Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. jul 2018, 21:52

Krølle skrev:
Planten skrev:
Krølle skrev:Nå men jeg taler lige videre med mig selv. Dude er interesseret, jeg er interesseret. Det har min hjerne vist svært ved at kapere :-D

Jeg siger ikke, vi skal giftes - det er jeg jo lissom i forvejen :stoned: - men jeg synes dæleme, han er sød. Tilsyneladende fucker det med min hjerne, men jeg er så heller aldrig gået all in uden forbehold før. Det der “ingen alkohol, no BS, masser af ærlighed” er åbenbart svært at kapere :genert:

But. Som jeg sagde til skøn debattør for lidt siden. I Think I like him. A lot.

Jeg ville godt nok også blive skræmt - men det ville bare være fordi det var så uvant :) jeg synes, det er vildt fedt!


Det er netop virkelig uvant og surrealistisk. Udover det oplagte i form af ikke at samle en op i festlig sammenhæng er han sindssygt betænksom og omsorgsfuld. Ja, han er en højlydt, direkte bralrerøv, men grundlæggende er han virkelig sød og opmærksom. Det er nye ting for en, der er vant til at være nærig med sit indre og konstant gardere sig mod skuffelser.

Sejt med modet til at åbne og dele ud af det indre. Det kræver så meget for os, der ellers passer på os selv :) jeg øver mig, men for pokker, hvor jeg hurtigt trækker mig ved det mindste.. Det er så dumt.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19612

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 6. jul 2018, 22:02

Kalder alle Københavnere - eller bare folk der er kendt i KBH :P Hvis man vil ud og danse i morgen, et sted der ikke er alt for dyrt, men hvor der egentlig bare er en fest, hvor skal det så være? Nogle forslag? Plejer normalt at tage på Bremen, men der er sommerferie lukket :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 6. jul 2018, 22:04

Planten skrev:
Krølle skrev:
Planten skrev:
Krølle skrev:Nå men jeg taler lige videre med mig selv. Dude er interesseret, jeg er interesseret. Det har min hjerne vist svært ved at kapere :-D

Jeg siger ikke, vi skal giftes - det er jeg jo lissom i forvejen :stoned: - men jeg synes dæleme, han er sød. Tilsyneladende fucker det med min hjerne, men jeg er så heller aldrig gået all in uden forbehold før. Det der “ingen alkohol, no BS, masser af ærlighed” er åbenbart svært at kapere :genert:

But. Som jeg sagde til skøn debattør for lidt siden. I Think I like him. A lot.

Jeg ville godt nok også blive skræmt - men det ville bare være fordi det var så uvant :) jeg synes, det er vildt fedt!


Det er netop virkelig uvant og surrealistisk. Udover det oplagte i form af ikke at samle en op i festlig sammenhæng er han sindssygt betænksom og omsorgsfuld. Ja, han er en højlydt, direkte bralrerøv, men grundlæggende er han virkelig sød og opmærksom. Det er nye ting for en, der er vant til at være nærig med sit indre og konstant gardere sig mod skuffelser.

Sejt med modet til at åbne og dele ud af det indre. Det kræver så meget for os, der ellers passer på os selv :) jeg øver mig, men for pokker, hvor jeg hurtigt trækker mig ved det mindste.. Det er så dumt.


Jeg VIL ikke være sådan en følelsesmæssig nærigfrans. End of story. Det arbejder jeg så lidt med st leve op til, men det er ikke en option at fejle på det punkt.

Så må jeg tage de knubs, der evt kommer ud af det. Alternativet er værre.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. jul 2018, 22:09

Krølle skrev:Jeg VIL ikke være sådan en følelsesmæssig nærigfrans. End of story. Det arbejder jeg så lidt med st leve op til, men det er ikke en option at fejle på det punkt.

Så må jeg tage de knubs, der evt kommer ud af det. Alternativet er værre.

Det vil jeg heller ikke - mit autonome indre tager bare nogle gange over. Så er det godt med venner og veninder, der kan sparke. Har en kammerat, der hver gang råber af mig - så nyd det dog!

:D
4
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 7. jul 2018, 15:14

Wow! He’s so God damn hot. Tal om teenageagtig hormonbombe - aner ikke lige hvordan det skete, men jeg er fan :slem:
10
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 7. jul 2018, 22:03

Efter endnu en date uden fremtid i går, har jeg valgt at droppe Tinder og forsøge mig med en datingside, hvor jeg har uploadet billede, betalt for medlemskab og direkte skrevet, at jeg søger en kæreste. Det er nye tider :-D Jeg er ikke sikker på, at jeg helt kan overskue at finde, få og have en kæreste, men jeg kan godt lide tanken, og jeg drømmer en del om at lave de ting, som par gør.
Jeg kan sagtens have dates med henblik på sex i lang tid endnu, men jeg tror, det vil være godt for mig at søge noget andet. Om ikke andet er det ikke et beløb, der ruinerer mig, jeg har betalt :)
8
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 8. jul 2018, 08:16

