Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 21. okt 2018, 10:47

Jeg er ikke-ryger og har også swipet til venstre med rygere. Jeg gider ikke kysse en ryger; det gjorde jeg med eksmanden - og :puke: Heldigvis ryger Sød-Mand-Der-Bor-Langt-Væk ikke og han har også nævnt, at han er glad for, at jeg heller ikke ryger.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1883

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 10:51

Annione skrev:Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.

...dem er der virkelig ikke mange af. Jeg skriver endda på min profil, at jeg ikke søger noget seriøst, men at man aldrig ved hvad der sker.
Så pt skriver jeg med en lærer, der kun ryger en lille smule og er 184. Til gengæld er han interessant.


Det var egentlig en god ide at lave en konkret beskrivelse af det man søger. Nogen snakker om tjeklister, men et eksempel er vel ikke forkert?

Det tror jeg, man kunne lave en god tråd ud af.
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 21. okt 2018, 12:15

Jeg skriver dominerende mand, fordi jeg har datet en virkelig sød, submissiv mand, som jeg bare ikke kan nok med - fordi så bliver jeg den dominerende. Det tænder mig meget lidt.
Så ja, en dominerende mand. Og han må gerne gå i jakkesæt, men jeg er lige så begejstret for jeans.
Han skal bare sige jeg er lækker/smuk/sød og invitere mig ud. Og ikke spørge om jeg synes han er lækker.


Anyways. Jeg skal til begravelse fredag. En god ven, som jeg desværre ikke havde set længe. En kammerat kommer tilfældigvis på besøg i weekenden, så jeg tager ham med, så jeg kan græde ud ved hans skulder. Han hader den slags, men han kan godt lide mig.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. okt 2018, 12:23

Annione skrev:Jeg skriver dominerende mand, fordi jeg har datet en virkelig sød, submissiv mand, som jeg bare ikke kan nok med - fordi så bliver jeg den dominerende. Det tænder mig meget lidt.
Så ja, en dominerende mand. Og han må gerne gå i jakkesæt, men jeg er lige så begejstret for jeans.
Han skal bare sige jeg er lækker/smuk/sød og invitere mig ud. Og ikke spørge om jeg synes han er lækker.


Anyways. Jeg skal til begravelse fredag. En god ven, som jeg desværre ikke havde set længe. En kammerat kommer tilfældigvis på besøg i weekenden, så jeg tager ham med, så jeg kan græde ud ved hans skulder. Han hader den slags, men han kan godt lide mig.

Jeg synes, det er så vildt skønt, at vi hver især søger noget forskelligt, for det må betyde, der også er mænd, der søger os, som hver især er forskellige :)

Åh det er aldrig rigtig fedt med de begravelser. Men hvor er det godt med venner, man kan søge trøst hos.
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 21. okt 2018, 14:34

Planten skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:
Annione skrev:Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.


Ham leder jeg også efter :D

Hvor er det sjovt, hvilke ting man sætter pris på.
Jeg er til varme, omsorgsfulde, følsomme, fantasifulde mænd, der kan snakke om alt :)


Men det ene udelukker da ikke det andet? Jeg gider da heller ikke have en følelseskold skid, der ikke gider tale med mig :)

Sådan tolkede jeg det heller ikke :) det er jo også bare min tolkning af Annis "høj, dominerende mand" - altså at han ikke "ligner" min "følsomme, omsorgsfulde mand", som i min verden går mere i fjellreven bukser og (mine) hjemmestrikkede trøjer :) mit hoved tolker "høj, dominerende" som en der går i jakkesæt og har en karriere med fuld fart på.

Det var ikke for at træde nogen over tæerne :)


Jeg leder nok efter noget midt imellem :)
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 21. okt 2018, 16:01

Planten skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:
Annione skrev:Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.


Ham leder jeg også efter :D

Hvor er det sjovt, hvilke ting man sætter pris på.
Jeg er til varme, omsorgsfulde, følsomme, fantasifulde mænd, der kan snakke om alt :)


Men det ene udelukker da ikke det andet? Jeg gider da heller ikke have en følelseskold skid, der ikke gider tale med mig :)

Sådan tolkede jeg det heller ikke :) det er jo også bare min tolkning af Annis "høj, dominerende mand" - altså at han ikke "ligner" min "følsomme, omsorgsfulde mand", som i min verden går mere i fjellreven bukser og (mine) hjemmestrikkede trøjer :) mit hoved tolker "høj, dominerende" som en der går i jakkesæt og har en karriere med fuld fart på.

