Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. sep 2018, 16:10

FrøkenM skrev:Det gør jeg også :kys:

Kommer du nogensinde forbi Aalborg så skal du altså ikke snyde dig selv for en tur ind til Guf og Kugler eller en daiquri på Salling Rooftop. Oh my god :love:

Jeg kan godt mærke det der med at være hjemmefra mellem 7-16.30 hver dag virkelig er en udfordring ift. mit handicap. Jeg har efterhånden dagligt smerter, så jeg tænker at mine weekender fremad skal være nogenlunde hellige.

Dét skal du helt bestemt også, søde :kys: Og det lyder som en god idé at holde weekenderne nogenlunde fri for planer, så du kan "lade op" til praktikken. Hvor længe skal du være i praktik?

'Amen, det lyder simpelthen for lækkert! Det må jeg huske - og begge dele lyder jo helt fantastisk :love:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 15. sep 2018, 16:11

Festede længe i nat og på vej til fødselsdagsfest :tie:

Tømmermændene er væk men har kun sovet 4 timer.

Godt jeg har ferie.

Imorgen står den på sød mand ;)

Og tirsdag rejser jeg på ferie og fejrer jeg er fucking fabously & forty.
10
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2018, 16:16

Ally skrev:
FrøkenM skrev:Det gør jeg også :kys:

Kommer du nogensinde forbi Aalborg så skal du altså ikke snyde dig selv for en tur ind til Guf og Kugler eller en daiquri på Salling Rooftop. Oh my god :love:

Jeg kan godt mærke det der med at være hjemmefra mellem 7-16.30 hver dag virkelig er en udfordring ift. mit handicap. Jeg har efterhånden dagligt smerter, så jeg tænker at mine weekender fremad skal være nogenlunde hellige.

Dét skal du helt bestemt også, søde :kys: Og det lyder som en god idé at holde weekenderne nogenlunde fri for planer, så du kan "lade op" til praktikken. Hvor længe skal du være i praktik?

'Amen, det lyder simpelthen for lækkert! Det må jeg huske - og begge dele lyder jo helt fantastisk :love:

Jeg er i praktik frem til 20/12 og afleverer praktikopgave d. 11/1, så der er umiddelbart nok at se til, men det er så fedt. Jeg nyder det virkelig :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2018, 16:31

Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2018, 16:39

LadyFox skrev:Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.

Det skal nok gå :kys:

Jeg tænker, at det måske vil være en god ide at nævne overfor praktikstedet at du er lidt nervøs. Det tager de som regel godt imod. Den første uge var hård, jeg var bombet med info og skulle ind i alt det nye, men allerede nu er det bedre.

Jeg er sikker på du får et godt praktikophold :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2018, 17:02

Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.


Jeg tænker, det er lidt ligesom at begynde i børnehaveklassen. Du er der for at lære, så ingen forventer at du kan tingene i forvejen :)

Hvis du bare viser at du gider, er jeg sikker på, at det bliver godt.


Det tænker jeg at du har ret i. Det er også bare sådan nogle dumme kaos-tanker, og hvad-nu-hvis'er. Sådan "Hvad nu hvis jeg kommer til at gøre noget der forværre en beboers situation?" Og sådan. Og det ved jeg jo godt jeg ikke lige kommer til. Jeg tror bare lige det er noget jeg skal komme over.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2018, 17:09

FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.

Det skal nok gå :kys:

Jeg tænker, at det måske vil være en god ide at nævne overfor praktikstedet at du er lidt nervøs. Det tager de som regel godt imod. Den første uge var hård, jeg var bombet med info og skulle ind i alt det nye, men allerede nu er det bedre.

Jeg er sikker på du får et godt praktikophold :)

Jeg snakkede med den uddannelsesansvarlige derude i sidste uge, og der spurgte hun hvad jeg tænkte jeg kunne have svært ved, og der nævnte jeg at jeg godt kan være ret usikker første gang jeg står med en opgave selv, også selvom jeg har udført opgaven mange gange sammen med en anden. Det tog hun i hvert fald godt imod, og det var hun sikker på at min praktikvejleder og jeg sagtens skulle kunne arbejde med. Det virker som et rigtig godt sted, det er i hvert fald min indtryk.
1
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2018, 17:15

LadyFox skrev:
FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.

Det skal nok gå :kys:

Jeg tænker, at det måske vil være en god ide at nævne overfor praktikstedet at du er lidt nervøs. Det tager de som regel godt imod. Den første uge var hård, jeg var bombet med info og skulle ind i alt det nye, men allerede nu er det bedre.

Jeg er sikker på du får et godt praktikophold :)

Jeg snakkede med den uddannelsesansvarlige derude i sidste uge, og der spurgte hun hvad jeg tænkte jeg kunne have svært ved, og der nævnte jeg at jeg godt kan være ret usikker første gang jeg står med en opgave selv, også selvom jeg har udført opgaven mange gange sammen med en anden. Det tog hun i hvert fald godt imod, og det var hun sikker på at min praktikvejleder og jeg sagtens skulle kunne arbejde med. Det virker som et rigtig godt sted, det er i hvert fald min indtryk.


