Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2856

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 26. nov 2017, 13:08

Det er ikke vigtigt for mig, at han har bil - det har jeg selv, hvis vi skal bruge sådan en. Men han skal ikke bo hjemme. Det er jeg nu heller ikke stødt på for nyligt (søger i gruppen 28-44 år)
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1084
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17274

Indlægaf LadyFox » 26. nov 2017, 13:41

Jeg har lige datet (og gør muligvis stadig) en mand der bor midlertidigt hos sine forældre og uden kørekort og bil.
Kørekort og bil er jeg fuldstændigt ligeglad med, jeg bor i København, der er en bil alligevel tit mere besværlig end at tage cyklen.
Jeg vil da helst en mand der bor for sig selv, men jeg ser ikke problemet i at bo hjemme midlertigdigt i en periode, ting kan jo ske her i livet. Og jeg har selv været hjemme hos mor et par gange i voksenlivet. Igen bor jeg i København, der finder man ikke pludselig en lejlighed, eller et værelse over natten hvis man af den ene eller anden grund er nødt til at flytte fra hvor man bor.

Derudover har jeg ikke behov for en mand der tager styringen, og gør de mandige ting. En mand der gerne vil have det modsatte ville blive dybt skuffet.

Jeg vil egentlig bare gerne have en mand der er flink og rar, god i sengen og som kan tage ansvar for relationen.
10
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 342
Likede indlæg: 3003

Indlægaf Marioneta » 26. nov 2017, 16:49

...
Senest rettet af Marioneta 27. nov 2017, 20:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 609
Likede indlæg: 3515

Indlægaf Planten » 26. nov 2017, 17:02

Jeg har for resten været i kloster i dag, det var ikke lige mig, men jeg smagte på nogle ganske okay pølser :lol2:
11
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 648
Likede indlæg: 12420

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 17:12

Planten skrev:Jeg har for resten været i kloster i dag, det var ikke lige mig, men jeg smagte på nogle ganske okay pølser :lol2:

Det er selvfølgelig også værd at tage med :lol:
2
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1146
Likede indlæg: 21787

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. nov 2017, 17:29

Marioneta skrev:Jeg er dog lidt irriteret på ham lige nu, for til fest i går, hvor jeg ikke var med, snappede han lidt og det var også fint nok. Jeg går så i seng og han sender en snap, som jeg ikke ser, for er for træt og vågner et par timer senere og kan se at han har skrevet på messenger og sagt, at han ikke kunne se mine beskeder på snapchat. Jeg havde ikke sendt nogle, men jeg kiggede på dem, han sendte og de stod samlet. De var lidt sjove og søde på den fulde nørdede måde og jeg var i tvivl om han havde troet jeg havde sendt noget imellem dem ud fra hans besked. Da de også var lidt søde, tog jeg et screencap af dem og det kommenterede han så med en ked af smiley. Hvorefter jeg skrev at det var en sød samtale at vågne op til og så skrev han til mig at det var snap ikke til og jeg ikke ville få flere til at gemme og noget mere, som gjorde at han virkede sur over det. Jeg svarede så at jeg havde gjort det fordi jeg var i tvivl om han troede jeg havde sendt imellem, så han kunne se jeg ikke gjorde og så har jeg ikke hørt mere om det. Jeg viste de sidste par beskeder til hende på 32 og hun syntes også han overreagerede voldsomt på det. Jeg skriver til ham her lidt senere omkring det. Vi har næsten ikke brugt snapchat før, så jeg vidste ikke at han havde det sådan med det og så synes jeg heller ikke, at det er okay, at han reagerer så kraftigt pga. det.

Der kan være flere forskellige forklaringer på hans opførsel i det markerede, men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen, der er positive eller sympatiske.
Du gemmer en række snaps, fordi du - endelig! - får noget sødt fra ham, og så tillader han sig at blive sur over din glæde og straffe dig ved at slå fast, at så vil han i hvert fald ikke sende dig mere. Han må da kunne regne ud, hvor sårende hans ageren er?! Du føler dig ikke set og værdsat i jeres relation, og når du så et øjeblik gør, trækker han også den ene lille smule tilbage. Jeg synes, at det er hjerteløst af ham. Næsten ondskabsfuldt. Eller også er det udtryk for så lav social intelligens og så lidt empati, at han generelt ikke er sundt selskab for dig.
Bortset fra det er det heller ikke en utvetydig god smule. Han var sød, ja, men han var også fuld.
11
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 17:38

