Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 9. apr 2018, 04:53

Thestral skrev:Fantastisk weekend siger jeg bare :love:

X2 :lol: :love:
1
...
Ava
Indlæg: 115
Tilmeldt: 23. mar 2018, 10:30
Kort karma: 29
Likede indlæg: 290

Re: Singletråden

Indlægaf Ava » 9. apr 2018, 05:15

x 3.
Har brugt weekenden på at gøre rent, flytte lidt om, lege bygemand Bob og få lidt billeder på væggen.

Det har været skønt og nu kan den nye uge bare komme an :D
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 9. apr 2018, 06:01

Jeg tilbragte det meste af dagen i går sammen med min eks. Han havde fødselsdag, vi var på et par loppemarkeder og så overraskede jeg ham med en klangskåle-behandling hos en healer. Det var megahyggeligt og han var ret begejstret over det klang-halløj :)

Vi havde os et par rigtig gode snakke, og inden jeg kørte hjem havde jeg hjulpet ham med billede og et udkast til en (dating)profiltekst som han vil gå og summe lidt over. Det er simpelthen så dejligt at se hvordan han begynder at se fremad nu, i stedet for at klamre sig til fortiden. Det har holdt hårdt, han har fået god hjælp fra flere sider og nu begynder det at give pote for ham. Jeg er virkelig glad på hans vegne :)
6
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 9. apr 2018, 06:21

Jeg har gået og bildt mig selv ind, at jeg også kunne sætte drifterne i baggrunden. Men jeg er begyndt at lide så frygtelig meget af hudsult. Så jeg har kontaktet en af mine tidligere casual venner og har en aftale med ham torsdag. Det kan jeg bedre end one night stands. Også fordi jeg virkelig godt kan lide ham og ved, at jeg føler mig tilpas nok ved ham til at sove der også - samtidig er han knudemand i sådan en grad, at jeg aldrig ville begynde at få fantasier om, at vi skulle blive til noget mere.

Så er jeg også begyndt at skrive med en virkelig sød mand. Han kontaktede mig via messenger efter at have set mig på Happn - en dating-app jeg aldrig bruger. Og normalt svarer jeg ikke på de beskedanmodninger jeg får fra mænd, der har set mig på datingapps. Men der var et eller andet ved ham her, der gjorde, at jeg tilgav ham for hans stalkingtendenser. Så nu skal jeg have fundet noget pasning til min datter, så vi kan få en date, da han selvfølgelig har børnefri totalt modsat af mig.
4
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 9. apr 2018, 09:01

Jeg har et spørgsmål...

I weekenden fik jeg stykket en Tinderprofil sammen, og her til morgen trykkede jeg så på "aktiver profil" knappen men gjorde ikke mere end dét.

Nu åbnede jeg lige appen og den der blå "superlike" stjerne står og blinker med et 1-tal.

Betyder det, at jeg har én superlike at give af, eller er der allerede en som har givet mig en superlike?
-og hvis det er det sidste, kan jeg så se hvem når jeg klikker på stjerneknappen, eller kommer jeg så til at give hvem-end der lige er på min skærm en superlike? :forvirret:
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 9. apr 2018, 10:10

Dittemus skrev:Du har fået et superlike og når du begynder at bladre vil han stå som en af de allerførste med en blå stjerne ved, så du kan se hvem han er.


Tak :)

(det er så tilsyneladende ikke så vigtigt alligevel, jeg er åbenbart megakræsen. Jøsses hvor har jeg swipet meget til venstre her i frokostpausen :genert: )
3
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 9. apr 2018, 10:15

Der er en der har givet dig et super like og du skal swipe for at finde ud af hvem.

Suk var ved at oprette mig på Tinder (igen igen), men går i står med profilteksten (igen igen) :rulle:
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 9. apr 2018, 12:27

Jeg er så meget fan af den her tråd. Den handler om alt og intet, der er ikke det emne der ikke kan blive vendt og drejet... folk er så søde, støttende og opbakkende og hjælper hinanden både med at takle mærkelige situationer, men også praktiske ting som lifts til IKEA. What’s not to like?!
Det er simpelthen bare en af debattens allermest positive tråde, og det endda på trods af at vi nogle gange også taler om det der gør os kede af det.

Ville bare lige sige det. I er jo alle sammen med til at lave den til hvad den er :blomst:
11
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. apr 2018, 12:51

Primerose skrev:Jeg er så meget fan af den her tråd. Den handler om alt og intet, der er ikke det emne der ikke kan blive vendt og drejet... folk er så søde, støttende og opbakkende og hjælper hinanden både med at takle mærkelige situationer, men også praktiske ting som lifts til IKEA. What’s not to like?!
Det er simpelthen bare en af debattens allermest positive tråde, og det endda på trods af at vi nogle gange også taler om det der gør os kede af det.

Ville bare lige sige det. I er jo alle sammen med til at lave den til hvad den er :blomst:



Jeg er så enig! :lun:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. apr 2018, 12:51

Krølle har du hørt noget endnu?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 9. apr 2018, 14:24

Skralde skrev:Krølle har du hørt noget endnu?


Nope. Jeg tænker, at generalforsamling først er i aften, så jeg hører næppe noget for om en god slat timer - eller, åh skræk og rædsel, i morgen.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. apr 2018, 14:26

Krølle skrev:
Skralde skrev:Krølle har du hørt noget endnu?


Nope. Jeg tænker, at generalforsamling først er i aften, så jeg hører næppe noget for om en god slat timer - eller, åh skræk og rædsel, i morgen.


Øv, det er dårlig stil! :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 9. apr 2018, 16:13

Dittemus skrev:Du har fået et superlike og når du begynder at bladre vil han stå som en af de allerførste med en blå stjerne ved, så du kan se hvem han er.


Nååårrrhhh så er jeg også med. Jeg har længe luret over hvorfor de ettaller står der og dimser :lol:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 9. apr 2018, 17:04

Takket været KitKats profiltekstshjælp er jeg nu på Tinder :-D

Nåe ja og min nabo vil nok ikke købe mit hus alligevel, de er gået fra hinanden... Så skal til samtale med en mægler på onsdag, heldigvis tager min far med, for det kan jeg godt nok ikke overskue... Hej jeg hedder Buffy, er 45 år og har stadig brug for mig far :genert:

Min far foreslog iøvrigt, at jeg lagde huset på facebook, før jeg satte det til salg hos en mægler. Nogen der har erfaring med det?
2
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 9. apr 2018, 17:37

Der en der lige har skrevet, han søger en prinsesse....
5

Tilbage til "Forhold og sex"