Mavefornemmelsen er så vigtig og førstehåndsindtrykket af praktikstedet ligeledes. Jeg har hele tiden været ret sikker på at at jeg er havnet det helt rigtige sted, men jeg har haft en del skrupler omkring den diagnose, jeg slæber rundt med. Det har vi fået italesat og de havde også talt om det på forhånd både inden opstart og inden vi skrev kontrakt, så de var helt klar på "hele pakken". Det har virkelig overrasket mig positivt. Jeg sidder i en HR og strategi afdeling og jeg kommer med rundt mange steder. Ikke én gang er min diagnose blevet nænvt som værende noget negativt. Nærmest tværtimod.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. sep 2018, 17:34

LadyFox skrev:
FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.

Det skal nok gå :kys:

Jeg tænker, at det måske vil være en god ide at nævne overfor praktikstedet at du er lidt nervøs. Det tager de som regel godt imod. Den første uge var hård, jeg var bombet med info og skulle ind i alt det nye, men allerede nu er det bedre.

Jeg er sikker på du får et godt praktikophold :)

Jeg snakkede med den uddannelsesansvarlige derude i sidste uge, og der spurgte hun hvad jeg tænkte jeg kunne have svært ved, og der nævnte jeg at jeg godt kan være ret usikker første gang jeg står med en opgave selv, også selvom jeg har udført opgaven mange gange sammen med en anden. Det tog hun i hvert fald godt imod, og det var hun sikker på at min praktikvejleder og jeg sagtens skulle kunne arbejde med. Det virker som et rigtig godt sted, det er i hvert fald min indtryk.


Hvad er det for en praktik, altså hvor skal du hen? Det er som SOSU, ikke?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2018, 17:38

FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:
FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:Selvfølgelig skulle praktik nævnes.

Jeg starter i praktik på mandag.. Og jeg er skide nervøs, alt den tro på mig selv jeg ellers plejer at have er forsvundet, og pludselig tvivler jeg på at jeg besidder alle mulige personlige kompetencer. Jeg er virkelig Min egen værste fjende, og ingen af dem jeg normalt plejer at ringe til når jeg bilder mig selv ind at jeg er håbløs er utilgængelige lige nu.
At jeg så på samme tid er emotionelt ustabil på grund af menstruation gør ikke sagen bedre.

Det er lidt ensomt.

Det skal nok gå :kys:

Jeg tænker, at det måske vil være en god ide at nævne overfor praktikstedet at du er lidt nervøs. Det tager de som regel godt imod. Den første uge var hård, jeg var bombet med info og skulle ind i alt det nye, men allerede nu er det bedre.

Jeg er sikker på du får et godt praktikophold :)

Jeg snakkede med den uddannelsesansvarlige derude i sidste uge, og der spurgte hun hvad jeg tænkte jeg kunne have svært ved, og der nævnte jeg at jeg godt kan være ret usikker første gang jeg står med en opgave selv, også selvom jeg har udført opgaven mange gange sammen med en anden. Det tog hun i hvert fald godt imod, og det var hun sikker på at min praktikvejleder og jeg sagtens skulle kunne arbejde med. Det virker som et rigtig godt sted, det er i hvert fald min indtryk.


Mavefornemmelsen er så vigtig og førstehåndsindtrykket af praktikstedet ligeledes. Jeg har hele tiden været ret sikker på at at jeg er havnet det helt rigtige sted, men jeg har haft en del skrupler omkring den diagnose, jeg slæber rundt med. Det har vi fået italesat og de havde også talt om det på forhånd både inden opstart og inden vi skrev kontrakt, så de var helt klar på "hele pakken". Det har virkelig overrasket mig positivt. Jeg sidder i en HR og strategi afdeling og jeg kommer med rundt mange steder. Ikke én gang er min diagnose blevet nænvt som værende noget negativt. Nærmest tværtimod.

Jeg tror og så det kan være rigtig godt at spille med åbne kort. - især for ens egen skyld, så det synes jeg er et rigtig godt udgangspunkt at du allerede fra starten bare meldte ud.

Hos os der bliver man bare ansat som elev hos regionen eller kommunen, og så finder de ens praktik steder for en. Så vi har hverken kunne sige fra eller til og er bare placeret lidt tilfældigt et sted der passer til den praktik Vi er ved. Så det tror jeg måske også spiller lidt ind i min nervøsitet, at stedet ikke selv har haft mig til samtale og valgt mig til, men at de har været tvunget til at tage mig, uanset hvad de så synes om mig.
Jeg har så været ekstremt heldig at få en praktikplads inden for mit interesseområde, men min praktik bliver dog så til gengæld lidt anderledes end mine studiekammeraters, og det er nogle andre udfordringer jeg skal deale med, som jeg personligt synes er mere udfordrende.
Men altså, før jeg blev hamrende nervøs synes jeg virkelig ikke jeg kunne være kommet et bedre sted hen - taget i betragtning af hvor vi er henne i forløbet.
Jeg læser Social og Sundhedsassistent, og lige nu er vi ved plejecentre/hjemmepleje og ældreområdet i sig selv siger mig ikke rigtig noget. Så ja, jeg er ekstremt heldig, det burde jeg nok blive ved at minde mig selv om.
0
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. sep 2018, 17:43

