Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 188
Likede indlæg: 3123

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 24. jan 2018, 17:53

MOGA skrev:
DenBlødeJyde skrev:Jeg kan ikke lige hjælpe med et link, og er heller ikke klar over hvornår i programrækken det blev sendt...

Jeg har googlet, og kan kun finde det beskrevet, ikke et klip :whine:

Sæson 3 og 4 kan ses her: http://www.dplay.dk/singleliv/

Hvis man kigger på Brians blog, så omtaler han det som sin optræden i Singleliv 2. Så jeg går ud fra, at klippet kan findes i sæson 2 :whine:

Tilgengæld fandt jeg det her.. :genert: :fløjt:

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Lys
Kort karma: 152
Likede indlæg: 2445

Indlægaf Lys » 24. jan 2018, 22:10

MOGA skrev:
Lys skrev:
Q-beben skrev:
MOGA skrev:I øvrigt - Elitedaters, hvor elite er det? Det site har jeg undgået fordi jeg er ret ordinær, men måske...

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig satte mig ind i reglerne dengang. Fik det anbefalet af en veninde, som hverken har nogen lang uddannelse eller lederjob. Hun sagde, at det var færre "deltagere", men flere seriøse og interessante derinde end på dating.dk. Man skal udfylde en formular, og så får man besked et døgn efter... Det er tre år siden, så måske har det ændret sig... Jeg ved det ikke...

Jeg har været på tre spændende dates derfra, - men ikke nogen, jeg følte, at jeg matchede med.

Jeg har været der engang for mange år siden, og min erindring er at folk havde uddannelse på (vistnok) mellemlang eller langt niveau. Men om det er “kravet”, kan jeg ikke huske. Det kan også være, at jeg husker det sådan, fordi det er i de grupper min primære/umiddelbare interesse ligger, når det handler om facts før tiltrækning som på datingsites.

Der er jeg også selv, både uddannelsesniveau og det jeg kigger efter, og det er også stadig målgruppen, kan jeg se. Jeg går bare ikke op i kunst, rødvin og dyre biler, men nærmere i samfundsforhold og deslige, og det betragter jeg ikke som videre elitært. Men måske lægger jeg mere i ordet ‘elite’ end tiltænkt.

Jeg er bestemt heller ikke særlig elitær. Den gang jeg var der sidst, var det relativt nyt, og så vidt jeg husker, gik “elite” bare på, at der var krav om noget uddannelse og så var der også nogle krav til, at en profiltekst ikke kun måtte være “kigger lige” og at billeder skulle være skarpe etc. Altså sådan nogle formkrav.

Jeg husker det så også sådan, at folk trænede virkelig meget og at jeg gik lidt kold på hvor ambitiøse mændene var.
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 750
Likede indlæg: 5492

Indlægaf Krølle » 24. jan 2018, 22:42

Åh Gud, dating. Det lyder seriøst horribelt.

Jeg holder mig til at begynde med til at klatte med maling - det er ufarligt og yderst tilfredsstillende. Så må andre singleting komme, når jeg føler mig modig :ad!:

Den jeg har klattet op er den øverste af de tre og dækker horribelt dårligt endnu, men selve farven ser fin ud :love: Jeg er så spændt på at se den i ordentligt lys efter et lag mere. Den endelige farve bliver mat-mat og ikke glans 5 som farveprøven.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
MOGA
Kort karma: 150
Likede indlæg: 1663

Indlægaf MOGA » 24. jan 2018, 22:59

Lys skrev:
MOGA skrev:
Lys skrev:
Q-beben skrev:
MOGA skrev:I øvrigt - Elitedaters, hvor elite er det? Det site har jeg undgået fordi jeg er ret ordinær, men måske...

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig satte mig ind i reglerne dengang. Fik det anbefalet af en veninde, som hverken har nogen lang uddannelse eller lederjob. Hun sagde, at det var færre "deltagere", men flere seriøse og interessante derinde end på dating.dk. Man skal udfylde en formular, og så får man besked et døgn efter... Det er tre år siden, så måske har det ændret sig... Jeg ved det ikke...

Jeg har været på tre spændende dates derfra, - men ikke nogen, jeg følte, at jeg matchede med.