Det var ikke for at træde nogen over tæerne :)


Altså. Jeg blev ikke trådt over tæerne.
Jeg skal bare have et lille smule asshole, der vil mig så tilpas, at jeg føler jeg skal kæmpe lidt for ham, og alligevel godt ved, hvor jeg har ham.
Ellers mister jeg interessen :genert:
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 21. okt 2018, 19:30

Annione skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:
Planten skrev:
MOGA skrev:
Annione skrev:Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.


Ham leder jeg også efter :D

Hvor er det sjovt, hvilke ting man sætter pris på.
Jeg er til varme, omsorgsfulde, følsomme, fantasifulde mænd, der kan snakke om alt :)


Men det ene udelukker da ikke det andet? Jeg gider da heller ikke have en følelseskold skid, der ikke gider tale med mig :)

Sådan tolkede jeg det heller ikke :) det er jo også bare min tolkning af Annis "høj, dominerende mand" - altså at han ikke "ligner" min "følsomme, omsorgsfulde mand", som i min verden går mere i fjellreven bukser og (mine) hjemmestrikkede trøjer :) mit hoved tolker "høj, dominerende" som en der går i jakkesæt og har en karriere med fuld fart på.

Det var ikke for at træde nogen over tæerne :)


Altså. Jeg blev ikke trådt over tæerne.
Jeg skal bare have et lille smule asshole, der vil mig så tilpas, at jeg føler jeg skal kæmpe lidt for ham, og alligevel godt ved, hvor jeg har ham.
Ellers mister jeg interessen :genert:


Kan man ikke være disse ting uden at være et asshole?
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 21. okt 2018, 19:32

Ghattner skrev:
Kan man ikke være disse ting uden at være et asshole?


Sagtens. Men skal jeg være sammen med én, der er en lille smule asshole-ish.
:genert:
1
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 21. okt 2018, 20:14

Madam Pomfrey skrev:
Tilly skrev:Jeg håber kemien også er der i “virkeligheden” :) Hvor lang tid skal du være af sted?


Fredag morgen til søndag sidst på eftermiddagen....

Det er lidt spændende at skulle være sammen så længe, men vi har også lavet en slags "plan B" hvis nu det ikke lige slår gnister, så sørger vi for bare at lave noget hyggeligt og sjovt, vi skal ud på en god køretur, vi skal lave mad sammen, og spille brædtspil, se film, ud og gå et par gode ture langs vandet.
Vi har en temmelig ens tilgang til tingene, så tænker det nok skal gå rigtig fint, uanset hvad vej det går.


Jeg har tænkt på dig. Er det gået godt?
3
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6123

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 21. okt 2018, 20:19

Ok, så... Jeg har den her eks (lad os kalde ham X), som jeg før har endt sammen med efter vores forhold, fordi vi ikke har kunnet holde os fra hinanden, selvom jeg godt vidste, at det ikke ville løse de problemer, vi havde i forholdet. Sidst det skete var for 5 år siden, og siden da har jeg været i et 3 års forhold med en, jeg boede sammen med. Der var flere grunde til, at det ikke gik med X dengang.

Efter det brud begyndte jeg så at hænge meget ud med X igen, her i sommer. Vi tog til koncerter og festivaller sammen og det var mega hyggeligt. Jeg havde den her underliggende tanke om der ville blusse noget op igen, og jeg tænkte at det nok var dumt, fordi det var sket flere gange tidligere. Og jeg vidste jo netop, at der var nogle gennemgående ting dengang, der gjorde at det ikke gik. Han var bl.a. ikke god til at sætte ord på forholdet og hvordan han havde det med mig, og så var han også meget styrende i forholdet. Samtidig var jeg nok ikke selvstændig nok til at give ham modspil dengang (jeg var 20 år og boede hjemme, det betød en del).