Jeg tror virkelig, at du bliver så mega sej til det her, LadyFox. Ud fra mit kendskab til dig, så vil din ligetilhed, din omsorg, din kalden en spade for en spade og din egen livserfaring være en kæmpe gave til det her felt. Det er jeg virkelig overbevist om.
Jeg forstår dog sagtens din nervøsitet! Jeg tror også, at så snart du har været der den første uge, så har du en bedre mavefornemmelse omkring det.
Du må huske at være rigtig god ved dig selv og få sovet, slappet af osv. Opstart er hård, og forandringsstress kan virkelig være en bitch. Sådan har jeg det i hvert fald selv.
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2018, 17:58

Viskelæder skrev:Jeg tror virkelig, at du bliver så mega sej til det her, LadyFox. Ud fra mit kendskab til dig, så vil din ligetilhed, din omsorg, din kalden en spade for en spade og din egen livserfaring være en kæmpe gave til det her felt. Det er jeg virkelig overbevist om.
Jeg forstår dog sagtens din nervøsitet! Jeg tror også, at så snart du har været der den første uge, så har du en bedre mavefornemmelse omkring det.
Du må huske at være rigtig god ved dig selv og få sovet, slappet af osv. Opstart er hård, og forandringsstress kan virkelig være en bitch. Sådan har jeg det i hvert fald selv.

Hvor er du sød, Viske.

Og dit kendskab til mig stemmer meget godt overens med hvordan jeg ser mig selv, jeg besidder i hvert fald i høj grad de kvaliteter du nævner. Så din kommentar er faktisk en stor hjælp, især fordi du selv arbejder med mennesker med udfordringer.

Jeg har bestemt tænkt mig at køre en periode helt nede i gear kun med mig selv i fokus. Udover at jeg jo slide godt timet ( :rulle: ) har rund fødselsdag i næste weekend, for jeg ved at jeg tager hårdt på forandringer - og har brug for at bruge tid på at rumme det i mit eget tempo.
1
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. sep 2018, 18:07

LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:Jeg tror virkelig, at du bliver så mega sej til det her, LadyFox. Ud fra mit kendskab til dig, så vil din ligetilhed, din omsorg, din kalden en spade for en spade og din egen livserfaring være en kæmpe gave til det her felt. Det er jeg virkelig overbevist om.
Jeg forstår dog sagtens din nervøsitet! Jeg tror også, at så snart du har været der den første uge, så har du en bedre mavefornemmelse omkring det.
Du må huske at være rigtig god ved dig selv og få sovet, slappet af osv. Opstart er hård, og forandringsstress kan virkelig være en bitch. Sådan har jeg det i hvert fald selv.

Hvor er du sød, Viske.

Og dit kendskab til mig stemmer meget godt overens med hvordan jeg ser mig selv, jeg besidder i hvert fald i høj grad de kvaliteter du nævner. Så din kommentar er faktisk en stor hjælp, især fordi du selv arbejder med mennesker med udfordringer.

Jeg har bestemt tænkt mig at køre en periode helt nede i gear kun med mig selv i fokus. Udover at jeg jo slide godt timet ( :rulle: ) har rund fødselsdag i næste weekend, for jeg ved at jeg tager hårdt på forandringer - og har brug for at bruge tid på at rumme det i mit eget tempo.


Det er jeg glad for :) Det er virkelig oprigtigt sådan, jeg tænker.

Det lyder til, du gør alt det, du kan. Det er sgu sejt altså.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. sep 2018, 19:06

.
Senest rettet af Planten 16. sep 2018, 07:58, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. sep 2018, 20:09

SurSødSovs skrev:Hmmmm er blevet inviteret på date, når jeg er retur i Nuuk. Det ved jeg ikke lige, hvad jeg synes om, da det er en ven, som jeg faktisk er glad for at have som ven.

Går vi på date, og vi kan finde ud af mere, så er det jo ikke realistisk med mig, der er mig, at jeg ikke bliver forelsket... Og det magter jeg ikke

Jeg tror måske, at du, ligesom jeg, lægger meget i en date. Jeg synes egentlig, at venskabet har ændret karakter, allerede ved at han har inviteret dig ud. Giver det mening? Altså han har jo allerede taget et skridt mod at ændre det. Eller i hvert fald udtrykt, at han ser dig som lidt mere end en ven :) Men for mig behøver venskabet ikke forsvinde, "bare" fordi man har været på en date. Bliver det ikke til mere, så skal den, der har mest investeret selvfølgelig have lov at sunde sig.
Og - du skal jo ikke gå på date med en, du VED, ikke er noget for dig som kæreste - hvis det er sådan, du ser det? :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"