Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. jun 2018, 15:59

Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nogen, der kan huske for 700 indlæg siden, at jeg fik hjertekvabbabelse over en kollega? Det gik ret hurtigt over. Og så udløb hans kontrakt, og alt var fucking fryd og gammen.

Jeg så ham i går, i forbindelse med en social ting med tidligere kolleger - han kom sent, og jeg gik kort tid efter, at han var kommet (jeg idiot sad og spejdede efter ham hele tiden). Og nu er "vi" tilbage, hvor jeg drømmer om ham.

Hans seneste kæreste var en underskøn sylfide med langt blond hår, og jeg mangler at tabe 81,9 % af de kilo, jeg har som mål - og det er bare for at komme til at se nogenlunde pæn ud.

Jeg skal fanme aldrig til tidligere kollega-event igen.

Jeg ved godt, at en ikke synes, det er en god ting, men jeg synes, det er hyggeligt :lun:

Jeg synes ikke det er hyggeligt. Det gør ondt i maven, og han fylder mine tanker med alt muligt bla bla. Det gik lige så godt.

Og det mest fantastiske er, at han ikke aner, hvor meget energi, jeg bruger på ham.

Men hvorfor var det, at du ikke kunne gøre noget ved det?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 23. jun 2018, 16:02

Lys skrev:
Buffy skrev:Tror I det er muligt at finde en, der gider være kæreste et par gane om måneden? :gruble: Jeg har ikke overskud eller lyst til en fuldtidskæreste, men ind i mellem savner jeg en at være kæreste med og lave kæreste ting med. Kan man være deltidskærester?


Find en enlig far med 7/7-ordning ;) Ej, jeg ved det ikke - alt er vel i princippet muligt :)

Jeg har faktisk jævnligt tænkt på om kærester ikke fås på 7/7-ordninger, altså en uge hvor man er mega hardcore kærester der bor sammen, er i totalt symbiose og alt det jazz, og så en uge hvor man bor for sig og kører nærmest single-tilværelse uden at skulle give plads, rumme og acceptere. Det kunne være perfekt :genert: :blush2:
2
...
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 23. jun 2018, 16:04

Planten skrev:
Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nogen, der kan huske for 700 indlæg siden, at jeg fik hjertekvabbabelse over en kollega? Det gik ret hurtigt over. Og så udløb hans kontrakt, og alt var fucking fryd og gammen.

Jeg så ham i går, i forbindelse med en social ting med tidligere kolleger - han kom sent, og jeg gik kort tid efter, at han var kommet (jeg idiot sad og spejdede efter ham hele tiden). Og nu er "vi" tilbage, hvor jeg drømmer om ham.

Hans seneste kæreste var en underskøn sylfide med langt blond hår, og jeg mangler at tabe 81,9 % af de kilo, jeg har som mål - og det er bare for at komme til at se nogenlunde pæn ud.

Jeg skal fanme aldrig til tidligere kollega-event igen.

Jeg ved godt, at en ikke synes, det er en god ting, men jeg synes, det er hyggeligt :lun:

Jeg synes ikke det er hyggeligt. Det gør ondt i maven, og han fylder mine tanker med alt muligt bla bla. Det gik lige så godt.

Og det mest fantastiske er, at han ikke aner, hvor meget energi, jeg bruger på ham.

Men hvorfor var det, at du ikke kunne gøre noget ved det?

Jeg er utilfreds med min krop, hvilket betyder nul selvtillid.

Men hey - jeg arbejder på kroppen :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. jun 2018, 16:15

Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nogen, der kan huske for 700 indlæg siden, at jeg fik hjertekvabbabelse over en kollega? Det gik ret hurtigt over. Og så udløb hans kontrakt, og alt var fucking fryd og gammen.

Jeg så ham i går, i forbindelse med en social ting med tidligere kolleger - han kom sent, og jeg gik kort tid efter, at han var kommet (jeg idiot sad og spejdede efter ham hele tiden). Og nu er "vi" tilbage, hvor jeg drømmer om ham.

Hans seneste kæreste var en underskøn sylfide med langt blond hår, og jeg mangler at tabe 81,9 % af de kilo, jeg har som mål - og det er bare for at komme til at se nogenlunde pæn ud.

Jeg skal fanme aldrig til tidligere kollega-event igen.

Jeg ved godt, at en ikke synes, det er en god ting, men jeg synes, det er hyggeligt :lun:

Jeg synes ikke det er hyggeligt. Det gør ondt i maven, og han fylder mine tanker med alt muligt bla bla. Det gik lige så godt.

Og det mest fantastiske er, at han ikke aner, hvor meget energi, jeg bruger på ham.

Men hvorfor var det, at du ikke kunne gøre noget ved det?

Jeg er utilfreds med min krop, hvilket betyder nul selvtillid.

