind på hjemvejen. Min søster kom til at kigge på babytøj, som hun fik lokket mig med til, så det gik der også lidt tid med. Virkelig kedeligt ifølge min nevø, der efter egne ord flere gange var ved at falde i søvn.. :lol2: Men jeg fik købt et sæt tøj til min søster, eller rettere kommende nevø.

Min nevø sagde flere gange at det havde været en rigtig god og hyggelig dag, så det er bestemt ikke sidste gang vi gør det :lun:
17
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30153

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 16. feb 2018, 08:51

Juki skrev:Jeg havde den skønneste dag med min nevø i går :lun:

Vi så animationsfilmen Coco sammen med resten af Familien Danmark og var på café bagefter. Filmen var virkelig overraskende god! Jeg havde på forhånd set at den havde fået gode anmeldelser, men det kan jo godt snyde og så vidste jeg ikke helt hvad filmen egentlig gik ud på, men det var en rigtig god fortælling og historie. Og så var den helt vildt flot lavet. Jeg synes ellers tit at de der nyere Disney film har tendens til at være alt for sukkersøde og tit "dårligt" lavet, men det kan ikke udelukkes at jeg måske var ved at begynde at græde i slutningen af filmen.. :fløjt: :genert:

Det var meningen at han skulle forkæles så han måtte få alt det slik han ville til filmen. Det var vist ret overvældende for han er ikke det barn der lever allermest usundt :lol: Fx kan han ikke lide sodavand, så jeg havde noget vand med, men ellers måtte han slå sig løs. Han er så sød og beskeden så han fik ret store øjne da jeg sagde han måtte få det slik han ville :D Jeg havde købt nogle ting inden, sammen med vandet, ellers ville jeg jo blive ruineret med de priser biografen tager :nerve:

Jeg havde bl.a købt nogle sure jordbærstænger(noget vingummi-agtigt) De var rigtig gode, men virkelig sure. Jeg fik nærmest tics af at spise dem. Min nevø var tosset med dem, så da vi var på café og ventede på vores desserter havde vi forskellige konkurrencer med hvem der kunne holde til at have dem i munden i længst tid osv. :lol:

Min søster stødte sig til os på caféen og så skulle vi lige have købt lidt ind på hjemvejen. Min søster kom til at kigge på babytøj, som hun fik lokket mig med til, så det gik der også lidt tid med. Virkelig kedeligt ifølge min nevø, der efter egne ord flere gange var ved at falde i søvn.. :lol2: Men jeg fik købt et sæt tøj til min søster, eller rettere kommende nevø.

Min nevø sagde flere gange at det havde været en rigtig god og hyggelig dag, så det er bestemt ikke sidste gang vi gør det :lun:


Da mine niecer var små (nu er de voksne) var de min undskyldning for at gå i biografen og se Disney tegnefilm :D Nu er det mit eget barn, der bruges :fløjt:
3

Tilbage til "Forhold og sex"