Ieatmars skrev:Er jeg den eneste der har boycuttet, fyre der ikke har en bil, eller bor hjemme osv. Enough is enough og nogle af jer vil nok tænke jeg er kræsen og kræver for meget, men alle de fyre jeg har datet (og har været i forhold med 1) der ikke havde bil kunne ikke finde ud af at være en rigtig mand, altså en MAND hvor jeg mener han tager styringen, og laver alt de mandlige ting i forholdet, og de fyre jeg har datet som bor hjemme har altid været en "mors dreng" når livet bliver hårdt jamen så det hjem til mor, og snakke med hende. Og så kan de ikke finde ud af at lave mad eller rengøre fordi deres mor har gjort det for dem og så forventer de kvinderne skal lave de huslige ting.

Jeg skriver det her af ren frustration, kan godt se det faktisk er grimt at skrive sådan, men jeg er bare så træt af fyre der er 28-30 år men opfører sig som 18-20 år.

Så jeg har taget en beslutning i mit liv, aldrig skal jeg være i et forhold eller date en mand uden en bil el lejlighed
Om jeg så ska dø single, så vil jeg heller dø single end at leve hele mit liv med en mand der opfører sig som et barn!

Jeg har aldrig tænkt at det kunne være et problem ikke at have bil eller kørekort :gruble: Det ville selvfølgelig gøre nogle ting lettere i forhold til at kunne komme rundt eller hvis man skal købe stort ind til en sammenkomst fx. Jeg bor endda ikke i København, men i en jysk provinsby hvor det er noget lettere at finde en parkeringsplads og der er mindre trafik. Alligevel klarer jeg mig fint med at bruge min cykel, bus eller alternativt tog. Busserne kører vist kun én gang i timen om aftenen her, men det kan man jo planlægge sig ud af for det meste. Alternativt er der jo taxa eller flextrafik(mener jeg det hedder) Men var jeg vokset op med at der var en bil til rådighed eller selv havde haft bil, som jeg måtte undvære, ville det måske også være et krav. Eller hvis jeg boede isoleret, langt ud på landet.

En fyr der bor hjemme(ved sine forældre?) ville jeg også have det sært med, hvis ikke bare det var for en periode/noget midlertidigt.

En der var mors dreng og bedste venner med sin mor ville jeg også have det ret anstrengt med. Altså når vi taler om de der tilfælde hvor mor ved alt og mor der bestemmer, så det er hendes mening der tæller mest og vejer højest :tie:
2

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 260
Likede indlæg: 3381

Indlægaf DenBlødeJyde » 26. nov 2017, 18:14

Den fatsvage nabo, der har fået et crush på mig havde ellers været stille længe... tænkte han havde fattet pointen.. Men nej, nu mødte jeg ham lige da jeg kom hjem og vi snakkede lidt. Bare sådan høflighedsfraser.
Og kort efter skriver han, at han ikke forstår at jeg ikek har en kæreste... Jeg har det sådan lidt underligt med at blokere ham, fordi han bor lige inde ved siden af... men for helvede...
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 422
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2338

Indlægaf Æske » 26. nov 2017, 18:16

Planten skrev:Jeg har for resten været i kloster i dag, det var ikke lige mig, men jeg smagte på nogle ganske okay pølser :lol2:

Muhahahahaha!
6
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1868

Indlægaf JessicaD » 26. nov 2017, 18:20

DenBlødeJyde skrev:Den fatsvage nabo, der har fået et crush på mig havde ellers været stille længe... tænkte han havde fattet pointen.. Men nej, nu mødte jeg ham lige da jeg kom hjem og vi snakkede lidt. Bare sådan høflighedsfraser.
Og kort efter skriver han, at han ikke forstår at jeg ikek har en kæreste... Jeg har det sådan lidt underligt med at blokere ham, fordi han bor lige inde ved siden af... men for helvede...

