Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 371
Likede indlæg: 2309

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 23. okt 2018, 04:34

Jeg kunne godt bruge et kram idag..
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1514

Indlægaf RavenClaw » 23. okt 2018, 06:27

Min søde mand har mødt en anden på sin ferie, og han vil hellere satse på hende. Av.
0
Ja, det er en slem Dreng, den Amor.
Lys
Kort karma: 268
Likede indlæg: 3606

Indlægaf Lys » 23. okt 2018, 06:44

RavenClaw skrev:Min søde mand har mødt en anden på sin ferie, og han vil hellere satse på hende. Av.

Bare sådan uden videre?
0
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 23. okt 2018, 07:19

Lys skrev:
RavenClaw skrev:Min søde mand har mødt en anden på sin ferie, og han vil hellere satse på hende. Av.

Bare sådan uden videre?

Jeg er stadig lidt uforstående. Han har været ret insisterende på, at vi skulle ses og alt muligt. Han var på ferie her for tre uger siden. Og i morges vågner jeg så til beskeden om, at han ses med en anden, som befinder sig dér, hvor han var på ferie.

Jeg er helt rundt på gulvet lige nu
0
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 47
Likede indlæg: 2266

Indlægaf Ghattner » 23. okt 2018, 07:25

RavenClaw skrev:
Lys skrev:

Bare sådan uden videre?

Jeg er stadig lidt uforstående. Han har været ret insisterende på, at vi skulle ses og alt muligt. Han var på ferie her for tre uger siden. Og i morges vågner jeg så til beskeden om, at han ses med en anden, som befinder sig dér, hvor han var på ferie.

Æv, og så bare i en besked!?
0
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 23. okt 2018, 07:29

Ghattner skrev:
RavenClaw skrev:
Lys skrev:

Bare sådan uden videre?

Jep.

Jeg har ferie i denne uge, så jeg havde naturligt spurgt, om han ville ses. Ja, og det er så det svar, jeg vågner til.. :forvirret:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1304
Likede indlæg: 4863

Indlægaf Spjaerten » 23. okt 2018, 07:32

RavenClaw skrev:
Ghattner skrev:
RavenClaw skrev:
Lys skrev:

Bare sådan uden videre?

Jep.

Jeg har ferie i denne uge, så jeg havde naturligt spurgt, om han ville ses. Ja, og det er så det svar, jeg vågner til.. :forvirret:

Holy Moses, sikke en måde at gøre det på.

Formoder i ikke bor sammen, så gir det nemlig lidt mere mening mht besked og at skulle ses.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 23. okt 2018, 07:34

Spjaerten skrev:
RavenClaw skrev:
Ghattner skrev:
RavenClaw skrev:
Lys skrev:

Bare sådan uden videre?

Jep.

Holy Moses, sikke en måde at gøre det på.

Formoder i ikke bor sammen, så gir det nemlig lidt mere mening mht besked og at skulle ses.

Nej, vi bor 100 meter fra hinanden. Det bliver fandme hårdt det her.
0
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1335

Indlægaf Freya » 23. okt 2018, 08:23

RavenClaw skrev:
Lys skrev:

Bare sådan uden videre?

Av, det var det en tarvelig måde at gøre det på. Een ting, at det er en besked, men også at den bliver sendt på et tidspunkt, hvor du skal vågne op til den. Hvor længe har I set hinanden?
0
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 23. okt 2018, 08:24

Freya skrev:
RavenClaw skrev:
Lys skrev:

Bare sådan uden videre?

Av, det var det en tarvelig måde at gøre det på. Een ting, at det er en besked, men også at den bliver sendt på et tidspunkt, hvor du skal vågne op til den. Hvor længe har I set hinanden?

En to måneders tid :(
0
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1335

Indlægaf Freya » 23. okt 2018, 08:25

Jeg skrev til min flirt lørdag aften, at jeg godt kunne lide at være i nærheden af ham og at jeg selvfølgelig ville se ham igen. Den læste han først søndag eftermiddag. Fik en kyssesmiley som svar. Nothing else. Vurderer det som værende et "jeg holder dig hen" svar. Efter 4 dates med to overnatninger kunne jeg vel godt have håbet på lidt mere.
Senest rettet af Freya 23. okt 2018, 10:01, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8885

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. okt 2018, 09:14

Hvalpertineren skrev:@ Madame Pomfrey

Jeg synes, at du har et KÆMPE ansvar for tingenes tilstand. Du er udmærket klar over, at din ekskæreste stadig er forelsket i dig og håber på at komme tilbage i varmen (Come on - det VED du) og alligevel lader du ham svæve i et ondt ingenmandsland, fordi DU synes, at I skal være venner og fordi det er meget hyggeligt med hans (desperate) omsorg.
Nu hanker du kraftedeme op i egne bukser og holder op med at være en semi-narrefisse, fordi du "stadig gerne vil have ham i dit liv". Gu' vil du da ej, du luner dig bare ved, at han er der hele tiden og er en sær form for back up for dig. Og som menneske der kan se tingene klart, har man altså også et ansvar for at passe på andre menneskers følelser - og ikke bare lade dem være og nedbrænde på egen hånd.
Jeg bebrejder ikke eks-kæresten en skid. Men jeg bebrejder DIG - kan du SÅ komme igang med at tone rent flag overfor den stakkels mand, i stedet for at holde ham hen og flyde hyggeligt hen på mænds bekræftigelse. Du er et voksent menneske - bevis det! Lad ham gå og stop dit eget egotrip.

