Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. nov 2018, 21:12

Lys skrev:Ja, nu sprang jeg ud i betalingsprofil. Det er også et interessant studie i, hvem der liker min profil. Jeg kan konstatere, at jeg ikke helt tiltrækker dem, der interesserer mig. Så på en eller anden måde, føles det sgu også lidt nedtursagtigt at bladre ned over en masse mænd, der ikke siger mig noget....

Jeg tror altså heller ikke, at jeg forstår konceptet med at like nogen, der bor flere hundrede kilometer væk...

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad koster det?
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 12. nov 2018, 21:42

I min seneste Tinder-tid har jeg virkelig øvet mig i at kommunikere med mænd, der ikke umiddelbart siger mig noget, fordi de ikke virker til at kunne skrive en sammenhængende sætning eller kunne gøre det mindste for at holde en samtale i gang.
Men det er da virkelig trist med "hej" "hvad laver du i din fritid" "ok jeg går til traktortræk hvad skal du i weekenden"
Det magter jeg ikke :lol: Jeg har ikke noget imod at få stillet klassiske hv-spørgsmål, men manden kan i det mindste gøre en indsats for at vise, at det interesserer ham.

Jeg er faktisk rendt ind i en, som jeg sommetider hilser på i det virkelige liv, og det har vist sig, at han udover at være vildt pæn også kan formulere sig. Og så får jeg beskeder om, at han lige har læst sin bog færdig :dåne: Intet er så sexet som mænd, der læser!
7
Muscari
Indlæg: 88
Tilmeldt: 11. sep 2016, 18:01
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf Muscari » 12. nov 2018, 22:02

Planten skrev:
Lys skrev:Ja, nu sprang jeg ud i betalingsprofil. Det er også et interessant studie i, hvem der liker min profil. Jeg kan konstatere, at jeg ikke helt tiltrækker dem, der interesserer mig. Så på en eller anden måde, føles det sgu også lidt nedtursagtigt at bladre ned over en masse mænd, der ikke siger mig noget....

Jeg tror altså heller ikke, at jeg forstår konceptet med at like nogen, der bor flere hundrede kilometer væk...

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad koster det?


Husker det ikke helt præcist, men fik lige en pop up i Tinder tidligere på aftenen med tilbud på den første måned til halv pris, og det mener jeg var 115 kr. Så måske 230 kr til normalpris for en måned.
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13986

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 12. nov 2018, 22:31

Jeg tror seriøst, at jeg er ved at brænde nallerne her. Jeg har brugt en aften sammen med min søde mand, som jo ses med en anden. Det var meget tæt på at ende med sex, men jeg afviste ham, og den eneste årsag, som jeg kan finde til det, er, at jeg bløder, og det er ubelejligt. For helvede - undskyld mit sprog - jeg har jo stadig noget i klemme her, og lige nu aner jeg ikke, hvor jeg har ham. Jeg er så forvirret, både over ham og mig selv. Jeg ved ikke engang, hvad jeg vil med det her, måske skal jeg bare gøre op med mig selv, om han er værd at brænde fingrene på.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 12. nov 2018, 22:39

Planten skrev:
Lys skrev:Ja, nu sprang jeg ud i betalingsprofil. Det er også et interessant studie i, hvem der liker min profil. Jeg kan konstatere, at jeg ikke helt tiltrækker dem, der interesserer mig. Så på en eller anden måde, føles det sgu også lidt nedtursagtigt at bladre ned over en masse mænd, der ikke siger mig noget....

Jeg tror altså heller ikke, at jeg forstår konceptet med at like nogen, der bor flere hundrede kilometer væk...

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad koster det?


250 kr ca. Jeg ved ikke rigtigt om det er pengene værd :træt3:
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 12. nov 2018, 22:45

RavenClaw skrev:Jeg tror seriøst, at jeg er ved at brænde nallerne her. Jeg har brugt en aften sammen med min søde mand, som jo ses med en anden. Det var meget tæt på at ende med sex, men jeg afviste ham, og den eneste årsag, som jeg kan finde til det, er, at jeg bløder, og det er ubelejligt. For helvede - undskyld mit sprog - jeg har jo stadig noget i klemme her, og lige nu aner jeg ikke, hvor jeg har ham. Jeg er så forvirret, både over ham og mig selv. Jeg ved ikke engang, hvad jeg vil med det her, måske skal jeg bare gøre op med mig selv, om han er værd at brænde fingrene på.


