Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 26. jun 2018, 20:05

LaScrooge skrev:
Zombie skrev:
Vent. Er det samme eks, der siger du manipulerer og er en bitch, fordi han har livlig fantasi?
Shit.


Ja, samme eks.


For første gang på den nye debat, har jeg helt reelt ingen ord...
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 27. jun 2018, 15:07

Min praktiksamtale her til formiddag må være gået godt. Kl. 12 afsluttede de samtalen og kl. 14 lå der tilbud om praktik i min indbakke :banan2: :banan2: :banan2:

Kontrakten underskrives 1. august når alle parter er hjemme fra ferie og min vejleder på uni også endeligt kan underskrive. Heldigvis burde det være en formsag da jeg har fået forhåndsgodkendt praktikken
26
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 27. jun 2018, 16:53

Kaffe skrev:
LaScrooge skrev:
Kaffe skrev:Det kan nemt være, at jeg misforstår indhold og pointe. Men er det ikke lidt konfliktoptrappende at invitere denne mand, som du ved, at din eks vil reagere på? Jeg har opfanget, at eksen har været en idiot, men jeg synes ikke, det gør det til en god ide at prikke til ham/irritere ham. Jeg tror, du lægger det hele hurtigere bag dig, hvis du ikke puster til ilden og dermed aktiverer en evt respons fra din eks.

Igen: Jeg kan muligvis have misforstået et par ting eller to.


Ham, jeg synes skal med, er en af min vens nærmeste venner, og til min vens bryllup vejer hensynet til ham højere end hensynet til min ekskærestes følelser. Synes du det bør være anderledes?


Nej, ikke hvis det er det, som er omdrejningapunktet. Jeg havde forstået, at det også handlede om at ramme din eks lidt på et ømt punkt. Men jeg kan forstå, at der så også er andre elementer i det, som har at gøre med vennernes måde at vælge mellem jer til arrangementer. Kan godt huske at have læst noget om det før.


Det er - selvfølgelig - omdrejningspunktet. Jeg ønsker det bedste for min ven og det inkluderer at så mange som muligt af hans foretrukne mennesker er til stede. Derfor er det også så grotesk at min ekskærestes bror lige skulle høre om min eks havde et problem med at jeg var der, inden jeg blev inviteret. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan han havde tænkt sig at retfærdiggøre, at jeg ikke var blandt dem der stod der, når de kom ud.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 27. jun 2018, 17:53

LaScrooge skrev:
AstaPasta skrev:
LaScrooge skrev:
Kaffe skrev:Det kan nemt være, at jeg misforstår indhold og pointe. Men er det ikke lidt konfliktoptrappende at invitere denne mand, som du ved, at din eks vil reagere på? Jeg har opfanget, at eksen har været en idiot, men jeg synes ikke, det gør det til en god ide at prikke til ham/irritere ham. Jeg tror, du lægger det hele hurtigere bag dig, hvis du ikke puster til ilden og dermed aktiverer en evt respons fra din eks.

Igen: Jeg kan muligvis have misforstået et par ting eller to.


Ham, jeg synes skal med, er en af min vens nærmeste venner, og til min vens bryllup vejer hensynet til ham højere end hensynet til min ekskærestes følelser. Synes du det bør være anderledes?


Jeg læste også dit oprindelige indlæg, som om du mest huskede ham vennen, fordi du er sur på din eks.
Men hvis det ikke er sådan det er, er det da fint. Og uanset lyder det da også til, at det ville være en skam for brudeparret, hvis en af de nære venner blev glemt pga. noget drama.


Nej nej. Jeg har skrevet, at det er en af min vens allertætteste venner. Ham, der står for at invitere, kender ham bare ikke. Men det frydede mig at tænke på at det måske skabte kvababbelser, fordi det ville udstille hvor grotesk det er at sortere vigtige folk fra pga hensyn til min eks,som trods alt ikke er den der skal giftes. Ligesom det var grotesk at overveje at jeg ikke skulle med af hensyn til min eks.


