Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 18. sep 2018, 15:36

Tilly skrev:Nu har jeg skrevet :ninja: Jeg indstiller mig allerede mentalt på et nej tak, så jeg ikke bliver skuffet :genert:

Og så må jeg jo overveje om jeg skal på Tinder igen... :)

Sejt. Jeg hepper på at han svarer - det må universet kunne mærke :)
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 18. sep 2018, 15:45

Nu har jeg haft min første rigtige dag i min praktik, og jeg er så glad og så lettet. Det har været en rigtig god dag, og mine kollegaer virker søde, og beboerne virker både skønne og interesante. Det virker til at den energi og jargon der er passer rigtig godt til det menneske jeg allerede er. Jeg tror jeg kommer til at passe godt ind. Min vejleder har jeg mødt et par gange nu, er sindssygt cool.

I går var der sådan en intro-dag-noget og der havde jeg fået et semi-dårligt indtryk, så det er vildt positivt at i dag, hang så meget bedre sammen. Så nu er jeg ikke nervøs mere, nu er jeg bare sindssygt træt.
20
...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 18. sep 2018, 17:13

Planten skrev:
Tilly skrev:Nu har jeg skrevet :ninja: Jeg indstiller mig allerede mentalt på et nej tak, så jeg ikke bliver skuffet :genert:

Og så må jeg jo overveje om jeg skal på Tinder igen... :)

Sejt. Jeg hepper på at han svarer - det må universet kunne mærke :)

Din tiltro til universet må have hjulpet, for han svarede hurtigt, og han vil gerne mødes igen :D

Så nu skal vi bare lige have fundet en dag :)
24
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 18. sep 2018, 17:31

Tilly skrev:
Planten skrev:
Tilly skrev:Nu har jeg skrevet :ninja: Jeg indstiller mig allerede mentalt på et nej tak, så jeg ikke bliver skuffet :genert:

Og så må jeg jo overveje om jeg skal på Tinder igen... :)

Sejt. Jeg hepper på at han svarer - det må universet kunne mærke :)

Din tiltro til universet må have hjulpet, for han svarede hurtigt, og han vil gerne mødes igen :D

Så nu skal vi bare lige have fundet en dag :)

Hvor er du sej :banan:

Jeg hepper på jer denne gang :D
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 18. sep 2018, 18:54

Annione skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Annione skrev:Lige i dag mangler jeg én til at holde om mig.
Jeg skal rejse til Norge, og arbejde på krydstogt en uge, i morgen. Der er ikke nogen at sige farvel til. Det er lidt mærkeligt. Det er jeg ikke vandt til.

Havde faktisk en date her i aften, men han var træt og jeg skulle pakke, så vi blev enige om at gøre det en anden gang.

Er vist bare lidt blå. Men sådan har jeg det faktisk altid, når jeg skal lidt langt væk alene. Så har jeg altid lyst til at aflyse :stoned:



Men tilgengæld har du nogen at sige goddag til når du er fremme, og sige farvel til når du tager hjem igen :)
Det tæller vel også lidt :D

Det er ikke et forsøg på at negligere dine følelser, for jeg er enddog for meget kylling til overhoved at spring ud i at rejse alene.
Jeg er virkelig dårlig til overhoved at gøre ting alene - så jeg synes i der rejser ud i verden, bare drager ud på eventyr, i er skide seje!

Er lidt nysgerrig på hvad dit job på skibet består af, hvis du vil dele ud af det?


Jeg er tjener. Nogle gange stuepige. Arbejder betyder ikke så meget - lønnen er næsten 22.000 om ugen.

Bagefter tager jeg en lille uge til Bruxelles - og nogle dage til Milano. Krølle har lige sagt ja til at joine mig i Milano :-D


...og det bliver faaaab! Jeg er SÅ meget i rejseunderskud. Glæder mig sygt til Milano og har oveni lavet spontan køre-til-Berlin-date med anden veninde. Vildt tougers-program for en dame, der ellers har rejst forsvindende lidt i mange år :-D
7
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 18. sep 2018, 19:44

Ellers tuller jeg rundt i lejligheden og vænner mig til, at det nu er hjem-hjem. Har i dag haft håndværker ude for at se på muligheden for at lave bad o det nuværende køkken + køkkenalrum i bad + værelse. Det lyder overraskende fornuftigt prismæssigt, så jeg ender nok med den løsning, hvis hans overslag holder.

