Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7407
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23353

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 3. aug 2018, 17:26

MOGA skrev:
Animi skrev:Ååååårh, singlelivet altså...


Denne er også god...


Jeg kan altså se fyren gennem det sorte. Bare så du ved, at hvad end du har gjort, ikke er nok til at sløre ting ordentligt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 4. aug 2018, 07:35

Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. aug 2018, 07:40

Precaseptica skrev:Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.



Øv altså. Hvad mente hun med, du ikke havde signaleret åbent?
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. aug 2018, 07:59

Jeg er sgu lidt ramt, bløde knæ og sommerfugle i maven - absolut bedvidst om at det kan være en her og nu ting, som falder til jorden - hvilket ikke vil få min verden til at bryde sammen ;) Men vælger at nyde det, her og nu, for det er simpelthen så dejligt, og så ser jeg hvor det bærer hen, eller om det ender.

Jeg er ihvertfald overbevist om at det godt kan lade sig gøre at finde en mand, der hviler i sig selv, har ro og tålmodighed til - og absolut forståelse for at en pakkeløsning kræver sit. En mand der forstår at kommunikere, komplimentere, og ja være MAND! Han er direkte på den fede måde, ved hvad han vil. Og så siger han virkeligt de rigtige ting, ting der gør mig tryg og glad. og ren bonus, så har han både højde og drøjde - i like!
Vi havde f.x. en snak om hvad jeg mente, når jeg sagde jeg havde behov for en med tid og tålmodighed, og han var sådan "jamen selvfølgelig, det er jo børn, dem roder man da ikke bare ud i et nyt forhold førend man er sikker - sådan noget tager den tid, det skal ta" - og pakkeløsningen skræmmer ham ikke!
Han spurgte ind til exmand, og konkluderede at han på trods af rod og drama, absolut også måtte have sine gode sider siden jeg havde været sammen med ham i 15 å, og fået 4 børn med ham.

Vi pingponger over sms, og har rundet mange sjove hjørner. Men vi har også snakket i telefon i timesvis, og snakken går virkeligt let og ubesværet.
Han har den lækreste dybe bas, en lækker humor, et dejligt grin. Og vi er virkelig meget på bølgelængde, har en fælles tilgang til ting.
Og jeg skal forhåbentligt snart se ham! :lun:
Så selvom den forbeholdne hat hænger lige i højre hånd, så er der absolut også et håb om at det er ja-hatten der skal i brug, at han er alt det, som han lige nu synes at være - for så har jeg absolut intet at klage over.
Senest rettet af Madam Pomfrey 4. aug 2018, 08:23, rettet i alt 1 gang.
14
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. aug 2018, 08:02

Precaseptica skrev:Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.


Den slags hænger vel oftest sammen med skuffelse hos den anden... Selvom det ikke er specielt modent!
Du kan jo ikke ændre på din måde at kommmunikere på, du er jo dig - og er som du er, den slags kan man vel ikke rigtig tillade sig at stille krav om, rammer for :stoned:

Synes det er superfedt at du melder ud, på høflig facon.
Det er jo for pokker en del af gamet, at man risikerer en afvisning, og sgu hellere en pæn afvisning, end en der bare forsvinder.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 4. aug 2018, 08:03

Viskelæder skrev:
Precaseptica skrev:Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.



Øv altså. Hvad mente hun med, du ikke havde signaleret åbent?


Jeg har åbenbart været meget "lukket" i min kommunikation. Jeg har ellers altid haft en ide om, at jeg tog mig meget åbent ud på skrift.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. aug 2018, 08:22

Precaseptica skrev:
Viskelæder skrev:
Precaseptica skrev:Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.



Øv altså. Hvad mente hun med, du ikke havde signaleret åbent?


Jeg har åbenbart været meget "lukket" i min kommunikation. Jeg har ellers altid haft en ide om, at jeg tog mig meget åbent ud på skrift.

Jeg får også altid skæld ud, når jeg afslutter noget.
Jeg tror, det skyldes, at modparten mest er vant til ghosting og derfor går du de skældud de andre skulle have haft.
7
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 4. aug 2018, 08:24

Planten skrev:
Precaseptica skrev:
Viskelæder skrev:
Precaseptica skrev:Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.



