Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Muspel
Kort karma: 256
Likede indlæg: 3678

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 19. maj 2018, 12:04

malou_43 skrev:Jeg ser det engelske bryllup, da jeg er lidt skidtmas. Jeg er antiroyalist og et kirkebryllup siger mig intet. Men når jeg ser kærligheden og deres blikke til hinanden, så bliver jeg helt rørt. Det ligner slet ikke mig, så måske er der en del af en, der savner et eller andet. Gad vide hvad det er :lol:

Andre der ser det?

Jeg ser det også naturligvis :-D
1
Muspel
Kort karma: 256
Likede indlæg: 3678

Indlægaf Muspel » 19. maj 2018, 12:05

IrmaPigen skrev:
Muspel skrev:Mit ungdoms-crush bliver gift i dag. Det er lidt svært, for nu får jeg ham jo helt sikkert aldrig. ... men. Ok. Tillykke alligevel Harry :lun:

Ja han var ret lækker, en overgang. Han satte lidt skub i et crush for rødhårede fyre.

Lige nu tænker jeg mest, at han godt lige kunne have drible forbi en frisør i dagens anledning. Men jeg tror lidt han forsøger at skjule hans begyndende måne :lol:

Ja. Hans hår er lidt uplejet til anledningen. Var det mig, han havde valgt, havde jeg lige hjulpet ham lidt der
1
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 124
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 1217

Indlægaf malou_43 » 19. maj 2018, 12:06

Lys skrev:Jeg ser det også. Det er lidt selvpineri, men jeg er en sucker for royale begivenheder (selvom jeg egentlig principielt burde være republikaner, haha) og flotte kjoler og den slags. Men det stikker også lidt i maven og hjertet at se på så fin forelskelse, når jeg ikke føler mig overbevist om, at jeg nogensinde kommer til at opleve noget lignende (forelskelsen - ikke brylluppet ;))

Jeg tænkte også "fuck sådan kommer en mand aldrig til at kigge på mig" - men så kigger jeg lige på min hund med logrende hale, det hjælper lidt med den slags kærlighed :lol: :genert: :blush:
4
Lys
Kort karma: 218
Likede indlæg: 2993

Indlægaf Lys » 19. maj 2018, 12:11

malou_43 skrev:
Lys skrev:Jeg ser det også. Det er lidt selvpineri, men jeg er en sucker for royale begivenheder (selvom jeg egentlig principielt burde være republikaner, haha) og flotte kjoler og den slags. Men det stikker også lidt i maven og hjertet at se på så fin forelskelse, når jeg ikke føler mig overbevist om, at jeg nogensinde kommer til at opleve noget lignende (forelskelsen - ikke brylluppet ;))

Jeg tænkte også "fuck sådan kommer en mand aldrig til at kigge på mig" - men så kigger jeg lige på min hund med logrende hale, det hjælper lidt med den slags kærlighed :lol: :genert: :blush:

Kattekræet herhjemme snorksover... haha! Ikke meget kærlighed derfra lige nu ;)
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Stitch » 19. maj 2018, 13:41

Ghattner skrev:Jeg er ved at få sådan en "She's not that into"-vibe fra min flirt eller hvad man skal kalde hende. Hun kan være på og viser interesse i perioder, fx ved at skrive lange, engagerede og søde beskeder. Men det virker meget på hendes præmisser når hun har tid og lyst. Vi har ikke haft muligheden for at ses så meget pga. hendes travlhed med søn, arbejde og nu er hun på miniferie. Det er jo fint nok og fint at vi har forskelligt kommunikationsbehov, men det irriterer mig alligevel lidt at hun fx gled af på at svare på en spontan invitation en anden dag. Hun svarede først da det var for sent at hun ikke havde kunnet. Følte mig lidt holdt for nar at hun ikke bare skrev det med det samme frem for at lade mig hænge og selv lade mig finde ud af det. Derudover har jeg også ønsket hende en god miniferie, men det har hun slet ikke svaret på, selvom beskeden er læst og hun har været online flere gange siden. Ja, kan ikek undgå at kigge efter.
Jeg er med på at når man er på ferie så er man på ferie, men når hun alligevel er online relativt ofte, så irriterer det mig at hun ikke sender en lille hilsen. Og når der kan gå noget tid før vi overhovedet kan ses pga. hendes travlhed så undrer det mig at hun i det mindste ikke selv er interesseret i at holde "linien varm" ved at skrive sammen, endsige hør til hvordan det går med mig.

