Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
LaScrooge
Kort karma: 702
Likede indlæg: 6771

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 14. maj 2018, 16:55

Lys skrev:Hvordan opdager man overhovedet, at et match har skiftet billeder uden selv at bruge Tinder-app’en?

Hvis man bruger app'en til at skrive til hinanden i.
1
LaScrooge
Kort karma: 702
Likede indlæg: 6771

Indlægaf LaScrooge » 14. maj 2018, 17:01

Til diskussionen: det er aldrig fedt at blive tillagt motiver man ikke har og især at blive frataget chancen for at rette op på misforståelsen. Det ville jeg også synes var træls og det ville tænde mig af ifht ham, at han så hurtigt dømte mig. Jeg ville forfalde til at konkludere, at han generelt dømte uden belæg og at han havde svært ved at leve sig ind i, at folk kan tænke og handle helt anderledes end ham selv, selvom de har de samme intentioner. Og jeg ville tænke at han ville være svær at tale sig til rette med, svær at finde kompromiser med. Tusind gange hellere en mand der spørger direkte hvorfor jeg havde skiftet et billede ud. Så ville jeg have chancen for at sige, at det var for at han kunne blive ENDNU mere tiltrukket af mig ;)
Senest rettet af LaScrooge 14. maj 2018, 17:01, rettet i alt 1 gang.
5
Buffy
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2106

Indlægaf Buffy » 14. maj 2018, 17:01

Dikus skrev:
Primerose skrev:
Planten skrev: Og hey, hvem vil ikke gerne have det lækreste selfie på profilen? :)

Præcis :danse: :genert: det var by the way også de eneste billeder stikke-af-manden havde adgang til af mig, for vi var ikke venner på facebook og min profil er ret hemmelig. Så han kunne jo også have set det som en fordel at få set lidt mere :fløjt:

Aaarrrghh... Så havde du jo sendt det i en besked til ham.

Når du skifter profil er det vel netop for at have det pæneste billede - som fanger nogle flere/en anden.

Igen: Helt fair. Men også fair, at han reagerer som han gør på det.

Det kan man så vidt jeg ved ikke på Tinder. Sende fotos altså
1
Lys
Kort karma: 218
Likede indlæg: 2989

Indlægaf Lys » 14. maj 2018, 17:12

LaScrooge skrev:
Lys skrev:Hvordan opdager man overhovedet, at et match har skiftet billeder uden selv at bruge Tinder-app’en?

Hvis man bruger app'en til at skrive til hinanden i.

Jo, men det var jo ikke tilfældet - de skrev via Facebook :)
0
Primerose
Kort karma: 58
Likede indlæg: 931

Indlægaf Primerose » 14. maj 2018, 17:18

:gruble: god pointe!
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1620

Indlægaf Nicolait » 14. maj 2018, 17:28

LadyFox skrev:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:Jeg havde en kæreste fra min efterskole da jeg var 16, jeg har ikke snakket med ham i 10 år, og han slettede mig på Facebook omkring '12-'13 - sikkert fordi vi ikke havde snakket sammen længe.

Nu er han begyndt at like mine billeder på Instagram, det er så mærkeligt, så nu kan jeg bare rende rundt og spekulerer over hvad det handler om :lol:

Han vil have dig tilbage. :klap:

Lige pludselig, når du mindst venter det, står han udenfor din dør med blomster og chokolade. :blomst:

Det lyder rigtig hyggeligt, men også creepy hvis hans stalker-evner er så gode at han kan finde mig :mellow:

Det er selvfølgelig rigtigt, at det er ubehageligt, hvis man han skjult adresse og han stadig kan finde en.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1126
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17733

Indlægaf LadyFox » 14. maj 2018, 17:33

Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:Jeg havde en kæreste fra min efterskole da jeg var 16, jeg har ikke snakket med ham i 10 år, og han slettede mig på Facebook omkring '12-'13 - sikkert fordi vi ikke havde snakket sammen længe.

Nu er han begyndt at like mine billeder på Instagram, det er så mærkeligt, så nu kan jeg bare rende rundt og spekulerer over hvad det handler om :lol:

Lige pludselig, når du mindst venter det, står han udenfor din dør med blomster og chokolade. :blomst:

Det lyder rigtig hyggeligt, men også creepy hvis hans stalker-evner er så gode at han kan finde mig :mellow:

Det er selvfølgelig rigtigt, at det er ubehageligt, hvis man han skjult adresse og han stadig kan finde en.

Ja, det er lidt det.
Men, jeg vil gerne have gratis chokolade. :blush2:

Creepy-teenage-kæreste, hvis du læser med her så kan jeg godt lide den der nye lyserøde chokolade :kryds: :lol:
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1620

Indlægaf Nicolait » 14. maj 2018, 17:40

LadyFox skrev:
Nicolait skrev:
LadyFox skrev:
Nicolait skrev:

Ja, det er lidt det.
Men, jeg vil gerne have gratis chokolade. :blush2:

Creepy-teenage-kæreste, hvis du læser med her så kan jeg godt lide den der nye lyserøde chokolade :kryds: :lol:

Du er styg. :lol2:
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 295
Likede indlæg: 2839

Indlægaf Ally » 14. maj 2018, 17:45

Det er efterhånden 9-10 dage siden Aalborgenseren og jeg sidst skrev lidt sammen. I mellemtiden har jeg sendt et par beskeder for lige som at vise ham, at jeg stadig var her, men samtidig for også at give ham lidt ro. Her til aften får jeg et par beskeder fra ham; dog uden grund til hans manglende kommunikation. Nu er der så stille fra hans side igen...
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 800
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8424

