Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 797
Likede indlæg: 13149

Re: Singletråden

Indlægaf Smiling_Goat » 9. sep 2018, 08:53

SurSødSovs skrev:
Smiling_Goat skrev:
JackieO skrev:
Smiling_Goat skrev:Min eks er blevet mærkelig..

Han er begyndt at skrive mange gange om dagen, og han skriver oftere og oftere, at jeg er dejlig osv. I begyndelsen troede jeg bare, han ville vise, at han stadig godt kunne lide mig, nu begynder jeg lidt at overveje, om jeg er nødt til at sige noget til ham.

Jeg har ikke virkelig ikke lyst til at gøre ham ked af det, og måske jeg bare misforstår ham, så jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an. Han siger jo ikke direkte, at han vil noget som helst, og jeg er sikker på, han vil sige, at jeg er fjollet, hvis jeg forsøger at tale med ham om det :sarkasme:

Undskyld, hvis jeg kommer til at lyde hård, men den måde, du har beskrevet at han dumpede dig på, var så forfærdelig og hensynsløs, at jeg fik ondt i maven, da jeg læste det. Jeg synes seriøst ikke du skylder ham på nogen måde at tage hensyn til hans følelser, blot fordi han måske, måske ikke har fortrudt. Hvis han oprigtigt har indset, at han begik en fejl og ønsker dig tilbage, er det HAM og ham alene, der må gøre arbejdet for at overbevise dig. Du skal i hvert fald ikke bruge energi på at tolke hans hints.

Det er kun fint, du siger det. Jeg synes ikke, det er hårdt :)

Jeg har en tendens til at bruge alt for meget energi på hans behov og overse mine egne - det er én af grundene til, at vi ikke skal være sammen igen.
Det kan godt være, det er det, jeg gør igen.

Jeg gider bare ikke forholde mig til hans hints (hvis det er det, det er.)

Jeg har en eks, der gør der samme. Periodisk

Jeg stopper det med "Gem den slags jokes til dine andre veninder" eller "Det er så upassende at sige sådan noget i vores situation. Stop dog dig selv"

Jeg gider heller ikke en dialog - men da slet ikke ting, der rykker til alt muligt i mig. Så det må han stoppe. Og ellers er venskab sådan set bare af bordet.

Det kan godt være, du har ret i, jeg bare skal påpege det upassende i kommentarerne i vores situation.

Han skrev også kl. 4 i nat og det skabte en samtale med min nye flirt (som hørte jeg fik beskeden,) jeg egentligt gerne havde været foruden.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 797
Likede indlæg: 13149

Indlægaf Smiling_Goat » 9. sep 2018, 08:56

Krølle skrev:
Smiling_Goat skrev:Til gengæld står min nye date i skærende kontrast til eksen.

Jeg elsker (simpelthen elsker) at han ikke skriver, når han laver noget. Når han er på arbejde, ude med venner, hvad-end. Han koncentrerer sig om det. Det betyder også, at han er helt cool med, at jeg har samme tilgang. Ingen fornærmede miner hvis jeg ikke lige svarer nogle timer. Det er simpelthen fantastisk, og lige hvad jeg trænger til.

Præcis! Jeg skal lige vænne mig til det, fordi det er anderledes, men jeg ser det sådan her; han er til stede i det, han laver, og hænger ikke med halvdelen af opmærksomheden i telefonen. Det betyder også, at han mentalt er 100% nærværende, når vi er sammen. Godt tradeoff i min optik.

Nemlig.. Det er også ret nyt for mig at ikke hele tiden være i dialog, og jeg er egentligt overrasket over, hvor meget jeg kan lide det.

Jeg synes, jeg har en helt anden frihed, end jeg nogensinde har haft før.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8884

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. sep 2018, 09:10

Lover-Moses skrev:Når nu ikke jeg kommer så meget ud, og div. dating sites ikke kaster det helt store af sig, måtte det jo ske at jeg faldt for en kollega på arbejdet.

Vi snakker rigtig godt sammen og hun er bare sådan en der er nem at være i nærheden af. Lyshåret og et par år ældre end mig (og ja det er et plus for mig) og når hun snakker, er det med den sødeste jyske dialekt :lun: At hun så er ryger er et minus, men ikke en dealbreaker.

Problemet er bare at hun har en kæreste. Hun har snakket om at hun er træt af ham, og de vist for nylig har været ved at gå fra hinanden, men tingene er vist faldet en smule til ro igen.