Vi faldt så i for lidt siden, fordi jeg virkelig savnede den nærhed, og jeg jo altid har haft det godt med ham og han gør mig tryg. Og vi har set hinanden nogle gange siden og haft daglig kontakt... og det er virkelig blevet anderledes mellem os ift. før. Jeg føler mig meget mere anerkendt af ham end jeg gjorde tidligere. Han er blevet så nærværende, betænksom, kærlig og giver plads. Samtidig har han også sagt, at han synes, at jeg hviler mere i mig selv, nok til at give ham modspil, så han netop ikke falder i det mønster med at blive for styrende. Og han er virkelig også blevet mere afdæmpet ift. det. Han komplimenterer mig så det rører mig, og det havde jeg slet ikke set komme. :lun: Han er seriøst fantastisk, og jeg er bare så glad for det her lige nu. Jeg tør næsten ikke håbe på mere, men der er bare sket så meget med både ham og jeg i de sidste 5 år, kan jeg allerede mærke.

Men jeg tager en dag ad gangen lige nu :love2:
Senest rettet af Contrast 23. okt 2018, 10:19, rettet i alt 1 gang.
9
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 21. okt 2018, 20:36

Annione skrev:
Ghattner skrev:
Kan man ikke være disse ting uden at være et asshole?


Sagtens. Men skal jeg være sammen med én, der er en lille smule asshole-ish.
:genert:


Selverkendelse der vil noget.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25606

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. okt 2018, 21:34

Muspel skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Tilly skrev:Jeg håber kemien også er der i “virkeligheden” :) Hvor lang tid skal du være af sted?


Fredag morgen til søndag sidst på eftermiddagen....

Det er lidt spændende at skulle være sammen så længe, men vi har også lavet en slags "plan B" hvis nu det ikke lige slår gnister, så sørger vi for bare at lave noget hyggeligt og sjovt, vi skal ud på en god køretur, vi skal lave mad sammen, og spille brædtspil, se film, ud og gå et par gode ture langs vandet.
Vi har en temmelig ens tilgang til tingene, så tænker det nok skal gå rigtig fint, uanset hvad vej det går.


Jeg har tænkt på dig. Er det gået godt?


Jeg overvejde at dumpe ind i tråden og lige "vinke" til jer :D - men jeg har slet ikke haft tid :fløjt:
Det er gået så fantastisk fint! Jeg er lige landet i min seng, og både ansigt og hjertet smiler.

Torsdag sidst på eftermiddagen, var jeg ude på en god køretur og hørte et radioprogram på p3, hvor en af værterne skal ud på en date, han tester åbnebart forskellige dates-former, og skal denne gang på en 24 timers date. Værterne snakker om hvor vildt, crazy og modigt det er at hoppe ud i en 24 timer lang date... Forskellen er måske at der ikke lige lå en god mængde skriveri frem og tilbage før denne date, det havde jeg dog at basere min mavefornemmelse på, men nåede sgu alligvel at tænke "fuck - hvad har jeg gang i" :-p :panik: :gisp: vi skulle jo alligevel være sammen i 57 timer.

Men maven var absolut ikke over i panik-mode, tværtimod, jeg var omend helt vildt spændt og let nervøs, også helt vildt rolig omkring det - og det viste sig at mavefornemmelsen i den grad holdt stik. Det har virkeligt været godt!!! Kemien holdt absolut i virkeligheden, og det var skønt.

Jeg blev modtaget af en synligt meget glad mand, der både viste i ord og handling at han var rigtig glad for at se mig, blev trukket ind i en kæmpe krammer, inden han tog hænderne om min ansigt, skubbede det lidt væk, kiggede mig i øjnene og lige så stille placerede et blidt kys på begge mine kinder, og så en kæmpe krammer igen.

Og de 57 timer, de er bare fløjet afsted, det er helt vildt, og vi var begge sådan "hvor blev tiden lige af" da det begyndte at nærme sig at jeg skulle hjem igen. Vi har faktisk ikke lavet alverden, bare været sammen, snakket, set tv og film, spillet trivial, puttet, kysset og krammet, været tætte, grinet og pjattet, og set hinanden dybt i øjenene. Og jeg er fyldt op med søde ord.
Jeg er blevet nusset så meget i håret at jeg stadig er helt sagelig :love:

Og det er heldigvis gensidigt - har fået massere af søde og dejlige beskeder siden jeg tog afsted.
jeg er ramt på en anden måde denne gang, jeg er ikke blæst bagover som med ham den anden, sommerfuglene og de glade bobler er der, absolut, men slet ikke på samme voldsomme måde - det her, kan jeg mærke, er jeg langt mere i kontrol med, og det føles godt, trygt...