Jeg tror desværre du har ret i din fornemmelse. Hun lyder i hvert fald ikke interesseret nok. Gider du byde dig selv den behandling?
4
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 25
Likede indlæg: 1607

Indlægaf Ghattner » 19. maj 2018, 13:55

Stitch skrev:
Ghattner skrev:Jeg er ved at få sådan en "She's not that into"-vibe fra min flirt eller hvad man skal kalde hende. Hun kan være på og viser interesse i perioder, fx ved at skrive lange, engagerede og søde beskeder. Men det virker meget på hendes præmisser når hun har tid og lyst. Vi har ikke haft muligheden for at ses så meget pga. hendes travlhed med søn, arbejde og nu er hun på miniferie. Det er jo fint nok og fint at vi har forskelligt kommunikationsbehov, men det irriterer mig alligevel lidt at hun fx gled af på at svare på en spontan invitation en anden dag. Hun svarede først da det var for sent at hun ikke havde kunnet. Følte mig lidt holdt for nar at hun ikke bare skrev det med det samme frem for at lade mig hænge og selv lade mig finde ud af det. Derudover har jeg også ønsket hende en god miniferie, men det har hun slet ikke svaret på, selvom beskeden er læst og hun har været online flere gange siden. Ja, kan ikek undgå at kigge efter.
Jeg er med på at når man er på ferie så er man på ferie, men når hun alligevel er online relativt ofte, så irriterer det mig at hun ikke sender en lille hilsen. Og når der kan gå noget tid før vi overhovedet kan ses pga. hendes travlhed så undrer det mig at hun i det mindste ikke selv er interesseret i at holde "linien varm" ved at skrive sammen, endsige hør til hvordan det går med mig.

Jeg tror desværre du har ret i din fornemmelse. Hun lyder i hvert fald ikke interesseret nok. Gider du byde dig selv den behandling?

Nej, det gider jeg ikke. Er heller ikke desperat og har skrevet siden. Trækker mig nok bare stille og roligt. Synes jeg har givet udtryk for min interesse, så det et ikke hos mig bolden ligger.
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Stitch » 19. maj 2018, 14:03

Ghattner skrev:Nej, det gider jeg ikke. Er heller ikke desperat og har skrevet siden. Trækker mig nok bare stille og roligt. Synes jeg har givet udtryk for min interesse, så det et ikke hos mig bolden ligger.

Som du selv siger, så er hun på ferie. Meeeen.. når hun har været online så lyder det mærkeligt at hun ikke lige har kontaktet dig. Så det lyder som ganske fornuftigt fra din side. Så må hun selv vise lidt interesse.
0
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 238
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 2631

Indlægaf Tricolette » 20. maj 2018, 07:07

Jeg har været single i lidt over et år, dog med et kortere forhold på ca 3 måneder.

Lige pt har jeg indstillet datingprofil/Tinder mv., da jeg har alt for travlt på jobbet, og brug for at holde fokus der og på mig selv.

Jeg har det egentlig meget godt med mig selv og mit eget selskab. Og ud over mit eget selskab er der jo voksne børn, forældre og vennerne.

Jeg har meldt mig ind i et par singlegrupper på FB, hvor der arrangeres forskellige ting fra fester/byture i Aalborg, gåture, kageborde, banko mv. Jeg har deltaget i et par fester og vil gerne på nogle flere ture, skal bare have et overblik over min tid pt.

Men nu er det pinse, solen skinner og alt er friskt og grønt og blomstre.

Og selv om jeg skal arbejde både i går, i dag og i morgen, så bliver jeg alligevel lidt ramt af en følelse af ensomhed og selvynk.

Og det irriterer mig grusomt, for reelt set er det noget pjat. Var sammen med mine forældre torsdag, og jeg var i Aalborg forvat se det internationale karnevalsoptog fredag med efterfølgende spisning med en flok fra en af FBgrupperne.
I aftes sad jeg så bare mig alene og det samme sker i aften, og der er det lige savnet af en at dele tosomheden med rammer. Æv!
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 100
Likede indlæg: 898

Indlægaf Precaseptica » 20. maj 2018, 07:48

Tricolette skrev:Jeg har meldt mig ind i et par singlegrupper på FB, hvor der arrangeres forskellige ting fra fester/byture i Aalborg, gåture, kageborde, banko mv.

