Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 746
Likede indlæg: 6312

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 18:37

I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.
9
Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9769

Indlægaf Smiling_Goat » 18. apr 2016, 20:30

Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:For helved..

Jeg har skrevet med en fra nettet i noget tid, men vi har ikke mødt hinanden endnu. Han virker umiddelbart rigtig sød og vi har god skrivekemi. Der er bare det at han bor på sjælland og jeg i jylland. Ingen af os er umiddelbart flytbare.

Jeg er virkelig i et dilemma med mig selv. Skal vi evt. indlede noget og risikere at blive sårede fordi det ikke fungerer i længden? Eller lade være?

Jeg kan godt mærke jeg er noget forbeholden, og jeg har da også forsvoret at jeg aldrig skulle være i et langdistanceforhold igen (hvor man ikke kan se en ende på det) På den anden side har jeg det sådan at man er nødt til at tage nogle chancer her i livet.

Det virker bare så håbløst.. Han arbejder i hverdagene, så vi vil formegentlig kun kunne ses i weekenderne. Jeg har to hunde, som jeg heller ikke bare kan tage med i toget, eller forvente pasning af en weekend 1-2 gange om måneden. Min økonomi er desuden heller ikke til det.

Det er bare så typisk mig at blive interesseret i en hvor det praktiske ikke umiddelbart kan gå op :rulle:

Hvad gør en klog?

Tager en chance. Hvordan kan du overhovedet overveje at lade være?

Hvis det ikke går, er dine bekymringer om afstanden ligegyldige.
Går det, er du en dag taknemmelig for at du tog chancen.

Jeg har lige været igennem Sjælland/Jylland-konstellationen og jeg kan godt lide den. Man kommer til at savne hinanden, og det er bare meget mere romantisk, når man er sammen nogle weekender, end hvis man ses hver dag. Jeg har virkelig intet negativt at sige om det.

Fordi jeg tænker meget praktisk og "løsningsorienteret" og derved ikke kan se hvordan det skal kunne gå op :genert:

Jeg dur heller ikke til at være sammen hele tiden, men jeg dur heller ikke til kun at ses et par gange om måneden, når det er "udsigtsløst". Forstået på den måde at hvis det var for en periode kunne jeg godt.

Men hvorfor er det helt umuligt for den ene af jer at flytte? Jeg forstår det ikke helt.. Jeg kan godt forstå, ingen af jer kan flytte i morgen eller om en måned, men hvorfor ikke med tiden?

Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men umiddelbart er der ingen af os der er interesseret i at flytte fra venner, familie og vores vante liv/omgivelser. I hvert fald ikke p.t., men det er da ikke sikkert at det vil være det samme om 2 år fx.

(Jeg vil rigtig gerne trimme indlægget, men jeg aner ikke, hvordan man gør. Jeg håber, I kan bære over med det.)

Men så er det jo heller ikke nødvendigvis uden udsigt til, at det ændrer sig.

Du kan ikke bare gå ind i det med en indstilling om at få en sjov oplevelse ud af det? Det var sådan jeg datede. Jeg hyggede mig gevaldigt, og tog nogle chancer, hvor jeg i situationen overvejede min evne til at konsekvensberegne ret voldsomt, men det gik godt, og jeg ville ikke være de oplevelser foruden.

Livet bliver så kedeligt, synes jeg, hvis man altid gør det sikre.
2
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 412
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2242

Indlægaf Æske » 18. apr 2016, 20:38

Rapfisk skrev:I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.

:lun:

Tilmelding til højskole i morgen, ja?
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 20:39

Æske skrev:
Rapfisk skrev:I mangel af bedre har jeg udviklet et (fuldstændig platonisk) crush på min sanglærer. Det er lidt hyggeligt.

JA!
1
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 18. apr 2016, 20:40

Rapfisk skrev:
Æske skrev:

JA!

Den er købt!
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 481
Likede indlæg: 4598

Indlægaf Sophaya » 18. apr 2016, 20:42

Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:
11
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 8360

Indlægaf ManicNinja » 18. apr 2016, 20:50

Sophaya skrev:Nåmenøøh. Det gik stærkt. Jeg har en date i morgen :panik:

Smukt! Er du stadig bange? :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 18. apr 2016, 20:51

ManicNinja skrev:

Ja! :lol:

Jeg tænker mest på det som luftforandring lige nu. Et forsøg på at slå eksen ud af hovedet. håber det virker :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 8360

Indlægaf ManicNinja » 18. apr 2016, 20:53

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:

Ja! :lol:

Jeg tænker mest på det som luftforandring lige nu. Et forsøg på at slå eksen ud af hovedet. håber det virker :D

:P
Vi afventer update herinde!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6308

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 21:31

Smiling_Goat skrev:(Jeg vil rigtig gerne trimme indlægget, men jeg aner ikke, hvordan man gør. Jeg håber, I kan bære over med det.)

