Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 18. nov 2018, 08:18

Jeg synes det går ret godt for tiden. Har haft 2 ret rolige uger, hvilket jeg havde brug for. Aflyste også 3 tinderdates.

Torsdag var jeg på date - ret hyggeligt, men det var ikke lige mig. Efter jeg lige havde været på toilettet, var manden i gang med at betale regning og havde vildt travlt med at komme hjem. Det var altså funky.

I dag skal jeg på en walk and talk date. Har nærmest ikke skrevet med manden, så har ingen forventninger, hvilket er ganske rart.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 18. nov 2018, 09:23

uptowngirl skrev:Jeg synes det er svært at vide, hvornår man er klar til at date :) Altså føler mit hoved er ret så klar, har været single siden februar, men min krop er bare ikke med mig. Jeg har gennem de seneste år taget 15 kg på og jeg føler mig på ingen måde komfortabel i min krop eller attraktiv. Tænker det vil skinne igennem på en date? Men har også bare mega meget lyst til at komme på Tinder, ved bare ikke om jeg skal vente 1 måneds tid og forhåbentlig lige smide 4 kg. Er igang med livsstilsændring og vægttab, men det er en længere proces, da jeg længe har spist med følelserne. Så pt er min vægt uændret :( Men er i det mindste mere motiveret end tidligere.


Tag hul på det. Du skal ikke nægte dig selv noget godt, du gerne vil, fordi du prøve at fortælle dig selv at du vejer for meget til helt at fortjene det. Desuden, så er småforelskelse og spænding glimrende energi- og motivationsboostere, så jeg tror det ville gavne på flere måder.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Singletråden

Indlægaf Muuh » 18. nov 2018, 13:13

uptowngirl skrev:Jeg synes det er svært at vide, hvornår man er klar til at date :) Altså føler mit hoved er ret så klar, har været single siden februar, men min krop er bare ikke med mig. Jeg har gennem de seneste år taget 15 kg på og jeg føler mig på ingen måde komfortabel i min krop eller attraktiv. Tænker det vil skinne igennem på en date? Men har også bare mega meget lyst til at komme på Tinder, ved bare ikke om jeg skal vente 1 måneds tid og forhåbentlig lige smide 4 kg. Er igang med livsstilsændring og vægttab, men det er en længere proces, da jeg længe har spist med følelserne. Så pt er min vægt uændret :( Men er i det mindste mere motiveret end tidligere.


Det med vægten kan jeg sagtens følge dig i, er virkelig også en af de ting jeg har det rigtig skidt med og havde frygtet det, havde nok en ide om at ingen mand ville finde mig attraktiv pga min vægt. Så jeg har valgt at være meget ærlig på Tinder og skrive at jeg har en del former og valgt nogle billeder, hvor man også ser mig i fuld figur, ønskede på ingen måder at de skulle blive overrasket når de mødte mig og tænke hold da op hun er meget større end jeg troede.

Men til min store overraskelse er der faktisk ret så mange mænd, der finder det ganske attraktiv og jeg har været så overrasket over alt den respons jeg har fået. På en måde har det været sundt for mig, for jeg har fået vendt nogle af de tanker jeg havde om mig selv. Jeg er stadig ikke komfortabel med min krop og jeg bliver det nok heller ikke, men jeg har lært at acceptere at andre godt kan lide den, selvom jeg ikke kan.
8
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 18. nov 2018, 14:50

Jeg var til det der single-fællesspisning i torsdags, og det var da...okay. Jeg panikkede efter næsten to timer, og løb hjem. Det var mest fornemmelsen af, at de skulle til at tage fat på vinen...sådan lidt mere seriøst, der gjorde mig utilpas.

Jeg havde intet mindre end tre mænd til bords, så det var ikke opmærksomhed, der manglede, men jeg ved ikke, hvad jeg skal spørge dem om, og så spørger de mig om en masse, og så snakker vi bare om mig. Det er horribelt.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 18. nov 2018, 16:16

Tak for alle jeres søde kort :kys:
2
Tryk på * :slem:
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Singletråden

Indlægaf Kaffe » 18. nov 2018, 16:48

Muuh skrev:
uptowngirl skrev:Jeg synes det er svært at vide, hvornår man er klar til at date :) Altså føler mit hoved er ret så klar, har været single siden februar, men min krop er bare ikke med mig. Jeg har gennem de seneste år taget 15 kg på og jeg føler mig på ingen måde komfortabel i min krop eller attraktiv. Tænker det vil skinne igennem på en date? Men har også bare mega meget lyst til at komme på Tinder, ved bare ikke om jeg skal vente 1 måneds tid og forhåbentlig lige smide 4 kg. Er igang med livsstilsændring og vægttab, men det er en længere proces, da jeg længe har spist med følelserne. Så pt er min vægt uændret :( Men er i det mindste mere motiveret end tidligere.