Men hey - jeg arbejder på kroppen :)

Det er klart, du skal kunne lide dig selv.
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 23. jun 2018, 18:28

Jeg savner at blive holdt om.
4
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 23. jun 2018, 19:13

Det er længe siden, jeg har skrevet herinde, men jeg læser troligt med :)
Jeg var på date i går med en mand, hvor jeg faktisk er oprigtigt interesseret i at ses ham igen. Vi arbejder inde for samme felt, og i forhold til andre dates hjalp det mig, at vi havde det at tale længe om.
Det er lidt spændende :)
5
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 23. jun 2018, 20:17

Jeg læser også med, men får ikke skrevet. Jeg slettede alt hvad der hedder datingapps for nogle måneder siden, og har vel egentlig nok opgivet. Lige nu drejer mit liv sig mest om at få det hele til at hænge sammen, synes jeg.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 23. jun 2018, 21:29

Modesty Blame skrev:Jeg er utilfreds med min krop, hvilket betyder nul selvtillid.

Men hey - jeg arbejder på kroppen :)


Det med manglende kropslig selvtillid kender jeg alt for godt, selvom jeg aldrig direkte har oplevet at blive afvist pga min overvægt. Men hold da op, hvor betyder det godt nok meget for min selvtillid ift at date :( :( Og det irriteret mig bare så meget, for rationelt ved jeg jo godt at det godt kan lade sig gøre at finde en kæreste der kan acceptere mig som jeg er. Men det er en mega bremseklods for mig.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 23. jun 2018, 21:38

Tilly skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg er utilfreds med min krop, hvilket betyder nul selvtillid.

Men hey - jeg arbejder på kroppen :)


Det med manglende kropslig selvtillid kender jeg alt for godt, selvom jeg aldrig direkte har oplevet at blive afvist pga min overvægt. Men hold da op, hvor betyder det godt nok meget for min selvtillid ift at date :( :( Og det irriteret mig bare så meget, for rationelt ved jeg jo godt at det godt kan lade sig gøre at finde en kæreste der kan acceptere mig som jeg er. Men det er en mega bremseklods for mig.


Jeg kan efterhånden ikke sige særligt meget godt om datingapps, men lige præcis i forhold til min krop, har det været godt for mig. Der er ærlige billeder af, hvordan jeg ser ud, på min profil og jeg får matches og henvendelser “alligevel”. Det har givet mig en oprigtig tro på, at min krop ikke står i vejen for at jeg kan finde en mand - nogen synes endda den er ustyrligt sexet.
2
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23371

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 23. jun 2018, 21:39

Krølle skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Krølle skrev:Det er egentlig syret som man kan gå ind til noget og klart tænke "dealbreaker!" om en fysisk ting. Giv det et par dage pg pludselig tænker man.... Ej men herregud. Så vigtigt er det da heller ikke, at han ikke er 1,90. Kvind dig op og lev med, at du i hæle er 1,90 :lol:

...og så skidegodt gik det jo altså ikke sidst du fandt en, der levede op til højdekriteriet :-D



Ja...
men kan nu godt forstå du er obs på højde, selvom det for nogle er enormt overfladisk at se på det også.
Min eksmand var 4-5 cm lavere end mig(179), og pludselig at have en kæreste der var 6-7 cm højdere, og fysisk en stor mand, det gjorde bare noget ved mig, på den gode måde. At jeg selv fylder (alt for) meget i landskabet, har selvfølgelig også en betydning, og det ændrede på det der med at føle sig stor og klodset.
Jeg ville tænke dealbreaker på alle der var under 175 cm, - men man skal jo netop aldrig sige aldrig.

Men derfor drømmer jeg nu stadig om en mand der er ihvertfald 185 og gerne mere - og så god robust mand, med noget gods i :ivrig:
Og gerne en håndværker :gruble: :lol:



Jeg er knap 1,80 men temmelig petite af bygning. Tidligere har jeg alligevel haft issues med at føle mig som en amazonkvinde ift mænd på min egen højde, men jeg tror faktisk, jeg har fundet fred med det.

Bevares, jeg ville da elske at finde en bredskuldret dude på 2m, men hvis personligheden er larger than life, kan jeg vist godt leve med min egen højde. Det er en sær men god erkendelse.


Gennemsnitshøjden for danske mænd er vist 181 cm, hvilket betyder at halvdelen af alle danske mænd er lavere end 181 cm, så med mindre vi skal ned i decimaler og det er et krav at en mand skal være højere end dig, så er det en god procentdel der bliver sorteret fra allerede dér, i hvert fald.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 23. jun 2018, 21:43

Lys skrev:
Tilly skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg er utilfreds med min krop, hvilket betyder nul selvtillid.

Men hey - jeg arbejder på kroppen :)


Det med manglende kropslig selvtillid kender jeg alt for godt, selvom jeg aldrig direkte har oplevet at blive afvist pga min overvægt. Men hold da op, hvor betyder det godt nok meget for min selvtillid ift at date :( :( Og det irriteret mig bare så meget, for rationelt ved jeg jo godt at det godt kan lade sig gøre at finde en kæreste der kan acceptere mig som jeg er. Men det er en mega bremseklods for mig.


