Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 277
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 2979

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 7. okt 2018, 17:25

Min singleweekend?

Fredag: besøg af sød fynbo :love2:
Lørdag: kl 8.30 kyssede jeg sød fynbo på gensyn.
Kl 9.15 afsted efter veninde og afgang til Lübeck på forskudt weekend.
Søndag: kulturel sightseeing i Lübeck - troede vi lige.... Men butikkerne var åbne, så det blev til shopping. Feks skulle jeg have en neglefil, det kostede 400 kr i en DM.
Og så snakker vi ikke besøget i om marcipanbutikken :genert:
Nu vil vi ud at spise tapas. :savl:
Mandag: går det hjemad mod DK igen.
7
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1514

Indlægaf RavenClaw » 7. okt 2018, 17:42

Tricolette skrev:Min singleweekend?

Søndag: kulturel sightseeing i Lübeck - troede vi lige.... Men butikkerne var åbne, så det blev til shopping. Feks skulle jeg have en neglefil, det kostede 400 kr i en DM.

DM er altså et farligt sted at gå ind med en pengepung :ninja:

Åh, Niederegger :love:
0
Ja, det er en slem Dreng, den Amor.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 718
Likede indlæg: 6819
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. okt 2018, 18:05

Nå. Lørdag skulle have været Ikea og få styr på lejlighed og nyt wifi-dag. I stedet blev det Ikea og vin og bar-tur med Krølle-dag :-D

I dag fik jeg så endelig, langt om længe, hængt min bøjlestang op i gangen. Og hængt tøj op. Jeg har måske lidt meget tøj :genert:
But look how pretty :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1547
Likede indlæg: 11348

Indlægaf Krølle » 7. okt 2018, 18:16

Annione skrev:Nå. Lørdag skulle have været Ikea og få styr på lejlighed og nyt wifi-dag. I stedet blev det Ikea og vin og bar-tur med Krølle-dag :-D

I dag fik jeg så endelig, langt om længe, hængt min bøjlestang op i gangen. Og hængt tøj op. Jeg har måske lidt meget tøj :genert:
But look how pretty :love:

Because we’re worth it! :-D

Ej, det var dæleme hyggeligt. Jeg lever stadig højt på, at hr. Stylish trans ville vide, “hvor jeg fik lavet vipper” :lol: Det bliver jo crazy, når min vippeserum begynder at virke :-D
4
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21520

Indlægaf LadyFox » 7. okt 2018, 20:13

Wtf.

Min veninde skrev og spurgte om jeg var okay - og jeg var totalt uforstående.
Det viste sig at hun havde set på min venne-flirts Facebook at der var lagt sådan et ligge-i-sengen-og-kysse-billede op af ham og en kvinde med en kærlighedsærklæring.
Jeg skrev så til ham at han da godt lige kunne have fortalt mig at han havde fået en kæreste, og han var sådan lidt at det var en flirt, og han burde have sagt det, men at det var nyt - men han var glad og vi var jo ikke kæreste men bare en god veninde. Og det er også rigtig nok, vi havde dog en aftale om ærlighed. Jeg skrev så at så god en veninde var jeg jo så åbenbart heller ikke, og når nu det ikke er mange uger siden han sov her, og ikke mange dage siden Han spurgte om han kunne låne nogle penge, og så kunne han da have sagt det der - altså, det var jo ikke for nyt til at komme på Facebook.. Hans reaktion var han godt kunne forstå det fra min side, men det var jo ikke HAM der havde smidt det på Facebook, men han havde ikke lyst til at sidde og forsvare det, for han var glad...
Øh.. Nå?

Det viser sig så det er min gamle venindes søster. :stoned:

Jeg er egentlig ikke ked af det, for det er jo rigtigt at jeg heller ikke ville være kærester. Men altså, det passer mig af at han bryder nogle aftaler vi har lavet for et år siden da vi begyndte at have det vi nu engang havde. Og jeg ærlig talt ville være totalt cool med det og glad på hans vegne, hvis han da bare havde været ærlig. Vi har kendt hinanden halvdelen af livet, så synes jeg egentlig at ordentlighed burde betyde lidt mere.
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 805
Likede indlæg: 4764

Indlægaf Planten » 7. okt 2018, 20:25

LadyFox skrev:Wtf.

