Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 20:54

Juki skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Jeg har oplevet det modsatte :gruble:

Jeg var ved læge i starten af februar hvor jeg bl.a blev målt og vejet. Sidst jeg blev vejet var nok i september eller oktober sidste år, men alligevel har jeg tabt mig omkring 15 kg.

Det var simpelthen så mærkeligt fordi jeg slet ikke havde det på fornemmelsen. Havde min vægt rykket sig ville jeg have gættet på at den var steget. Jeg ved godt det lyder åndssvagt, men jeg synes slet ikke jeg kan glæde mig over det fordi det kom som sådan et uventet chok. Havde jeg så i det mindste gjort noget aktivt for at tabe mig eller lign., hvor det havde givet mening var det nok anderledes. Men jeg har nok at tage af så jeg klager bestemt ikke :D


Ej, hvor vildt. 15 kg er sgu meget. Hvordan er det sket?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2018, 21:01

Viskelæder skrev:
Juki skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Jeg har oplevet det modsatte :gruble:

Jeg var ved læge i starten af februar hvor jeg bl.a blev målt og vejet. Sidst jeg blev vejet var nok i september eller oktober sidste år, men alligevel har jeg tabt mig omkring 15 kg.

Det var simpelthen så mærkeligt fordi jeg slet ikke havde det på fornemmelsen. Havde min vægt rykket sig ville jeg have gættet på at den var steget. Jeg ved godt det lyder åndssvagt, men jeg synes slet ikke jeg kan glæde mig over det fordi det kom som sådan et uventet chok. Havde jeg så i det mindste gjort noget aktivt for at tabe mig eller lign., hvor det havde givet mening var det nok anderledes. Men jeg har nok at tage af så jeg klager bestemt ikke :D


Ej, hvor vildt. 15 kg er sgu meget. Hvordan er det sket?

Jamen hvis jeg vidste det.. :D

Men jeg tænker jeg må have været mere aktiv og spist mindre i efteråret og vinteren :gruble: Og måske også fordi jeg var færdig med at trappe ud af noget medicin i august. Men fx i sommer har jeg ikke været specielt aktiv, heller ikke når hundene har skulle luftes, da ingen af os orker lange ture når det er varmt, så der har vi mest slappet af i haven og gået korte ture.

Da det så blev køligere i vejret har vi fået gode nogle gode, lange ture igen og der har været flere dage hvor jeg har været for træt til at lave aftensmad og er faldet tidligt i søvn. Det har nok også noget at sige. Men det mærkelige er at det jo sker hvert år, altså at vi har det mønster med inaktivitet om sommeren osv., men uden jeg har tabt mig synderligt af det. Men det er ikke fordi jeg bevidst har spist mindre eller sundere eller gjort andet for det.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 25. feb 2018, 21:19

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Planen er jo aldrig at opdage det, ikke at opdage det noget før. :fløjt:

Som i aldrig nogensinde? :lol:

Indrømmet det er ikke den smarteste plan. Men.. Kage. :blush2:

Tænk hvis man tog på af sex, det ville jo være lidt det samme. :mellow:
1
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2018, 21:23

Rikke skrev:Nå, men jeg er hjemme efter en dejlig dag med ham filejsen der...

Ninja, som jeg skrev i det grønne til dig, så ER jeg på vagt. Det er jeg af natur altid, men måske endnu mere nu, fordi jeg prøver at lade være med at gøre, som jeg plejer - og fordi jeg lærer sindssygt meget af at læse med herinde.

Det har været en skøn dag, og planen var egentligt, at jeg skulle have sovet hos ham i nat, men nu sidder jeg altså hjemme hos mig selv. Lang historie kort: Han har været på arbejde i nat, og ikke fået ret meget søvn efterfølgende pga uforudsete omstændigheder, så vi talte om, at vi skulle gemme den der "samsovning" til en fredag eller lørdag, hvor vi kan vågne sammen langsomt dagen efter.
Det passede mig heeeelt fint, for det er af en eller anden grund mere intimt og sårbart for mig at sove sammen med en mand, end "bare" at tage med ham hjem og knalde og tage hjem til mig selv bagefter. Men han var så sød i den snak... Sagde at han egentligt ikke var meget for at indrømme det (Hvorfor egentligt ikke? Det skal jeg lige have spurgt ham om næste gang), men at han synes at det er fantastisk at have en sovende kvinde ved sin side.

