Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3562

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 9. sep 2018, 18:38

Det er også derfor jeg er sådan lidt.... fed, men så alligevel... ej, tror jeg springer over.. :)
0
Smiling_Goat
Kort karma: 797
Likede indlæg: 13171

Indlægaf Smiling_Goat » 9. sep 2018, 18:47

Min eks har fortrudt bruddet. Han fik det endelig sagt direkte.

Kæmpe fjols! Hvorfor skulle vi igennem det her?!

Jeg sagde det jo, da han slog op. Jeg sagde jo, at det lød overilet, som en dum beslutning og at han var et fjols. Jeg sagde det jo! Han var SÅ sikker. Den sikkerhed varede så ca. 2 måneder, og nu fik jeg "fornøjelsen" af at fastholde hans beslutning for ham. Det havde jeg da ikke lyst til. Det gjorde ondt på os begge to.

Det havde han fand*** ikke behøvet gøre mod os. Kæmpe fjols.

Det mindste man kan gøre, når man slår op med nogen, er sguda at være sikker på sin beslutning.
24
Brugeravatar
DenBlødeJyde

Indlægaf DenBlødeJyde » 9. sep 2018, 19:03

Smiling_Goat skrev:Min eks har fortrudt bruddet. Han fik det endelig sagt direkte.

Jeg sagde det jo, da han slog op. Jeg sagde jo, at det lød overilet, som en dum beslutning og at han var et fjols. Jeg sagde det jo! Han var SÅ sikker. Den sikkerhed varede så ca. 2 måneder, og nu fik jeg "fornøjelsen" af at fastholde hans beslutning for ham. Det havde jeg da ikke lyst til. Det gjorde ondt på os begge to.

Det mindste man kan gøre, når man slår op med nogen, er sguda at være sikker på sin beslutning.

:kram:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 190
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4477

Indlægaf Miss_no_More » 9. sep 2018, 19:06

Smiling_Goat skrev:Min eks har fortrudt bruddet. Han fik det endelig sagt direkte.

Det kan jeg fandme godt forstå, du bliver gal over. Selvom jeg godt kan forstå, man kan skifte mening, synes jeg stadig det er fejt af ham at nævne det, nu han vel også kan se, du er kommet nogenlunde videre (også selvom du ikke har fortalt ham, du ser en).

Der må alligevel være grænser for, hvor meget man kan byde andre mennesker.
3
IrmaPigen
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4585

Indlægaf IrmaPigen » 9. sep 2018, 19:15

Han er jo ikke den første mand, der har fortrudt.

Det eneste rigtige i sådan en situation er IMO at holde fast i, man ikke skal være sammen.
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8885

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. sep 2018, 19:41

DenBlødeJyde skrev:http://www.asos.com/glamorous-curve/glamorous-curve-premium-wrap-jacket-in-quilted-satin-with-floral-embroidery/prd/8779127?clr=navy&SearchQuery=&cid=28249&gridcolumn=4&gridrow=6&gridsize=4&pge=1&pgesize=72&totalstyles=38

:gruble:

Altså hvis den matcher din stil ellers, at du er til det med lidt "kant" - så tænker jeg da go for it...
Ihvertfald hvis du ikke økonomisk er der hvor 300 kr er en større udskrivning på tøjkontoen.

Hvis det ikke er dig, så kan den vel altid sælges videre uden større tab :gruble:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 722
Likede indlæg: 6865
Kontakt:

Indlægaf Annione » 9. sep 2018, 19:44

Lalana skrev:
Annione skrev:Jeg skal til Club Coma fest i aften. Har aldrig hørt om det, men det skulle være utroligt hipt :-D

Så nu har jeg været i sexshop og købt for alt for mange penge lak og læder :devil:
Nu er spørgsmålet så.... hvordan tager man metro i netstrømper og medbragt pisk, uden at ligne én der er på vej på arbejde på et bordel? :gruble:

Jeg er lidt nysgerrig efter hvordan det var, godt? Er det sådan lidt manifest agtigt eller?

Altså. Der var mulighed for at det kunne blive rigtig fedt. Min veninde blev bare alt for stiv og måtte hjem kl 03. Jeg var ellers i humør til at danse hele natten - men ikke alene. Så det var lidt en skam.
Men de første timer var så fede. Folk var så meget på og helt dressed up - der var vildt.
2
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 722
Likede indlæg: 6865
Kontakt:

Indlægaf Annione » 9. sep 2018, 19:48

Jeg er blevet tilbud 8 dage til til søs på det norske krydstogt jeg sejlede på for 2 år siden. Det giver omkring 22.000 norske kr :banan:
Jeg skal have nyt komfur og emhætte :love: og toiletbræt. Og måske også rullegardiner. Årh :love:

Dagen efter jeg kommer hjem tager jeg til Bruxelles i en lille uge og derefter 3 overnatninger i Milano inden jeg skal hjem igen. Altså - har da virkelig ikke tid til en kæreste :lol:
13
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 113
Likede indlæg: 2125

