Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 11. mar 2018, 20:08

Shadowmoon skrev:Flokmentalitet når det er bedst. Lige netop derfor I ikke 'kender' mig.

Fy fy at komme ind og komme med en kritik af en af de populære debattører.

Det sorte cirkus: Her vil det måske være passende bare at sige spejl.


Kritik er fint, hvis det er berettiget. Ellers virker det bare småligt.
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 11. mar 2018, 20:11

Min veninde skal giftes om et år :love: Hun har sagt, at hvis jeg har en kæreste på det tidspunkt, er han selvfølgelig inviteret. Så nu overvejer jeg helt at starte en blog med et tema ala "Et år til at finde en kæreste" :lol: #NytRealityshowPåVej
18
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. mar 2018, 20:24

Jeg er én af dem, der synes, at Singletråden hovedsageligt bør indeholde indlæg fra singler (og ja, det er der forskellige holdninger til herinde - fred være med det, og lad nu det ligge). Det er ikke dét, jeg vil debattere her.

Ovenstående synspunkt til trods vil jeg da til enhver tid synes, det er forståeligt, hvis deltagere herinde har fået kæreste på og ønske at "fejre det"/flashe deres glæde. Det giver da absolut også mening for os andre at vide, "hvordan historien endte". Som regel er der jo tale om folk, vi følger over tid herinde.

Vi deler og følger nedture, udfordringer, tvivl og fiaskoer - men heldigvis også diverse former for succes. Ikke blot ift single eller ikke-single, men ift mange aspekter af singleliv.

Jeg kan også have dage, hvor jeg rummer andres succes dårligt, selv er ked af det, bliver misundelig whatever. Men det retfærdiggør sgu da ikke, at jeg så beder andre holde kæft og dukke nakken!? Måske jeg så bare skulle logge af og ynke mig selv færdig. Eller skrive et indlæg om, hvad jeg savner/gøre noget ved det. Indse at verden ikke arter sig efter mine offeragtige primadonna-fucking-mindreværdskomplekser ...

Så Viske, du deler bare din glæde. Om det er med billeder eller ej - jeg ser ingen "hoveren" nogen steder. Og at tillægge dig den hensigt siger da godt nok en hel del mere om afsender end om dig :stoned:

Btw - varmt tillykke! :) Har du en opskrift på de pandekager dér? :D
18
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. mar 2018, 20:29

Er Shadowmoon en helt ny profil? Bliver vi trollet lidt rigeligt her? :gruble:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2018, 20:33

Jeg synes også det er helt off at tillægge Viske sådan nogle motiver. Hvorfor skulle Viske dog være ude på at putte salt i sårende på nogen i denne tråd, det er da ikke mange timer siden hun selv var i samme båd som os andre herinde. Mon ikke bare hun ville dele sin glæde med dem der har fulgt hende her til? Burde vi ikke kunne rumme at det går godt for hende, og at hun har fundet en der gør hende glad?

Som jeg "kender" Viske så er hun et temmelig ordentligt menneske, så jeg forstår slet ikke hvad der skulle lægge til grund for at få tanken at hun vil gøre nogen i tråden ondt?
5
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 23:17

ManicNinja skrev:Den dér pommes-dyst ... Hold nu kæft, hvor vi hyggede. Og snakkede. Og snakkede. Fjorten timer i streg :8:

Hvordan kan det være så nemt og føles så trygt at fortælle et dybest set fremmed menneske alt muligt mellem himmel og jord om sig selv - også en masse af det virkeligt tunge? Jeg ved ikke, hvornår jeg sidst har følt mig så forstået, så hurtigt. Han fortalte, at han selv havde undret sig over at føle sig så tryg. Med det samme. Og han fortæller også bare løs. Også af de tunge sager. Heldigvis er der også masser af latter og gak. Alt i alt er balancen fornuftig. :)

Nu tager jeg hjem og spiser lune chokoladecroissanter, og så regner jeg med at sove til engang i eftermiddag ...

Hvad er jeg gået glip af? Hvem er ham pomfrit-fyren?? :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 23:18

Viskelæder skrev:Han lavede morgenmad til mig i dag :savl:

IMG_1984.jpg

Couple goals, eller hvad er det det der fancy hashtag er :lol:

PS tillykke!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. mar 2018, 23:23

Juki skrev:
ManicNinja skrev:Den dér pommes-dyst ... Hold nu kæft, hvor vi hyggede. Og snakkede. Og snakkede. Fjorten timer i streg :8:

Hvordan kan det være så nemt og føles så trygt at fortælle et dybest set fremmed menneske alt muligt mellem himmel og jord om sig selv - også en masse af det virkeligt tunge? Jeg ved ikke, hvornår jeg sidst har følt mig så forstået, så hurtigt. Han fortalte, at han selv havde undret sig over at føle sig så tryg. Med det samme. Og han fortæller også bare løs. Også af de tunge sager. Heldigvis er der også masser af latter og gak. Alt i alt er balancen fornuftig. :)

Nu tager jeg hjem og spiser lune chokoladecroissanter, og så regner jeg med at sove til engang i eftermiddag ...

