Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 7. feb 2019, 18:56

Dejligt med gode oplevelser og forventninger :lun:

Jeg ser for øvrigt stadig samme mand som i december - stille og forsigtigt er vist kodeordene. Har brug for at mærke efter og tage det lidt langsomt, eftersom det er ret anderledes end noget andet, jeg har prøvet.
3
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 7. feb 2019, 19:09

Jeg har det på præcis samme måde som Krølle.
Jeg havde det svært med kærligheden, da jeg var yngre. Men det er som om, at efter jeg er blevet "voksen" og hviler mere i mig selv, er mænd begyndt at se kærestepotentiale i mig for hele pakken. Jeg havde såmænd ingen problemer med at score, da jeg var yngre. Men de stak som regel af, når det begyndte at lugte af noget, der kunne gå hen og blive seriøst. Jeg har måttet afvise mange bejlere de sidste par år, og har nu en klar oplevelse af at blive jagtet og være eftertragtet. Et eller andet sted, tænker jeg det handler ligeså meget om, at mændende er blevet mere modne og ikke længere så forpligtelsesforskrækket som i 20''erne, som det handler om at jeg er blevet mere grounded.
2
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 7. feb 2019, 21:49

RavenClaw skrev:
Stitch skrev:
RavenClaw skrev:Jeg fik endnu en bekræftelse i dag, at politimanden har løget for mig og langt fra er noget som helst værd. Jeg fangede ham igen i at ryge.



Ej men, man bliver så skuffet.

Er du okey?


Tja, tjo. Det gør da stadig ondt, at han har opført sig sådan, men jeg tror, at det hjalp på mig at give ham et regulært møgfald over hans opførsel. Jeg er i hvert fald mere på plads i mig selv nu.

Denne gang stod han vitterligt en halv meter fra mig, og der var da også øjenkontakt et sekund. Ud fra hans reaktion at dømme, så tror jeg, at han tager vores tilfældige sammenstød værre, end jeg gør. Men uanset så er jeg afklaret nu, og så må han sejle sin egen sø.


Hvis jeg stod og passede mig selv mens jeg slappede af og koblede fra med en smøg, og en eller anden uden nogen ret til at ytre sin mening om mig begyndte at bitche (M/K) over at jeg røg, ville jeg nok også være en smule påvirket, og følelsen af at den anden kunne sejle sin egen sø ville være gengældt, plus at jeg ville føle mig fucker meget overvåget siden jeg ikke bare kunne stå hvor jeg ville men skulle tænke over hvor den der hader mig gik rundt netop nu.

Prøv at høre, jeg er med på at han ikke har fortalt sandheden og har fremstillet sig som en anden end den han var, og det er ikke godt, men det er bare... Jeg er træt og har svært ved ord lige nu, så jeg må bruge ordene firkantet, småligt, nidkært. Gestapo-agtigt. Og han er en kujon og sådan er det.

Og så blander jeg nok noget sammen, men jeg troede strisseren var den mand der sendte dig en besked om at han havde mødt en anden på en ferie og derfor ville mere, men det går jeg ud fra det ikke er, siden du fokuserer på cigaretter og ikke at han bare skulle være alene i et par dage og så havde en anden.
6

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13986

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 7. feb 2019, 22:04

Aragorn skrev:
RavenClaw skrev:
Stitch skrev:
RavenClaw skrev:Jeg fik endnu en bekræftelse i dag, at politimanden har løget for mig og langt fra er noget som helst værd. Jeg fangede ham igen i at ryge.



Ej men, man bliver så skuffet.

Er du okey?


Tja, tjo. Det gør da stadig ondt, at han har opført sig sådan, men jeg tror, at det hjalp på mig at give ham et regulært møgfald over hans opførsel. Jeg er i hvert fald mere på plads i mig selv nu.

Denne gang stod han vitterligt en halv meter fra mig, og der var da også øjenkontakt et sekund. Ud fra hans reaktion at dømme, så tror jeg, at han tager vores tilfældige sammenstød værre, end jeg gør. Men uanset så er jeg afklaret nu, og så må han sejle sin egen sø.