Jeg kan efterhånden ikke sige særligt meget godt om datingapps, men lige præcis i forhold til min krop, har det været godt for mig. Der er ærlige billeder af, hvordan jeg ser ud, på min profil og jeg får matches og henvendelser “alligevel”. Det har givet mig en oprigtig tro på, at min krop ikke står i vejen for at jeg kan finde en mand - nogen synes endda den er ustyrligt sexet.


Jeg har brugt Tinder i perioder og har ikke haft problemer med at få matches, selvom jeg også havde ærlige helkropsbilleder, og skrev min højde og vægt i profilteksten.

Men min selvtillid spænder ben alligevel.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 23. jun 2018, 21:43

Aragorn skrev:
Krølle skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Krølle skrev:Det er egentlig syret som man kan gå ind til noget og klart tænke "dealbreaker!" om en fysisk ting. Giv det et par dage pg pludselig tænker man.... Ej men herregud. Så vigtigt er det da heller ikke, at han ikke er 1,90. Kvind dig op og lev med, at du i hæle er 1,90 :lol:

...og så skidegodt gik det jo altså ikke sidst du fandt en, der levede op til højdekriteriet :-D



Ja...
men kan nu godt forstå du er obs på højde, selvom det for nogle er enormt overfladisk at se på det også.
Min eksmand var 4-5 cm lavere end mig(179), og pludselig at have en kæreste der var 6-7 cm højdere, og fysisk en stor mand, det gjorde bare noget ved mig, på den gode måde. At jeg selv fylder (alt for) meget i landskabet, har selvfølgelig også en betydning, og det ændrede på det der med at føle sig stor og klodset.
Jeg ville tænke dealbreaker på alle der var under 175 cm, - men man skal jo netop aldrig sige aldrig.

Men derfor drømmer jeg nu stadig om en mand der er ihvertfald 185 og gerne mere - og så god robust mand, med noget gods i :ivrig:
Og gerne en håndværker :gruble: :lol:



Jeg er knap 1,80 men temmelig petite af bygning. Tidligere har jeg alligevel haft issues med at føle mig som en amazonkvinde ift mænd på min egen højde, men jeg tror faktisk, jeg har fundet fred med det.

Bevares, jeg ville da elske at finde en bredskuldret dude på 2m, men hvis personligheden er larger than life, kan jeg vist godt leve med min egen højde. Det er en sær men god erkendelse.


Gennemsnitshøjden for danske mænd er vist 181 cm, hvilket betyder at halvdelen af alle danske mænd er lavere end 181 cm, så med mindre vi skal ned i decimaler og det er et krav at en mand skal være højere end dig, så er det en god procentdel der bliver sorteret fra allerede dér, i hvert fald.


Jeg skal heldigvis også kun bruge en :-D

Ej. Det er ikke sådan et ubøjeligt kriterium men - i teorien - klart en præference. I det hele taget er det dog ret sjældent, jeg finder nogen interessante ift et potentielt forhold, så højde er vist kun en af mange variable og ville i sidste ende ikke være afgørende.

Der er bare mange ting, der fungerer anderledes i teori end praksis. Også ift tiltrækning og parforhold.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 23. jun 2018, 21:45

For øvrigt tænker jeg, at mænd er blevet højere gennem tiden, så i min aldersgruppe taler vi næppe om at afskære 50% på højde alene.

I det hele taget afskærer jeg nok mig selv fra markant flere via alderspræferencee. Det får mig ikke til st tænke, at en kæreste på 20 eller 60 ville være the shit.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 23. jun 2018, 22:00

Rikke skrev:For fanden altså... Underbo vil jo være pænt praktisk ift mange ting. Underbo er satme også upraktisk!!

Men han kysser himmelsk :genert:

Hvorfor upraktisk? :)
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 23. jun 2018, 22:11

Rikke skrev:
Tilly skrev:
Rikke skrev:For fanden altså... Underbo vil jo være pænt praktisk ift mange ting. Underbo er satme også upraktisk!!

Men han kysser himmelsk :genert:

Hvorfor upraktisk? :)

Fordi det er noget hø, hvis vi er tvunget til at “bo sammen” i lang tid endnu, hvis ikke vi matcher totalt. Ejer. Ikke lejer.

Altså jeg kan godt følge dig. Men på den anden side, så går der nogle gange månedsvis mellem jeg render i nogle af de andre beboere i min opgang, så man ser jo ikke nødvendigvis hinanden konstant. Men selvfølgelig, tanken alene om at have en eksflirt/ekskæreste så tæt på kan da være ubehagelig. Og måske du render i ham oftere end jeg render i visse af mine medbeboere.

Men det er da ærgerligt, nu hvor han kysser så godt :P :slem:
0

Tilbage til "Forhold og sex"