Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Singletråden

Indlægaf Jedi » 11. okt 2018, 18:05

Har fået øje på......et par stykker (dog specielt en) i "min" forening. Der er noget gensidig interesse. Det er dog et sted, hvor jeg gerne vil kunne komme de næste mange måneder eller år og er lidt usikker på, om jeg skal skide hvor jeg spiser, så at sige :-D
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 11. okt 2018, 18:07

Jedi skrev:Har fået øje på......et par stykker (dog specielt en) i "min" forening. Der er noget gensidig interesse. Det er dog et sted, hvor jeg gerne vil kunne komme de næste mange måneder eller år og er lidt usikker på, om jeg skal skide hvor jeg spiser, så at sige :-D


Ja det skal du absolut!!! Det er smart at samle alle den slags gøremål det samme sted, do it! :-D
1
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Singletråden

Indlægaf Jedi » 11. okt 2018, 18:22

Lalana skrev:
Jedi skrev:Har fået øje på......et par stykker (dog specielt en) i "min" forening. Der er noget gensidig interesse. Det er dog et sted, hvor jeg gerne vil kunne komme de næste mange måneder eller år og er lidt usikker på, om jeg skal skide hvor jeg spiser, så at sige :-D


Ja det skal du absolut!!! Det er smart at samle alle den slags gøremål det samme sted, do it! :-D


Mullti-tasking FTW :D
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 11. okt 2018, 21:16

Stødte tilfældigt på en tinderflirt i dag. Snakkede kort. Bagefter skrev han så: “Ku du?” - den synes jeg var corney, men svarede, at hvis der var kemi, så kunne det da godt være. Hvorefter han spurgte: “synes du jeg er lækker?” ... og her gav jeg op. Fammer nej, om jeg skal være din selvtillidsbooster!
Jeg tror ikke jeg har spurgt om den slags siden jeg var teenager. Eller måske en meget våd aften...

Anyways. Så er jeg også stormende forelsket. I min Mr Big. Den mande-type, som jeg aldrig får. Fucking suk.
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 12. okt 2018, 06:51

Sød-Mand-Der-Bor-Langt-Væk sov hos mig i nat. Og kørte på arbejde et par timer senere end planlagt. For min skyld :lun:
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 12. okt 2018, 07:11

SurSødSovs skrev:Mandetype du aldrig får????


Eller mand, jeg aldrig får.

Tænk, at du hæfter dig mere ved det, end en Tinderfyr, der vil vide om jeg synes han er lækker :D
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 12. okt 2018, 15:31

Annione skrev:
Eller mand, jeg aldrig får.

Tænk, at du hæfter dig mere ved det, end en Tinderfyr, der vil vide om jeg synes han er lækker :D


Jeg er tilgengæld lidt nysgerrig efter hvor gammel tinder fyr er?? Du har helt ret i at det der "synes du jeg er lækker" virker meget teenage agtigt, eller i hvert fald som en helt utrolig usikker fyr (ikke mand) :D

Måske du skulle hjælpe hans selvværd lidt og bare skrive at du desværre nok synes han er lidt for lækker til dig
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 12. okt 2018, 15:34

Nå, men jeg har så fået fjernet et modermærke der har reel potentiale for kræft. Man kunne så fristes til at tænke at så var det godt at det kom væk, men det er så anden gang og det sad i kanten af det ar de lavede sidste gang. Det sætter lidt tanker igang. Også selv om man er kureret når mærket er fjernet med rene kanter. Jeg får svar om en 2 ugers tid.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 12. okt 2018, 15:40

Lalana skrev:
Jeg er tilgengæld lidt nysgerrig efter hvor gammel tinder fyr er?? Du har helt ret i at det der "synes du jeg er lækker" virker meget teenage agtigt, eller i hvert fald som en helt utrolig usikker fyr (ikke mand) :D

Måske du skulle hjælpe hans selvværd lidt og bare skrive at du desværre nok synes han er lidt for lækker til dig


Han er 44... :nerve:
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Singletråden

Indlægaf Pityt » 12. okt 2018, 15:45

Annione skrev:
Lalana skrev:
Jeg er tilgengæld lidt nysgerrig efter hvor gammel tinder fyr er?? Du har helt ret i at det der "synes du jeg er lækker" virker meget teenage agtigt, eller i hvert fald som en helt utrolig usikker fyr (ikke mand) :D

Måske du skulle hjælpe hans selvværd lidt og bare skrive at du desværre nok synes han er lidt for lækker til dig


Han er 44... :nerve:

Daaaaaamn :rulle: Det ville ikke engang være acceptabelt hvis han var halvt så gammel :nej: :lol:
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 12. okt 2018, 15:47

Pityt skrev:
Annione skrev:
Lalana skrev:
Jeg er tilgengæld lidt nysgerrig efter hvor gammel tinder fyr er?? Du har helt ret i at det der "synes du jeg er lækker" virker meget teenage agtigt, eller i hvert fald som en helt utrolig usikker fyr (ikke mand) :D

Måske du skulle hjælpe hans selvværd lidt og bare skrive at du desværre nok synes han er lidt for lækker til dig


Han er 44... :nerve:

Daaaaaamn :rulle: Det ville ikke engang være acceptabelt hvis han var halvt så gammel :nej: :lol:


Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal svare... Og han har både skrevet godnat og ønsket mig en god dag siden.