Hvis jeg stod og passede mig selv mens jeg slappede af og koblede fra med en smøg, og en eller anden uden nogen ret til at ytre sin mening om mig begyndte at bitche (M/K) over at jeg røg, ville jeg nok også være en smule påvirket, og følelsen af at den anden kunne sejle sin egen sø ville være gengældt, plus at jeg ville føle mig fucker meget overvåget siden jeg ikke bare kunne stå hvor jeg ville men skulle tænke over hvor den der hader mig gik rundt netop nu.

Prøv at høre, jeg er med på at han ikke har fortalt sandheden og har fremstillet sig som en anden end den han var, og det er ikke godt, men det er bare... Jeg er træt og har svært ved ord lige nu, så jeg må bruge ordene firkantet, småligt, nidkært. Gestapo-agtigt. Og han er en kujon og sådan er det.

Og så blander jeg nok noget sammen, men jeg troede strisseren var den mand der sendte dig en besked om at han havde mødt en anden på en ferie og derfor ville mere, men det går jeg ud fra det ikke er, siden du fokuserer på cigaretter og ikke at han bare skulle være alene i et par dage og så havde en anden.


Du får det seriøst til at lyde, som om jeg overvåger manden. Det gør jeg ikke, og det har jeg aldrig gjort. I dette tilfælde valgte han selv at stå en halv meter fra døren til den lejlighed, som han vidste, at jeg befandt mig i. Skal jeg så udsætte mine egne gøremål, fordi han gør det? Nej, det har jeg faktisk ikke tænkt mig. For jeg har ret til at bevæge mig uden for min egen hoveddør.

At han kan sejle sin egen sø, kommer lige så meget af en anden konflikt, som jeg ikke har delt i denne tråd, men i en anden. Og den handler på ingen måde om hans rygevaner.

Og jo, det var ham. Men vi fik en ordentlig snak om det dengang for flere måneder siden, og vi blev enige om at fortsætte som os to. Det sker, når man dater, og der ikke er faste rammer for, hvad der er hvad. Og jeg kan slet ikke se, hvorfor jeg skal fokusere på det, når det ikke har været et issue siden sensommeren.

Og som det sidste, så hader jeg ham ikke, og det har jeg heller ikke sagt, at jeg gør. Men jeg synes heller ikke, at jeg skal kalde ham den ene søde ting efter den anden, når han har opført sig som en nar - igen også om ting, der ikke er nævnt i denne tråd.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 7. feb 2019, 22:49

RavenClaw skrev:
Aragorn skrev:
RavenClaw skrev:
Stitch skrev:
RavenClaw skrev:Jeg fik endnu en bekræftelse i dag, at politimanden har løget for mig og langt fra er noget som helst værd. Jeg fangede ham igen i at ryge.



Ej men, man bliver så skuffet.

Er du okey?


Tja, tjo. Det gør da stadig ondt, at han har opført sig sådan, men jeg tror, at det hjalp på mig at give ham et regulært møgfald over hans opførsel. Jeg er i hvert fald mere på plads i mig selv nu.

Denne gang stod han vitterligt en halv meter fra mig, og der var da også øjenkontakt et sekund. Ud fra hans reaktion at dømme, så tror jeg, at han tager vores tilfældige sammenstød værre, end jeg gør. Men uanset så er jeg afklaret nu, og så må han sejle sin egen sø.


Hvis jeg stod og passede mig selv mens jeg slappede af og koblede fra med en smøg, og en eller anden uden nogen ret til at ytre sin mening om mig begyndte at bitche (M/K) over at jeg røg, ville jeg nok også være en smule påvirket, og følelsen af at den anden kunne sejle sin egen sø ville være gengældt, plus at jeg ville føle mig fucker meget overvåget siden jeg ikke bare kunne stå hvor jeg ville men skulle tænke over hvor den der hader mig gik rundt netop nu.

Prøv at høre, jeg er med på at han ikke har fortalt sandheden og har fremstillet sig som en anden end den han var, og det er ikke godt, men det er bare... Jeg er træt og har svært ved ord lige nu, så jeg må bruge ordene firkantet, småligt, nidkært. Gestapo-agtigt. Og han er en kujon og sådan er det.