Jeg har været der. Datede en fyr i et halvt år, hvor det var lidt samme begyndelse som du har her. Det blev aldrig godt og jeg var helt nede at vende, og måtte virkelig skrabe mig selv op fra gulvet, inden jeg blev klar igen.

Det værste var og er, at han var rimelig ærlig - så ærlig, han også var i stand til at være over for sig selv. Det var i lang tid også det, jeg hæftede mig ved.

I dag, selvom vi stadig sporadisk snakker sammen og hører hvordan det går, så synes jeg ikke, han var særlig sød. Han vidste godt, at jeg hang ved ham pga følelser som han ikke rigtig gengav, men han gav ikke ved dørene. Det var op til mig selv at passe på mig, for han gjorde det ikke, og heller ikke den anden kvinde, som havde det ligesom mig. Hans ærlighed blev det, han faldt tilbage på, for at argumentere over for mig og sig selv også, hvorfor han ikke var en rigtig skurk.

I dag er han kærester med den anden, han sås med. Jeg ved gennem fælles venner, at hun stadig har det svært med måden, de startede forholdet og hun er usikker. Ikke over mig, men det er mest fordi jeg ikke har interesse i ham. Det er fordi han, trods ærlighed, ikke er en, man kan regne med. Han passer ikke på andre mennesker, heller ikke når de sættes i en udsat position pga ham.

Det er en tand for kynisk til mig. Det er ikke det, jeg søger i en partner og i dag ved jeg, det jo aldrig havde fungeret alligevel, når jeg søger en makker, en teammate.

Din fyr har det til fælles med min beskrevet her, at de kun er på hold med sig selv. Det brænder man sig på.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. nov 2018, 12:34

Zombie skrev:
RavenClaw skrev:Jeg tror seriøst, at jeg er ved at brænde nallerne her. Jeg har brugt en aften sammen med min søde mand, som jo ses med en anden. Det var meget tæt på at ende med sex, men jeg afviste ham, og den eneste årsag, som jeg kan finde til det, er, at jeg bløder, og det er ubelejligt. For helvede - undskyld mit sprog - jeg har jo stadig noget i klemme her, og lige nu aner jeg ikke, hvor jeg har ham. Jeg er så forvirret, både over ham og mig selv. Jeg ved ikke engang, hvad jeg vil med det her, måske skal jeg bare gøre op med mig selv, om han er værd at brænde fingrene på.


Jeg har været der. Datede en fyr i et halvt år, hvor det var lidt samme begyndelse som du har her. Det blev aldrig godt og jeg var helt nede at vende, og måtte virkelig skrabe mig selv op fra gulvet, inden jeg blev klar igen.

Det værste var og er, at han var rimelig ærlig - så ærlig, han også var i stand til at være over for sig selv. Det var i lang tid også det, jeg hæftede mig ved.

I dag, selvom vi stadig sporadisk snakker sammen og hører hvordan det går, så synes jeg ikke, han var særlig sød. Han vidste godt, at jeg hang ved ham pga følelser som han ikke rigtig gengav, men han gav ikke ved dørene. Det var op til mig selv at passe på mig, for han gjorde det ikke, og heller ikke den anden kvinde, som havde det ligesom mig. Hans ærlighed blev det, han faldt tilbage på, for at argumentere over for mig og sig selv også, hvorfor han ikke var en rigtig skurk.

I dag er han kærester med den anden, han sås med. Jeg ved gennem fælles venner, at hun stadig har det svært med måden, de startede forholdet og hun er usikker. Ikke over mig, men det er mest fordi jeg ikke har interesse i ham. Det er fordi han, trods ærlighed, ikke er en, man kan regne med. Han passer ikke på andre mennesker, heller ikke når de sættes i en udsat position pga ham.

Det er en tand for kynisk til mig. Det er ikke det, jeg søger i en partner og i dag ved jeg, det jo aldrig havde fungeret alligevel, når jeg søger en makker, en teammate.

Din fyr har det til fælles med min beskrevet her, at de kun er på hold med sig selv. Det brænder man sig på.