Vi var til storytelling på Vesterbro, på BestTellers, det var meget fedt - ikke noget jeg har prøvet før - men det er bestemt ikke sidste gang! Det er altså lidt skægt, at han ser ud som han gør; Hærdebred, mulat, skaldet, riiiigtig "dørmandstype" og så er han bare så dyb samtidigt. Når man ser ham er jeg sikker på, at man placerer ham i en bås - og jeg kunne SE på de andre på BestTellers, at deres hjerner snurrede et øjeblik, da vi trådte ind.

Bagefter fandt vi et sted at spise i Istedgade og på vejen dertil så jeg lige et lille glimt af et temperament, som jeg ikke ville have undret mig meget over, hvis ikke jeg vidste hvad der er indenunder hans "hårde" udseende, men det fik mig i hvert fald lige til at tænke, om jeg er forblændet eller om han er noget...

Jeg tygger...


Vil du fortælle, hvad "temperamentsoptrinnet" gik ud på?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 25. feb 2018, 21:27

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Planen er jo aldrig at opdage det, ikke at opdage det noget før. :fløjt:

Som i aldrig nogensinde? :lol:

Indrømmet det er ikke den smarteste plan. Men.. Kage. :blush2:

Tænk hvis man tog på af sex, det ville jo være lidt det samme. :mellow:

Det gør man ikke! Jeg har tabt omkring 177 gram i dag :lol:


Nej, men hvis man gjorde, så ville det jo være noget lort.

Gad vide hvor meget man skal have for at forbrænde et stort stykke kage, en stor portion is, og en masse dybstegte rejer :gruble:
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2018, 21:29

Har I set "De unge truckere" på DR? :D

Der er et par der er truckerkærester og kører sammen gennem Norge og Sverige med deres lille hund. Det er nu meget sødt, men hold op det må kræve noget at kunne holde det ud og ikke mindst at gide bruge sit samvær på den måde!

Jeg ville blive skør af at sidde stille så længe, på så lidt plads og i så lang tid af gangen :gisp:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 21:34

LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Planen er jo aldrig at opdage det, ikke at opdage det noget før. :fløjt:

Som i aldrig nogensinde? :lol:

Indrømmet det er ikke den smarteste plan. Men.. Kage. :blush2:

Tænk hvis man tog på af sex, det ville jo være lidt det samme. :mellow:

Det gør man ikke! Jeg har tabt omkring 177 gram i dag :lol:


Nej, men hvis man gjorde, så ville det jo være noget lort.

Gad vide hvor meget man skal have for at forbrænde et stort stykke kage, en stor portion is, og en masse dybstegte rejer :gruble:


OG to pakker mariekiks, en scone, pasta og omkring 17 kg bland selv slik... altså... Det er bare random ting, jeg finder på, ikk.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2018, 21:40

Rikke skrev:
ManicNinja skrev:
Vil du fortælle, hvad "temperamentsoptrinnet" gik ud på?

Der var to trin i det. Efter BestTellers skulle vi finde noget at spise. Han var i bil og vi kørte ind mod byen. På et tidspunkt holdt han tilbage for en bus, der skulle ud, og en bagvedkørende bilist forsøgte at klemme sig ind før os. Hans reaktion var "Det gør du KRAFTedme ikke, din lille nar!" - og dér tænkte jeg woooooow, slap dog af?! Vi kørte lidt rundt efterfølgende for at finde parkering, og han blev noget kort for hovedet. At jeg virkelig måtte undskylde, men når han var sulten blev han lettere smågnaven.
Da vi så endelig sad der på spisestedet med en bestilling på vej, bragte han selv op, at han ikke skulle have snerret af mig. Og jeg var sådan lidt?! Jeg havde ikke oplevelsen af, at han snerrede af MIG, men at han faktisk bare kammede over af noget helt ligegyldigt.

Jeg kan mærke at vredesudbrud (berettiget eller ej), får mig til at krølle sammen i maven. Selv i mit meget lange (og på mange måder dejlige) forhold med Astrids far, krøb jeg lidt sammen og fik halvondt i maven, hvis han knaldede ud over en stikkontakt, der drillede - en ting, der lige hang fast og sådan noget. Det har aldrig med Søren været rettet mod mig, hverken fysisk eller psykisk, men jeg har det rigtig, riiiigtig svært med at rumme den slags irritation over komplet ligegyldige ting.
Jeg har været vant til i min barndom at irritation betød, at jeg fik en på lampen lige om lidt :genert:


Ud fra hvad du beskriver her, havde det været en dealbreaker for mig. Det afgørende er din utryghed og fornemmelse i maven. Ikke så meget hvad vi hver især finder rigtigt og forkert sådan "principielt".