Det viste sig at hun havde set på min venne-flirts Facebook at der var lagt sådan et ligge-i-sengen-og-kysse-billede op af ham og en kvinde med en kærlighedsærklæring.
Jeg skrev så til ham at han da godt lige kunne have fortalt mig at han havde fået en kæreste, og han var sådan lidt at det var en flirt, og han burde have sagt det, men at det var nyt - men han var glad og vi var jo ikke kæreste men bare en god veninde. Og det er også rigtig nok, vi havde dog en aftale om ærlighed. Jeg skrev så at så god en veninde var jeg jo så åbenbart heller ikke, og når nu det ikke er mange uger siden han sov her, og ikke mange dage siden Han spurgte om han kunne låne nogle penge, og så kunne han da have sagt det der - altså, det var jo ikke for nyt til at komme på Facebook.. Hans reaktion var han godt kunne forstå det fra min side, men det var jo ikke HAM der havde smidt det på Facebook, men han havde ikke lyst til at sidde og forsvare det, for han var glad...
Øh.. Nå?

Jeg er egentlig ikke ked af det, for det er jo rigtigt at jeg heller ikke ville være kærester. Men altså, det passer mig af at han bryder nogle aftaler vi har lavet for et år siden da vi begyndte at have det vi nu engang havde. Og jeg ærlig talt ville være totalt cool med det og glad på hans vegne, hvis han da bare havde været ærlig. Vi har kendt hinanden halvdelen af livet, så synes jeg egentlig at ordentlighed burde betyde lidt mere.

Hold nu kæft, jeg forstår dig godt! Jeg ville godt nok også forvente ærlighed, når det var det, aftalen gik på... Du er vildt sej, at du tager det, som du gør.
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21520

Indlægaf LadyFox » 7. okt 2018, 20:55

Planten skrev:
LadyFox skrev:Wtf.

Øh.. Nå?

Hold nu kæft, jeg forstår dig godt! Jeg ville godt nok også forvente ærlighed, når det var det, aftalen gik på... Du er vildt sej, at du tager det, som du gør.

Jeg synes ikke rigtig jeg kan tage det på andre måder. Jeg kan konstaterer han er en idiot, og tænke at han jo ikke er min tid værd, og så kan jeg være ærgerlig over at han ikke har respekt nok for mig til at respektere vores aftaler og hvem jeg er som menneske. Men jeg kan jo ikke tvinge ham til at tage mig alvorlig, være empatisk eller sige undskyld eller andet. Så jeg må jo bare leve med det, bitche lidt over ham og så komme videre.

Jeg er så meget bedre end at tage den teenageadfærd og konfliktskyhed alvorligt. I det lange løb er det jo værst for ham selv at have hovedet så langt oppe i sin egen røv :fløjt:
8
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 718
Likede indlæg: 6819
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. okt 2018, 21:28

Hvad sker der for alle de anal-fikserede mænd på Tinder?
Hvad er der nu galt med helt almindelig vanille sex?

Suk!
2
SurSødSovs
Kort karma: 120
Likede indlæg: 829

Indlægaf SurSødSovs » 7. okt 2018, 21:33

Sidespring: er der nogen, der har mulighed for at gå på udsalg i Stella McCartney butik og købe en taske for mig?

Det skulle være Ny Østergade 7, 1101 København.

https://www.lagersalg.com/stella-mccartney-ophorsudsalg
0
Buffy
Kort karma: 173
Likede indlæg: 2221

Indlægaf Buffy » 7. okt 2018, 21:35

Hej alle sammen, jeg får ikke skrevet så meget for tiden, men kigger stadig med. Jeg prøver tit at skrive et indlæg, men sjældent hoved til ret meget, mit liv er lidt en rujsebane(staveplade?) for tiden. Altså jeg er ok, bare træt og hudløs.
2
Lys
Kort karma: 268
Likede indlæg: 3606

Indlægaf Lys » 7. okt 2018, 21:37

Planten skrev:Hvordan oplever I følgende problematik?
Jeg har været til endnu en familiefest, hvor jeg igen blev spurgt om jeg dog ikke havde fundet en mand endnu. Hun forstod det ikke, når jeg var så sød og pæn, men jeg måtte være alt for kræsen. Og min tante sagde det i allerpæneste mening er jeg sikker på. Og det er jo ment som en kompliment, men! Jeg kan ikke lade være med at vende den indad. At det er mig, der er noget galt med...