I så fald bliver det så fantastisk! Jeg glæder mig allerede lidt på forhånd - OG venter spændt på tilbagemeldning fra skorstensfejer vedr muligheden for brændeovn/åben pejs :-D :love:
5
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 18. sep 2018, 20:02

Krølle skrev:Ellers tuller jeg rundt i lejligheden og vænner mig til, at det nu er hjem-hjem. Har i dag haft håndværker ude for at se på muligheden for at lave bad o det nuværende køkken + køkkenalrum i bad + værelse. Det lyder overraskende fornuftigt prismæssigt, så jeg ender nok med den løsning, hvis hans overslag holder.

I så fald bliver det så fantastisk! Jeg glæder mig allerede lidt på forhånd - OG venter spændt på tilbagemeldning fra skorstensfejer vedr muligheden for brændeovn/åben pejs :-D :love:

Jeg glæder mig til at se værket. Og så er du tvangsindlagt til at høre om alle mine ulykkelige forelskelser :p
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 18. sep 2018, 20:08

Tak for alle er søde hilsner og kommentarer.

Har spist en eminent middag, halvfuld , meget glad og klar til at sove.
Kan godt mærke jeg har været tidlig oppe og sov dårligt i nat.

Mandewise: :genert: jeg er åbenbart sådan en man elsker. :genert: ved ikke helt hvad kasse jeg skal putte al den glæde og interesse i. Meget uvant! Prøver at tage det stille og roligt, men er sådan helt ærligt. Total freaked out!
18
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 18. sep 2018, 20:10

Modesty Blame skrev:
Krølle skrev:Ellers tuller jeg rundt i lejligheden og vænner mig til, at det nu er hjem-hjem. Har i dag haft håndværker ude for at se på muligheden for at lave bad o det nuværende køkken + køkkenalrum i bad + værelse. Det lyder overraskende fornuftigt prismæssigt, så jeg ender nok med den løsning, hvis hans overslag holder.

I så fald bliver det så fantastisk! Jeg glæder mig allerede lidt på forhånd - OG venter spændt på tilbagemeldning fra skorstensfejer vedr muligheden for brændeovn/åben pejs :-D :love:

Jeg glæder mig til at se værket. Og så er du tvangsindlagt til at høre om alle mine ulykkelige forelskelser :p


Deal! I flertal ligefrem? :-D

Det bliver dog nok ekstra byggerod fremfor “værk”, hvis du kommer forbi inden nytår :lol:
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 18. sep 2018, 20:15

Krølle skrev:
Modesty Blame skrev:
Krølle skrev:Ellers tuller jeg rundt i lejligheden og vænner mig til, at det nu er hjem-hjem. Har i dag haft håndværker ude for at se på muligheden for at lave bad o det nuværende køkken + køkkenalrum i bad + værelse. Det lyder overraskende fornuftigt prismæssigt, så jeg ender nok med den løsning, hvis hans overslag holder.

I så fald bliver det så fantastisk! Jeg glæder mig allerede lidt på forhånd - OG venter spændt på tilbagemeldning fra skorstensfejer vedr muligheden for brændeovn/åben pejs :-D :love:

Jeg glæder mig til at se værket. Og så er du tvangsindlagt til at høre om alle mine ulykkelige forelskelser :p


Deal! I flertal ligefrem? :-D

Det bliver dog nok ekstra byggerod fremfor “værk”, hvis du kommer forbi inden nytår :lol:

Jow altså - kan du huske i foråret, hvor jeg pludselig blev lidt varm på en tidligere kollega... well...han er jo stadig lidt hot. Og så er der ham farens ven - han er uberhot.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 19. sep 2018, 04:23