Hvad mig selv angår, så har jeg til fulde oplevet mænd med den slags ringe impulsstyring ... Nej. Bare nej.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 25. feb 2018, 21:40

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Planen er jo aldrig at opdage det, ikke at opdage det noget før. :fløjt:

Som i aldrig nogensinde? :lol:

Indrømmet det er ikke den smarteste plan. Men.. Kage. :blush2:

Tænk hvis man tog på af sex, det ville jo være lidt det samme. :mellow:

Det gør man ikke! Jeg har tabt omkring 177 gram i dag :lol:


Nej, men hvis man gjorde, så ville det jo være noget lort.

Gad vide hvor meget man skal have for at forbrænde et stort stykke kage, en stor portion is, og en masse dybstegte rejer :gruble:

I dag har jeg spist to stykker knækbrød med ost og en kvalitetsburger. Jeg tænker, at de to knald jeg fik i dag måske meget godt opvejer kalorieindtaget.
Med din mængde får du travlt resten af natten!

Ej, og jeg nævnte ikke én gang det hele. Jeg må finde en potent mand et eller andet sted ude på vejen :nerve:
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 25. feb 2018, 21:41

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Planen er jo aldrig at opdage det, ikke at opdage det noget før. :fløjt:

Som i aldrig nogensinde? :lol:

Indrømmet det er ikke den smarteste plan. Men.. Kage. :blush2:

Tænk hvis man tog på af sex, det ville jo være lidt det samme. :mellow:

Det gør man ikke! Jeg har tabt omkring 177 gram i dag :lol:


Nej, men hvis man gjorde, så ville det jo være noget lort.

Gad vide hvor meget man skal have for at forbrænde et stort stykke kage, en stor portion is, og en masse dybstegte rejer :gruble:


OG to pakker mariekiks, en scone, pasta og omkring 17 kg bland selv slik... altså... Det er bare random ting, jeg finder på, ikk.



Viske... Jeg tror vi har et problem :wacko:
0
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 21:44

Jeg forstår dig godt, Rikke. Det lyder som en lidt træls situation, der nok vil sidde lidt i dig. Særligt når du havde sådan nogle oplevelser i din opvækst. Øv altså.

Men road rage kan man godt have og så samtidigt være et afbalanceret, godt menneske alligevel :genert:
17
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 21:44

LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Tøj med stræk er virkelig farligt. Så opdager man først katastrofen, når vægten siger +15 kilo. Har jeg hørt :genert:

Planen er jo aldrig at opdage det, ikke at opdage det noget før. :fløjt:

Som i aldrig nogensinde? :lol:

Indrømmet det er ikke den smarteste plan. Men.. Kage. :blush2:

Tænk hvis man tog på af sex, det ville jo være lidt det samme. :mellow:

Det gør man ikke! Jeg har tabt omkring 177 gram i dag :lol:


Nej, men hvis man gjorde, så ville det jo være noget lort.

Gad vide hvor meget man skal have for at forbrænde et stort stykke kage, en stor portion is, og en masse dybstegte rejer :gruble:


OG to pakker mariekiks, en scone, pasta og omkring 17 kg bland selv slik... altså... Det er bare random ting, jeg finder på, ikk.



Viske... Jeg tror vi har et problem :wacko:


Jeg ved ikke, hvad du taler om... :genert:

:lol2:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2018, 21:52

Viskelæder skrev:Jeg forstår dig godt, Rikke. Det lyder som en lidt træls situation, der nok vil sidde lidt i dig. Særligt når du havde sådan nogle oplevelser i din opvækst. Øv altså.

Men road rage kan man godt have og så samtidigt være et afbalanceret, godt menneske alligevel :genert:


Det kan man. :) Og dealbreaker er også for kraftigt et ord. Men sammen med lidt af det andet, Rikke har beskrevet - som fx det dér silent treatment-agtige forleden ... Ja, det giver i hvert fald mig nogle ikke helt gode fornemmelser.

