Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 24. jan 2019, 08:57

Jeg er lidt "følelsesramt" :trist: I går fik jeg beskeden om, at eksmandens moster og hendes mand begge har fået konstateret kræft. Jeg har kendt begge i +10 år. Lortesygdom.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 24. jan 2019, 09:12

Min mor har... surprise.... fået slemme bivirkninger af sin kemo og strålebehandling. Mere ved de ikke lige nu fordi hun ikke kan klare undersøgelserne, men det har sat sig på ryg og lunger. Fuck og lort. Jeg tror jeg melder mig ud af 2019 allerede nu hvis man kan :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. jan 2019, 09:26

Kæmpe krammer til jer der trænger!!!
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 24. jan 2019, 09:39

Jeg har ved noget nær et lykketræf nok fået tiltusket mig et par gratis sessions hos min "gamle" psykolog, som jeg havde kontakt med igennem en patientforening for ca. syv år siden og igen talte kort med i foråret 2018. Hun stod sidst vi talte sammen overfor at overgå til ren privat praksis, så jeg fik dengang hendes kontaktoplysninger men mistede dem desværre ifm flytning og har ikke kunnet lokalisere hende via Google. Nu ringede jeg så til foreningen for at høre, om de kunne hjælope mig med at lokalisere hende, og så viser det sig, at hun faktisk lige pt er hos dem midlertidigt - ikke alene får jeg kontakt til hende, jeg kan måske også nå et par gratis sessions, inden hun igen går rent privat, Hvor heldig kan man være? :love: Hun er så sindssygt dygtig og har fra day one rykket helt vildt ved mig, så jeg glæder mig - selvom jeg også ved, at det af samme årsag ikke bliver nemt.

Grundlæggende er jeg bare vildt taknemmelig. Jeg VED hvor god jeg er til at kravle under radaren og ubevidst lukke ned på en måde, som ingen andre psykologer har kunnet trænge igennem. Hende her; hun vader direkte ind og får adgang til ting, som jeg ikke engang selv har øje for. Det er vitterligt en gave at have adgang til sådan et menneske i sit liv.
17
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 24. jan 2019, 14:07

Der er godt nok nogle i tråden, der er hårdt ramt :ae:
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 24. jan 2019, 14:08

Her er det også bare januar...dårlig stemning på arbejde, en søn med store udfordringer i skolen, et ulovligt badeværelse + det løse. Jeg glæder mig til sommer.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 24. jan 2019, 14:59

Jeg dater kvinder i både 20erne og 30erne.

De fleste jeg har mødtes med i 30erne er enormt orienteret omkring børn, familieliv, redebygning osv. Det gør lidt, at jeg bare føler mig som en brik, der heldigvis passer ind, og så ser de ellers igennem fingre med en masse områder, hvor vi matcher dårligt på. Derfor så bliver det sjældent til mere end det overfladiske den vej.

Omvendt er dem jeg har mødtes med i 20erne så tynget af, at virkelig spiller det der spil. Der er helt klart dos and donts, når man har at gøre med de her kvinder. Det kan man hurtigt blive lidt rundtosset af.

Jeg ved ikke om kvinder oplever samme udfordringer med aldersgrupper i datinglivet, men det er i hvert fald hvad min beskedne erfaring på området siger mig efter et havlt års tids oplevelser.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 24. jan 2019, 15:42

Preca:

Jeg oplever mænd slut 30’erne / start 40’erne som ude på sjov og ikke ledende efter en kæreste. Måske fordi de fleste har 1.4 børn med i skilsmisse og en masse issues med brudte forhold osv.
Så jeg synes det er mega op af bakke “bare” at ville finde en kæreste, ikke en nødvendigvis med familie eller en der skal stifte det med mig.
8
Tryk på * :slem:
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 24. jan 2019, 16:32

Precaseptica skrev:Jeg dater kvinder i både 20erne og 30erne.