Øv altså. Hvad mente hun med, du ikke havde signaleret åbent?


Jeg har åbenbart været meget "lukket" i min kommunikation. Jeg har ellers altid haft en ide om, at jeg tog mig meget åbent ud på skrift.

Jeg får også altid skæld ud, når jeg afslutter noget.
Jeg tror, det skyldes, at modparten mest er vant til ghosting og derfor går du de skældud de andre skulle have haft.


Men omvendt erer det ikke så underligt at folk ghoster hvis de ender i en kæmpe konflikt hver gang de prøver at afslutte ting ordentligt. :stoned:
10
...
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 4. aug 2018, 08:34

Så fik vi da opklaret hvorfor ghosting er blevet en ting.

Sikke kynisk singlelivet kan se ud nogen gange.
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. aug 2018, 08:38

Precaseptica skrev:Så fik vi da opklaret hvorfor ghosting er blevet en ting.

Sikke kynisk singlelivet kan se ud nogen gange.


Ja!
Men hey, fortsæt den gode stil, og meld ud, høfligt og ærligt!
Og sig fuck det, til de mærkelige eller latterlige reaktioner...
8
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 4. aug 2018, 08:42

Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Planten skrev:
Precaseptica skrev:
Viskelæder skrev:
Precaseptica skrev:Det er bare super, når man forsøger at være høflig og melde ud, at interessen ikke lige var der til mere, at man så bliver skældt ud og får smidt i hovedet at man ikke har signaleret åbent osv.



Øv altså. Hvad mente hun med, du ikke havde signaleret åbent?


Jeg har åbenbart været meget "lukket" i min kommunikation. Jeg har ellers altid haft en ide om, at jeg tog mig meget åbent ud på skrift.

Jeg får også altid skæld ud, når jeg afslutter noget.
Jeg tror, det skyldes, at modparten mest er vant til ghosting og derfor går du de skældud de andre skulle have haft.


Men omvendt erer det ikke så underligt at folk ghoster hvis de ender i en kæmpe konflikt hver gang de prøver at afslutte ting ordentligt. :stoned:


Jeg hader at sige tak, men nej tak af samme grund.

Nogle mennesker kan slet ikke kapere, at dén måske ikke helt er der. Jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at det er overdrevet. Så slemt kan det da heller ikke være at blive afvist af én man næsten ikke kender, synes jeg.

Med 8 mia. Mennesker i verden må der da være nogen, man ikke svinger romantisk med.


Nej, så længe det bliver gjort på en ordentlig måde kan jeg heller ikke rigtig se hvad der er at blive bitter over.
1
...
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 4. aug 2018, 08:46

Tag det som et kompliment - hun var lidt glad for dig og derfor ramte det hende. Dermed ikke sagt, at jeg synes hendes svar er ok.
Men jeg vil hellere afvises end ghostes - det gør mindre ondt. Og en enkelt gang er jeg også kommet med et modsvar, men det var da han kom med en længere udredning om, hvor han mente jeg var i mit liv og hvorfor det ikke passede til ham. Den udredning gad jeg ikke have fra en mand, der havde kendt mig i et par timer.
8
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7407
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23353

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 4. aug 2018, 09:24

Betyder ghosting ikke længere at man bliver forfulgt af noget usynligt? Ligesom det gjorde omkring år 2000?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. aug 2018, 10:53

Aragorn skrev:Betyder ghosting ikke længere at man bliver forfulgt af noget usynligt? Ligesom det gjorde omkring år 2000?

Nej :D nu må du lige komme ind i datingjargonen :lol:
3
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1507

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 4. aug 2018, 11:18

Freya skrev:Tag det som et kompliment - hun var lidt glad for dig og derfor ramte det hende. Dermed ikke sagt, at jeg synes hendes svar er ok


Enig. Oftest bunder det i skuffelse over (måske endnu) en date, som ikke skulle blive til mere. Hvis man dater meget og rigtig gerne vil have en kæreste, så kan man godt reagere lidt "overdrevet" på en (endnu) afvisning.
0

Tilbage til "Forhold og sex"