Jamen tak for kaffe... Dejligt du er så klog på mig.
Han er sådan set også et (meget) voksent mennesker, som har et ansvar for hvad han placerer sig selv i, og hvordan, og om det er sundt og godt for ham. At være venner har været et fælles ønske, bragt på banen af ham, ikke en forventning eller et krav jeg har til ham. Jeg er ikke typen der bare lukker og slukker for en relation, når begge parter har en ønske om at bevare den. Men jeg holder ikke på ham, hvis han ikke kan og vil være i det, så er han velkommen til at trække sig. Men jo, jeg vil faktisk gerne beholde ham som en ven, for det betragter jeg ham som.

Jeg har på ingen måde holdt ham hen, jeg har ikke opført mig som andet end en ven. Han ved han er fri som fuglen, jeg har sagt der ikke kommer til at ske noget romantisk ham og mig imellem fremadrettet, jeg har meldt ud at jeg skal noget andet end ham.
Jeg har tonet flaget mange mange gange, givet nogle meget klare udmeldinger, sagt stop når han går over min grænse.

Det er ikke mig der sætter ham i klemmen, igen og igen, det er ham selv - og det synes jeg faktisk ikke er mit ansvar.
Han må lytte, forstå, respektere - og der kan han så godt være ret udfordret.
Og måske så udfordret at jeg en dag vælger at sige "luk og sluk" for en periode, fordi JEG ikke kan være i det, men jeg mener ikke det er MIT ansvar om han kan trives i en relation, som han selv har ønsket og været med til at definere, og det er ikke MIG der trækker ud over rammen og definationen af relationen, det er ham.
18
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 653
Likede indlæg: 8725

Indlægaf Zombie » 23. okt 2018, 13:01

Jeg synes, at du har et KÆMPE ansvar for tingenes tilstand. Du er udmærket klar over, at din ekskæreste stadig er forelsket i dig og håber på at komme tilbage i varmen (Come on - det VED du) og alligevel lader du ham svæve i et ondt ingenmandsland, fordi DU synes, at I skal være venner og fordi det er meget hyggeligt med hans (desperate) omsorg.
Nu hanker du kraftedeme op i egne bukser og holder op med at være en semi-narrefisse, fordi du "stadig gerne vil have ham i dit liv". Gu' vil du da ej, du luner dig bare ved, at han er der hele tiden og er en sær form for back up for dig. Og som menneske der kan se tingene klart, har man altså også et ansvar for at passe på andre menneskers følelser - og ikke bare lade dem være og nedbrænde på egen hånd.
Jeg bebrejder ikke eks-kæresten en skid. Men jeg bebrejder DIG - kan du SÅ komme igang med at tone rent flag overfor den stakkels mand, i stedet for at holde ham hen og flyde hyggeligt hen på mænds bekræftigelse. Du er et voksent menneske - bevis det! Lad ham gå og stop dit eget egotrip.

Jeg kan godt se, at de gange hun på en pæn måde har sagt, det ikke kommer til at ske, er at holde ham hen. At det, at han spiller hendes ven, når han ikke er det for en skid, og forstiller sig for at være tættere på hende, er hendes ansvar. Hans bedrag, for så vidt, når han igen og igen påstår, at han respekterer hendes udmelding men stadig forsøger at smiske sig ind på hende.

Det er sgu da ham, der er en slimet lusker, der udnytter deres venskab. Men hvor er det bare fucking typisk 2018 at give kvinden skylden for, hvad en mand foretager sig, for at komme i bukserne på hende.
18
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21520

Indlægaf LadyFox » 23. okt 2018, 14:09

Jeg har egentlig altid lidt haft den tilgang til mine venner at jeg har trukket mig hvis de har haft følelser i klemme fordi jeg har tænkt at så et venskabet ikke ligeværdigt, og man skal passe på andres følelser og når man var den uden følelser så havde man også det ansvar at være den voksne der passer på andres følelser.
Så da min ekskæreste fortalte at han på trods af han godt vidste at jeg ikke ville være kærester, alligevel var blevet ked af at jeg adspurgt af hans ven havde fortalt vennen at jeg aldrig ville være kærester igen, der var jeg godt på vej til at trække mig fuldstændigt. Det snakkede jeg så med min mor om, og min mor var over hovedet ikke enig i min tilgang, hun sagde lige ud: "pas nu på at du ikke bliver så voksen at du umyndiggøre en voksen mand" - og så havde vi en snak om at jeg selvfølgelig selv bestemte hvem jeg var venner med, men at det faktisk ikke var særlig pænt af mig at fravælge et venskab for vennens skyld, uden at tage vennen med på råd, at det faktisk ikke var særlig sympatisk af mig på egen hånd at beslutte hvad der var hans behov. For måske var han faktisk oprigtig glad for vores venskab på trods af at det engang i mellem nev lidt når han blev mindet om 6 års drømme og ønsker der alligevel ikke blev til noget, at måske var det egentlig op til ham at beslutte hvordan han ville håndtere de følelser der.
At det ville klæde mig hvis jeg trak mig at være ærlig om at hvis jeg gjorde det at så var det MIT behov.

Det tænkte jeg en del over, og endte med ikke at trække mig, for det var ikke mit behov - og min ekskæreste giver udtryk for at sætte pris på venskabet, også på trods af der er en del af ham der er ked af vores fælles planer ikke blev til noget, og han ville være ked af ikke at være en del af hinandens liv. Der har jeg valgt at tro på ham, når han siger det er sådan han har det.
Også fordi jeg selv faktisk ville være træt af hvis andre faktisk skrottede mig, under påskud af omsorg for mig, på trods af jeg faktisk selv havde taget stilling og vurderet at jeg ønskede at have relationen og godt kunne håndterer den.
11
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 113
Likede indlæg: 2121

Indlægaf JessicaD » 23. okt 2018, 21:38

Kunne det være en idé bare at stoppe med at svare, når han bliver for meget? Det har fungeret fint for mig på den type mænd.
2

Tilbage til "Forhold og sex"