Indlægaf Rikke » 14. maj 2018, 19:01

Jeg har en ven, som jeg har kendt i ufatteligt mange år. Både ham og hans kone. Faktisk er det et fælles vennepar, som vi fik, mens jeg stadig var gift med Astrids far.
Jeg har ved Gud aldrig tænkt ham som andet end X´s mand - men nu vil skæbnen at både vi og de er gået fra hinanden. Vi havde en fælles referenceramme i de år, og har aldrig mødtes uden at vi alle 4 var med. I sidste uge så jeg ham - bare ham og mig - og da vi lige fik ordnet det åbenlyse med "Hvordan står det til med job/børn/bolig?", viste det sig at vi har helt ustyrligt mange ting tilfælles på et dybere plan, hvor det er så WTF så ens vi er, er jeg godt nok noget forvirret.

Det bliver aldrig nogensinde os, der er alt for mange forhindringer dér, som hverken kan eller skal forsøges forceres, men for satan jeg synes han er dejlig :genert:
0
:whip:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 418
Likede indlæg: 5107

Indlægaf Skralde » 14. maj 2018, 19:04

Jeg skiftede profilbillede på Tinder i forgårs, uden at skænke det en tanke om det kunne opfattes forkert med dem jeg skriver med. Det må jeg hellere begynde på kan jeg se :genert: Man bliver så klog af at være på debatten!
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 418
Likede indlæg: 5107

Indlægaf Skralde » 14. maj 2018, 19:04

Ally skrev:Det er efterhånden 9-10 dage siden Aalborgenseren og jeg sidst skrev lidt sammen. I mellemtiden har jeg sendt et par beskeder for lige som at vise ham, at jeg stadig var her, men samtidig for også at give ham lidt ro. Her til aften får jeg et par beskeder fra ham; dog uden grund til hans manglende kommunikation. Nu er der så stille fra hans side igen...

Mærkelig opførsel. Hvad skrev han så i beskederne?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 295
Likede indlæg: 2839

Indlægaf Ally » 14. maj 2018, 19:09

Skralde: Han var stadig presset over nogle personlige issues, men jeg kender ikke til dem. Egentlig vil jeg bare gerne vide, om han vil mig eller ej.
Senest rettet af Ally 14. maj 2018, 19:11, rettet i alt 2 gange.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 800
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8424

Indlægaf Rikke » 14. maj 2018, 19:09

Ally skrev:Det er efterhånden 9-10 dage siden Aalborgenseren og jeg sidst skrev lidt sammen. I mellemtiden har jeg sendt et par beskeder for lige som at vise ham, at jeg stadig var her, men samtidig for også at give ham lidt ro. Her til aften får jeg et par beskeder fra ham; dog uden grund til hans manglende kommunikation. Nu er der så stille fra hans side igen...

Hvad siger din mave?
0
:whip:
Aragorn
Kort karma: 282
Likede indlæg: 3161

Indlægaf Aragorn » 14. maj 2018, 19:11

Dikus skrev:
Lys skrev:
Dikus skrev:
Primerose skrev:Hvornår i en datingproces forventer I at modparten stopper med at bruge fx tinder/happ’n?

Jeg har haft en lidt underlig oplevelse hvor jeg havde skrevet med en fyr, han virkede fornuftig og sød og vi flyttede samtalen til facebook. I to-tre dage hører jeg så ikke så meget. Da jeg stadig er aktiv på tinder skifter jeg et par af mine billeder ud. Relativt kort efter skriver jeg med fyren igen og vi aftaler at mødes. Dagen efter modtager jeg så ud af det blå en besked om at han virkelig ikke er interesseret i at mødes når jeg kan finde på at skifte billeder på tinder og dermed stadig lede efter fyre - og han blokerer mig inden jeg overhovedet får set beskeden.

Er det mig der ikke forstår datingreglerne og er blevet kold og kynisk efter for lang tid på tinder? Personligt synes jeg det er en meget voldsom reaktion. Vi havde jo ikke engang mødt hinanden og skrevet maks en uges tid- så vi var jo på ingen måde i nærheden af at være eksklusive...

Han leder nok bare mere efter en kæreste end en date.

Jeg tror bestemt, flertallet gør som dig. Jeg ville aldrig acceptere det fra en, der ville på date med mig. Vil man det, har man bare at gå all in på at få mig hapset.

Jeg tænker så, jeg ikke er Tinder-materiale. Mon ikke også, han når frem til det?

Er det ikke en lidt selvopfundet regel, at der er modsætningsforhold mellem at skrive med mere end én og at søge en kæreste?

Regel?

Det er paradoksalt.

På den ene side sidder der en masse mennesker og siger at der ikke findes nogle regler. Kun temperament og personlige holdninger.

På den anden side er tråden her fyldt med mennesker der har alverdens regler for hvorledes kontakt med andre i en online dating verden skal foregå. Hele snakken om at det er en overskridelse af privatlivets fred at benytte Facebook er blot et enkelt eksempel.

Der findes givetvis en masse regler. Det er tilsyneladende bare meget svært for spillerne at blive enige om et sæt regler alle vil rette sig efter.
4
The best gift we can be given is to see ourselves the way other people see us.

Tilbage til "Forhold og sex"