Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 728
Likede indlæg: 6979
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 2. nov 2018, 06:50

Hvis nogen mand jeg så, havde behov for at fortælle mig, at han sagtens kunne klare sig uden mig - så skulle han faktisk få lov til det. At klare sig uden mig.
19
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 761
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 9143

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. nov 2018, 08:02

Krølle skrev:Jeg har trukket stikket. Det er en omvendt ting - “det er ikke mig, det er dig”, og jeg tror, det er helt rigtigt set, selvom jeg havde troet/illuderet/tænkt noget andet.

Velkommen tilbage til mig.

Håber du er ok med der hele! :kys:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 761
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 9143

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. nov 2018, 08:03

SurSødSovs skrev:Nåh. Men i aften skal jeg i biografen med ikke-eks. Det glæder jeg mig til. Selvom det bliver lidt en balancegang, da jeg egentlig ikke har lyst til, det skal ligne en date for andre... Det er bare for rodet...

Lykkedes det at lave en ikke-date så??
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
SurSødSovs
Kort karma: 141
Likede indlæg: 1107

Indlægaf SurSødSovs » 2. nov 2018, 09:22

Madam Pomfrey skrev:
SurSødSovs skrev:Nåh. Men i aften skal jeg i biografen med ikke-eks. Det glæder jeg mig til. Selvom det bliver lidt en balancegang, da jeg egentlig ikke har lyst til, det skal ligne en date for andre... Det er bare for rodet...

Lykkedes det at lave en ikke-date så??

Ja. Det var virkeligt hyggeligt. Og meget klart, det ikke var en date, da der var en trillird mennesker, vi hver især kendte :lol:
1
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 280
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3022

Indlægaf Tricolette » 2. nov 2018, 11:17

Krølle skrev:Jeg har trukket stikket. Det er en omvendt ting - “det er ikke mig, det er dig”, og jeg tror, det er helt rigtigt set, selvom jeg havde troet/illuderet/tænkt noget andet.

Velkommen tilbage til mig.

:kram: :kram: :kram:
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1586
Likede indlæg: 11834

Indlægaf Krølle » 2. nov 2018, 18:59

Jeg er sådan set ok. Det er, hvad det er, og jeg har åbenlyst ting, jeg ikke er villig til - eller kan - gå på kompromis med. Det er sådan set positivt.

Jeg synes ærligt, det er latterligt, at denne ting blev en dealbreaker, men eftersom jeg er lige så S/H på det område som ham, er det eneste option. Trist men nødvendigt - det var ellers fremragende selskab og sex.
1
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 2. nov 2018, 21:38

Så vil jeg løfte stemningen :deer:

Ikke-eks sov her i går efter bio. Jeg havde mens så bare søvn.

I nat vågner jeg så igang med at have sex med ikke-eks. Altså... Jeg var øverst, så han kan ikke have vidst, jeg sov

Jeg brokkede mig så lidt over, han havde sat gang i sex og blod og adr.

... Det viser sig, han også var vågnet midt i det hele og tænkt "Nåh ja"
3
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 211
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4699

Indlægaf Miss_no_More » 2. nov 2018, 21:44

SurSødSovs skrev:Så vil jeg løfte stemningen :deer:

I nat vågner jeg så igang med at have sex med ikke-eks. Altså... Jeg var øverst, så han kan ikke have vidst, jeg sov

WTF....sleep-sex :lol: Den har jeg så aldrig hørt om før.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1192
Likede indlæg: 9112

Indlægaf Viskelæder » 2. nov 2018, 22:14

Mener du det seriøst?
3
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 2. nov 2018, 22:23

Viskelæder skrev:

Mener du det seriøst?

Ja. Det er seriøst mærkeligt :lol: Han troede, jeg havde syntes, det var groft, jeg ikke fik sex og syntes det var ret frækt at vågne sådan. Men jeg husker svagt, han tog mine trusser af og nussede :stoned:

Men måske har jeg forgrebet mig på ham i søvne :blush: Han tog det så pænt om ikke andet - og det var fint, da vi først begge var vågne. Men jeg tror, vi begge var lidt forvirrede :stoned:
1
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 673
Likede indlæg: 9004

Indlægaf Zombie » 3. nov 2018, 01:04

SurSødSovs skrev:
Viskelæder skrev:

Mener du det seriøst?

Ja. Det er seriøst mærkeligt :lol: Han troede, jeg havde syntes, det var groft, jeg ikke fik sex og syntes det var ret frækt at vågne sådan. Men jeg husker svagt, han tog mine trusser af og nussede :stoned:

Men måske har jeg forgrebet mig på ham i søvne :blush: Han tog det så pænt om ikke andet - og det var fint, da vi først begge var vågne. Men jeg tror, vi begge var lidt forvirrede :stoned:

Helt ærligt, så tror jeg, du skal tage en lang pause fra ikke-eks og mænd generelt.
8
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 673
Likede indlæg: 9004

Indlægaf Zombie » 3. nov 2018, 01:08

Zombie skrev:
SurSødSovs skrev:
Viskelæder skrev:

Mener du det seriøst?