De fleste jeg har mødtes med i 30erne er enormt orienteret omkring børn, familieliv, redebygning osv. Det gør lidt, at jeg bare føler mig som en brik, der heldigvis passer ind, og så ser de ellers igennem fingre med en masse områder, hvor vi matcher dårligt på. Derfor så bliver det sjældent til mere end det overfladiske den vej.

Omvendt er dem jeg har mødtes med i 20erne så tynget af, at virkelig spiller det der spil. Der er helt klart dos and donts, når man har at gøre med de her kvinder. Det kan man hurtigt blive lidt rundtosset af.

Jeg ved ikke om kvinder oplever samme udfordringer med aldersgrupper i datinglivet, men det er i hvert fald hvad min beskedne erfaring på området siger mig efter et havlt års tids oplevelser.


Det er vel ikke så underligt at kvinder i 30'erne er nødt til at forholde sig til om de vil have børn

Og ikke sært at kvinder i 20'erne er relativ mere umodne.

Måske skal du prøve af afklare dig selv og gøre op med dig selv hvad du vil have.

Hvad vil DU have?
8
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. jan 2019, 16:34

Precaseptica skrev:Jeg dater kvinder i både 20erne og 30erne.

De fleste jeg har mødtes med i 30erne er enormt orienteret omkring børn, familieliv, redebygning osv. Det gør lidt, at jeg bare føler mig som en brik, der heldigvis passer ind, og så ser de ellers igennem fingre med en masse områder, hvor vi matcher dårligt på. Derfor så bliver det sjældent til mere end det overfladiske den vej.

Omvendt er dem jeg har mødtes med i 20erne så tynget af, at virkelig spiller det der spil. Der er helt klart dos and donts, når man har at gøre med de her kvinder. Det kan man hurtigt blive lidt rundtosset af.

Jeg ved ikke om kvinder oplever samme udfordringer med aldersgrupper i datinglivet, men det er i hvert fald hvad min beskedne erfaring på området siger mig efter et havlt års tids oplevelser.



Jeg ER en af de der kvinder i trediverne, du beskriver, omend jeg faktisk ikke betragter mændene som en brik i mit game. Jeg går målrettet efter mænd, der ønsker det samme som mig, og jeg er ikke tålmodig med at de lige skal overveje frem og tilbage i månedsvis, og det kan givet vis godt spænde lidt ben for mig.

Men hvad skal man gøre, når man faktisk gerne vil have børn, og de (måske) mulige år at få dem i efterhånden kan tælles på en hånd med flere amputerede fingre ;) Jeg savner faktisk at mænd tager det her aspekt mere alvorligt og afholder sig fra at date kvinder i midt-sluttrediverne, som ønsker sig børn, hvis de ikke har lyst til det inden for kort tid. Eller i hvert fald melder klart ud.

Nu har jeg så taget konsekvensen og prøver at få et barn selv - og så må jeg finde en mand efterfølgende (eller udvide husdyrholdet og etablere mig som kattedame).

Mine oplevelser med mænd i alle aldre er vist hurtigt opsummeret, at de gerne vil knalde, hygge og være kæresteagtige, men de vil ikke forpligte sig og være kæreste med mig;) Det lyder mere bittert end det egentlig er ment.
14
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 24. jan 2019, 16:37

Lys skrev:
Precaseptica skrev:Jeg dater kvinder i både 20erne og 30erne.

De fleste jeg har mødtes med i 30erne er enormt orienteret omkring børn, familieliv, redebygning osv. Det gør lidt, at jeg bare føler mig som en brik, der heldigvis passer ind, og så ser de ellers igennem fingre med en masse områder, hvor vi matcher dårligt på. Derfor så bliver det sjældent til mere end det overfladiske den vej.

Omvendt er dem jeg har mødtes med i 20erne så tynget af, at virkelig spiller det der spil. Der er helt klart dos and donts, når man har at gøre med de her kvinder. Det kan man hurtigt blive lidt rundtosset af.