Det med vægten kan jeg sagtens følge dig i, er virkelig også en af de ting jeg har det rigtig skidt med og havde frygtet det, havde nok en ide om at ingen mand ville finde mig attraktiv pga min vægt. Så jeg har valgt at være meget ærlig på Tinder og skrive at jeg har en del former og valgt nogle billeder, hvor man også ser mig i fuld figur, ønskede på ingen måder at de skulle blive overrasket når de mødte mig og tænke hold da op hun er meget større end jeg troede.

Men til min store overraskelse er der faktisk ret så mange mænd, der finder det ganske attraktiv og jeg har været så overrasket over alt den respons jeg har fået. På en måde har det været sundt for mig, for jeg har fået vendt nogle af de tanker jeg havde om mig selv. Jeg er stadig ikke komfortabel med min krop og jeg bliver det nok heller ikke, men jeg har lært at acceptere at andre godt kan lide den, selvom jeg ikke kan.


Som jeg har forstået det, så er der rigtig mange mænd, som godt kan lide, at kvinder har former og lidt ekstra på sidebenene. Man er vel lidt vokset op med det indtryk, at kvinder skal være tynde, når man ser på reklamer og catwalk. Men det er ikke mænds generelle ønske for en partner, at de skal se sådan ud. Jo altså, det er smukt til nogle at være tynd, mens det til andre er smukt med former. Hver sin type, smag osv. Så jeg tror, at du trygt kan date og møde nye mænd. Er der ikke også noget med, at smil, imødekommenhed og udstråling overhaler de rent fysiske træk? Altså set fra mandens vinkel.
3
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 18. nov 2018, 16:59

Jeg er stødt på en fyr på Tinder som jeg mødt en enkelt gang i "virkeligheden" til et møde ved min a-kasse i sommers. Vi snakkede lidt sammen efter mødet, og han fortalte om en slags sportsaktivitet han går til, og foreslog at jeg da kunne kigge forbi den klub han går i en dag, hvis jeg var nysgerrig på lære lidt mere om denne sport. Jeg overvejede det faktisk lidt, men fandt aldrig modet. Jeg tænkte nok egentlig mest at jeg godt kunne tænke mig at møde ham igen, da jeg følte/håbede lidt at han flirtede med mig. Og han virkede rigtig sød.

Men nu sidder jeg her og kan ikke rigtig finde modet til at swipe til højre på ham. Jeg synes nok lidt at han er "out of my league". Han er en fit og aktiv fyr, og jeg er "lad og lasket" :genert: Helt generelt swiper jeg til venstre på hans type, fordi jeg ikke tænker jeg vil være et godt match til en meget aktiv fyr.

Men det er jo lidt dumt at jeg ikke bare swiper til højre. Jeg kan jo ligesom ikke miste noget :lol:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2018, 17:27

Tilly skrev:Jeg er stødt på en fyr på Tinder som jeg mødt en enkelt gang i "virkeligheden" til et møde ved min a-kasse i sommers. Vi snakkede lidt sammen efter mødet, og han fortalte om en slags sportsaktivitet han går til, og foreslog at jeg da kunne kigge forbi den klub han går i en dag, hvis jeg var nysgerrig på lære lidt mere om denne sport. Jeg overvejede det faktisk lidt, men fandt aldrig modet. Jeg tænkte nok egentlig mest at jeg godt kunne tænke mig at møde ham igen, da jeg følte/håbede lidt at han flirtede med mig. Og han virkede rigtig sød.

Men nu sidder jeg her og kan ikke rigtig finde modet til at swipe til højre på ham. Jeg synes nok lidt at han er "out of my league". Han er en fit og aktiv fyr, og jeg er "lad og lasket" :genert: Helt generelt swiper jeg til venstre på hans type, fordi jeg ikke tænker jeg vil være et godt match til en meget aktiv fyr.