Og så blander jeg nok noget sammen, men jeg troede strisseren var den mand der sendte dig en besked om at han havde mødt en anden på en ferie og derfor ville mere, men det går jeg ud fra det ikke er, siden du fokuserer på cigaretter og ikke at han bare skulle være alene i et par dage og så havde en anden.


Du får det seriøst til at lyde, som om jeg overvåger manden. Det gør jeg ikke, og det har jeg aldrig gjort. I dette tilfælde valgte han selv at stå en halv meter fra døren til den lejlighed, som han vidste, at jeg befandt mig i. Skal jeg så udsætte mine egne gøremål, fordi han gør det? Nej, det har jeg faktisk ikke tænkt mig. For jeg har ret til at bevæge mig uden for min egen hoveddør.

At han kan sejle sin egen sø, kommer lige så meget af en anden konflikt, som jeg ikke har delt i denne tråd, men i en anden. Og den handler på ingen måde om hans rygevaner.

Og jo, det var ham. Men vi fik en ordentlig snak om det dengang for flere måneder siden, og vi blev enige om at fortsætte som os to. Det sker, når man dater, og der ikke er faste rammer for, hvad der er hvad. Og jeg kan slet ikke se, hvorfor jeg skal fokusere på det, når det ikke har været et issue siden sensommeren.

Og som det sidste, så hader jeg ham ikke, og det har jeg heller ikke sagt, at jeg gør. Men jeg synes heller ikke, at jeg skal kalde ham den ene søde ting efter den anden, når han har opført sig som en nar - igen også om ting, der ikke er nævnt i denne tråd.


Jamen altså, jeg ville selv fokusere på at jeg fik at vide den anden havde fundet en ny over SMS mens vedkommende var på ferie og jeg glædede mig til at vi skulle ses igen. Der skal rimeligt mange kartoner grønne Cecil til, før cigaretter er værre end dét, set med mine øjne. Men jeg var der ikke, og ved ikke hvad der er sket så du har selvfølgelig dine grunde.

Jeg ved godt, du ikke overvåger ham. Eller det vil sige, jeg tror absolut ikke du gør det. Jeg tænker egentlig bare at jeg ville føle det, hvis jeg oplevede hvad han havde oplevet. Med mindre den eneste grund til at han stod netop dér, var fordi han vidste du ville komme, og han ønskede du gjorde det. Men det lyder ikke til at være tilfældet. Jeg ved ikke om du hader ham. Jeg har ikke tolket had i dit indlæg, men igen ville jeg bestemt føle det sådan hvis jeg havde været ham i den situation.

Han behøver så ikke at føle på den måde, fordi jeg ville gøre det - det ved jeg lige så lidt som jeg ved om du hader ham. Man ved aldrig hvad andre tænker.

Jeg ville trods alt i hvert fald spekulere på, hvornår det sluttede, for så længe man ikke bare giver enten et høfligt nik med hovedet eller blot går videre uden at reagere på andens tilstedeværelse, så er det i hvert fald ikke slut - og det er også skævt at man siger 'jeg vil ikke være sammen med dig', men alligevel vil have lov til at ytre sin mening om den anden direkte til den anden. Man kan ikke få begge dele. Man må nøjes med at bagtale til venner og bekendte.

Plus, hvad med dig selv? Hvornår får du fred? Hvad skal der til? For kan ikke være rart at blive presset ud i den ende af det emotinelle spektrum ved synet af en eks der ryger, og hvis der altid er et 'møgfald' mere i dig, så er det ikke endnu et møgfald der bliver skudt af, der bliver din vej til afklaring og ultimativt sindsro.