En anden tidligere kollega som kender hende, siger at jeg bare skal slå til og få vippet ham den anden af pinden, og det har jeg også lyst til, men jeg aner jo ikke hvordan hun ser mig. Frygten er jo at hvis jeg tager skridtet, og hun ikke er interesseret, at det så bliver helt vildt akavet :panik:

Ikke den sjoveste position for dig at stå i...
Jeg tænker ikke at du skal gå all in for at vippe den anden af pinden, - der er vel ingen af os der ville synes det var super fedt, at andre på den måde gjorde en indsat ifht at gøre sig intressant for vores partner :wacko: det er jo en kæmpe disrespekt for andres parforhold, hvad enten de fungerer super godt eller skranter.

hvis du virkeligt gerne vil fortælle hende det, så synes jeg det er væsentligt at gøre det respektfuldt! men en kort faktuel tilkendegivelse af, at var vedkommende ikke i forhold, så var der absolut et grundlag for interesse. Og så lade den ligge der. Så har man meldt ud fra egen banehalvdel, uden at være grænseoverskridende, med forståelse og respekt for at den anden er i et forhold.
Eller fortsæt som nu - med det gode kollegiale, så er der jo en platform tingene kan udvikle sig fra, hvis hendes parforhold slutter.
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Lover-Moses
Kort karma: 4
Likede indlæg: 148

Indlægaf Lover-Moses » 9. sep 2018, 12:03

Madam Pomfrey skrev:
Lover-Moses skrev:Når nu ikke jeg kommer så meget ud, og div. dating sites ikke kaster det helt store af sig, måtte det jo ske at jeg faldt for en kollega på arbejdet.

Vi snakker rigtig godt sammen og hun er bare sådan en der er nem at være i nærheden af. Lyshåret og et par år ældre end mig (og ja det er et plus for mig) og når hun snakker, er det med den sødeste jyske dialekt :lun: At hun så er ryger er et minus, men ikke en dealbreaker.

Problemet er bare at hun har en kæreste. Hun har snakket om at hun er træt af ham, og de vist for nylig har været ved at gå fra hinanden, men tingene er vist faldet en smule til ro igen.

En anden tidligere kollega som kender hende, siger at jeg bare skal slå til og få vippet ham den anden af pinden, og det har jeg også lyst til, men jeg aner jo ikke hvordan hun ser mig. Frygten er jo at hvis jeg tager skridtet, og hun ikke er interesseret, at det så bliver helt vildt akavet :panik:

Ikke den sjoveste position for dig at stå i...
Jeg tænker ikke at du skal gå all in for at vippe den anden af pinden, - der er vel ingen af os der ville synes det var super fedt, at andre på den måde gjorde en indsat ifht at gøre sig intressant for vores partner :wacko: det er jo en kæmpe disrespekt for andres parforhold, hvad enten de fungerer super godt eller skranter.

hvis du virkeligt gerne vil fortælle hende det, så synes jeg det er væsentligt at gøre det respektfuldt! men en kort faktuel tilkendegivelse af, at var vedkommende ikke i forhold, så var der absolut et grundlag for interesse. Og så lade den ligge der. Så har man meldt ud fra egen banehalvdel, uden at være grænseoverskridende, med forståelse og respekt for at den anden er i et forhold.
Eller fortsæt som nu - med det gode kollegiale, så er der jo en platform tingene kan udvikle sig fra, hvis hendes parforhold slutter.

Det ville jeg nu heller ikke gøre. Jeg ville egentlig ikke have det godt med at være ham der fik ødelagt et forhold, selvom det måske ville komme mig selv til gode.

Jeg hælder mest til det sidste. Altså at fortsætte med det kollegiale, og afvente og se hvad der sker. Og skulle det slutte mellem hende og kæresten, så træde til med en hjælpende hånd/øre. Hun var bla. lidt i tvivl om bolig situationen hvis det sluttede, men der ved jeg så ikke om det ville være for meget at tilbyde hende at hun kan bo hos mig? Det kan vel ikke skade at tilbyde det, tænker jeg :gruble:

Jeg har bare lidt på fornemmelsen at hun stadig er sammen med ham fordi det er det nemmeste her og nu, netop pga. bolig.
1
Brugeravatar
Lover-Moses

Indlægaf Lover-Moses » 9. sep 2018, 12:07

Planten skrev:
Lover-Moses skrev:En anden tidligere kollega som kender hende, siger at jeg bare skal slå til og få vippet ham den anden af pinden, og det har jeg også lyst til, men jeg aner jo ikke hvordan hun ser mig. Frygten er jo at hvis jeg tager skridtet, og hun ikke er interesseret, at det så bliver helt vildt akavet :panik:

Jeg forstår simpelthen ikke den med "at vippe den anden af pinden". Jeg plejer at sige, at jeg da ikke gider have en, der kan lokkes ud i noget nyt, før det andet er afsluttet. Men det er jo super forskelligt, hvordan vi hver især tager det.