Hvad er jeg gået glip af? Hvem er ham pomfrit-fyren?? :D


:D Haha - det er så hyggeligt, som vi følger hinandens "livsføljetoner" herinde ...

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=617841#p617841
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 23:35

Shadowmoon skrev:Nu er jeg godt nok ikke, den der deltager allermest, men ærlig talt, så jeg da synes, det er pænt træls, at gå ind i singletråden, for at læse om andre singlers liv, følelser ect og så se andre så (mis)bruger tråden, ved at vise, hvad den nye kæreste lige har gjort for en.

Bittert rant of.

Jeg viser bare mig selv ud igen.

Jeg kan sagtens følge din holdning. Men som en ikke-aktiv/deltagende bruger klinger det bare ret hult, at brokke sig og kræver ændringer, ligesom hvis det var en bruger med en partner der gjorde det samme.

Alle singler er velkomne i tråden, uanset hvor man er i livet, men det er ret flabet at forvente man kan bestemme hvad der må skrives i tråden og blive sur hvis ikke det efterkommes, når man ikke selv bidrager med noget til tråden eller gør noget for at deltage i tråden.

Det vil du forhåbentlig heller ikke gøre i andre sammenhænge/tråde?

Der er ret stor forskel på at komme med en opdatering efter en længere periode med forelskelse, og evt. op- og nedture, som aktiv deltager i tråden, og på at deltage i tråden uden at være single, men samtidig lige have input og gode råd til hvordan man finder en kæreste eller lignende.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 23:41

ManicNinja skrev:
Juki skrev:
ManicNinja skrev:Den dér pommes-dyst ... Hold nu kæft, hvor vi hyggede. Og snakkede. Og snakkede. Fjorten timer i streg :8:

Hvordan kan det være så nemt og føles så trygt at fortælle et dybest set fremmed menneske alt muligt mellem himmel og jord om sig selv - også en masse af det virkeligt tunge? Jeg ved ikke, hvornår jeg sidst har følt mig så forstået, så hurtigt. Han fortalte, at han selv havde undret sig over at føle sig så tryg. Med det samme. Og han fortæller også bare løs. Også af de tunge sager. Heldigvis er der også masser af latter og gak. Alt i alt er balancen fornuftig. :)

Nu tager jeg hjem og spiser lune chokoladecroissanter, og så regner jeg med at sove til engang i eftermiddag ...

Hvad er jeg gået glip af? Hvem er ham pomfrit-fyren?? :D


:D Haha - det er så hyggeligt, som vi følger hinandens "livsføljetoner" herinde ...

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=617841#p617841

Mærkeligt, der er nogle indlæg der er blevet skippet trods den der "nye indlæg" knap kan jeg se.

Men anyway, det lyder skønt :lun: Har I aftalt noget om at ses igen og hvornår?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 12. mar 2018, 00:38

Juki skrev:
ManicNinja skrev:
Juki skrev:
ManicNinja skrev:Den dér pommes-dyst ... Hold nu kæft, hvor vi hyggede. Og snakkede. Og snakkede. Fjorten timer i streg :8:

Hvordan kan det være så nemt og føles så trygt at fortælle et dybest set fremmed menneske alt muligt mellem himmel og jord om sig selv - også en masse af det virkeligt tunge? Jeg ved ikke, hvornår jeg sidst har følt mig så forstået, så hurtigt. Han fortalte, at han selv havde undret sig over at føle sig så tryg. Med det samme. Og han fortæller også bare løs. Også af de tunge sager. Heldigvis er der også masser af latter og gak. Alt i alt er balancen fornuftig. :)

Nu tager jeg hjem og spiser lune chokoladecroissanter, og så regner jeg med at sove til engang i eftermiddag ...

Hvad er jeg gået glip af? Hvem er ham pomfrit-fyren?? :D


:D Haha - det er så hyggeligt, som vi følger hinandens "livsføljetoner" herinde ...

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=617841#p617841

Mærkeligt, der er nogle indlæg der er blevet skippet trods den der "nye indlæg" knap kan jeg se.

Men anyway, det lyder skønt :lun: Har I aftalt noget om at ses igen og hvornår?