Kloge ord. Jeg har brugt mange år på ikke at være en del af et team i min opfattelse af ordet, så det er, hvad jeg kender. Nu eks-flirt var som Zombie beskriver ret åben omkring visse vanskelige ting ved ham, som jeg sådan set fint kunne rumme - det der blev dealbreakeren for mig var, at han på nogen punkter ikke ville overgive sig til at være en del af et team men insisterede på en symbolsk uafhængighed, der for mig var uacceptabel. Ikke fordi vi skulle være kærester etc etc men fordi den demonstrative fastholden i symboler fik mig til at stå tilbage med en opfattelse af, at jeg lige så godt kunne være en hvilken som helst anden. Jeg tror stadig ikke, han forstår, hvorfor jeg sluttede det, men det er i virkeligheden også pointen - og årsagen til at jeg gjorde det.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. nov 2018, 12:40

Når det er sagt var eks-flirt udover sit indre kaos ift at beslutte, hvad han ville på det emotionelle plan, mere teamplayer end min eks. Noget har jeg da lært, og her tog det “kun” fire mdr at beslutte, at der var for mange issues hos ham, som jeg på ingen måde kunne eller ville forsøge at løse.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. nov 2018, 12:41

Mit nye motto ift den type må være “too much fuss, too many issues”. Jeg satser på at være endnu mere effektiv ift at nå til den konklusion, hvis jeg igen render ind i sådan en type :-D
4
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. nov 2018, 13:56

SurSødSovs skrev:
JessicaD skrev:Kunne det ikke være en idé, at dyrke sex, før I lægger jer til at sove så? :lol:


Det gjorde vi :cool: Da vi var sammen plejede han at have udfordringen, når han savnede nærvær, og han er i en noget stresset periode.

Så jeg har været flink og inviteret til nus på sofaen.


Jeg håber da, han får styr på det, for sker det med den forkerte kvinde, risikerer han en anmeldelse for voldtægt eller overgreb. Og det ville jo heller ikke være forkert af den kvinde, altså at anmelde ham, for det ER ulovligt at have sex med en person, der sover tungt.
Nu vågnede du så, og det lader ikke til at du har noget imod det, men han skal passe på sig selv og eventuelle andre sovepartnere (både nu og på sigt).

Derudover arbejder de på at ændre loven, så der skal foreligge samtykke, og så ville hans handlinger stå endnu mere tydeligt som værende forkerte.

Lad mig lige understrege, at jeg ikke dømmer ham, for jeg går efter din udlægning af tingene, og når du ikke er såret eller krænket, så er situationen jo på ingen måde til at råbe op om det ene eller andet.
Men samtidig ved jeg, at hvis det eks var mig, der var vågnet på den måde, så havde jeg slået ham i skridtet og var løbet direkte på den nærmeste politistation. Så det skal han lige være obs på, at andre måske ikke reagerer som dig.

Giver det mening? Jeg vil virkelig ikke ud med riven her, så jeg har gjort mig umage med mine formuleringer.
12
aka Forbies

:gammel:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 13. nov 2018, 14:20

Zombie skrev:
SurSødSovs skrev:
JessicaD skrev:Kunne det ikke være en idé, at dyrke sex, før I lægger jer til at sove så? :lol:


Det gjorde vi :cool: Da vi var sammen plejede han at have udfordringen, når han savnede nærvær, og han er i en noget stresset periode.

Så jeg har været flink og inviteret til nus på sofaen.


Jeg håber da, han får styr på det, for sker det med den forkerte kvinde, risikerer han en anmeldelse for voldtægt eller overgreb. Og det ville jo heller ikke være forkert af den kvinde, altså at anmelde ham, for det ER ulovligt at have sex med en person, der sover tungt.
Nu vågnede du så, og det lader ikke til at du har noget imod det, men han skal passe på sig selv og eventuelle andre sovepartnere (både nu og på sigt).

Derudover arbejder de på at ændre loven, så der skal foreligge samtykke, og så ville hans handlinger stå endnu mere tydeligt som værende forkerte.

Lad mig lige understrege, at jeg ikke dømmer ham, for jeg går efter din udlægning af tingene, og når du ikke er såret eller krænket, så er situationen jo på ingen måde til at råbe op om det ene eller andet.
Men samtidig ved jeg, at hvis det eks var mig, der var vågnet på den måde, så havde jeg slået ham i skridtet og var løbet direkte på den nærmeste politistation. Så det skal han lige være obs på, at andre måske ikke reagerer som dig.

Giver det mening? Jeg vil virkelig ikke ud med riven her, så jeg har gjort mig umage med mine formuleringer.



Men... han er jo ikke selv vågen? Det kan da godt være at ingen nogensinde vil tro på det hvis han selv sagde det, men nu siger SurSødSovs jo at han sov, så det er vel troværdigt nok.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 13. nov 2018, 14:25

bluetof1 skrev:
Zombie skrev:
SurSødSovs skrev:
JessicaD skrev:Kunne det ikke være en idé, at dyrke sex, før I lægger jer til at sove så? :lol:


Det gjorde vi :cool: Da vi var sammen plejede han at have udfordringen, når han savnede nærvær, og han er i en noget stresset periode.