Jeg prøver ikke at sige, at det er okay at han har løjet om hvem han er. Jeg har faktisk seriøse moralske problemer med netop denne problemstilling. Jeg synes på den ene side reaktionen over at finde ud af at manden ryger er totalt overdreven, men jeg synes også det er dybt problematisk at ville lyve om noget så småt tidligt i et forhold. Jeg kan godt se man kan få den tanke at så vil han lyve om alt. Men jeg kan også tænke 'hey, manden dater en kvinde han synes om, han kan måske ryge 3 - 5 cigaretter om dagen, måske er han ved at prøve at holde op, hun siger hun ikke vil det fjerneste med en ryger, han siger han ikke ryger, for han planlægger alligevel at holde helt og vil gerne holde på hende'. Der er fandme mange vinkler på den. Han er også betjent - jeg ved godt hvordan en cigaret kan lægge en dæmper på psyken når alting går meget hurtigt og man er presset.

Jeg kan godt se dét problem, og jeg tumler med hvad jeg synes er rigtigt - jeg plejer ikke at tumle med ting så længe, så jeg er temmeligt overrasket over at noget som jeg egentlig tænker er banalt, alligevel ikke sådan kan lægges hurtigt til hvile i mit hoved med en konklusion om, hvem jeg synes har fat i den lange ende her. Så du har altså min anerkendelse af at der er et dilemma dér, selv om du ikke har brug for eller skal bede om min anerkendelse til noget.

Jeg synes dog stadig at man mister retten til at stille krav til den anden, når man afslutter et forhold og at det ikke tilkommer tidligere partnere at kommentere på gaden hvad den anden foretager sig, endnu mindre at give et møgfald. Jeg mener at man på det tidspunkt er fremmede for hinanden og skal behandle hinanden som sådan. Set i dét perspektiv mener jeg du overtræder en grænse for anstændig opførsel i det offentlige rum.

Hvilket vil sige at man kan pege på skiltet og sige 'her er rygning forbudt, vil du ikke gå et andet sted hen?' - hvis der altså hænger sådan et skilt.

Det er trods alt et frit land endnu.
6

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 8. feb 2019, 06:50

Grundet den forestående vinterferie (og ja, jeg glæder mig til at holde fri...), som eksmanden og jeg deler, har jeg først pigerne på onsdag - og dette giver mig mulighed for at ses med Pandekagemanden. Så det skal jeg i eftermiddag. Jeg glæder mig :-D

Ferien skal bruges på afslapning - både med og uden børn - og jeg ser frem til at stene Netflix og HBO, træne i FW og sove længe :P
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 8. feb 2019, 11:34

Man føler sig lidt håbløs, når man er hos lægen for at få lavet celleskrab, og hun så spørger om man har nogle symptomer, fx kontaktblødning ved sex, og derefter ligner et stort spørgsmålstegn og forlegent stammer “nå”, når man svarer, at man ikke har sex. Suk.
4
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. feb 2019, 11:41

MOGA skrev:Man føler sig lidt håbløs, når man er hos lægen for at få lavet celleskrab, og hun så spørger om man har nogle symptomer, fx kontaktblødning ved sex, og derefter ligner et stort spørgsmålstegn og forlegent stammer “nå”, når man svarer, at man ikke har sex. Suk.


Øv. Det er sgu dårlig stil at lægen ikke kan reagere neutralt på det, men får dig til at føle dig forkert.
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 8. feb 2019, 11:53

Lys skrev:
MOGA skrev:Man føler sig lidt håbløs, når man er hos lægen for at få lavet celleskrab, og hun så spørger om man har nogle symptomer, fx kontaktblødning ved sex, og derefter ligner et stort spørgsmålstegn og forlegent stammer “nå”, når man svarer, at man ikke har sex. Suk.


Øv. Det er sgu dårlig stil at lægen ikke kan reagere neutralt på det, men får dig til at føle dig forkert.


Sådan opfattede jeg det nu slet ikke, men mere som at hun blev overrasket. Det var ikke min egen læge, så jeg kender hende ikke, men for mig handlede det mere om noget jeg selv er træt af.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. feb 2019, 11:57

MOGA skrev:
Lys skrev:
MOGA skrev:Man føler sig lidt håbløs, når man er hos lægen for at få lavet celleskrab, og hun så spørger om man har nogle symptomer, fx kontaktblødning ved sex, og derefter ligner et stort spørgsmålstegn og forlegent stammer “nå”, når man svarer, at man ikke har sex. Suk.


