Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 18:52

DenBlødeJyde skrev:Jeg har gået og sukket lidt efter en fyr, der er på mit fodboldhold... Ikke fordi der er potentiale til noget overhovedet. Men han er en flink gut, og er tæske godt ud.. i ved.. skaldet, veltrænet, høj.... :dåne:

Og så kan han lide mine boller, som jeg havde bagt til bold en dag.. "Jeg spiser normalt ikke sådan noget her, Marianne. Men de er fandme gode" :genert:

Tror i så ikke han dukker op alle vegne på de datingsider jeg er på... Tinder, dating.dk... og nu også scor... Han må være lige så desperat som jeg... :-p


Go for it! På alle platforme ;)
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. dec 2016, 18:54

Haha.. ej.. Det er bare en af de der teen-age crushes, ligesom dem jeg havde på Brian fra Backstreet boys.

Nydes bedst på afstand... :P
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 18:57

IrmaPigen skrev:Jeg ved det ikke. Jeg er jo nok brændt lidt varm på manden. Jeg har i hvert fald lyst til at se manden hele tiden. Og tænker på ham 117 gange om dagen, eller mere.



Hvis det var mig, så håber jeg, at jeg ville have mod på at give det en chance velvidende at jeg risikerede at blive rigtig ked af det. Men jeg ville sikre mig, at han var indstillet på at prioritere mig. Og når han afværgede dit "cut", så tænker jeg, at han også er interesseret i dig?
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 11. dec 2016, 18:57

DenBlødeJyde skrev:Jeg har gået og sukket lidt efter en fyr, der er på mit fodboldhold... Ikke fordi der er potentiale til noget overhovedet. Men han er en flink gut, og er tæske godt ud.. i ved.. skaldet, veltrænet, høj.... :dåne:

Og så kan han lide mine boller, som jeg havde bagt til bold en dag.. "Jeg spiser normalt ikke sådan noget her, Marianne. Men de er fandme gode" :genert:

Tror i så ikke han dukker op alle vegne på de datingsider jeg er på... Tinder, dating.dk... og nu også scor... Han må være lige så desperat som jeg... :-p

Det må være et tegn! :-D

:pompom: :pompom: :pompom:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 18:58

DenBlødeJyde skrev:Haha.. ej.. Det er bare en af de der teen-age crushes, ligesom dem jeg havde på Brian fra Backstreet boys.

Nydes bedst på afstand... :P


Hvorfor?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. dec 2016, 19:07

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg ved det ikke. Jeg er jo nok brændt lidt varm på manden. Jeg har i hvert fald lyst til at se manden hele tiden. Og tænker på ham 117 gange om dagen, eller mere.



Hvis det var mig, så håber jeg, at jeg ville have mod på at give det en chance velvidende at jeg risikerede at blive rigtig ked af det. Men jeg ville sikre mig, at han var indstillet på at prioritere mig. Og når han afværgede dit "cut", så tænker jeg, at han også er interesseret i dig?


Ja det er han jo nok - interesseret i mig. Og det er scary shit i sig selv.

Mja, måske bliver jo nødt til at have en snak med ham om hvor ofte han forventer vi kan ses. For jeg bliver sindsyg af, der går et par uger mellem vi ses.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 19:14

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg ved det ikke. Jeg er jo nok brændt lidt varm på manden. Jeg har i hvert fald lyst til at se manden hele tiden. Og tænker på ham 117 gange om dagen, eller mere.



Hvis det var mig, så håber jeg, at jeg ville have mod på at give det en chance velvidende at jeg risikerede at blive rigtig ked af det. Men jeg ville sikre mig, at han var indstillet på at prioritere mig. Og når han afværgede dit "cut", så tænker jeg, at han også er interesseret i dig?


Ja det er han jo nok - interesseret i mig. Og det er scary shit i sig selv.

Mja, måske bliver jo nødt til at have en snak med ham om hvor ofte han forventer vi kan ses. For jeg bliver sindsyg af, der går et par uger mellem vi ses.