Så jeg har været flink og inviteret til nus på sofaen.


Jeg håber da, han får styr på det, for sker det med den forkerte kvinde, risikerer han en anmeldelse for voldtægt eller overgreb. Og det ville jo heller ikke være forkert af den kvinde, altså at anmelde ham, for det ER ulovligt at have sex med en person, der sover tungt.
Nu vågnede du så, og det lader ikke til at du har noget imod det, men han skal passe på sig selv og eventuelle andre sovepartnere (både nu og på sigt).

Derudover arbejder de på at ændre loven, så der skal foreligge samtykke, og så ville hans handlinger stå endnu mere tydeligt som værende forkerte.

Lad mig lige understrege, at jeg ikke dømmer ham, for jeg går efter din udlægning af tingene, og når du ikke er såret eller krænket, så er situationen jo på ingen måde til at råbe op om det ene eller andet.
Men samtidig ved jeg, at hvis det eks var mig, der var vågnet på den måde, så havde jeg slået ham i skridtet og var løbet direkte på den nærmeste politistation. Så det skal han lige være obs på, at andre måske ikke reagerer som dig.

Giver det mening? Jeg vil virkelig ikke ud med riven her, så jeg har gjort mig umage med mine formuleringer.



Men... han er jo ikke selv vågen? Det kan da godt være at ingen nogensinde vil tro på det hvis han selv sagde det, men nu siger SurSødSovs jo at han sov, så det er vel troværdigt nok.


Man har ikke carte blanche til at voldtage folk fordi man gør det i søvne. Har man sex med andre i søvne betyder det bare, at man skal afholde sig fra at sove sammen med andre mennesker.
5
And we both know: I will be delicious
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 13. nov 2018, 14:32

LaScrooge skrev:
bluetof1 skrev:
Zombie skrev:
SurSødSovs skrev:
JessicaD skrev:Kunne det ikke være en idé, at dyrke sex, før I lægger jer til at sove så? :lol:


Det gjorde vi :cool: Da vi var sammen plejede han at have udfordringen, når han savnede nærvær, og han er i en noget stresset periode.

Så jeg har været flink og inviteret til nus på sofaen.


Jeg håber da, han får styr på det, for sker det med den forkerte kvinde, risikerer han en anmeldelse for voldtægt eller overgreb. Og det ville jo heller ikke være forkert af den kvinde, altså at anmelde ham, for det ER ulovligt at have sex med en person, der sover tungt.
Nu vågnede du så, og det lader ikke til at du har noget imod det, men han skal passe på sig selv og eventuelle andre sovepartnere (både nu og på sigt).

Derudover arbejder de på at ændre loven, så der skal foreligge samtykke, og så ville hans handlinger stå endnu mere tydeligt som værende forkerte.

Lad mig lige understrege, at jeg ikke dømmer ham, for jeg går efter din udlægning af tingene, og når du ikke er såret eller krænket, så er situationen jo på ingen måde til at råbe op om det ene eller andet.
Men samtidig ved jeg, at hvis det eks var mig, der var vågnet på den måde, så havde jeg slået ham i skridtet og var løbet direkte på den nærmeste politistation. Så det skal han lige være obs på, at andre måske ikke reagerer som dig.

Giver det mening? Jeg vil virkelig ikke ud med riven her, så jeg har gjort mig umage med mine formuleringer.



Men... han er jo ikke selv vågen? Det kan da godt være at ingen nogensinde vil tro på det hvis han selv sagde det, men nu siger SurSødSovs jo at han sov, så det er vel troværdigt nok.


Man har ikke carte blanche til at voldtage folk fordi man gør det i søvne. Har man sex med andre i søvne betyder det bare, at man skal afholde sig fra at sove sammen med andre mennesker.