Hehe, nå, men jeg har lige haft en aldeles dejlig aften og morgen med min date. I løbet af ugen har vi været i kontakt angående at ses og han kan godt være lidt kortfattet og sådan og vi lavede så en aftale om at ses i går, når jeg var færdig til kandidatfest, men så skev han noget jeg ikke helt kunne tolke om en ting, han havde tænkt på at tage til lørdag aften/nat og pludselig anede jeg ikke, om vi skulle ses overhovedet. Men jeg smutter fra festen, rigtig træt og dyneagtig og tager hjem til ham, og det er bare så rart. Han er varm og sød og vi snakker en masse og han siger, at han har glædet sig til at se mig og mere eller mindre bare gået rundt og ventet hele dagen, viser det sig. Han skal med på sheltertur med 3 af mine venner på lørdag og tager derefter i sommerhus i Jylland. Og inviterede mig med nogle dage. Det vil jeg helt sikkert gerne. Bagefter tager han på ferie med sin ekskæreste i 12 dage. De havde planlagt sommerferie i Grækenland og holder fast i planen. Jeg har det helt fint med det. Vi har snakket en del om ham, hende og deres forhold og jeg frygter ikke noget.
Det er rigtig fint! Jeg tror vi skal ud blandt mennesker snart, så jeg får en fornemmelse af, hvordan dét fungerer, for det er ret vigtigt for mig.
Jeg synes han er interessant at snakke med, har nogle interessante perspektiver og erfaringer, han er kærlig fysisk og verbalt, umiddelbart nem at omgås, rolig af sind og jeg føler mig godt tilpas med ham. Jeg kunne godt ønske at han spurgte mere, tror jeg, fordi det hjælper mig til at fortælle mere, men hvor meget jeg fortæller om mig selv uopfordret afhænger også af min egen afslappethed i relationen, så måske bliver det bedre helt automatisk. Og det er ikke fordi han slet ikke spørger.

Jeg skal passe på at jeg ikke gentager mit mønster med at stille mig tilfreds med noget, der ikke helt er hvad jeg kunne tænke mig, så jeg skal forholde mig til at jeg måske, på et senere tidspunkt når jeg kender ham bedre, skal afslutte det, hvis det ikke helt er hvad jeg søger, også selvom jeg er blevet glad for ham. Jeg vil gerne finde den rigtige denne gang. Det er ikke fordi jeg ved eller kan fornemme at det, der er potentiale for her, ikke er tilstrækkeligt, det er bare noget jeg skal huske mig selv på.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 8. jul 2018, 13:25

Jeg øver mig i dag i at tage på tur alene.

Jeg har ligget 4 timer på stranden, og har nu bevæget mig op i Blokhus by og sidder mellem 200 familier/venner/par og nyder en is helt for mig selv.
26
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 8. jul 2018, 14:39

Tricolette skrev:Jeg øver mig i dag i at tage på tur alene.

Jeg har ligget 4 timer på stranden, og har nu bevæget mig op i Blokhus by og sidder mellem 200 familier/venner/par og nyder en is helt for mig selv.


Hvor hyggeligt. Jeg er lige kommet hjem fra Blokhus strand. Det blev lige lidt for køligt til mig.
3
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 8. jul 2018, 14:49

Tricolette skrev:Jeg øver mig i dag i at tage på tur alene.

Jeg har ligget 4 timer på stranden, og har nu bevæget mig op i Blokhus by og sidder mellem 200 familier/venner/par og nyder en is helt for mig selv.

Jeg har ikke lige nogen i min omgangskreds som har lyst til at smide 1500-2000 kr til en menu på den michelinrestaurant jeg har udset mig, men på trods af at jeg normalt ikke har problemer med at tage til ting alene, så kræver det her alligevel lidt overvindelse :genert: Har ellers gjort det før på ferier, men det er åbenbart sværere (for mig), når det er “hjemme” :gruble:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 8. jul 2018, 16:41

Miss_no_More skrev:
Tricolette skrev:Jeg øver mig i dag i at tage på tur alene.

Jeg har ligget 4 timer på stranden, og har nu bevæget mig op i Blokhus by og sidder mellem 200 familier/venner/par og nyder en is helt for mig selv.


Hvor hyggeligt. Jeg er lige kommet hjem fra Blokhus strand. Det blev lige lidt for køligt til mig.


Der var også en kold vind deroppe i dag. 20° i solen - hjemme på terrassen stod den på 30°
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 8. jul 2018, 16:57

avdotja skrev:
Tricolette skrev:Jeg øver mig i dag i at tage på tur alene.

Jeg har ligget 4 timer på stranden, og har nu bevæget mig op i Blokhus by og sidder mellem 200 familier/venner/par og nyder en is helt for mig selv.

Jeg har ikke lige nogen i min omgangskreds som har lyst til at smide 1500-2000 kr til en menu på den michelinrestaurant jeg har udset mig, men på trods af at jeg normalt ikke har problemer med at tage til ting alene, så kræver det her alligevel lidt overvindelse :genert: Har ellers gjort det før på ferier, men det er åbenbart sværere (for mig), når det er “hjemme” :gruble:


Jeg starter i det små med en is :lol:
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 8. jul 2018, 18:43

Sød Mand har sendt billeder fra ferien; de er endnu ikke ved feriedestinationen, men jeg er glad for, at han sender billeder og vi har skrevet lidt sammen. Han er altså sød. Jeg kan mærke, at jeg savner ham en smule :blush:
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 8. jul 2018, 18:56

Jeg tror jeg har 3 Tinderdates i næste uge... det er jo et crazy marked.
Jeg har ikke meldt noget ud på min profil - men 1 mand ved i hvert fald godt, at jeg ikke søger kæreste, men bare gerne vil kaste mig i grams.

Det er vildt at være single, troede slet ikke det ville være så nemt :-D
8
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 8. jul 2018, 19:00

Annione skrev:Jeg tror jeg har 3 Tinderdates i næste uge... det er jo et crazy marked.
Jeg har ikke meldt noget ud på min profil - men 1 mand ved i hvert fald godt, at jeg ikke søger kæreste, men bare gerne vil kaste mig i grams.

Det er vildt at være single, troede slet ikke det ville være så nemt :-D


Min erfaring er, at man bare skal bevæge sig udenfor en dør i et praktisk ærinde, og så er der bid :slem: :-D
2

Tilbage til "Forhold og sex"