Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 4. jul 2018, 19:40

DenBlødeJyde skrev:Vil heller ikke sige, at det var galt.. vores tilgange til dating og forhold er bare MEGET forskellig. Tror, at hans ADD også spiller ind.
Men han er så meget ovre i sit eget, at jeg ikke tror at han evner at gøre plads til andre. Hverken i forhold til værdier, livsmåde, og de rent fysiske ting. Han har nogle faste rammer, og der skal kæresten bare passe ind.
Sådan opererer jeg bare ikke.. jeg er mere give-tage-gøre-plads-til-hinanden.. problemet med det, er bare at det bliver mig der kommer til at give plads hele tiden, og det gider jeg ikke. Det har jeg tidligere været alt for god til, og det er ikke godt for mig...

Jeg synes det virker som om alle dine indlæg handler om at han måske/formentlig ikke rigtig gider dig og i hvert fald ikke formår at vise det og det gider du (forståeligt nok) ikke. Men gider (eller gad) du overhovedet ham? For hvis nej (og jeg har ikke umiddelbart tolket nogle af dine indlæg i retning af “Ja”, højst et “Hvis han gider mig, så tager jeg ham”) så er det jo sådan set fuldstændig ligemeget hvad han synes - du skal også være interesseret før der er grundlag for noget.

Tanker om hvorvidt han vil/viser nok interesse skal vente til efter man har konstateret at man selv er vild med manden :)
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 4. jul 2018, 19:43

Krølle skrev:
Krølle skrev:
Krølle skrev:
LadyFox skrev:
Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Jeg er så glad for at jeg var temmelig fuld første gang jeg havde sex efter bruddet med min ekskæreste. Når man i mange år har haft sex med den samme er det godt nok underligt at have sex med en anden lige pludselig, og jeg følte mig ærlig talt som lidt af en nybegynder. Og nu her knap et år efter, synes jeg stadig det er en smule sært det der sex-noget :stoned:

Og, så kom jeg lige til at tænke på at om halvanden måned er det et år siden jeg meldte mig en i tråden. Tiden går stærkt :shock:


Jeg ser to muligheder for at kaste mig ind i kampen igen:

- impulsscoring af fysisk tiltrækkende og charmerende eksemplar. Realistisk set nok i vissen tilstand, hvor rationalet er “oh well, er det skidt er det glemt i morgen

eller

- reelt interessant dude i om ikke nødvendigvis helt ædru så i hvert fald velovervejet tilstand. Ikke mhp kæresteri men gerne med sigte på at lære at cykle igen i forholdsvis trygge rammer :lol:

Sidstnævnte har længst udsigter, fordi det kræver reel interesse i den pågældende, og derudover kræver det egentlig guts, fordi det så ikke bare er noget helt tilfældigt og uforpligtende. Jeg tænker dog umiddelbart, at succesraten ift kvalitet vil være højere :slem:

Oh well. Jeg er reelt set nok til fals for den af de to muligheder, der byder sig til først :-D


Krølle skrev:Believe me, jeg er ikke i tvivl om, at det er noget for mig :-D

Så meget har jeg da lært af de sidste par år. Jeg er nok bare ret kræsen ift hvem jeg gider kaste mig ud i det med :lol:


...og så alligevel ikke. Eller jo; kræsen er jeg i høj grad, men man har jo også ret til at være lidt heldig :slem:

Jeg tror, det kan konstateres, at jeg snart har reddet mig en nr. to-løsning :-D

Damn. Det er jo egentlig umanerligt heldigt, når jeg hører, hvor svært det kan være at grave anstændig uforpligtende sex op. Ham her er hot OG brainy, og der er så vidt jeg kan læse det ingen forventninger om alt muligt commitment på ingen tid.

Det kunne gå hen og blive et svært rart setup :slem:


Som sagt så gjort. Dagen efter :lol:

Fire dage senere er jeg temmelig mindblown og glæder mig til kysseaftale. Shit, verden kan hurtigt blive vendt på hovedet.