Jeg ved ikke om kvinder oplever samme udfordringer med aldersgrupper i datinglivet, men det er i hvert fald hvad min beskedne erfaring på området siger mig efter et havlt års tids oplevelser.



Jeg ER en af de der kvinder i trediverne, du beskriver, omend jeg faktisk ikke betragter mændene som en brik i mit game. Jeg går målrettet efter mænd, der ønsker det samme som mig, og jeg er ikke tålmodig med at de lige skal overveje frem og tilbage i månedsvis, og det kan givet vis godt spænde lidt ben for mig.

Men hvad skal man gøre, når man faktisk gerne vil have børn, og de (måske) mulige år at få dem i efterhånden kan tælles på en hånd med flere amputerede fingre ;) Jeg savner faktisk at mænd tager det her aspekt mere alvorligt og afholder sig fra at date kvinder i midt-sluttrediverne, som ønsker sig børn, hvis de ikke har lyst til det inden for kort tid. Eller i hvert fald melder klart ud.

Nu har jeg så taget konsekvensen og prøver at få et barn selv - og så må jeg finde en mand efterfølgende (eller udvide husdyrholdet og etablere mig som kattedame).

Mine oplevelser med mænd i alle aldre er vist hurtigt opsummeret, at de gerne vil knalde, hygge og være kæresteagtige, men de vil ikke forpligte sig og være kæreste med mig;) Det lyder mere bittert end det egentlig er ment.


Meget enig.

Der er ingen grund til at man spilder hinandens tid.

Men når man gerne vil have en smuk ung kvinde i 20'erne men med den modenhed, man har i 30'erne men uden trang til at få børn, velvidende om man nok gerne selv vil have det om en 10 års tid+, ja så opstår konflikten jo.

Ofte handler det jo om en selv.

Du vil gerne have i både pose og sæk. Og der må helst ikke være konsekvenser af dit valg.
9
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 24. jan 2019, 20:01

Jeg ville ideelt set helst finde en enten uden børn eller med større børn. Jeg oplever, at mænd i slut 30’erne /start 40’erne enten har små børn og er blevet skilt, og som følge deraf ikke er interesseret i et forhold, men bare vil knalde, eller at de ikke har fået børn og er ved at være desperate.
2
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. jan 2019, 20:03

MOGA skrev:Jeg ville ideelt set helst finde en enten uden børn eller med større børn. Jeg oplever, at mænd i slut 30’erne /start 40’erne enten har små børn og er blevet skilt, og som følge deraf ikke er interesseret i et forhold, men bare vil knalde, eller at de ikke har fået børn og er ved at være desperate.


Jeg har de desperate til gode (måske ville det også være for meget af det gode i kombination med mig :lol: ), men ellers er jeg enig...
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 24. jan 2019, 20:08

Da jeg var 25 år, fandt jeg ud af, at det er fuldkommen ligemeget, om jeg dater en på 25 eller 31 - de kan uanset hvad ikke finde ud af, hvad de vil, og når de finder ud af, at de ikke vil mig, ghoster de mig bare.

Sat lidt på spidsen, men gud, hvor var jeg irriteret, da jeg fandt ud af, at ham på 31 som jeg datede, ikke var en skid mere moden end dem på 25 år, som jeg havde datet...
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 24. jan 2019, 20:13

Animi skrev:Da jeg var 25 år, fandt jeg ud af, at det er fuldkommen ligemeget, om jeg dater en på 25 eller 31 - de kan uanset hvad ikke finde ud af, hvad de vil, og når de finder ud af, at de ikke vil mig, ghoster de mig bare.

Sat lidt på spidsen, men gud, hvor var jeg irriteret, da jeg fandt ud af, at ham på 31 som jeg datede, ikke var en skid mere moden end dem på 25 år, som jeg havde datet...


Og jeg har måtte sande at mænd i midten af fyrrerne ofte ikke mere beslutsomme end mænd på 25, og mindst lige så fulde af fup og fiduser :/
4

Tilbage til "Forhold og sex"