Men så er det jo heller ikke nødvendigvis uden udsigt til, at det ændrer sig.

Du kan ikke bare gå ind i det med en indstilling om at få en sjov oplevelse ud af det? Det var sådan jeg datede. Jeg hyggede mig gevaldigt, og tog nogle chancer, hvor jeg i situationen overvejede min evne til at konsekvensberegne ret voldsomt, men det gik godt, og jeg ville ikke være de oplevelser foruden.

Livet bliver så kedeligt, synes jeg, hvis man altid gør det sikre.

Du har ret. Jeg må prøve at give det en chance :) Tak for støtten :D
1
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 21:31

Se, hvad jeg har fundet, Æskelicious :love:

Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Ellers kan vi synge den sammen en dag, Rap :kys:

Åh, åh, SÅ må jeg hellere blive bedre til at øve...

Pjat med dig :kys:

Men har stadig en ambition om at synge for dig en dag :lun:
1
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 18. apr 2016, 22:03

Ååååh :love:

Hence the ABBA-workshop :love: :banan:
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4486

Indlægaf Skralde » 19. apr 2016, 05:59

Sådan :gogo:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 19. apr 2016, 12:02

ManicNinja skrev:
:P
Vi afventer update herinde!

Jamen altså, det var okay. Det var lidt mærkeligt og jeg blev ret nervøs. Han var som sådan en helt fin fyr, men indimellem akavet stilhed. Jeg tror at hvis vi lige kom over det der akavede vi kender-ikke-hinanden-noget, så kunne der godt være et eller andet, i hvert fald venskab. Han er nemlig præcis det, jeg gerne ville have i en mand, sådan umiddelbart. Jeg ved sgu ikke. Hvis han inviterer på en date nr 2 siger jeg nok ja, hvis ikke er det også okay. Det var rart at komme lidt ud og se noget andet :)
8
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 19. apr 2016, 13:24

Nåmen, må jeg godt være med her igen?

Tidligere vinhandler fik vist nogle ret så grimme sider af sig selv (bl.a. i "håndtering" af min lille hund, der blev skubbet og tromlet af ham), der endte med at jeg smed ham ud. Ja, jeg smed ham ud. Bad ham for 10. gang om at lade være med at skubbe til min hund, der havde meget svært ved at finde ud af at der var et andet menneske sammen med dens mor (altså mig, ik'?) og var forvirret og nervøs hele tiden. Det ville han ikke, så bad jeg ham finde et andet sted at være. Det gav også mig lidt fred, for jeg havde godt nok også svært ved at han var her hele tiden (heeeee-leeee tiden) efter, han fik købt en bil. Efter "episoden" med Dexter, mødtes vi igen efter en uges tid og blev enige om at prøve igen. Men det gik tilbage til det samme igen og han forstod ikke mine små (store) hints om at jeg havde brug for alenetid, så jeg satte mig ned med ham sidste lørdag og tog en snak om det. Det gik fint og han ville gerne give mig plads og alenetid og var enig i, at det var gået lige vel hurtigt med at han nærmest var flyttet ind. Men så senere på eftermiddagen gik det hele i hårdknude, bl.a. over syn på hundeopdragelse. Han er meget med hierarki (jeg er nr. 1, han er nr. 2 og Dexter skal forstå, at han altså skal være nr. 3 nu (I know, whaaat?!)) hvor jeg overhovedet ikke tror på hierarki i forbindelse med mine hunde, men lader dem have deres egne holdninger og grænser og personligheder.
Enden af det blev, at han kørte og så skrev vi lidt sammen de efterfølgende dage indtil i torsdags hvor jeg så ikke hørte mere fra ham - og jeg havde ikke behov for at skrive til ham. Han skrev så i går hvor vi (over sms) blev enige om at det var det og han kommer så ud med min husnøgle og får de sidste af sine ting en af dagene.

Helt ærligt, så har jeg været lukket ned siden den dag, jeg smed ham ud. Det gik lige i mit hunde-moder-hjerte og det kunne jeg ikke komme over. Jeg kunne ikke genfinde gnisten og jeg burde slet ikke have sagt ja til at prøve igen. Alt for svært, alt for tidligt er essensen af det og sådan skal det ikke være.
8
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"