Men det er jo lidt dumt at jeg ikke bare swiper til højre. Jeg kan jo ligesom ikke miste noget :lol:


Til højre med ham. Han er vel voksen nok til at vurdere om han kan bruge en sød lasket kvinde til noget. :)
11
...
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf uptowngirl » 18. nov 2018, 18:46

Kaffe skrev:
Muuh skrev:
Det med vægten kan jeg sagtens følge dig i, er virkelig også en af de ting jeg har det rigtig skidt med og havde frygtet det, havde nok en ide om at ingen mand ville finde mig attraktiv pga min vægt. Så jeg har valgt at være meget ærlig på Tinder og skrive at jeg har en del former og valgt nogle billeder, hvor man også ser mig i fuld figur, ønskede på ingen måder at de skulle blive overrasket når de mødte mig og tænke hold da op hun er meget større end jeg troede.

Men til min store overraskelse er der faktisk ret så mange mænd, der finder det ganske attraktiv og jeg har været så overrasket over alt den respons jeg har fået. På en måde har det været sundt for mig, for jeg har fået vendt nogle af de tanker jeg havde om mig selv. Jeg er stadig ikke komfortabel med min krop og jeg bliver det nok heller ikke, men jeg har lært at acceptere at andre godt kan lide den, selvom jeg ikke kan.


Som jeg har forstået det, så er der rigtig mange mænd, som godt kan lide, at kvinder har former og lidt ekstra på sidebenene. Man er vel lidt vokset op med det indtryk, at kvinder skal være tynde, når man ser på reklamer og catwalk. Men det er ikke mænds generelle ønske for en partner, at de skal se sådan ud. Jo altså, det er smukt til nogle at være tynd, mens det til andre er smukt med former. Hver sin type, smag osv. Så jeg tror, at du trygt kan date og møde nye mænd. Er der ikke også noget med, at smil, imødekommenhed og udstråling overhaler de rent fysiske træk? Altså set fra mandens vinkel.


Tror jeg har quotet jer begge nu, Muuh og Kaffe :D Men for mig handler det slet ikke om, at ingen mand vil finde mig attraktiv med min nuværende vægt, det ved jeg der er masser der gør, for som I siger, så er der mange mænd, der er til lidt ekstra på sidebenene. Har flere veninder med lidt ekstra vægt, der scorer lige så godt/skidt som mig :D Tror mere det handler om at jeg bare selv synes jeg er mest attraktiv som slank. Og vil gerne også være slank igen. Så hvis jeg finder en mand, der er til ekstra vægt er han måske ikke så vild med at jeg smider 15 kg :D Men når det kommer til stykket, så har jeg altså også en lille naiv drøm om at være lidt småforelsket til december måned, det er jo helt perfekt og kvalmende hyggeligt, hvis man kan gå og holde i hånd til alle de fine julelys. Er godt igang med at finde billeder til Tinder, både mit ansigt og hele kroppen :D Så bliver ingen snydt. Så tror jeg bare, jeg tager den derfra. Tusind tak for jeres ord :love2:
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 18. nov 2018, 18:52

Jeg er depri. Jeg så min flirt fra i sommer i fredags, til julelystænding sammen med hans pige. Jeg er slet, slet ikke der, hvor jeg er cool med den måde tingene endte :( og jeg savner ham. Hvilket jeg flere gange har haft lyst til at gøre ham opmærksom på :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 18. nov 2018, 19:14

Jeg fandt ingen at kysse med i går :sur: Der var lige en enkelt der så lidt lækker ud, men han sad ved et langbord med mindst 20 andre fyre - der blev jeg alligevel lidt for meget kylling til at gå over :lol:

Men det var en god aften og ingen tømmermændblues i dag :banan:

Jeg bemærkede dog som branderten steg at fyre, der ikke var lækre før, pludselig blev lækre. Så vidste jeg, jeg skulle holde igen :lol2:

Og nå ja, så fik jeg da lige bræk på mine fødder. En pige på nabotoilettet nåede åbenbart ikke helt hen til kummen, så det sprøjtede under væggen :badr:
3
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Singletråden

Indlægaf Kaffe » 18. nov 2018, 19:34

uptowngirl skrev:
Kaffe skrev:
Muuh skrev:
Det med vægten kan jeg sagtens følge dig i, er virkelig også en af de ting jeg har det rigtig skidt med og havde frygtet det, havde nok en ide om at ingen mand ville finde mig attraktiv pga min vægt. Så jeg har valgt at være meget ærlig på Tinder og skrive at jeg har en del former og valgt nogle billeder, hvor man også ser mig i fuld figur, ønskede på ingen måder at de skulle blive overrasket når de mødte mig og tænke hold da op hun er meget større end jeg troede.