Jeg er så også ansat herinde til at se spøgelser for ALLE jer andre ... :D
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2018, 22:31

Nåmmen. Jeg slikker jo i dén grad sår. Har sådan cirka alt oppe til overvejelse for tiden ... Alt, hvad jeg har haft med mig fra barns ben ... alle de meget lidt sunde opfattelser af, hvad jeg havde lov/ret/plads til ... Hårh! :nerve: Brikkerne falder på plads. Det føles, som om det hele vælter ned om ørerne. Alt ligger i ruiner, og jeg prøver at gribe en murbrok her og én dér, mens jeg spæner forpustet igennem krigszonens bomberegn, forsøger at nå i dækning, før næste flyver styrtdykker og tænker, at selve oprydnings- og genopbygningsprocessen må jeg vende tilbage og ordne senere.

Siden jeg smuttede fra ham den gifte (og meget giftige, manipulerende, løgnagtige) kollega og blokerede ham på alle kommunikationskanaler, har jeg mere og mere kunnet mærke, at jeg trængte til at græde. Sådan rigtigt storhulke. Og også til at blive vred. Men en eller anden kraft holdt igen. Jeg har kunnet græde lidt hos terapeut. Men i det store hele, har forløbet sat sig indeni mig som en prop i den måned, der er gået. Med søvnmangel og voldsom mavepine til følge. Har mange gange dagligt puffet det væk, men har konstante flash backs af hændelser og replikker fra forløbet. Både dem, der nu gør ondt, fordi det bare var rent skuespil, mens jeg jo troede på, det var ægte, og dem, der var slet og ret ondskabsfulde på diverse udspekulerede mind tricky måder ...

Den "kraft", som har holdt proppen tilbage, er imidlertid min mors syge programmering af mig. Jeg opdagede det i dag. Jeg troede, at jeg holdt igen på tårer og vrede, fordi jeg var bange for at drukne i følelserne, hvis jeg slap dem løs. Men nej. Det er den dér gaaaaamle stemme, der nedgør og håner og mener, at hvis jeg ikke er underholdende, eller hvis noget kun drejer sig om - ubetydelige - mig og ikke om min mor, så er det uvæsentligt og latterligt. Stemmen har konstant siden bruddet fortalt mig, at jeg da ikke kunne sidde dér og flæbe over et forløb, der tog sølle tres dage. At jeg skulle holde op med at skabe mig, at så måtte jeg jo lære af at have været så hamrende naiv og komme videre. Og at det var pinligt at se på. Eller, det har jo ikke været med ord. Men dét har været følelsen i mig. Helt uden at jeg tænkte nærmere over det. Det er bare sådan, det er.

Jeg har simpelthen over årene taget min mors stemme, som den lød, når hun devaluerede mig og igenigenigen pillede mig ned fra piedestallen, til mig som min egen. :shock: I dag VÆLTEDE tårerne så ud. Lægende, forløsende, befriende. Og det var ikke hårdt at føle minderne og følelserne.

Jeg begynder at forstå, hvad det dér selvkærlighed, som min terapeut talte om, er for noget: Det er, at jeg IKKE skammer mig over at føle eller mene, som jeg gør. At jeg giver mig selv plads til at være mig. Til at sørge, hvis jeg føler for det. Over tabet af en drøm. Over at være blevet bedraget i en grad, så jeg aldrig kommer til at vide, hvad sandheden var. Over at have mistet en bid af min værdighed og frem for alt en masse tillid helt generelt. I korte glimt endda dele af min virkelighedsfornemmelse ...

Selvkærlighed er at stole på, at man har lov og ret til at være den man er, føle det, man nu føler. Så det øver jeg mig i.

Også på job. Hvor jeg nu lige så stille har opdaget, at jeg har gemt mig rigtigt meget. Er fløjet "under radaren". Terapeut siger, at det er meget almindeligt, at mennesker med min baggrund bliver eksperter i at "forsvinde": Vi indretter os efter, hvordan den abuser, vi vokser op med, svinger i humør, selv om det slet ikke giver mening eller hænger sammen. Og så mister vi forbindelsen med vores vrede - og faktisk forbindelsen til, hvem vi er. Og så kan vi så ellers i vores voksne liv drøne rundt og slet ikke være dér, hvor vi er. Og faktisk snyde os selv for en hel tilværelse.

Jeg ved ikke heeeelt endnu, hvad det konkret er, jeg gør, når jeg flyver under radaren. Men jeg kan mærke det i hele kroppen. Ligesom jeg begynder at kunne mærke, at jeg er enormt vred. Selv om jeg stadig ikke kan få det frem.