Det lyder meget gensidigt usundt. At komme videre er det i hvert fald ikke.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 27. jun 2018, 18:03

Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:
AstaPasta skrev:
LaScrooge skrev:
Kaffe skrev:Det kan nemt være, at jeg misforstår indhold og pointe. Men er det ikke lidt konfliktoptrappende at invitere denne mand, som du ved, at din eks vil reagere på? Jeg har opfanget, at eksen har været en idiot, men jeg synes ikke, det gør det til en god ide at prikke til ham/irritere ham. Jeg tror, du lægger det hele hurtigere bag dig, hvis du ikke puster til ilden og dermed aktiverer en evt respons fra din eks.

Igen: Jeg kan muligvis have misforstået et par ting eller to.


Ham, jeg synes skal med, er en af min vens nærmeste venner, og til min vens bryllup vejer hensynet til ham højere end hensynet til min ekskærestes følelser. Synes du det bør være anderledes?


Jeg læste også dit oprindelige indlæg, som om du mest huskede ham vennen, fordi du er sur på din eks.
Men hvis det ikke er sådan det er, er det da fint. Og uanset lyder det da også til, at det ville være en skam for brudeparret, hvis en af de nære venner blev glemt pga. noget drama.


Nej nej. Jeg har skrevet, at det er en af min vens allertætteste venner. Ham, der står for at invitere, kender ham bare ikke. Men det frydede mig at tænke på at det måske skabte kvababbelser, fordi det ville udstille hvor grotesk det er at sortere vigtige folk fra pga hensyn til min eks,som trods alt ikke er den der skal giftes. Ligesom det var grotesk at overveje at jeg ikke skulle med af hensyn til min eks.


Det lyder meget gensidigt usundt. At komme videre er det i hvert fald ikke.


Jeg er vred på min ekskærestes bror, fordi han opfører sig som en nar. Og den vrede aktiviterede en anden vrede, nemlig den jeg føler i forhold til min ekskærestes hykleri og dobbeltmoral. Der går nok noget tid inden jeg holder op med at synes, at han har opført sig som et svin overfor mig. Derudover føler jeg retfærdig vrede og vrede på min vens vegne. Tilgiv mig, at jeg ikke er kold i røven overfor hvad den form for idioti er udtryk for og hvad det kan koste andre mennesker.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 27. jun 2018, 18:21

LaScrooge skrev:
Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:
AstaPasta skrev:
LaScrooge skrev:
Kaffe skrev:Det kan nemt være, at jeg misforstår indhold og pointe. Men er det ikke lidt konfliktoptrappende at invitere denne mand, som du ved, at din eks vil reagere på? Jeg har opfanget, at eksen har været en idiot, men jeg synes ikke, det gør det til en god ide at prikke til ham/irritere ham. Jeg tror, du lægger det hele hurtigere bag dig, hvis du ikke puster til ilden og dermed aktiverer en evt respons fra din eks.

Igen: Jeg kan muligvis have misforstået et par ting eller to.


Ham, jeg synes skal med, er en af min vens nærmeste venner, og til min vens bryllup vejer hensynet til ham højere end hensynet til min ekskærestes følelser. Synes du det bør være anderledes?


Jeg læste også dit oprindelige indlæg, som om du mest huskede ham vennen, fordi du er sur på din eks.
Men hvis det ikke er sådan det er, er det da fint. Og uanset lyder det da også til, at det ville være en skam for brudeparret, hvis en af de nære venner blev glemt pga. noget drama.


Nej nej. Jeg har skrevet, at det er en af min vens allertætteste venner. Ham, der står for at invitere, kender ham bare ikke. Men det frydede mig at tænke på at det måske skabte kvababbelser, fordi det ville udstille hvor grotesk det er at sortere vigtige folk fra pga hensyn til min eks,som trods alt ikke er den der skal giftes. Ligesom det var grotesk at overveje at jeg ikke skulle med af hensyn til min eks.