:pompom: :clap: :dance:

Det lyder spændende.
Jeg er lidt imponeret over du virker som sådan en handlingernes kvinde, der bare får ting gjort, på alle mulige punkter :lol:
2
...
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. jul 2018, 19:50

avdotja skrev:
DenBlødeJyde skrev:Vil heller ikke sige, at det var galt.. vores tilgange til dating og forhold er bare MEGET forskellig. Tror, at hans ADD også spiller ind.
Men han er så meget ovre i sit eget, at jeg ikke tror at han evner at gøre plads til andre. Hverken i forhold til værdier, livsmåde, og de rent fysiske ting. Han har nogle faste rammer, og der skal kæresten bare passe ind.
Sådan opererer jeg bare ikke.. jeg er mere give-tage-gøre-plads-til-hinanden.. problemet med det, er bare at det bliver mig der kommer til at give plads hele tiden, og det gider jeg ikke. Det har jeg tidligere været alt for god til, og det er ikke godt for mig...

Jeg synes det virker som om alle dine indlæg handler om at han måske/formentlig ikke rigtig gider dig og i hvert fald ikke formår at vise det og det gider du (forståeligt nok) ikke. Men gider (eller gad) du overhovedet ham? For hvis nej (og jeg har ikke umiddelbart tolket nogle af dine indlæg i retning af “Ja”, højst et “Hvis han gider mig, så tager jeg ham”) så er det jo sådan set fuldstændig ligemeget hvad han synes - du skal også være interesseret før der er grundlag for noget.

Tanker om hvorvidt han vil/viser nok interesse skal vente til efter man har konstateret at man selv er vild med manden :)


Jeg syntes bestemt, der var noget at bygge på, og indledningsvis var jeg også på og glad for ham. Jeg tror dog også, at fordi jeg ikke lige fik noget igen, så forsvandt de spirrende følelser, der nu måtte være, bare ligeså stille igen.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25615

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. jul 2018, 19:54

blev lige helt misundelig på jer der sommerflirter, kysser, har lækker sex...
Har savnet det nære, og det lækre, de sidste par dage - en at drikke verdi med på terassen, sidde og hyggesnakke og spille kort i de lune og lyse sommeraftener, en der kan smøre mig ind i solcreme. Voksenkontakten.

Jeg ramlede så også lige godt og grundigt ifht job af flere årsager, det har fyldt, frustreret mig, gjort mig vred og ked.
Der var hr. eks heldigvis med sine brede skuldre, lyttede, gav feedback, strøg mig med hårene, bakkede op, talte mig op. Spørger hvordan det går, hvordan jeg har det. Sender mig sjove ting via messenger, så jeg har noget at grine af ;)
Ham er jeg fanme taknemmelig for!

Jeg har idag haft besøg af en gammel barndomsveninde, vi har ikke haft meget kontakt - ud over facebook siden det blev en ting, og hun bor i den anden side af landet i dag, men er på ferie hos sin søster. Det var mega hyggeligt, snakken gik og gik, vores unger hyggede sig super godt med hinanden.
Og det var fedt at få vendt nogle ting sammen, kærlighed, børn, livet... Vi svingede lige så godt som før i tiden, og timerne idag gik bare mega hurtigt.
Vi har en aftale om at ses igen på fredag, inden de skal retur til det jyske.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 4. jul 2018, 20:08

LadyFox skrev:
Krølle skrev:
Krølle skrev:
Krølle skrev:
LadyFox skrev:
Krølle skrev:Nå ja. Jeg kunne egentlig i teorien godt tænke mig noget sex, selvom jeg ikke rigtig kan huske hvorfor :lol:

Det haster dog ikke, og jeg orker ikke kiksede oplevelser, så det må vente, til en oplagt mulighed byder sig til.

Jeg er så glad for at jeg var temmelig fuld første gang jeg havde sex efter bruddet med min ekskæreste. Når man i mange år har haft sex med den samme er det godt nok underligt at have sex med en anden lige pludselig, og jeg følte mig ærlig talt som lidt af en nybegynder. Og nu her knap et år efter, synes jeg stadig det er en smule sært det der sex-noget :stoned:

Og, så kom jeg lige til at tænke på at om halvanden måned er det et år siden jeg meldte mig en i tråden. Tiden går stærkt :shock:


Jeg ser to muligheder for at kaste mig ind i kampen igen:

- impulsscoring af fysisk tiltrækkende og charmerende eksemplar. Realistisk set nok i vissen tilstand, hvor rationalet er “oh well, er det skidt er det glemt i morgen

eller

- reelt interessant dude i om ikke nødvendigvis helt ædru så i hvert fald velovervejet tilstand. Ikke mhp kæresteri men gerne med sigte på at lære at cykle igen i forholdsvis trygge rammer :lol:

Sidstnævnte har længst udsigter, fordi det kræver reel interesse i den pågældende, og derudover kræver det egentlig guts, fordi det så ikke bare er noget helt tilfældigt og uforpligtende. Jeg tænker dog umiddelbart, at succesraten ift kvalitet vil være højere :slem:

Oh well. Jeg er reelt set nok til fals for den af de to muligheder, der byder sig til først :-D


Krølle skrev:Believe me, jeg er ikke i tvivl om, at det er noget for mig :-D

Så meget har jeg da lært af de sidste par år. Jeg er nok bare ret kræsen ift hvem jeg gider kaste mig ud i det med :lol:


...og så alligevel ikke. Eller jo; kræsen er jeg i høj grad, men man har jo også ret til at være lidt heldig :slem:

Jeg tror, det kan konstateres, at jeg snart har reddet mig en nr. to-løsning :-D

Damn. Det er jo egentlig umanerligt heldigt, når jeg hører, hvor svært det kan være at grave anstændig uforpligtende sex op. Ham her er hot OG brainy, og der er så vidt jeg kan læse det ingen forventninger om alt muligt commitment på ingen tid.

Det kunne gå hen og blive et svært rart setup :slem:


Som sagt så gjort. Dagen efter :lol:

Fire dage senere er jeg temmelig mindblown og glæder mig til kysseaftale. Shit, verden kan hurtigt blive vendt på hovedet.

:pompom: :clap: :dance:

Det lyder spændende.
Jeg er lidt imponeret over du virker som sådan en handlingernes kvinde, der bare får ting gjort, på alle mulige punkter :lol:


Beklager manglende trim, er på fra mobil.

Men. Ja. Det er jeg måske blevet :genert:

Jeg har sparet op i ti år, og nu hvor jeg endelig tog beslutningen om at gå fra min eks, er jeg nok benhård ift at vælge til og fra. Hvis jeg ikke sætter mig selv først, kan jeg heller ikke være noget for andre, så jeg har nok mest af alt fået styr på mine prioriteter og tager nogle meget bevidste valg for at komme i den rigtige retning.

At jeg så har været helt umanerligt heldig ift at få en fantastisk lejlighed og at en skøn mand er dumpet ned i skødet på mig, er så bare en fantastisk bonus :genert: :-D

Helt ærligt - så går jeg lidt og venter på, at det hele ramler, og det viser sig, at intet af det er virkeligt. Men. Har lige fået mails om, at jeg fra d. 16/7 hæfter for strøm på adressen, og har udover kysseaftale hyggelig sludder med aftalens andel halvdel. Det virker ret virkeligt.
5
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Singletråden

Indlægaf Undtagelsen » 5. jul 2018, 05:52

^
Du kommer med garanti ikke til at kunne flyve højt gennem resten af livet. Der vil komme nogle nedture, men forhåbentlig ikke af den kaliber du allerede har været igennem.
Ligenu skal du bare nyde denne tid og tanke sindssygt op på god karma, gode oplevelser og medvind.
Du har SÅ meget fortjent det.
4
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Singletråden

Indlægaf Undtagelsen » 5. jul 2018, 05:53

Okay, det kom til at lyde virkelig nederen, men sådan er det altså ikke ment :genert:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 5. jul 2018, 06:42

Undtagelsen skrev:Okay, det kom til at lyde virkelig nederen, men sådan er det altså ikke ment :genert:


Nej, nej, nej. Tværtimod - jeg forstår fuldt ud, hvad du mener :kys:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 5. jul 2018, 06:48

Undtagelsen skrev:^
Du kommer med garanti ikke til at kunne flyve højt gennem resten af livet. Der vil komme nogle nedture, men forhåbentlig ikke af den kaliber du allerede har været igennem.
Ligenu skal du bare nyde denne tid og tanke sindssygt op på god karma, gode oplevelser og medvind.
Du har SÅ meget fortjent det.


Du har ret! Jeg har aktivt besluttet at nyde alt det gode og lade det ligge, jeg ikke har indflydelse på.

Min “pyt”-kasse er blevet ret veludviklet de sidste ti år både i professionel og personlig sammenhæng, og jeg KAN ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at de næste ti år tilnærmelsesvis kan byde på lige så vilde udfordringer som de seneste ti.

Der er styr på sygdom, jeg har det rigtig godt i min hverdag og har ikke nedtur over det opgivne karriereræs, jeg har opgivet et forhold, der som par(forhold) aldrig rigtig fungerede, og jeg hviler efter det fuldstændig i mig selv. Fremtiden ser lys ud :lun:
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 5. jul 2018, 06:54

Selvfølgelig vil der komme udfordringer, men for første gang nogensinde kan jeg ærligt sige, at der er styr på de basale ingredienser i et godt liv.