"Ind til du spurgte om det, så ja..." :gruble:
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Singletråden

Indlægaf Pityt » 12. okt 2018, 15:52

Annione skrev:
Pityt skrev:
Annione skrev:
Lalana skrev:
Jeg er tilgengæld lidt nysgerrig efter hvor gammel tinder fyr er?? Du har helt ret i at det der "synes du jeg er lækker" virker meget teenage agtigt, eller i hvert fald som en helt utrolig usikker fyr (ikke mand) :D

Måske du skulle hjælpe hans selvværd lidt og bare skrive at du desværre nok synes han er lidt for lækker til dig


Han er 44... :nerve:

Daaaaaamn :rulle: Det ville ikke engang være acceptabelt hvis han var halvt så gammel :nej: :lol:


Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal svare... Og han har både skrevet godnat og ønsket mig en god dag siden.

"Ind til du spurgte om det, så ja..." :gruble:

“Neediness tænder mig ikke...” :gruble:
“Jeg er sikker på, at du er god ved børn og dyr...” :devil:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. okt 2018, 21:01

nordmanden har vist opgraderet sig til "den sødeste nordmand der findes" :lun:

Han har simpelthen købt julebrus til mig :love:
En sodavand der laves op til juletid, og der er lidt religion i det, for nogle sværger til en rød variant og nogle til en brun.
Men vi var enige om hvilken der er bedst. Det er nok 2- 3 uger siden vi skrev om det.
Men han huskede det, og havde købt det idag, da han så dem i butikken, så han var sikker på jeg nåede at få noget!

Det får man fanme plus point for :lun:
11
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 08:03

har sovet af h... til...

"ham den sløve" sendte en sms lige som jeg skulle til at sove, en hurtig pingpong, hvor han så spøger hvad jeg vil, og om jeg vil noget med ham, svarede bare at det ved jeg ikke rigtig. Og lidt om ikke at ville være en del af stresslimbo, at jeg vil prioriteres osv. Og understreget at jeg har brug for at han fotræller hvad HAN vil, hvilket han ikke har formået. Og han sluttede af med, uden at jeg har sagt at jeg er klar på at genoptage noget, at spørge hvornår jeg har børnefri igen. :gruble:
Tænker det er fair nok at lade ham hænge lidt, i form ad at holde døren på klem, for kan godt mærke at han stadig rør noget i mig, men at jeg ikke kan/skal være i det - det blev til. Men ihvertfald har det været nok til at jeg virkelig har sovet uroligt i nat :tie:

Nordmanden må være afgørende for om den dør skal lukkes :D :lun:
Og der er der absolut potientiale... :love:

Måske også derfor der roder og forsrtyrrer, fordi det griber ind i noget der faktisk er virkelig fint og godt, hvor det fungerer 100% gensidigt. Med massere af skriveri indimellem, og bare et hurtigt "Hej, og ha en dejlig dag" på andre tidspunkter.
Han kan det jeg virkelig gerne vil ha... er god at spille bold med ;) virker åben, ærlig og reflekterende, ved også hvad han gerne vil - og melder ud.
Kan det der med komplimenter og positiv opmærksomhed :dåne:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Singletråden

Indlægaf Jadajada » 13. okt 2018, 08:15

Madam Pomfrey skrev:har sovet af h... til...

"ham den sløve" sendte en sms lige som jeg skulle til at sove, en hurtig pingpong, hvor han så spøger hvad jeg vil, og om jeg vil noget med ham, svarede bare at det ved jeg ikke rigtig. Og lidt om ikke at ville være en del af stresslimbo, at jeg vil prioriteres osv. Og understreget at jeg har brug for at han fotræller hvad HAN vil, hvilket han ikke har formået. Og han sluttede af med, uden at jeg har sagt at jeg er klar på at genoptage noget, at spørge hvornår jeg har børnefri igen. :gruble:
Tænker det er fair nok at lade ham hænge lidt, i form ad at holde døren på klem, for kan godt mærke at han stadig rør noget i mig, men at jeg ikke kan/skal være i det - det blev til. Men ihvertfald har det været nok til at jeg virkelig har sovet uroligt i nat :tie:

Nordmanden må være afgørende for om den dør skal lukkes :D :lun:
Og der er der absolut potientiale... :love:

Måske også derfor der roder og forsrtyrrer, fordi det griber ind i noget der faktisk er virkelig fint og godt, hvor det fungerer 100% gensidigt. Med massere af skriveri indimellem, og bare et hurtigt "Hej, og ha en dejlig dag" på andre tidspunkter.
Han kan det jeg virkelig gerne vil ha... er god at spille bold med ;) virker åben, ærlig og reflekterende, ved også hvad han gerne vil - og melder ud.
Kan det der med komplimenter og positiv opmærksomhed :dåne:



Jeg er med på at du ikke skylder ham alverden, men ...

... ville det så ikke være mest fair at fortælle den sløve, at i mens han har blundet, så er der kommet en ny prins sejlende ind fra nord, og at du lige skal have afklaret hvad han er for én. Og at du meget gerne vil vende tilbage hvis det falder skidt ud. Og han i øvrigt har fået styr på sit shit.

Jeg har fulgt dine indlæg, og jeg synes du er lidt for meget ovre i hvad “dine mænd” vil, i stedet for at tage konsekvensen af hvad DU vil.
16

Tilbage til "Forhold og sex"