Det lyder meget gensidigt usundt. At komme videre er det i hvert fald ikke.


Jeg er vred på min ekskærestes bror, fordi han opfører sig som en nar. Og den vrede aktiviterede en anden vrede, nemlig den jeg føler i forhold til min ekskærestes hykleri og dobbeltmoral. Der går nok noget tid inden jeg holder op med at synes, at han har opført sig som et svin overfor mig. Derudover føler jeg retfærdig vrede og vrede på min vens vegne. Tilgiv mig, at jeg ikke er kold i røven overfor hvad den form for idioti er udtryk for og hvad det kan koste andre mennesker.


Du skylder mig ikke noget, jeg kender dig ikke. Du skal heller ikke have min tilgivelse, du har intet gjort mig.

Det er mere hvad du skylder dig selv, du bør tænke på.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 28. jun 2018, 13:58

Den sidste uges tid har jeg været på tre dates. Generelt er det gået godt og det har været hyggeligt. Men altså... Den første mand, jeg var på date med, virker lidt sød. Vi skriver sammen dagligt og har set hinanden et par gange siden første date - og vi skal ses igen på søndag.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 28. jun 2018, 15:10

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det hersens singleliv. Der sker virkelig mange ting for tiden, så dagene er fyldt godt op, men lige pånær en enkelt ting, der ikke vedrører privatlivet, trives jeg og har det godt.

Den ene detalje er der ved at komme styr på, så selvom det fylder meget lige nu, nyder jeg overordnet at være mig. Det er sommer, jeg får nøgler til lejlighed lige om lidt, relationen til eks er skidegod og der er derudover fis og sjov i form af ny relation til ret gakket mand, der udover at være kvik er inspirerende og underholdende selskab.

What’s not to like?
7
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 28. jun 2018, 15:57

Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jun 2018, 16:20

Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Det, du skriver, beskriver ret godt mine tanker om sex. Altså når man ikke ser nogen fast. Det er lidt som om, man SKAL savne sex, ikke? :) disclaimer - jeg er vild med sex, men det er bare ikke specielt, voldsomt coreshaking, hvis ikke jeg kender personen.

Men sex er for mig en bekræftelse af min krop - og det kan jeg bare godt lide.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 28. jun 2018, 16:36

Planten skrev:
Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Det, du skriver, beskriver ret godt mine tanker om sex. Altså når man ikke ser nogen fast. Det er lidt som om, man SKAL savne sex, ikke? :) disclaimer - jeg er vild med sex, men det er bare ikke specielt, voldsomt coreshaking, hvis ikke jeg kender personen.

Men sex er for mig en bekræftelse af min krop - og det kan jeg bare godt lide.


Jeg har års træning i at ignorere at savne sex. Set i det lys er det ren luksus selv at være herre (eller snarere dame) over, om det er vigtigt nok til at gøre noget ved det :-D

Omvendt er det at være i træning med at kunne undvære også med til at gøre, at jeg ikke er styret af behov - skal jeg have sex, skal det i det mindste have gode odds for at være om ikke mindblowing så godt. Det andet orker jeg ikke - det er i sig selv vildt at skulle op på hesten igen, selvom det nok er som at cykle. Der er ingen grund til at kaste sig ud i noget, før det virker plausibelt at det kunne blive en god oplevelse :slem:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 28. jun 2018, 16:40

Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Jeg er så glad for at jeg var temmelig fuld første gang jeg havde sex efter bruddet med min ekskæreste. Når man i mange år har haft sex med den samme er det godt nok underligt at have sex med en anden lige pludselig, og jeg følte mig ærlig talt som lidt af en nybegynder. Og nu her knap et år efter, synes jeg stadig det er en smule sært det der sex-noget :stoned:

Og, så kom jeg lige til at tænke på at om halvanden måned er det et år siden jeg meldte mig en i tråden. Tiden går stærkt :shock:
1
...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 28. jun 2018, 17:14

LadyFox skrev:
Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Jeg er så glad for at jeg var temmelig fuld første gang jeg havde sex efter bruddet med min ekskæreste. Når man i mange år har haft sex med den samme er det godt nok underligt at have sex med en anden lige pludselig, og jeg følte mig ærlig talt som lidt af en nybegynder. Og nu her knap et år efter, synes jeg stadig det er en smule sært det der sex-noget :stoned:

Og, så kom jeg lige til at tænke på at om halvanden måned er det et år siden jeg meldte mig en i tråden. Tiden går stærkt :shock:


Jeg ser to muligheder for at kaste mig ind i kampen igen:

- impulsscoring af fysisk tiltrækkende og charmerende eksemplar. Realistisk set nok i vissen tilstand, hvor rationalet er “oh well, er det skidt er det glemt i morgen

eller

- reelt interessant dude i om ikke nødvendigvis helt ædru så i hvert fald velovervejet tilstand. Ikke mhp kæresteri men gerne med sigte på at lære at cykle igen i forholdsvis trygge rammer :lol:

Sidstnævnte har længst udsigter, fordi det kræver reel interesse i den pågældende, og derudover kræver det egentlig guts, fordi det så ikke bare er noget helt tilfældigt og uforpligtende. Jeg tænker dog umiddelbart, at succesraten ift kvalitet vil være højere :slem:

Oh well. Jeg er reelt set nok til fals for den af de to muligheder, der byder sig til først :-D
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 28. jun 2018, 17:15

Her er der allerede gået ca et halvt år. Crazy shit.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 28. jun 2018, 17:33

Krølle skrev:
LadyFox skrev:
Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Jeg er så glad for at jeg var temmelig fuld første gang jeg havde sex efter bruddet med min ekskæreste. Når man i mange år har haft sex med den samme er det godt nok underligt at have sex med en anden lige pludselig, og jeg følte mig ærlig talt som lidt af en nybegynder. Og nu her knap et år efter, synes jeg stadig det er en smule sært det der sex-noget :stoned:

Og, så kom jeg lige til at tænke på at om halvanden måned er det et år siden jeg meldte mig en i tråden. Tiden går stærkt :shock:


Jeg ser to muligheder for at kaste mig ind i kampen igen:

- impulsscoring af fysisk tiltrækkende og charmerende eksemplar. Realistisk set nok i vissen tilstand, hvor rationalet er “oh well, er det skidt er det glemt i morgen

eller

- reelt interessant dude i om ikke nødvendigvis helt ædru så i hvert fald velovervejet tilstand. Ikke mhp kæresteri men gerne med sigte på at lære at cykle igen i forholdsvis trygge rammer :lol:

Sidstnævnte har længst udsigter, fordi det kræver reel interesse i den pågældende, og derudover kræver det egentlig guts, fordi det så ikke bare er noget helt tilfældigt og uforpligtende. Jeg tænker dog umiddelbart, at succesraten ift kvalitet vil være højere :slem:

Oh well. Jeg er reelt set nok til fals for den af de to muligheder, der byder sig til først :-D

Jeg tror helt sikkert også succesraten er højere i scenarie 2, det er bare også det mere krævende. :P

Hvis jeg selv skulle være lidt taktisk med det med sex, og ikke bare lade mig rive med havde jeg dog aldrig haft sex igen, fordi jeg havde brugt nogle år på at bilde mig selv ind at det der sex det var ikke noget for mig længere, det var både kedeligt, spild af tid og så ville jeg hellere læse en bog NÅ! Jeg var helt lukket for at min modvilje kunne have noget med mit kaotiske forhold at gøre :stoned:
0
...

Tilbage til "Forhold og sex"