Indlægaf JessicaD » 9. sep 2018, 20:08

Smiling_Goat: Jeg tænkte nok, at det ville ske. Det tænkte jeg faktisk helt fra begyndelsen, for som du også nævner, virkede det meget overilet. Jeg ved ikke, om det er normalt for mænd, men alle 3 der har slået op med mig, har altid gerne villet finde sammen igen, hvor i mod jeg selv altid har tænkt godt over tingene og aldrig fortrudt at slå op. Jeg synes, det er flot, at du står fast, men det er jo også nemmere, når du ikke har de samme følelser mere. Spændende om I så kan forblive venner nu. Hvordan tog han afvisningen?
4
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 9. sep 2018, 20:29

JessicaD skrev:Smiling_Goat: Jeg tænkte nok, at det ville ske. Det tænkte jeg faktisk helt fra begyndelsen, for som du også nævner, virkede det meget overilet. Jeg ved ikke, om det er normalt for mænd, men alle 3 der har slået op med mig, har altid gerne villet finde sammen igen, hvor i mod jeg selv altid har tænkt godt over tingene og aldrig fortrudt at slå op. Jeg synes, det er flot, at du står fast, men det er jo også nemmere, når du ikke har de samme følelser mere. Spændende om I så kan forblive venner nu. Hvordan tog han afvisningen?

Han blev ret ked af det, men gav udtryk for forståelse og beklagelse over at have såret mig. Jeg har det elendigt med det hele, men jeg ved også godt, at jeg ikke kan gøre andet lige nu. Jeg er simpelthen nået for langt i min proces.

Jeg har i hvert fald fortalt ham, at jeg stadig gerne vil venskabet, men han svarede ikke rigtigt noget til det, så den svæver lidt i vinden lige nu. Jeg ved ikke, om vi kan. Det er næsten det værste.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 807
Likede indlæg: 4769

Indlægaf Planten » 9. sep 2018, 20:42

Smiling_Goat skrev:
JessicaD skrev:Smiling_Goat: Jeg tænkte nok, at det ville ske. Det tænkte jeg faktisk helt fra begyndelsen, for som du også nævner, virkede det meget overilet. Jeg ved ikke, om det er normalt for mænd, men alle 3 der har slået op med mig, har altid gerne villet finde sammen igen, hvor i mod jeg selv altid har tænkt godt over tingene og aldrig fortrudt at slå op. Jeg synes, det er flot, at du står fast, men det er jo også nemmere, når du ikke har de samme følelser mere. Spændende om I så kan forblive venner nu. Hvordan tog han afvisningen?

Han blev ret ked af det, men gav udtryk for forståelse og beklagelse over at have såret mig. Jeg har det elendigt med det hele, men jeg ved også godt, at jeg ikke kan gøre andet lige nu. Jeg er simpelthen nået for langt i min proces.

Jeg har i hvert fald fortalt ham, at jeg stadig gerne vil venskabet, men han svarede ikke rigtigt noget til det, så den svæver lidt i vinden lige nu. Jeg ved ikke, om vi kan. Det er næsten det værste.

Jeg synes det ofte er vanskeligt at være venner, når det følelsesmæssige er i ubalance. Men derfor kan man jo stadig godt prøve at være det.
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 113
Likede indlæg: 2125

Indlægaf JessicaD » 9. sep 2018, 20:42

Det er ihvertfald svært, hvis der er følelser i klemme. Jeg har ihvertfald ikke kunnet med mine x’er. Det gør enten for ondt, eller også orker man bare ikke at se på dem mere.
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. sep 2018, 06:51

Hvor er han da egentlig en røv, at have sat dig i den situation, hvor du ender med at såre ham fordi han har gjort noget dumt.
4
IrmaPigen
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4585

Indlægaf IrmaPigen » 10. sep 2018, 08:29

DenBlødeJyde skrev:Hvor er han da egentlig en røv, at have sat dig i den situation, hvor du ender med at såre ham fordi han har gjort noget dumt.

Man kan jo altså også vælge ikke at tage det ansvar på sig.

Sige "Det er bare ærgerligt, Sonnyboy" og lade det være op til ham selv at deale med hans følelser. For det er altså udelukkende hans ansvar.

Der er absolut ingen grund til Scrooge skal gå rundt at have dårlig samvittighed. Så der skal man måske lige deale lidt med sin egen behagesyge.
4
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 10. sep 2018, 15:04

IrmaPigen skrev:
DenBlødeJyde skrev:Hvor er han da egentlig en røv, at have sat dig i den situation, hvor du ender med at såre ham fordi han har gjort noget dumt.

Man kan jo altså også vælge ikke at tage det ansvar på sig.

Sige "Det er bare ærgerligt, Sonnyboy" og lade det være op til ham selv at deale med hans følelser. For det er altså udelukkende hans ansvar.

Der er absolut ingen grund til Scrooge skal gå rundt at have dårlig samvittighed. Så der skal man måske lige deale lidt med sin egen behagesyge.

Åh det må være skønt at kunne slukke for sin empati på den måde. Jeg er dybt misundelig.

For mig er der et ret stort skel imellem at vide noget rationelt og at føle tilsvarende emotionelt. Jeg ved da godt, at hans følelser ikke er mit ansvar.. Derfor gør det da stadig ondt at gøre ham ked af det.
8

Tilbage til "Forhold og sex"