Jeg havde lidt glemt hvor lige dele hårdt og fedt det er at være tjener på et krydstogt.
Men styrter rundt i 5 timers ryk, hvor folk slår sig løs i buffeten.
Man kommer i seng kl 23:30 og skal møde igen kl 07.
Oven i det har jeg sovet virkelig dårligt - min krop er tydeligvis ikke vandt med hård sø.
Men hvor er det alligevel dejligt at være tilbage. Masser af søde mennesker, og rigtig mange kram fra folk, der sagtens kunne huske mig, selvom det er 2 år siden, og udskiftning af folk er hyppig. Og søde, glade, spændte gæster!
7
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 19. sep 2018, 04:45

Annione skrev:Jeg havde lidt glemt hvor lige dele hårdt og fedt det er at være tjener på et krydstogt.
Men styrter rundt i 5 timers ryk, hvor folk slår sig løs i buffeten.
Man kommer i seng kl 23:30 og skal møde igen kl 07.
Oven i det har jeg sovet virkelig dårligt - min krop er tydeligvis ikke vandt med hård sø.
Men hvor er det alligevel dejligt at være tilbage. Masser af søde mennesker, og rigtig mange kram fra folk, der sagtens kunne huske mig, selvom det er 2 år siden, og udskiftning af folk er hyppig. Og søde, glade, spændte gæster!


Er der brug for styrmænd/kaptajner på din skude :D
1
27102021
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 19. sep 2018, 05:05

Petrix skrev:
Annione skrev:Jeg havde lidt glemt hvor lige dele hårdt og fedt det er at være tjener på et krydstogt.
Men styrter rundt i 5 timers ryk, hvor folk slår sig løs i buffeten.
Man kommer i seng kl 23:30 og skal møde igen kl 07.
Oven i det har jeg sovet virkelig dårligt - min krop er tydeligvis ikke vandt med hård sø.
Men hvor er det alligevel dejligt at være tilbage. Masser af søde mennesker, og rigtig mange kram fra folk, der sagtens kunne huske mig, selvom det er 2 år siden, og udskiftning af folk er hyppig. Og søde, glade, spændte gæster!


Er der brug for styrmænd/kaptajner på din skude :D


Hvis de er cute?! Så ja :-D

Tror dig desværre der er langt mellem de ledige pladser ved roret - de bliver vist siddende i pænt lang tid.
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 19. sep 2018, 06:38

Sød-Mand-Der-Bor-Langt-Fra-Mig og jeg har skrevet sammen siden vi mødtes i fredags. Inden vi skiltes, blev vi enige om at skulle ses igen, men det skal planlægges, da vi begge har børn. Men vi har aftalt, at vi skal ses på tirsdag - og jeg glæder mig til at se ham igen.
9
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 19. sep 2018, 16:30

Jeg har taget en stor beslutning i dag. I går har jeg officielt ytret ønske om at komme på venteliste for at blive opereret, fået en tid til forundersøgelse d. 23/10 og i dag skrev min kirurg så, at han meget gerne ville have mig på ventelisten for at sikre jeg blev opereret på et passende tidspunkt. Fordi hans kalender hurtigt bliver fyldt, vidste jeg godt at det blev en udfordring fordi jeg har så "sen" en tid til forundersøgelse. En time senere har jeg "bestilt" to operationsdatoer og d. 9/1/19 går vi i gang med at forlænge achillesener og d. 6/2/19 forlænger han den anden. Jeg er slet ikke i tvivl om at det var en rigtig beslutning, jeg er klar, jeg er afklaret og jeg har ventet på det rigtige tidspunkt. Det er bare aldrig kommet pga. min mors sygdom.

Min kirurg er 64 år og har for et par år siden sendt de første signaler om at børnebørn og alt muligt andet trak for meget til at han ville blive ved i mange år. Jeg har trukket tiden, men nu er jeg klar over, at jeg skal handle hurtigt såfremt jeg ønskede ham som min kirurg. Jeg glæder mig ikke til at skulle igennem to operationer på en måned, men jeg ser frem til, at det er ham der skal få mig igennem. Det var der vi startede i 1997 og jeg tror også operationerne i 2019 bliver hans sidste på mig. Det synes jeg er dejligt. Jeg vil ikke have det næstbedste. Jeg vil have erfaringen og trygheden. Og vi er fandeme et godt team :lun:
14
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"