Jeg kan lide og passer på mig selv (DEN er ny), jeg har lige om lidt en stabil og hyggelig base, der bliver mit hjem, min familie har det godt, og jeg har en flok af gode venner, som jeg for første gang i en del år har reelt overskud til.

Livet føles som netop det - at leve i stedet for bare at kæmpe for at overleve. I like!

Endeligt er jeg et sted, hvor jeg - også for første gang - elsker at være mig. På trods af hvad jeg har fået tudet ørerne fulde af de seneste år, er der absolut intet galt med min tendens til at sprudle lidt, lade mig forføre af smågakkede projekter og være en drømmer. Tværtimod og heldigvis, for sådan er jeg jo. Selvom jeg også er en facistoid djøf’er med en fetisch for budgetter :-D At prøve at ændre det er at fjerne enhver form for livsnerve og sjæl.

Jeg har ikke BRUG for en kæreste, så selvom jeg da absolut drømmer om at dele livet med en på sigt, skal det ikke bare være “en” mand. Det skal være den rigtige eller ingen.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 5. jul 2018, 08:20

ARGHHH, jeg savner min eks disse dage. Hvor er det frustrerende!

Men udover det så går det godt, synes jeg. På en eller anden måde føler jeg mig som mig selv igen, fordi jeg nu kan fokusere mere på dejlige København, mine venner, eventyr, planlægge rejser i de kommende år, at være kreativ osv.. Alle de ting, der gør mig til mig, og som har stået lidt i baggrunden af langdistanceforhold og ekskonedrama. Det er dejligt!
7
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. jul 2018, 08:22

Viskelæder skrev:ARGHHH, jeg savner min eks disse dage. Hvor er det frustrerende!

Men udover det så går det godt, synes jeg. På en eller anden måde føler jeg mig som mig selv igen, fordi jeg nu kan fokusere mere på dejlige København, mine venner, eventyr, planlægge rejser i de kommende år, at være kreativ osv.. Alle de ting, der gør mig til mig, og som har stået lidt i baggrunden af langdistanceforhold og ekskonedrama. Det er dejligt!


Det vil vel altid gå lidt op og ned. Sådan er det også for mig, som ikke savner en bestemt mand. Nogen gange fylder savnet efter en mand i mit liv meget og andre dage tænker jeg ikke særligt meget på det.

Uanset, så lyder det skønt at du føler dig mere som dig selv og at du kigger fremad på alt det skønne, der helt sikkert ligger foran dig :)
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 5. jul 2018, 12:23

Jeg er på vej på ferie. Helt specifikt skal jeg ud af døren om 40 minutter. Lidt lettere panik men jeg glæder mig sindssygt til 14 dage i sol med familien. Jeg trænger virkelig til ferie, god mad, bøger og en masse sol :love:

Jeg havde håbet jeg kunne være mødtes med sød mand inden, men han arbejder stort set i døgndrift og vores kalendere passer bare ikke sammen :(
Og tror I så ikke han tager på ferie når jeg kommer hjem? Det er fandeme så typisk altså :whine:
6
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 5. jul 2018, 13:42

FrøkenM skrev:Jeg er på vej på ferie. Helt specifikt skal jeg ud af døren om 40 minutter. Lidt lettere panik men jeg glæder mig sindssygt til 14 dage i sol med familien. Jeg trænger virkelig til ferie, god mad, bøger og en masse sol :love:

Jeg havde håbet jeg kunne være mødtes med sød mand inden, men han arbejder stort set i døgndrift og vores kalendere passer bare ikke sammen :(
Og tror I så ikke han tager på ferie når jeg kommer hjem? Det er fandeme så typisk altså :whine:


Hvor lyder det skønt med familieferie. God tur!
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 5. jul 2018, 13:44

Jeg har seriøst et opsparet behov for oplevelser, udflugter og rejseri. Egentlige rejser ligger dog ikke lige i kortene denne sommer pga istandsættelse og flytning, men jeg er i gang med at tænke over, hvad man kan finde på at lækre småture.

Det her står virkelig højt på listen; http://frederiksminde.com

Nogen af jer der kender til stedet eller måske ligefrem har været der?
1

Tilbage til "Forhold og sex"