Det er SÅ skræmmende, alt det, der går op for mig. I de forhold, jeg har været i med mænd, der har været forstyrrede på stort set samme måde som min mor, har jeg så *surprise* gentaget mønstret. Jeg er der, men forsvinder. Udviskes. Der er KUN de nemme, behagelige dele af mig til stede. Mine behov, mine grænser, sorger, vrede, at have brug for at være i fred osv. ... Alt det eksisterer ikke.

Så jeg har fået lektier for af terapeut. Og øver mig i at være til stede. Og fx turde tilbyde min hjælp i mit team, selv om jeg stadig er usikker fagligt og inderst inde tænker, at det nok mest er til besvær. Jeg har haft en god snak med min chef om, at jeg tager nogle intensive timer med en kollega for at få nogle bestemte opgaver helt på plads, sådan at vi kan få udraderet den faglige usikkerhed, som også indvirker på det sociale. = Så jeg ud over at kunne passe mit arbejde tilfredsstillende også bedre vil turde at være ... mig. Hurra for min chef! Tænk at kunne fortælle sin chef så private ting. Tænk at have LYST til det. Det havde jeg, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

Der er også sket noget andet: Jeg har fået en middagsaftale i stand med hyggelig mand fra singlegruppe. Jeg har mødt ham til noget fællesarrangement en enkelt gang. Det er ikke dateagtigt. Han er for gammel og ikke spor kærestesøgende. Og jeg er for medtaget og ødelagt og fyldt op af proces. Men hold kæft, hvor kan vi grine og har ens værdier og sådan. Og så er han bare så bundsympatisk. Det gør det så nemt og rart at snakke sammen. Jeg troede egentlig bare, vi skulle mødes ude, han og jeg. Men nu har han inviteret mig hjem til sig, hvor vi laver noget mad sammen. Jeg troede, vi skulle have nogle andre fra gruppen med også. Men det lod han flagre i vinden, da jeg spurgte til det. Det er okay. Og jeg hygger mig virkelig, når vi skriver lidt på Messenger. Ikke i timer. Ikke for meget. Ikke intenst og dramaagtigt og voldsomt og forlorent, fordi nogen skal have et rush og et fix, og andre tror, det er sådan, kærlighed ser ud. Det her er ikke sygt. Bare hyggeligt. Rart. Som små glimt af sollys, man kan glæde sig til i vintermørket.

Jeg glæder mig til at se ham. Og NYDER at tale med en mand, der virker helt normal i hovedet. Ikke overhælder mig med et tons komplimenter og fortæller mig alt muligt analytisk udspekuleret pis og lort om, hvem jeg nok er. Og bruger tid, energi og diverse strategier for at gennemskuemig og vide alt om mig, uden nogensinde at give noget af sig selv. Alt sammen kun for at opnå et eller andet bestemt fra mig.

Jeg nyder at tale med et ægte menneske. Og langsomt selv at indse, at jeg også en dag kan blive ét.
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 26. feb 2018, 00:32

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Da jeg slog op med min eks, besluttede jeg at jeg gerne ville tabe 10-15 kilo. Men det er godt nok håbløst. Der sker jo hele tiden alt muligt når jeg er single, og kun skal tænke på mig selv i forhold til min tid.

Denne weekend har bare været et stort ædegilde. I går havde min stedfar fødselsdag og frokosten bestod af ekstreme mængder kage fra lagkagehuset, om aftenen var jeg ude og spise og drikke øl.
I dag var skulle jeg spise frokost med veninderne, så vi bestilte kinesisk i rigelige mængder og kage og is til dessert, min mor ringede så og spurgte om jeg ville med på Magasasa til aftensmad og det kunne jeg ikke sige nej til. Nu er jeg bare ved at eksplodere. Puha.


Det kender jeg virkelig godt. Jeg tabte mig næsten 10 kg forrige/sidste år, fordi jeg var blevet lidt for slasket. Og jeg har ingen vægt, men jeg kan mærke på mig selv, jeg har taget dem på igen. I denne weekend har jeg fx spist omkring 1 milliard mariekiks, der er kage på arbejde konstant, der er lækker mad over ALT. Jeg er bare ikke motiveret nok lige nu til at gøre noget ved det :s



Det ér da også svært, når man gerne skal smage alle Københavns bedste kager :love2: :worship:
Har jeg forresten nævnt Berthels? De laver de bedste cheesecakes NOGEN nogensinde har smagt :dåne:
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.

Tilbage til "Forhold og sex"