Det kan jeg godt forstå - men den eneste løsning er jo nok at tale med ham om det og afstemme forventningerne.
0
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 11. dec 2016, 20:26

Santopia skrev:Jeg sov hjemme hos ham (eller en af dem) jeg synes er lidt sød efter julefesten i fredags. Men vi kyssede ikke engang. Vi puttede bare. Jeg var simpelthen for fuld og havde for mange tømmermænd.
Men han er simpelthen så kringlet, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af, om han er interesseret eller ej. Da vi lå og puttede sagde han fx "Du vil mig, men du vil mig ikke", som om, at det er mig, der ikke vil noget? Og så siger han, at jeg sender miksede signaler (okay. Det gør jeg nok også, men når man ikke kender en bedre, så har man vel også kun miksede signaler at sende?), men omvendt så sender han også mig miksede signaler. Efter at jeg havde sovet hos ham skriver jeg, at han er dejlig at sove sammen med, og han har ikke svaret? Her synes jeg ellers, at jeg var pisse sød og ville vise interesse, og så får jeg bare larmende tavshed tilbage. Sgu da pisse mærkeligt!


Hvordan endte du med at tage med ham hjem at sove, hvis I ikke havde været sammen? Eller I havde måske kysset til festen inden? Uanset hvad, er det altid superunderligt ikke at svare. Jeg går ud fra, du sendte den igår, og det så er indtil i dag, han ikke har givet lyd? Prøvede han at lægge op til noget, da I sov sammen? Måske har han følt sig lidt afvist af, at I slet ikke var fysiske. Det ville jeg nok personligt gøre (også selvom der var en grund til det :) ).
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 20:39

DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:Det er ikke svagt at have et svagt punkt for en mand. Slet ikke når han kontakter dig med en kæmpe kompliment.

Kan du selv se, om det reelt handler om, at du har uafklarede følelser for ham? Eller handler det ligeså meget om, at der ikke lige er en anden mand, der fylder din hjernes "mandecenter"* op lige nu?

*Mandecenteret er den afgrænsede del af hjernen, der er reserveret til at tænke på mænd. Der er kun en vis mængde plads og centeret vil helst være aktivt hele tiden, så hvis der ikke er en specifik flirt eller kæreste i ens liv, tænker hjernecenteret på gamle flirts.


Begge dele, tror jeg. Det er bare monsterirriterende, hvis jeg igen skal til at gå og være all følebøsset og "hvad nu hvis" over noget, som alle dage har været dødfødt fra starten - og som jeg alle dage har VIDST var dødfødt fra starten.

Men det ville helt sikkert hjælpe på det, hvis jeg havde noget andet på bedding.


For mig hjælper det altid at jeg er bevidst om, hvorfor en eller anden tidligere flirt pludselig begynder at røre på sig. Så er det også nemmere at parkere.

Kan du ikke støve noget Tinder-halløj op som distraktion?


Jo, men sagen er bare, at jeg egentlig er er sted, hvor jeg ikke har overskud til at møde en ny og starte forfra. Jeg er slet ikke gearet til Tinder i øjeblikket, og det har sikkert også noget med det at gøre. At han allerede er velkendt territorie, og at jeg er helt bevidst om, at der er stor tiltrækning både fra hans og min side.

Men ja, det går nok over, hvis bare jeg holder mig i skindet. Lige nu skal jeg godt nok nærmest sidde på mine hænder for ikke at skrive til ham.


Jeg kan godt forstå, det er træls, så. Tinder kræver også noget overskud.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. dec 2016, 23:22

Marioneta skrev:Jeg skriver med en fyr på Tinder, som virker sød og interessant. Han virker også interesseret i mig på det niveau, det nu stadig kun er. Han skriver dog ikke så meget, men det gør heller ikke noget, for pga. børn vil vi tidligst kunne mødes næste weekend alligevel. Det er meget anderledes end hvad jeg normalt oplever på Tinder. Desværre er der bare noget praktisk der gør, at jeg tænker, at der ikke er grund til at mødes. Han bor 50 km fra mig og her til aften fik jeg bekræftet at det var for at bo tættere på datteren, som desværre bor endnu længere væk. Jeg selv kan ikke flytte pga. min søn og det ville ikke fungere for hans forhold til datteren, at han nogensinde kom til mig. Han er lige netop sådan en mand, der gør rigtigt meget for at være sammen med sit barn og har tidligere solgt hus i mit område for at flytte tættere på datteren. Noget jeg jo virkelig værdsætter i en mand. Så må hellere tage snakken med ham om det i morgen, om det egentligt ikke er ret nytteløst det her. Han gik i seng inden jeg nåede så langt her til aften.