Helt ærligt, så tror jeg, du skal tage en lang pause fra ikke-eks og mænd generelt.

Det blev formuleret hårdere end tiltænkt. Men du siger én ting og gør nogle helt andre ting. Så enten er der en del, du ikke vil indrømme (over for dig selv eller herinde), eller også er du forvirret over, hvad der foregår og hvad du egentlig vil.

Jeg skriver det mest for at du kan tage noget styring med situationen. Og at beslutte sig for "bare at glide med" er også at tage styring. Helt fint hvis tingene bare udfolder sig lidt i øst og i vest - bare du passer på dig selv, og for så vidt også ikke-eks, der ikke kan andet end blive endnu mere forvirret end dig, over hvordan tingene ikke hænger sammen (endnu).
1
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 3. nov 2018, 02:29

Zombie skrev:
Zombie skrev:
SurSødSovs skrev:
Viskelæder skrev:

Mener du det seriøst?

Det blev formuleret hårdere end tiltænkt. Men du siger én ting og gør nogle helt andre ting. Så enten er der en del, du ikke vil indrømme (over for dig selv eller herinde), eller også er du forvirret over, hvad der foregår og hvad du egentlig vil.

Jeg skriver det mest for at du kan tage noget styring med situationen. Og at beslutte sig for "bare at glide med" er også at tage styring. Helt fint hvis tingene bare udfolder sig lidt i øst og i vest - bare du passer på dig selv, og for så vidt også ikke-eks, der ikke kan andet end blive endnu mere forvirret end dig, over hvordan tingene ikke hænger sammen (endnu).

Altså. Vi har begge to altid gået i søvne. Det er der ikke noget farligt ved. Og vi havde haft sex før - forvirringen var ikke andet end "hvorfor sov vi ikke??? Og hvorfor havde vi sex uden at tage forholdsregler for mens???"

Ikke-eks forlader landet om under en måned - så det er helt ufarligt i det store billede.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 808
Likede indlæg: 13449

Indlægaf Smiling_Goat » 3. nov 2018, 10:11

Jeg tror simpelthen ikke, jeg orker det her dating. Nu ved jeg godt, jeg er syg, træt og generelt i underskud lige nu, men nøj hvor jeg bare ikke orker usikkerheden.

Kan han lide mig? Kan han ikke lide mig? Kan jeg lide ham? Er det kikset, hvis jeg skriver sådan? Virker jeg for needy? Virker jeg for afvisende? Hvad mener han, når han siger sådan? Skal det overhovedet føles sådan her?

Hvis det her med min eks falder fra hinanden, tror jeg simpelthen, at jeg melder mig ud. Dating er meget sjovt, indtil man bliver følelsesmæssigt investeret, og så bliver det bare opslidende (for mig.) Jeg tænker alt for meget til det her, og er slet ikke cool nok til at være "what ever" over om nogen kan lide mig eller ej.

Det er godt, man sagtens kan være glad som single. Kropskontakt og nærhed må jeg få af de mange katte, jeg skal ud at have købt.
9
SurSødSovs

Indlægaf SurSødSovs » 3. nov 2018, 10:32

Smiling_Goat skrev:Jeg tror simpelthen ikke, jeg orker det her dating. Nu ved jeg godt, jeg er syg, træt og generelt i underskud lige nu, men nøj hvor jeg bare ikke orker usikkerheden.

Kan han lide mig? Kan han ikke lide mig? Kan jeg lide ham? Er det kikset, hvis jeg skriver sådan? Virker jeg for needy? Virker jeg for afvisende? Hvad mener han, når han siger sådan? Skal det overhovedet føles sådan her?

Hvis det her med min eks falder fra hinanden, tror jeg simpelthen, at jeg melder mig ud. Dating er meget sjovt, indtil man bliver følelsesmæssigt investeret, og så bliver det bare opslidende (for mig.) Jeg tænker alt for meget til det her, og er slet ikke cool nok til at være "what ever" over om nogen kan lide mig eller ej.

Det er godt, man sagtens kan være glad som single. Kropskontakt og nærhed må jeg få af de mange katte, jeg skal ud at have købt.

:ae: God bedring!

Vær du glad for, du ikke er cool og what ever over, om nogen kan lide dig. Det er altså ikke sundt at være følelsesmæssigt afstumpet.
0

Tilbage til "Forhold og sex"