Jeg har været der engang for mange år siden, og min erindring er at folk havde uddannelse på (vistnok) mellemlang eller langt niveau. Men om det er “kravet”, kan jeg ikke huske. Det kan også være, at jeg husker det sådan, fordi det er i de grupper min primære/umiddelbare interesse ligger, når det handler om facts før tiltrækning som på datingsites.

Der er jeg også selv, både uddannelsesniveau og det jeg kigger efter, og det er også stadig målgruppen, kan jeg se. Jeg går bare ikke op i kunst, rødvin og dyre biler, men nærmere i samfundsforhold og deslige, og det betragter jeg ikke som videre elitært. Men måske lægger jeg mere i ordet ‘elite’ end tiltænkt.

Jeg er bestemt heller ikke særlig elitær. Den gang jeg var der sidst, var det relativt nyt, og så vidt jeg husker, gik “elite” bare på, at der var krav om noget uddannelse og så var der også nogle krav til, at en profiltekst ikke kun måtte være “kigger lige” og at billeder skulle være skarpe etc. Altså sådan nogle formkrav.

Jeg husker det så også sådan, at folk trænede virkelig meget og at jeg gik lidt kold på hvor ambitiøse mændene var.

Jeg er virkelig ikke til de der glatte mænd, hvor alt (på overfladen) er perfekt.
0
Lys
Kort karma: 152
Likede indlæg: 2445

Indlægaf Lys » 24. jan 2018, 23:04

MOGA skrev:
Lys skrev:
MOGA skrev:
Lys skrev:
Q-beben skrev:

Jeg er virkelig ikke til de der glatte mænd, hvor alt (på overfladen) er perfekt.

Det er jeg heller ikke. Men har downloadet app’en og kan se at der er mange mænd i Storkøbenhavn omkring de 40. Jeg kan dog ikke læse profilerne uden login - og så langt kom jeg ikke lige.
1
Chloecat
Kort karma: 5
Likede indlæg: 138

Indlægaf Chloecat » 24. jan 2018, 23:25

Skriver med mand på tinder, svare på min forholdsvis lange beskeder med 3 linjer uden rigtigt at uddybe og konstant hvad med dig? Ingen reel interesse, nærmere bare en masse work for mit vedkommende. Vælger at lade den glide...tre dage efter skriver han 'døde du?' Inkl horror smiley. Ved sku ikke hvad jeg skal svare til det..

Jeg har også luret på flere dating sites, dating.dk, single.dk partnermedniveau.dk men syntes også der er langt imellem snapsne, single.dk har givet flere rabatkoder med gratis medlemskab, har ikke brugt det anden en enkelt gang og jeg har en helt tom profil uden billede.

Jeg syntes efter alle apps, så der ikke nogen der betaler for datingsites ser det ud til, jeg husker det som mange flere brugere sidst jeg var single og desuden var den rigtige profiltekst lidt en kunstart. I dag gælder det om at skrive noget på så kort plads, som muligt, der vækker folk til et swipe i den rigtige retning.

Nogen der har prøvet helloyaa noget app værk elitedaters har lavet ? man skal bruge sin linkedin profil vist og kræver man har en...
1
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 24. jan 2018, 23:26

Jeg var på Elitedaters en meget kort overgang for 11 år siden. Dengang var det søde-søde polerede DJØF'ere, der var i overtale. Det kan selvfølgelig have ændret sig, men jeg ville sådan cirka dø derinde i dag, hvis det er det samme.
1
Primerose
Kort karma: 24
Likede indlæg: 607

Indlægaf Primerose » 24. jan 2018, 23:30

Jeg har i dag været på arbejde. Efter arbejde gik jeg i kvickly for at handle. Da jeg stod i køen kom der en lille pige 3-4 år ca, og begyndte at ae min frakke (faux fur) og komplimentere den og mig. Simpelthen så sødt. Mangler kærtegn og komplimenter i min hverdag. Bagefter købte jeg bland selv slik som jeg dog ikke har spise endnu. Så alt i alt rimelig dag.
10
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1216