Eneste minus er de sidste siders emne apropos, at han ryger - ikke specielt meget og ikke hjemme heller, der bruger han snus :wacko:
Jeg har egentligt også tænkt at rygning er no-go, og jeg synes heller ikke det er skide lækkert, men jeg kan godt mærke det ikke er en dealbreaker.


Jeg ved ikke om det bare er mig der er lidt fjollet...
Men i og med min ungdomskæreste dukkede op i messenger og vi har pingponget lidt om respektive hverdagsliv og om "dengang" så kom jeg til at tænke på at ham og jeg altid sov i ske, og at det var helt fantastisk. Jeg har ikke siden været sammen med en mand der har kunne holde ud at ligge sådan i mere end max 30 minutter, for så var det for varmt, tæt og klistret.
Og jeg har taget mig selv i sådan virkeligt inderligt at savne at kunne sove sådan sammen med et andet menneske, at kunne være så tætte selvom man bare sover.
Og det har jeg fået lov til 2 nætter i træk nu, og dét var lige så skønt og fantastisk som jeg husket samt tænkte det ville være.
jeg har virkeligt sovet helt fantastisk, og det der med bare i søvne helt naturligt at følge hinandens bevægelser, og derved bevare tætheden, uhmm :lun: Jeg halvvågnede flere gange ved at han bare trak mig helt tæt ind til sig, lagde et ben hen over mig, eller trak mit ene ben indimellem sine, imens han flettede sine fingre ind i mine.

Det bliver tomt at sove alene i nat :mellow:
13
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25606

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. okt 2018, 06:26

Nå men en helt anden ting fra singlelivet - det er at jeg, IGEN, skal fortælle ekskæresten at han ikke er så intressant som han selv går og håber, og arbejder på at være. jeg vil gerne være venner med ham, hvilket jeg har sagt meget tydeligt. Div. hentydninger eller dirkete ønsker "sagt i sjov" er fejet af bordet med div. former af "det kommer ikke til at ske"

Han er (alt for) meget i indbakken på messenger.
Og han ser hvis jeg har været online,(det er jeg jo ofte :fløjt: ) og spørger til hvis hans beskeder står ulæst eller er læst men ubesvaret.
Men det er tit nogle trivialiteter han forventer respons på, hverdags beretninger om egne præstationer af praktiske huslige opgaver, eller ting fra tidligere fælles job, noget er enten virkelig klamt, og andet er bare så uendeligt ligegyldigt - som f.x. at en beboer har hørt Kim Larsen for fuld smadder hele dagen.
Og så er han bare i brokke-modus, og han ved godt jeg ikke er til brok for brokkens skyld - og jeg beder ham dirkete om at henvende sig til rette instans, gøre noget ved det, eller stoppe fremfor at bruge mig som skraldespand for hans lort. Det er det der brok, som bare er irritationer over ting, ingen kan gøre noget ved, ikke noget man som sådan kan tage en dialog om, og derved flytte sig og ændre på tingene.

Weekenden har ikke været en undtagelse.
At jeg ikke havde svaret hele fredag, og sådan set heller ikke rigtig havde været online, fremkaldte et "hallo, er alt ok, er du okay?"
Og selvom det var en omsorg blev jeg bare skide irriteret på ham. Jeg skrev at jeg havde børnefri weekend, at jeg var på venindetur, at den stod på bøger, øl og rødvin. - det afholdt ham så ikke fra at skrive igen og igen og igen.

Men det bedste kom i starten af ugen.
Der skriver han direkte til mig, om det er okay at hans søster klipper ham, eller om jeg vil gøre det - og at han gerne vil gi en frokost for det.
Sender en undrende smiley, og spørger hvorfor. Får en søforklaring om at jeg jo havde brokket mig over at hans søster ikke havde gjort det ordentligt engang i vinters (der var helligdage, som jeg rettede) :stoned:
Hans søster fik lov, hvis i ikke skulle ha regnet den ud. :lol:

Jeg er ikke så god til de direkte konfrontationer, og jeg er åbenbart ikke - fra hans perspektiv - tydelig nok i mine afvisninger, ihvertfald ikke så tydelig at han giver op. Det er lidt et dielemma for jeg betragter ham faktisk som en rigtig god ven, og jeg er pisse taknemmelig for det han har båret og løftet for mig personligt, og at han faktisk er en rigtig god ventil på mange ting. (når jeg selv går i brokke modus :genert: ) så jeg vil ham gerne, men ikke på det her niveau. Jeg har smidt emnet på bordet før, hvor en af jer foreslog at han nok bruge mig som livsvidne, og det er sikkert det, men fuck det er altså trivielt og meget uspændende at vide at han har ordnet vasketøj og støvsuget :rulle:

Jeg tænker det hele nok letter den dag jeg siger at jeg har et forhold til en anden.
Men det er slet ikke der hvor jeg er klar til, har lyst til, at dele det med ham, eller en masse andre for den sags skyld.
Der er, foruden jer herinde, kun få personer der kender til det - og det har jeg det super fint med.
Men jeg overvejede seriøst igår at skrive til ham at jeg havde brugt hele weekenden med en mand, men egentligt kun med agendaen om "back off" - og det er sgu for dumt.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20845

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 22. okt 2018, 08:10

Madam Pomfrey skrev:Nå men en helt anden ting fra singlelivet - det er at jeg, IGEN, skal fortælle ekskæresten at han ikke er så intressant som han selv går og håber, og arbejder på at være. jeg vil gerne være venner med ham, hvilket jeg har sagt meget tydeligt. Div. hentydninger eller dirkete ønsker "sagt i sjov" er fejet af bordet med div. former af "det kommer ikke til at ske"


Jeg har prøvet det samme, dog ikke med en eks, da jeg var single. I sidste ende måtte jeg bide i det sure æble og indse, at uanset hvordan jeg vendte og drejede situationen, så havde vi ikke et platonisk venskab, når det, den ene (han) bidrog med, var halvlunkne forsøg på, at vi skulle mere og andet end være platoniske.

Det var ikke særlig dramatisk eller voldsomt; og de ting han gjorde, mindede meget om det, du beskriver. Med små hentydninger, kommentarer og beskeder, som virkede nærmest kun som et forsøg på at "holde tråden varm", hvis man kan sige det sådan.

Jeg besluttede mig for, at jeg ikke rigtig kan bruge et venskab til noget, når jeg ikke helt ved, hvad den andens motivation er. Når jeg ikke vidste, om vi stadig ville være venner, når jeg fik en kæreste og når jeg ikke følte mig sikker på, at han rent faktisk rådede mig ud fra, hvad der ville være godt for mig. Jeg tog altid lidt højde for, om han måske rådede mig ud fra, hvad der ville bringe os tættere sammen eller kunne risikere at skabe afstand; f.eks. da jeg snakkede om at flytte og han var meget imod... der stolede jeg faktisk ikke helt på hans argumenter, fordi jeg tænkte, det nok nærmere skyldtes, at jeg så ville flytte længere væk fra ham.

Den type venskab kan jeg ikke bruge til så meget. Og jeg tror heller ikke, han fik det store ud af venskabet udover at bevare et håb om et-eller-andet. Det er selvfølgelig ikke mit ansvar, når jeg har sagt meget tydeligt, der ikke ville ske noget.
Men hvorfor skulle jeg forstille mig i et "platonisk" venskab, hvor den ene faktisk ikke var interesseret i, at det skulle være platonisk.

I dag er han glad gift med et barn på vej, så der kunne vi sikkert godt optage venskabet, hvis vi havde tid og overskud. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 22. okt 2018, 08:17

Filtret søvn er the shit!

Eller - det er det blevet. For et par måneder siden foreslog jeg ellers erklæret ingenmandsland midt i sengen, fordi begge var sådan lidt “meh, jeg kan ikke sove sammen med en anden”-agtige :lol:

I dag foretrækker jeg åbenbart shitty, afbrudt søvn og kram. Tidligere ville jeg være blevet dødirriteret over at blive forfulgt i søvne efter at have viklet mig ud for at få lidt reelt søvn. Nu synes jeg åbenbart, det er toppen at blive forfulgt tværs over sengen af mumlende, sovende mand, der insisterer på brydergreb under søvn :genert:
4

Tilbage til "Forhold og sex"