Nu er der jo altså ikke tale om en date - jeg er ikke interesseret i ham som andet end ven :)

Men vi har talt om, at jeg gerne "gør gengæld" for i går relativt snart. Og han er inviteret med til noget vennehygge i byen, som jeg snart holder.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 03:07

ManicNinja skrev:
Juki skrev:
ManicNinja skrev:
Juki skrev:
ManicNinja skrev:Den dér pommes-dyst ... Hold nu kæft, hvor vi hyggede. Og snakkede. Og snakkede. Fjorten timer i streg :8:

Hvordan kan det være så nemt og føles så trygt at fortælle et dybest set fremmed menneske alt muligt mellem himmel og jord om sig selv - også en masse af det virkeligt tunge? Jeg ved ikke, hvornår jeg sidst har følt mig så forstået, så hurtigt. Han fortalte, at han selv havde undret sig over at føle sig så tryg. Med det samme. Og han fortæller også bare løs. Også af de tunge sager. Heldigvis er der også masser af latter og gak. Alt i alt er balancen fornuftig. :)

Nu tager jeg hjem og spiser lune chokoladecroissanter, og så regner jeg med at sove til engang i eftermiddag ...

Hvad er jeg gået glip af? Hvem er ham pomfrit-fyren?? :D


:D Haha - det er så hyggeligt, som vi følger hinandens "livsføljetoner" herinde ...

viewtopic.php?f=7&t=1253&p=617841#p617841

Mærkeligt, der er nogle indlæg der er blevet skippet trods den der "nye indlæg" knap kan jeg se.

Men anyway, det lyder skønt :lun: Har I aftalt noget om at ses igen og hvornår?


Nu er der jo altså ikke tale om en date - jeg er ikke interesseret i ham som andet end ven :)

Men vi har talt om, at jeg gerne "gør gengæld" for i går relativt snart. Og han er inviteret med til noget vennehygge i byen, som jeg snart holder.

Nej nej, men derfor kan man jo godt være "umættelig" i forhold til at lære en ny, spændende person at kende :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 12. mar 2018, 07:51

Jeg var til hyggeaften med min veninde, hendes kæreste og en fælles ven i går.

De grillede mig noget omkring i fredags og mente da helt sikkert at han havde fået lov til meget mere end at følge mig hjem. De synes selv de var vildt sjove, det er helt sikkert, mens jeg egentlig bare mest føler, at jeg er på vej ud i noget der potentielt kunne være godt for mig, men der er bare rigtig mange forhindringer. Min veninde mente ikke at hans kæreste var den største hindring for det forhold er dødsdømt, vist.

Det er så meget muligt at hun har ret, men det må han jo så gøre noget ved hvis han vil mig. Enten som et knald og lidt sjov eller noget mere. Han giver i hvert fald fortsat udtryk for, at han intet fortryder, men gerne vil mere.

Det var hun enig i, og havde samtidig lidt dårlig samvittighed over, at hun ikke havde nævnt kæresten, inden vi gik sammen. Det skal hun ikke have, overhovedet for jeg skulle selv have spurgt og han skulle have sagt noget. Hun mener dog at jeg kan være det allersidste skub han mangler for at komme ud af et forhold der ikke er sundt for ham, men stadig.


Overfor hende giver han i hvert fald udtryk for, at han gerne vil, men hvad der sker, ved jeg sgu ikke. Jeg synes bare stadig han er dejlig og har nok mest lyst til at give fanden i fornuften, men jeg ved godt at det ville være virkelig dumt.
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 12. mar 2018, 08:36

Jeg er også enig i, at Singletråden primært skal være præget af oplæg fra Singler. Men dermed ikke sagt, at jeg synes, der var noget som helst forkert i viskelæders oplæg. Tværtimod kan jeg godt finde glæde i, at der er nogen der "kommer ud herfra". Især når man har kunnet følge opstartsfasen med forvirringen og usikkerheden til at der nu er tale om et kæresteforhold. At jeg selv er kørt lidt træt i mit singleliv betyder heldigvis ikke, at jeg ikke er i stand til at glæde mig på andres vegne:)
6
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 12. mar 2018, 09:05

^

Tsk tsk. Du er bagud. Det er Viskes nordjyske loverflirt, der har knækket pandekagekoden til kæresteland :slem: :-D

For øvrigt er det herinde som alle andre steder i livet - dem, der deltager, sætter dagsordenen. Lige pt. er dagsordenen blandt andet fælles hurraråb over, at Viske og kæresten (!) kom igennem opstartsfasen med tilhørende usikkerheder og blev kærester. EOD og dæleme noget, der fortjener både opmærksomheden, hep og store tillykker! :banan:

Så: TILLYKKE for dælen. Jeg er næsten lige så misundelig på den søde kæreste som de lækre pandekager :-D
10

Tilbage til "Forhold og sex"