Er de her grupper noget der virker? Skriver folk til hinanden? Eller er det bare fællesarrangementer?
0
Brugeravatar
Tricolette

Indlægaf Tricolette » 20. maj 2018, 07:54

Precaseptica skrev:
Tricolette skrev:Jeg har meldt mig ind i et par singlegrupper på FB, hvor der arrangeres forskellige ting fra fester/byture i Aalborg, gåture, kageborde, banko mv.

Er de her grupper noget der virker? Skriver folk til hinanden? Eller er det bare fællesarrangementer?

For mig er det fællesarrangementerne, der trækker, men ved da at mange har mødt hinanden derigennem.

Selv er jeg meget anonym, idet jeg ikke poster noget i grupperne, så mange nok ikke opdager mig, andet til de arrangementer jeg deltager i.

Der er nogle stykker som har skrevet til mig via messenger - jeg opdager det så som regel først bare mange dage senere....
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 100
Likede indlæg: 898

Indlægaf Precaseptica » 20. maj 2018, 07:56

Tricolette skrev:
Precaseptica skrev:

For mig er det fællesarrangementerne, der trækker, men ved da at mange har mødt hinanden derigennem.

Selv er jeg meget anonym, idet jeg ikke poster noget i grupperne, så mange nok ikke opdager mig, andet til de arrangementer jeg deltager i.

Der er nogle stykker som har skrevet til mig via messenger - jeg opdager det så som regel først bare mange dage senere....

Okay. Jeg var blot lidt nysgerrig. Jeg ærgrer mig lidt over de nye trends i dating. Jeg synes ikke Tinder er særligt interessant, så jeg kan godt se det interessante ved noget lidt mere personligt.
2
Brugeravatar
Tricolette

Indlægaf Tricolette » 20. maj 2018, 08:11

Precaseptica skrev:
Tricolette skrev:
Precaseptica skrev:

Okay. Jeg var blot lidt nysgerrig. Jeg ærgrer mig lidt over de nye trends i dating. Jeg synes ikke Tinder er særligt interessant, så jeg kan godt se det interessante ved noget lidt mere personligt.

Det med de grupper, jeg er med i på FB, der hedder det sig at det ikke er en datingside men en netværksgruppe. At mange så alligevel forsøger sig med datingopslag, kan nok ikke undgåes.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 640
Likede indlæg: 3636

Indlægaf Planten » 20. maj 2018, 09:16

Tricolette skrev:
Precaseptica skrev:
Tricolette skrev:
Precaseptica skrev:

Det med de grupper, jeg er med i på FB, der hedder det sig at det ikke er en datingside men en netværksgruppe. At mange så alligevel forsøger sig med datingopslag, kan nok ikke undgåes.

Det tror jeg, du har ret i. Altså at nogle forsøger sig. Men det er jo heller ikke så underligt :) jeg har selv overvejet at melde mig ind i en af dem i Aalborg, men som jeg har forstået det, er medlemmerne lidt ældre end mig. Ikke at det er noget skidt - jeg har venner i mange aldre :)
0
Brugeravatar
Tricolette

Indlægaf Tricolette » 20. maj 2018, 09:38

Planten skrev:
Tricolette skrev:
Precaseptica skrev:
Tricolette skrev:
Precaseptica skrev:

Det tror jeg, du har ret i. Altså at nogle forsøger sig. Men det er jo heller ikke så underligt :) jeg har selv overvejet at melde mig ind i en af dem i Aalborg, men som jeg har forstået det, er medlemmerne lidt ældre end mig. Ikke at det er noget skidt - jeg har venner i mange aldre :)

Dem jeg er medlem af hedder begge noget med 40+. Og jeg tror ikke, man kommer ind, hvis ikke man har rundet de der 40 år.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 640
Likede indlæg: 3636

Indlægaf Planten » 20. maj 2018, 10:15

Tricolette skrev:Dem jeg er medlem af hedder begge noget med 40+. Og jeg tror ikke, man kommer ind, hvis ikke man har rundet de der 40 år.

Og der har jeg så lige godt et år at løbe på endnu :D
2

Tilbage til "Forhold og sex"