Jeg siger sådan set heller ikke at han har carte blanche til noget som helst. Jeg siger at hvis han sover så virker det som en vild overreaktion at storme ned til den nærmeste politistation. Man må gå ud fra at manden er normaltfungerende og derfor aldrig kunne finde på at voldtage nogen i vågen tilstand og at det derfor heller ikke er intentionen i sovende tilstand. Af samme grund bør det være nok at vække ham og bede ham a)holde sig vågen når han ikke kan styre det, b)sove for sig selv eller c)sende ham hjem til sig selv og ikke invitere ham på overnatning igen.
Om og hvordan man så vækker ham og fortæller ham ovenstående må være op til temperament og forskrækkelse over måden at blive vækket på.
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Singletråden

Indlægaf achillaxedprune » 13. nov 2018, 14:35

Selvfølgelig boller man ikke folk i søvne.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. nov 2018, 14:44

bluetof1 skrev:
LaScrooge skrev:
bluetof1 skrev:
Zombie skrev:
SurSødSovs skrev:
JessicaD skrev:Kunne det ikke være en idé, at dyrke sex, før I lægger jer til at sove så? :lol:


Det gjorde vi :cool: Da vi var sammen plejede han at have udfordringen, når han savnede nærvær, og han er i en noget stresset periode.

Så jeg har været flink og inviteret til nus på sofaen.


Jeg håber da, han får styr på det, for sker det med den forkerte kvinde, risikerer han en anmeldelse for voldtægt eller overgreb. Og det ville jo heller ikke være forkert af den kvinde, altså at anmelde ham, for det ER ulovligt at have sex med en person, der sover tungt.
Nu vågnede du så, og det lader ikke til at du har noget imod det, men han skal passe på sig selv og eventuelle andre sovepartnere (både nu og på sigt).

Derudover arbejder de på at ændre loven, så der skal foreligge samtykke, og så ville hans handlinger stå endnu mere tydeligt som værende forkerte.

Lad mig lige understrege, at jeg ikke dømmer ham, for jeg går efter din udlægning af tingene, og når du ikke er såret eller krænket, så er situationen jo på ingen måde til at råbe op om det ene eller andet.
Men samtidig ved jeg, at hvis det eks var mig, der var vågnet på den måde, så havde jeg slået ham i skridtet og var løbet direkte på den nærmeste politistation. Så det skal han lige være obs på, at andre måske ikke reagerer som dig.

Giver det mening? Jeg vil virkelig ikke ud med riven her, så jeg har gjort mig umage med mine formuleringer.



Men... han er jo ikke selv vågen? Det kan da godt være at ingen nogensinde vil tro på det hvis han selv sagde det, men nu siger SurSødSovs jo at han sov, så det er vel troværdigt nok.


Man har ikke carte blanche til at voldtage folk fordi man gør det i søvne. Har man sex med andre i søvne betyder det bare, at man skal afholde sig fra at sove sammen med andre mennesker.


Jeg siger sådan set heller ikke at han har carte blanche til noget som helst. Jeg siger at hvis han sover så virker det som en vild overreaktion at storme ned til den nærmeste politistation. Man må gå ud fra at manden er normaltfungerende og derfor aldrig kunne finde på at voldtage nogen i vågen tilstand og at det derfor heller ikke er intentionen i sovende tilstand. Af samme grund bør det være nok at vække ham og bede ham a)holde sig vågen når han ikke kan styre det, b)sove for sig selv eller c)sende ham hjem til sig selv og ikke invitere ham på overnatning igen.
Om og hvordan man så vækker ham og fortæller ham ovenstående må være op til temperament og forskrækkelse over måden at blive vækket på.


Bliver man mindre voldtaget af, at gerningsmanden sover, er påvirket, indsæt selv ?

Nå, det er min sidste bemærkning. For jeg synes, SurSødSovs selv kan og skal vurdere det hele, men hun har måske muligheden for, hvis hun vurderer det relevant, at tage en snak med manden. Det er for hans egen skyld, og så hvis han evt skal sove platonisk med nogen andre, som med SSS første gang.

Jeg har selv haft sådan en snak med en kammerat, der fortalte mig, at hvad jeg selv huskede som spas i min absinthbrandert, ikke var det i modtagende ende. Og det har jeg så, uden større dramatik, taget højde for siden. Og var glad for den info.

Jeg bor sammen med min kæreste gennem to år og ville anmelde ham, hvis han forgreb sig på mig i søvne (hans eller min).
Jeg ved, det er en debat som skiller vandene, før den løb helt af sporet på den gamle debat, hvor det var oppe.

Og jeg synes ikke, den skal begynde her med SSSs relation. Det tror jeg virkelig, hun rigtig godt selv mestrer, og kan vurdere om mit indspark har gang på jord eller ej.
Men jeg tænkte vældig over det sidst, og nu igen, og så ville jeg lette brystet.
Så er det ikke længere op til mig/min samvittighed, eller at jeg ikke sagde noget osv.
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"