Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 29. mar 2016, 17:26

DetSorteCirkus skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:For resten: Nogen, der føler for at ændre deres alias herinde til Tisfingeren ...?

:fløjt:

I think I'll pass :lol:


Før vi har set os om kommer der en bruger der hedder Nakkeosten :tie: :shock:


Parmesanklov er også charmant. Et fantastisk ord for en fod med tør, gerne lidt svampebefængt, hud, som jeg lærte på Jubii :lun:


Aj!

*Laver en Maud*
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 17:28

Jeg får akut behov for at gå ud og skrubbe hænder... I sæbe og kogende vand... Efterfulgt af et par liter håndsprit :tie:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 29. mar 2016, 17:28

ManicNinja skrev:
DetSorteCirkus skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:For resten: Nogen, der føler for at ændre deres alias herinde til Tisfingeren ...?

:fløjt:

I think I'll pass :lol:


Før vi har set os om kommer der en bruger der hedder Nakkeosten :tie: :shock:


Parmesanklov er også charmant. Et fantastisk ord for en fod med tør, gerne lidt svampebefængt, hud, som jeg lærte på Jubii :lun:


Aj!

*Laver en Maud* Og jeg, der ellers holder meget af parmasan ... :whine:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Singletråden

Indlægaf Pølsemix » 29. mar 2016, 17:34

Liseletpåtå skrev:
Mulan skrev:Har lige afvist en mand med begrundelsen at han var lis'som ud af den aldersgruppe, som jeg lurer i. Hans respons "no ok, men alder er jo bare et tal". Korrekt. Du er derudover også grim og utiltalende - men altså - tag det nu bare med lidt værdighed ik'?


Svaret må være: Nej alder er et ord... Hvorfor har så mange mænd svært ved at forstå et nej? :rulle:


Og kvinder :wacko: :panik: :naughty: :cuss: :blush2:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 17:42

Dikus skrev:Hvordan lever folk uden denne her tråd?

Det er altså også en dejlig tråd :lun: Perfekt match af at kunne lufte sorger, frustrationer, tanker, overvejelser, glæder, grin og alt muligt andet :lun:
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Singletråden

Indlægaf decibell » 29. mar 2016, 17:46

I er altså lidt klamme, at I ved det. :syg: Jeg er også alt for visuelt anlagt til at færdes i denne tråd lige nu. :whine:
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 17:55

Hvor er I klamme. Godt jeg ikke var med til at køre tråden af sporet...



Elsker jer :lol:
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Singletråden

Indlægaf decibell » 29. mar 2016, 18:01

Bare for det får I et billede af NAKKEOST! I har selv været ude om det. :devil2:






























































Billede
8
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 18:01

Hahaha :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. mar 2016, 18:30

2SHY skrev:
Dikus skrev:Hvordan lever folk uden denne her tråd?

Det er altså også en dejlig tråd :lun: Perfekt match af at kunne lufte sorger, frustrationer, tanker, overvejelser, glæder, grin og alt muligt andet :lun:

For ikke at snakke om tisfingre ;)
3
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 18:37

Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...
Ham jeg var på date med i går ligger egentlig i den absolutte yderkant af, hvad jeg egentlig har tænkt var det rigtige for mig. Men, og det har jeg måttet indse før, for mig er alderen mest af alt et tal, der egentlig ikke siger så meget. To på samme alder kan jo have vidt forskellige personligheder, udseender, interesser osv.?
5
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 18:46

MOGA skrev:Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...
Ham jeg var på date med i går ligger egentlig i den absolutte yderkant af, hvad jeg egentlig har tænkt var det rigtige for mig. Men, og det har jeg måttet indse før, for mig er alderen mest af alt et tal, der egentlig ikke siger så meget. To på samme alder kan jo have vidt forskellige personligheder, udseender, interesser osv.?

Selvfølgelig er der forskel på folk, men jeg synes overordnet set også at aldersforskellen udligner sig mere, jo ældre jeg bliver.