Indlægaf Q-beben » 25. jan 2018, 09:06

Jeg var sammen med min date her i weekenden, - og det var også rigtig hyggeligt... Jeg kan godt lide ham, og jeg kan tydeligt mærke, at han også kan li' mig..., men der mangler ligesom "noget". Vi fik startet snakken om "os", og han fortalte, at han ikke bliver forelsket og dermed heller ikke gi'r sig 100%, før der er gået laaang tid... Sådan har det altid været for ham. Efter den snak gav det hele mere mening for mig :)

Efter at have tænkt og mærket efter har jeg valgt at stoppe det, for jeg kan mærke, at det ikke er godt for mig at være i.
0
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 25. jan 2018, 10:01

Q-beben skrev:Jeg var sammen med min date her i weekenden, - og det var også rigtig hyggeligt... Jeg kan godt lide ham, og jeg kan tydeligt mærke, at han også kan li' mig..., men der mangler ligesom "noget". Vi fik startet snakken om "os", og han fortalte, at han ikke bliver forelsket og dermed heller ikke gi'r sig 100%, før der er gået laaang tid... Sådan har det altid været for ham. Efter den snak gav det hele mere mening for mig :)

Efter at have tænkt og mærket efter har jeg valgt at stoppe det, for jeg kan mærke, at det ikke er godt for mig at være i.

Hvis du ved, at du ikke vil trives i det setup, er det virkelig sejt at tage konsekvensen allerede nu. Hatten af for dig, selvom det må være en kende svært, når man i øvrigt er glad for ham :kys:
4
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 25. jan 2018, 10:07

Jeg er for øvrigt stadig i tiltagende-lettet-mode. Jeg er så overbevist om, at det er den helt rigtige beslutning, og jo mere det kommer på afstand, jo mere sikker er jeg. Som i: hold da kæft hvor føles det rigtigt.

I glimt får jeg næsten dårlig samvittighed over at have det sådan, men jeg vælger at se det som udtryk for, at vi stoppede på det rigtige tidspunkt - absolut ikke på toppen men immervæk det rigtige sted. Vi har det fint sammen, jeg holder meget af ham som menneske, og vi har hverken slidt hinanden op til et punkt, hvor der kommer fortrydelse over spildt liv, eller gjort så lidt, at man vil stå tilbage med tvivl. Jeg gav det alt, jeg kunne, og gav op, inden jeg blev bitter.

Måske er det derfor, at jeg egentlig føler mig afklaret? Ved tidligere breakups har der altid været en sorgproces og et savn af "noget", selvom det har været kørt så langt ud, at der ikke var andre muligheder end at gå. Her er det mere sådan "nå ja, det var så det", videre i teksten med alt det gode gent som minder og det dårlige smidt ud med skraldeposen. Måske er det i virkeligheden "bare" et udtryk for, at jeg er blevet bedre til at mærke mig selv og finde værdi i mig selv i stedet for at blive i halvdøde forhold for længe, fordi det var med til at definere mig at have en kæreste.
10
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 621
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 7051

Indlægaf Rikke » 25. jan 2018, 11:02

LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Lækker livredder synger spanske ballader i dag, når han går forbi :D

For dig, eller bare for sig selv? :slem:

Altså han kigger på mig med de der labre grønne øjne imens :genert:

Så er det helt sikkert for dig.

Han synger igen dag og kun her forbi min solseng, som han har passeret et par gange allerede :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
:whip:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 950
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 14812

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2018, 11:03

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:Lækker livredder synger spanske ballader i dag, når han går forbi :D

For dig, eller bare for sig selv? :slem:

Altså han kigger på mig med de der labre grønne øjne imens :genert:

Så er det helt sikkert for dig.

Han synger igen dag og kun her forbi min solseng, som han har passeret et par gange allerede :D

Gå for det. Han ser flot ud herfra!
0
You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 17
Likede indlæg: 589

Indlægaf Stitch » 25. jan 2018, 11:08

Do it! Læg så an på ham :love:
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 621
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 7051

Indlægaf Rikke » 25. jan 2018, 11:10

Jeg har aktiveret Tinder, sat søgeradius på lavest mulige og gættet på hans alder :D
7
:whip:

Tilbage til "Forhold og sex"