Det sker heldigvis ikke så tit, at jeg får det spørgsmål (længere), men alt efter hvordan det bliver sagt, kan det virkelig prikke til noget hos mig, så jeg kan godt blive ked af det, fordi det lidt bekræfter den håbløshed, jeg godt kan føle på det område. Jeg ville gerne kunne svare et eller andet neutralt om, at det også var en gåde for mig, fordi jeg er ret awesome, men jeg ville sandsynligvis svare et eller andet småspydigt om hvad hun egentlig regnede med at jeg skulle svare på det.
0
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 277
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 2979

Indlægaf Tricolette » 8. okt 2018, 04:57

RavenClaw skrev:
Tricolette skrev:Min singleweekend?

DM er altså et farligt sted at gå ind med en pengepung :ninja:

Åh, Niederegger :love:

Niederegger var farlig :shock: :fløjt:

Men håber lidt at deres marcipante kan tage toppen af sukkertrangen fremover. :lol:
0
LaScrooge
Kort karma: 858
Likede indlæg: 8521

Indlægaf LaScrooge » 8. okt 2018, 05:04

Shit, hvor er jeg glad for, at min familie ikke spørger om hvorfor jeg dog ikke har en kæreste. Jeg ville blive dybt irriteret over et så ensidigt fokus på hvad der giver fylde og værdi til mit liv. Jeg synes simpelthen det er dumt og ukonstruktivt. Alle de velmenende og bekymrede spørgsmål taler lige ind i den kulturelle fortælling om, at det vigtigste i verden er en mand og at det er dét, der fuldender en kvindes liv. Selv hvis man rent faktisk har det sådan, så hjælper det jo ikke hvis alle omkring én understreger det hele tiden, for man har jo trods alt et liv med andet indhold som man skal trives i indtil man møder én at dele det med. Så spørg dog til dét i stedet! Argh!
8
Modesty Blame
Kort karma: 203
Likede indlæg: 2653

Indlægaf Modesty Blame » 8. okt 2018, 05:46

Nogen, der kender minglr? Som har været med til et af deres events? Hvis ja, hvad synes i?
0
SurSødSovs
Kort karma: 120
Likede indlæg: 829

Indlægaf SurSødSovs » 8. okt 2018, 06:17

LaScrooge skrev:Shit, hvor er jeg glad for, at min familie ikke spørger om hvorfor jeg dog ikke har en kæreste. Jeg ville blive dybt irriteret over et så ensidigt fokus på hvad der giver fylde og værdi til mit liv. Jeg synes simpelthen det er dumt og ukonstruktivt. Alle de velmenende og bekymrede spørgsmål taler lige ind i den kulturelle fortælling om, at det vigtigste i verden er en mand og at det er dét, der fuldender en kvindes liv. Selv hvis man rent faktisk har det sådan, så hjælper det jo ikke hvis alle omkring én understreger det hele tiden, for man har jo trods alt et liv med andet indhold som man skal trives i indtil man møder én at dele det med. Så spørg dog til dét i stedet! Argh!

Min mor mener, jeg er i dyb krise, fordi jeg ikke har en kæreste.

For det ER man. Og nu skal jeg lytte til min mor.

Øhhhhh??? Du har været alene, siden du var i midt 30'erne? ... Det var så noget andet, for hun har selv valgt det. Og har i øvrigt sunde værdier og et indholdsrigt liv i modsætning til mig, der spilder min tid på at arbejde i en skrækkelig verden/branche.

Well... Nogle gange er man bare ikke samme sted som andre :rulle:
3

Tilbage til "Forhold og sex"