Jeg sætter som sådan ikke en øvre grænse på folk jeg er interesseret i, nærmere en nedre grænse, men der er nogle ting som ikke tiltaler mig ved ældre fyre. Fx det med om han har børn. Det er ikke fordi jeg har noget imod børn eller at skulle være stedmor (som udgangspunkt) men jeg er bare slet ikke der i mit liv at jeg føler mig moden nok til det :genert: Samtidig ville jeg heller ikke gide en fyr, der har børn, men ikke tager ansvar for dem eller ikke selv er moden til opgaven. Nå, men det var lidt et sidespor :blush:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 18:52

Juki skrev:
MOGA skrev:Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...
Ham jeg var på date med i går ligger egentlig i den absolutte yderkant af, hvad jeg egentlig har tænkt var det rigtige for mig. Men, og det har jeg måttet indse før, for mig er alderen mest af alt et tal, der egentlig ikke siger så meget. To på samme alder kan jo have vidt forskellige personligheder, udseender, interesser osv.?

Selvfølgelig er der forskel på folk, men jeg synes overordnet set også at aldersforskellen udligner sig mere, jo ældre jeg bliver.

Jeg sætter som sådan ikke en øvre grænse på folk jeg er interesseret i, nærmere en nedre grænse, men der er nogle ting som ikke tiltaler mig ved ældre fyre. Fx det med om han har børn. Det er ikke fordi jeg har noget imod børn eller at skulle være stedmor (som udgangspunkt) men jeg er bare slet ikke der i mit liv at jeg føler mig moden nok til det :genert: Samtidig ville jeg heller ikke gide en fyr, der har børn, men ikke tager ansvar for dem eller ikke selv er moden til opgaven. Nå, men det var lidt et sidespor :blush:


Jeg tror godt jeg forstår dig, og jeg tror måske også jeg er lidt ældre?
Jeg har vel også en eller anden fiktiv nedre grænse, men det afhænger igen af manden. Omkring alt det med børn, så har jeg længe haft det sådan, at jeg helst ville have en mand uden børn. Nu er det gået op for mig, at nogle af de mænd i nogenlunde den aldersgruppe, jeg kigger i, nok har børn, men at de er ved at være så store, at det er nemmere for mig at acceptere. Og jeg er skide dobbeltmoralsk, for jeg har selv børn :lol:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 18:59

MOGA skrev:
Juki skrev:
MOGA skrev:Nå, for sådan lige at dreje tråden væk fra klamme ting, så den der med alder...
Ham jeg var på date med i går ligger egentlig i den absolutte yderkant af, hvad jeg egentlig har tænkt var det rigtige for mig. Men, og det har jeg måttet indse før, for mig er alderen mest af alt et tal, der egentlig ikke siger så meget. To på samme alder kan jo have vidt forskellige personligheder, udseender, interesser osv.?

Selvfølgelig er der forskel på folk, men jeg synes overordnet set også at aldersforskellen udligner sig mere, jo ældre jeg bliver.

Jeg sætter som sådan ikke en øvre grænse på folk jeg er interesseret i, nærmere en nedre grænse, men der er nogle ting som ikke tiltaler mig ved ældre fyre. Fx det med om han har børn. Det er ikke fordi jeg har noget imod børn eller at skulle være stedmor (som udgangspunkt) men jeg er bare slet ikke der i mit liv at jeg føler mig moden nok til det :genert: Samtidig ville jeg heller ikke gide en fyr, der har børn, men ikke tager ansvar for dem eller ikke selv er moden til opgaven. Nå, men det var lidt et sidespor :blush:


Jeg tror godt jeg forstår dig, og jeg tror måske også jeg er lidt ældre?
Jeg har vel også en eller anden fiktiv nedre grænse, men det afhænger igen af manden. Omkring alt det med børn, så har jeg længe haft det sådan, at jeg helst ville have en mand uden børn. Nu er det gået op for mig, at nogle af de mænd i nogenlunde den aldersgruppe, jeg kigger i, nok har børn, men at de er ved at være så store, at det er nemmere for mig at acceptere. Og jeg er skide dobbeltmoralsk, for jeg har selv børn :lol:

Kender det godt :-D Bortset fra at jeg ikke har børn.

Jeg er 28, så der er også en del på min alder der har børn. Især også fordi jeg ofte bliver tiltrukket af ældre fyre.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 19:18

Ser I Superdaterne på Kanal 4 lige nu?

:tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"