Men til min store overraskelse er der faktisk ret så mange mænd, der finder det ganske attraktiv og jeg har været så overrasket over alt den respons jeg har fået. På en måde har det været sundt for mig, for jeg har fået vendt nogle af de tanker jeg havde om mig selv. Jeg er stadig ikke komfortabel med min krop og jeg bliver det nok heller ikke, men jeg har lært at acceptere at andre godt kan lide den, selvom jeg ikke kan.


Som jeg har forstået det, så er der rigtig mange mænd, som godt kan lide, at kvinder har former og lidt ekstra på sidebenene. Man er vel lidt vokset op med det indtryk, at kvinder skal være tynde, når man ser på reklamer og catwalk. Men det er ikke mænds generelle ønske for en partner, at de skal se sådan ud. Jo altså, det er smukt til nogle at være tynd, mens det til andre er smukt med former. Hver sin type, smag osv. Så jeg tror, at du trygt kan date og møde nye mænd. Er der ikke også noget med, at smil, imødekommenhed og udstråling overhaler de rent fysiske træk? Altså set fra mandens vinkel.


Tror jeg har quotet jer begge nu, Muuh og Kaffe :D Men for mig handler det slet ikke om, at ingen mand vil finde mig attraktiv med min nuværende vægt, det ved jeg der er masser der gør, for som I siger, så er der mange mænd, der er til lidt ekstra på sidebenene. Har flere veninder med lidt ekstra vægt, der scorer lige så godt/skidt som mig :D Tror mere det handler om at jeg bare selv synes jeg er mest attraktiv som slank. Og vil gerne også være slank igen. Så hvis jeg finder en mand, der er til ekstra vægt er han måske ikke så vild med at jeg smider 15 kg :D Men når det kommer til stykket, så har jeg altså også en lille naiv drøm om at være lidt småforelsket til december måned, det er jo helt perfekt og kvalmende hyggeligt, hvis man kan gå og holde i hånd til alle de fine julelys. Er godt igang med at finde billeder til Tinder, både mit ansigt og hele kroppen :D Så bliver ingen snydt. Så tror jeg bare, jeg tager den derfra. Tusind tak for jeres ord :love2:


Jo jo, det handler da først og fremmest om, hvordan man selv har det med sin krop, men nu nævnte Muuh det med vægt i forhold til dating. Igen så tænker jeg, at udstråling er nr 1, og det har man jo allermest af, når man har det godt med sig selv! God Juletinder :)
P.S: Jeg fandt faktisk min kæreste på Tinder, så det kan lade sig gøre! :)
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 18. nov 2018, 22:29

SurSødSovs skrev:... Og så tilbage til kærlighedssprog. Hvis man er sådan en, der gør sig i tjenester. Føles det så som en afvisning af en selv/ens kærlighed, hvis ens tjenester returneres eller ikke værdsættes? [...]

Jeg ville føle det var pænt nedern hvis mine tjenester ikke værdsattes. Og jeg ville finde det mere besværligt at udvise min kærlighed, hvis jeg ofte oplevede, at personen enten ville selv, eller afviste, når jeg forsøgte at gøre noget for vedkommende.
7
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Singletråden

Indlægaf Pityt » 18. nov 2018, 22:34

Anilara skrev:
SurSødSovs skrev:... Og så tilbage til kærlighedssprog. Hvis man er sådan en, der gør sig i tjenester. Føles det så som en afvisning af en selv/ens kærlighed, hvis ens tjenester returneres eller ikke værdsættes? [...]

Jeg ville føle det var pænt nedern hvis mine tjenester ikke værdsattes. Og jeg ville finde det mere besværligt at udvise min kærlighed, hvis jeg ofte oplevede, at personen enten ville selv, eller afviste, når jeg forsøgte at gøre noget for vedkommende.

Jeg er helt enig.
Det er vigtigt for mig, at jeg “får lov” til at gøre en kæreste tjenester/gøre ting for at forkæle ham, og at han sætter pris på det. Hvis jeg blev affejet eller ikke følte, at det var værdsat, ville jeg blive overordentligt ked af det.
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 19. nov 2018, 05:21

SurSødSovs skrev:
... Og så tilbage til kærlighedssprog. Hvis man er sådan en, der gør sig i tjenester. Føles det så som en afvisning af en selv/ens kærlighed, hvis ens tjenester returneres eller ikke værdsættes?

For det er jo lidt noget andet end at være en dinosaurer, der er vant til kvinder, der gerne vil forsørges.

Kort sagt: ja!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"