Haha det er op af bakke :D Mon ikke han mister interessen med tiden, hvis du bare afviser ham på en høflig måde hver gang?
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1084
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17274

Indlægaf LadyFox » 26. nov 2017, 18:20

DenBlødeJyde skrev:Den fatsvage nabo, der har fået et crush på mig havde ellers været stille længe... tænkte han havde fattet pointen.. Men nej, nu mødte jeg ham lige da jeg kom hjem og vi snakkede lidt. Bare sådan høflighedsfraser.

Ved du om det er ham eller konen der bliver boende, hvis nogen af dem?
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 18:23

Skulle han ikke flytte? Eller var de kun gået fra hinanden?

Uanset hvad er det smarteste nok at afvise, ignorere og holde samtaler så korte og overfladiske som mulig. Jeg ville finde det ret grænseoverskridende, tror jeg :gruble: Bare det med at han bor lige inde ved siden af og ikke respekterer din tidligere afvisning.
1

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 342
Likede indlæg: 3003

Indlægaf Marioneta » 26. nov 2017, 18:28

...
Senest rettet af Marioneta 27. nov 2017, 20:53, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 586
Likede indlæg: 7446

Indlægaf Zombie » 26. nov 2017, 18:31

Marioneta skrev:
DetSorteCirkus skrev:Der kan være flere forskellige forklaringer på hans opførsel i det markerede, men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen, der er positive eller sympatiske.
Du gemmer en række snaps, fordi du - endelig! - får noget sødt fra ham, og så tillader han sig at blive sur over din glæde og straffe dig ved at slå fast, at så vil han i hvert fald ikke sende dig mere. Han må da kunne regne ud, hvor sårende hans ageren er?! Du føler dig ikke set og værdsat i jeres relation, og når du så et øjeblik gør, trækker han også den ene lille smule tilbage. Jeg synes, at det er hjerteløst af ham. Næsten ondskabsfuldt. Eller også er det udtryk for så lav social intelligens og så lidt empati, at han generelt ikke er sundt selskab for dig.
Bortset fra det er det heller ikke en utvetydig god smule. Han var sød, ja, men han var også fuld.

Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg synes ikke, at han har lav social intelligens ud fra andre samtaler og ej heller mangler han empati. Så når han pludselig opfører sig sådan, så bliver jeg helt overrasket og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har ikke hørt fra ham endnu.

Og ja, jeg tog screencappet fortrinsvis fordi beskederne var søde. Det var 5 snapchat chatbeskeder, hvor han havde spurgt om noget og så lod han som om han havde en samtale med mig, selvom jeg ikke havde svaret. Det var lidt fuldemandsjov, men også lidt sødt. Ikke som sådan komplimenterende eller anerkendende, men alligevel havde han brugt lidt tid til sin fest og skrevet til mig, så det viste jo at jeg var i hans tanker. Så jeg følte mig netop værdsæt og tog screenshots og lagde mig til at sove med et smil på læben. Jeg skrev også til ham, at det var en sød samtale at vågne op til og han svarede: "Snaps er ment til det og ikke til at gemme. Men det bliver så bare den sidste du får at gemme. Fremover fortsætter jeg efter devisen at alt gemmes og at intet skal siges hvis det ikke skal foreviges." Jeg prøvede så på at forklare mig og det har han så ikke svaret på.

Lige nu gør han mig mere ked af det end glad og det må jeg forholde mig til. Jeg skriver til ham her lidt senere og forklarer at jeg blev glad for beskederne og ked af at han reagerede så kraftig på screencappet. Så må jeg se hvordan han forholder sig til det.

Det er efterhånden et ret markant mønster, at han kun er sød og hengiven -agtig (for ikke rigtig, vel?) når han er fuld. Når han er ædru, bliver han ærlig talt lidt af en hattenål.
Det synes jeg også, du bør forholde dig til.
8
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 260
Likede indlæg: 3381

Indlægaf DenBlødeJyde » 26. nov 2017, 18:32

Det er ham der skal flytte... Så det er ekskæresten, der bliver boende..

De er vist gået fra hinanden - det siger han i hvertfald, men jeg ved ikke om jeg skal tage det for gode varer.. Han startede sin besked med at skrive "smuk som altid" - jeg var lige kommet hjem fra at have spillet fodbold i to timer, havde grimt hår og havde svedt som en svin. Så jeg var sådan lidt wtf snakker du om :nerve:

Om ikke andet, så er han da insisterende... vælger at tage det som et kompliment :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"