Som jeg skrev i mit andet indlæg, så er det heller ikke noget jeg kunne finde på. Men når det så er sagt, så har jeg på fornemmelsen at det egentlig er slut mellem dem, men pga. bolig situationen har hun ikke gjort mere ud af det.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8884

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. sep 2018, 12:07

Lover-Moses skrev: Hun var bla. lidt i tvivl om bolig situationen hvis det sluttede, men der ved jeg så ikke om det ville være for meget at tilbyde hende at hun kan bo hos mig? Det kan vel ikke skade at tilbyde det, tænker jeg :gruble:

Jeg har bare lidt på fornemmelsen at hun stadig er sammen med ham fordi det er det nemmeste her og nu, netop pga. bolig.

I er gode kollegaer og snakker godt sammen...
Jeg synes det er et fint tilbud at give, til et menneske man har det godt med.

Med mindre du ellers aldrig kunne drømme om at give den form for hjælpende hånd til et menneske du kender ;)
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Lalana
Kort karma: 58
Likede indlæg: 849

Indlægaf Lalana » 9. sep 2018, 15:47

Annione skrev:Jeg skal til Club Coma fest i aften. Har aldrig hørt om det, men det skulle være utroligt hipt :-D

Så nu har jeg været i sexshop og købt for alt for mange penge lak og læder :devil:
Nu er spørgsmålet så.... hvordan tager man metro i netstrømper og medbragt pisk, uden at ligne én der er på vej på arbejde på et bordel? :gruble:

Jeg er lidt nysgerrig efter hvordan det var, godt? Er det sådan lidt manifest agtigt eller?
0
Brugeravatar
Lover-Moses

Indlægaf Lover-Moses » 9. sep 2018, 15:56

Madam Pomfrey skrev:
Lover-Moses skrev: Hun var bla. lidt i tvivl om bolig situationen hvis det sluttede, men der ved jeg så ikke om det ville være for meget at tilbyde hende at hun kan bo hos mig? Det kan vel ikke skade at tilbyde det, tænker jeg :gruble:

I er gode kollegaer og snakker godt sammen...
Jeg synes det er et fint tilbud at give, til et menneske man har det godt med.

Med mindre du ellers aldrig kunne drømme om at give den form for hjælpende hånd til et menneske du kender ;)

Altså det kunne jo første skridt i retningen mod at blive et bedre menneske? :banan2:
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3562

Indlægaf DenBlødeJyde » 9. sep 2018, 17:37

Her er der stille på datingfronten.. Jeg har været på date med en, men det er ikke rigtig lykkedes os at ses igen, selvom vi begge gerne vil.. Så det er lidt surt, men håber snart det lykkedes.

Og total off topic - kender i det, hvor i finder et stykke tøj og tænker: "Den er bare fed! :banan: Er den ikke? :gruble: Jo, den er da... "

Sådan har jeg det med en jakke jeg ikke ved, om jeg skal købe på asos...
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 524
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3435

Indlægaf FrøkenM » 9. sep 2018, 17:54

DenBlødeJyde skrev:
Og total off topic - kender i det, hvor i finder et stykke tøj og tænker: "Den er bare fed! :banan: Er den ikke? :gruble: Jo, den er da... "

Sådan har jeg det med en jakke jeg ikke ved, om jeg skal købe på asos...

Sådan har jeg det også nogle gange. Mit mantra er at hvis man bliver ved med at gå tænke på det, så skal man købe
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1335

Indlægaf Freya » 9. sep 2018, 18:07

Jeg var på date i går - og den gik super godt. Bare gåtur og kaffe... i 4½ time. Og nu har vi aftalt en ny date torsdag, hvor vi skal i biografen og se en voksenfilm, hvilket ingen af os har været i et par år. Men til gengæld har vi set de fleste børnefilm.
Samtidig var jeg fredag hos en anden mand - kun for sex. Det var fantastisk, men der er ikke potentiale for noget seriøst. Så alt i alt en ret tilfredsstillende weekend.
Og så har jeg fået tilbudt en 3-værelses lejlighed efter over 7 år, hvor jeg har sovet i stuen, da min datter har værelset. Så nu er jeg totalt på vej op igen og tror ikke at alt er umuligt på trods af min nye page-frisure :-D
Senest rettet af Freya 9. sep 2018, 20:04, rettet i alt 2 gange.
20
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1335

Indlægaf Freya » 9. sep 2018, 18:07

FrøkenM skrev:Sådan har jeg det også nogle gange. Mit mantra er at hvis man bliver ved med at gå tænke på det, så skal man købe

Det mantra kører jeg også med.
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3562

Indlægaf DenBlødeJyde » 9. sep 2018, 18:12

0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 113
Likede indlæg: 2118

Indlægaf JessicaD » 9. sep 2018, 18:23

Det ligner lidt en morgenkåbe/kimono, der prøver at lege vinterjakke? Den er ikke lige min stil. :D
3
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1153
Likede indlæg: 8924

Indlægaf Viskelæder » 9. sep 2018, 18:30

Jeg får lidt associationer til bokseringen. Den er heller ikke lige mig :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"