Bare ærgerligt, for mit "mandecenter" holder mig også beskæftiget med gamle flirts. Bortset fra det så ikke engang er flirts for mit vedkommende, for det har jeg jo ikke oplevet i over to år, så det er bare utopisk drøm om sød pædagog, som jeg slet ikke kender og derfor har ingen grund til at tænke på.

Men der er vel ikke rigtig nogen grund til at mødes med ham, hvis du ved, det ikke kan fungere?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. dec 2016, 23:32

Marioneta skrev:
Planten skrev:
Marioneta skrev:Jeg skriver med en fyr på Tinder, som virker sød og interessant. Han virker også interesseret i mig på det niveau, det nu stadig kun er. Han skriver dog ikke så meget, men det gør heller ikke noget, for pga. børn vil vi tidligst kunne mødes næste weekend alligevel. Det er meget anderledes end hvad jeg normalt oplever på Tinder. Desværre er der bare noget praktisk der gør, at jeg tænker, at der ikke er grund til at mødes. Han bor 50 km fra mig og her til aften fik jeg bekræftet at det var for at bo tættere på datteren, som desværre bor endnu længere væk. Jeg selv kan ikke flytte pga. min søn og det ville ikke fungere for hans forhold til datteren, at han nogensinde kom til mig. Han er lige netop sådan en mand, der gør rigtigt meget for at være sammen med sit barn og har tidligere solgt hus i mit område for at flytte tættere på datteren. Noget jeg jo virkelig værdsætter i en mand. Så må hellere tage snakken med ham om det i morgen, om det egentligt ikke er ret nytteløst det her. Han gik i seng inden jeg nåede så langt her til aften.

Bare ærgerligt, for mit "mandecenter" holder mig også beskæftiget med gamle flirts. Bortset fra det så ikke engang er flirts for mit vedkommende, for det har jeg jo ikke oplevet i over to år, så det er bare utopisk drøm om sød pædagog, som jeg slet ikke kender og derfor har ingen grund til at tænke på.

Men der er vel ikke rigtig nogen grund til at mødes med ham, hvis du ved, det ikke kan fungere?


Nemlig, det skrev jeg også i mit indlæg. Det var først her til aften, at jeg fandt ud af at datteren var så langt væk.

Ah, det overså jeg :) beklager :) er det en, du har skrevet med længe?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. dec 2016, 11:58

Nå hm, skal til lægen senere i dag.

Jeg overvejer faktisk lidt at bede om en recept på nogle minipiller. Kunne være dejligt at kunne være impulsiv med ham manden og ikke behøve bekymre sig om graviditet.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 12. dec 2016, 12:17

IrmaPigen skrev:Nå hm, skal til lægen senere i dag.

Jeg overvejer faktisk lidt at bede om en recept på nogle minipiller. Kunne være dejligt at kunne være impulsiv med ham manden og ikke behøve bekymre sig om graviditet.


God ide. Jeg er virkelig glad for min kobberspiral af samme grund. (Tinder-typen og jeg er tilfældigvis begge nytestede for STDs).
0
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Singletråden

Indlægaf Jydepigen » 12. dec 2016, 13:45

Hmm.. Det er bare lidt en grå mandag i dag. Kigger lidt på facebook.. Alle de fyre jeg har datet/haft noget kørende med, har alle fået kæreste på siden. Kan ikke lade være med at blive en smule depri over det. Andre der har oplevet at alle forrige dates/flirts siden har fundet en kæreste og man selv bare føler at man sidder fast i samme hul?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 12. dec 2016, 13:49

Jydepigen skrev:Hmm.. Det er bare lidt en grå mandag i dag. Kigger lidt på facebook.. Alle de fyre jeg har datet/haft noget kørende med, har alle fået kæreste på siden. Kan ikke lade være med at blive en smule depri over det. Andre der har oplevet at alle forrige dates/flirts siden har fundet en kæreste og man selv bare føler at man sidder fast i samme hul?

Oh yes.. Jeg føler nogle gange at jeg står stille i livet, imens alle andres liv bare udvikler sig :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"