Øv. Det er sgu dårlig stil at lægen ikke kan reagere neutralt på det, men får dig til at føle dig forkert.


Sådan opfattede jeg det nu slet ikke, men mere som at hun blev overrasket. Det var ikke min egen læge, så jeg kender hende ikke, men for mig handlede det mere om noget jeg selv er træt af.


Ah, så læste jeg for meget ind i “håbløs” :)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2019, 15:59

MOGA skrev:Man føler sig lidt håbløs, når man er hos lægen for at få lavet celleskrab, og hun så spørger om man har nogle symptomer, fx kontaktblødning ved sex, og derefter ligner et stort spørgsmålstegn og forlegent stammer “nå”, når man svarer, at man ikke har sex. Suk.


Følte du dig oprigtigt håbløs over det?
1
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 8. feb 2019, 21:37

Viskelæder skrev:
MOGA skrev:Man føler sig lidt håbløs, når man er hos lægen for at få lavet celleskrab, og hun så spørger om man har nogle symptomer, fx kontaktblødning ved sex, og derefter ligner et stort spørgsmålstegn og forlegent stammer “nå”, når man svarer, at man ikke har sex. Suk.


Følte du dig oprigtigt håbløs over det?


Som jeg også har forsøgt at forklare Lys, skal det ikke tages så bogstaveligt.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 9. feb 2019, 09:44

Smiling_Goat skrev:Jeg lavede tit pandekager om morgenen til min eks, da vi var sammen (nemme points :D)

I dag er første gang jeg har lavet dem til mig selv efter bruddet, og jeg lavede dem bare som jeg plejer - uden at tænke over at jeg kun lavede til én.

Jeg kan leve af pandekager hele weekenden :lol:

Dét var et "problem" ved singletilværelsen, jeg ikke lige havde overvejet


Damn, der er langt til dig. For... pandekager :love2:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 9. feb 2019, 16:33

Da ham jeg havde inviteret på middag for en månedstid siden, der pludselig tvivlede på at det var en god idé uden at ville begrunde det, begyndte at flirte med mig startede vi med at aftale at hvis vi skulle lave noget som helst sammen så var det en sag mellem mig og ham og ikke noget nogen andre skulle blandes ind i.
Alligevel mødte jeg ham to gange blandt fælles venner hvor han spurgte ind til ting som "hvornår skulle vi spise sammen?" Og "kommer du ikke hjem til mig når du er færdig med at være i byen?" Osv.
Jeg kan slet ikke have det. Altså, fair nok hvis det var fordi vi skulle være kærester - men altså, når målet er sex og intet andet så synes jeg faktisk ikke det rager alle andre hvem jeg overvejer at have sex med.

Derudover så ved han hvem min ekskæreste er, uden at de sådan har en relation udover at hilse på hinanden hvis de tilfældigvis kender hinanden, og så forslår han mig at mig, ham og min eks kunne spise noget mad sammen, og jeg er lidt "øh nej?" Og han synes ellers at det kunne være hyggeligt - og jeg er igen sådan "øh nej, hvorfor skulle det være hyggeligt?" Og han et sådan "Jeg ville gerne lære D lidt bedre at kende og jeg tænker at det kører lidt nemmere hvis du også er der." Ej, men... WTF?! Det er simpelthen for underligt for mig.
Hvis jeg gerne vil gå stille med dørende er det jo nok ikke fordi jeg har lyst til at introducere min ekskæreste for mænd jeg ikke engang har skabt en relation til endnu. Og altså, HVIS vi havde fået en billeder-relation hvorfor skulle min eks lukkes ind i det? Det virker så meget som om at han lige vil pisse et eller andet territorie som han slet ikke har af over for min eks...

Hvorfor løbet jeg kun ind i typer der er alt for underlige til mig....
0
...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 9. feb 2019, 18:41

Et døgns tid med kys, grin, sex, kram og putning skal man ikke kimse ad :dåne:
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"