Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. dec 2016, 10:55

I nat drømte jeg at jeg savnede at have en mand/kæreste og et barn( :forvirret: ) så det er selvfølgelig også den følelse jeg vågnede op med og stadig har :rulle:

.. Og så er det ikke engang den tid på måneden, som ellers plejer at være der hvor jeg længes efter det :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 8. dec 2016, 13:48

Juki skrev:I nat drømte jeg at jeg savnede at have en mand/kæreste og et barn( :forvirret: ) så det er selvfølgelig også den følelse jeg vågnede op med og stadig har :rulle:

.. Og så er det ikke engang den tid på måneden, som ellers plejer at være der hvor jeg længes efter det :genert:


Årh, det kender jeg alt for godt. Jeg hader virkelig også når man vågner og følelsen fra ens drøm stadigvæk sidder i en :kram:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 8. dec 2016, 13:56

Animi skrev:
Juki skrev:I nat drømte jeg at jeg savnede at have en mand/kæreste og et barn( :forvirret: ) så det er selvfølgelig også den følelse jeg vågnede op med og stadig har :rulle:

.. Og så er det ikke engang den tid på måneden, som ellers plejer at være der hvor jeg længes efter det :genert:


Årh, det kender jeg alt for godt. Jeg hader virkelig også når man vågner og følelsen fra ens drøm stadigvæk sidder i en :kram:

Ja, det er så træls.. Især fordi jeg ikke ved om jeg søger en kæreste. Jeg gør i hvert fald ikke noget aktivt for at finde en. Men et barn vil jeg gerne have :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 8. dec 2016, 20:50

Ihh jeg har ikke lyst eller overskud til at søge en kæreste, men nogen gange er jeg virkelig ensom. Altså jeg har jo mange gode venner og en dejlig familie, der er bare områder de ikke kan dække (og jeg mener ikke bare sex). Men selv om jeg savner en kæreste, så har jeg ikke overskudet eller modet til at oprette mig på en dating side eller ligende og jeg er begyndt at tvivle på om jeg nogensinde får det :( Jeg trænger til et kærestekram...
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 8. dec 2016, 21:49

Jeg er begyndt at småcrushe lidt på skrivefyren!! Det er så overfladisk som noget kan være. Men en lettelse ift sorg og smerte.

Fælles veninde lagde billeder op, fra en cafetur med min ven. Mavepuster.

En del af mig vil ikke over ham. Videre, og væk fra smerten, jo. Men ikke over ham.
Inderst inde er han den, jeg drømmer om. Men det kan jo ikke gå. Han vil jo ikke have mig. :( Pis.
0
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. dec 2016, 06:14

Intet nyt under solen her. Gutten skriver stadig opgave. Jeg har hørt fra ham via SMS men ikke andet.

Han har spurgt om vi skal ses lørdag aften dog med forbehold for at han rykker det til søndag hvis opgaven ikke er færdig nok lørdag.

Hvis vi ikke ses i løbet af weekenden, så er der gået to uger siden sidst vi sås. Og så vil jeg skrive til ham, at jeg fornemmer han er et dejligt menneske, men at jeg ikke helt synes, han pt. har den tid det kræver at lære et nyt menneske at kende, og at jeg derfor stopper det for nu.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 9. dec 2016, 06:35

IrmaPigen skrev:Intet nyt under solen her. Gutten skriver stadig opgave. Jeg har hørt fra ham via SMS men ikke andet.

Han har spurgt om vi skal ses lørdag aften dog med forbehold for at han rykker det til søndag hvis opgaven ikke er færdig nok lørdag.

Hvis vi ikke ses i løbet af weekenden, så er der gået to uger siden sidst vi sås. Og så vil jeg skrive til ham, at jeg fornemmer han er et dejligt menneske, men at jeg ikke helt synes, han pt. har den tid det kræver at lære et nyt menneske at kende, og at jeg derfor stopper det for nu.


Det kan jeg godt forstå. Han er jo nødt til at investere noget i det også. Får han mon bedre tid på den anden side af eksamen? Eller kommer der bare en ny opgave?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. dec 2016, 06:38

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Intet nyt under solen her. Gutten skriver stadig opgave. Jeg har hørt fra ham via SMS men ikke andet.

Han har spurgt om vi skal ses lørdag aften dog med forbehold for at han rykker det til søndag hvis opgaven ikke er færdig nok lørdag.

Hvis vi ikke ses i løbet af weekenden, så er der gået to uger siden sidst vi sås. Og så vil jeg skrive til ham, at jeg fornemmer han er et dejligt menneske, men at jeg ikke helt synes, han pt. har den tid det kræver at lære et nyt menneske at kende, og at jeg derfor stopper det for nu.


Det kan jeg godt forstå. Han er jo nødt til at investere noget i det også. Får han mon bedre tid på den anden side af eksamen? Eller kommer der bare en ny opgave?


Aner det ikke. Kender ham ikke så godt, så jeg ved om han er sådan en, der altid har gang i flere tidskrævende projekter. Men lige pt har han i hvert fald ret meget om ørerne.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 9. dec 2016, 06:45

Jeg har været på første date med den sjove Tinder-type. Han var stadig sjov, og det var godt at møde ham efter nogle ret intensive skriverier. Vi endte i en politisk diskussion, og han diskuterer altså på en lidt irriterende måde... og vi er bestemt heller ikke enige... Måske er det det, der er hagen ved ham ;) Satser dog bestemt på at skulle se ham igen...
5
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 9. dec 2016, 06:51

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Intet nyt under solen her. Gutten skriver stadig opgave. Jeg har hørt fra ham via SMS men ikke andet.

Han har spurgt om vi skal ses lørdag aften dog med forbehold for at han rykker det til søndag hvis opgaven ikke er færdig nok lørdag.

Hvis vi ikke ses i løbet af weekenden, så er der gået to uger siden sidst vi sås. Og så vil jeg skrive til ham, at jeg fornemmer han er et dejligt menneske, men at jeg ikke helt synes, han pt. har den tid det kræver at lære et nyt menneske at kende, og at jeg derfor stopper det for nu.


Det kan jeg godt forstå. Han er jo nødt til at investere noget i det også. Får han mon bedre tid på den anden side af eksamen? Eller kommer der bare en ny opgave?


Aner det ikke. Kender ham ikke så godt, så jeg ved om han er sådan en, der altid har gang i flere tidskrævende projekter. Men lige pt har han i hvert fald ret meget om ørerne.


Det er jo i hvert fald rart at vide, om det her er normen eller hvad.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. dec 2016, 16:26

Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.
2
Brugeravatar
TwoFace
Indlæg: 40
Tilmeldt: 6. maj 2016, 10:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Re: Singletråden

Indlægaf TwoFace » 10. dec 2016, 11:13

Nå, jeg er så lige blevet kaldt racist :lol: Man MÅ selvfølgelig også være racist, når man afviser en fra udlandet. Det er jo klart :stoned:

Det kan selvfølgelig ikke have noget at gøre med afstanden og at man generelt ikke var et godt match. Nej da :-D
4
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 10. dec 2016, 11:16

TwoFace skrev:Nå, jeg er så lige blevet kaldt racist :lol: Man MÅ selvfølgelig også være racist, når man afviser en fra udlandet. Det er jo klart :stoned:

Det kan selvfølgelig ikke have noget at gøre med afstanden og at man generelt ikke var et godt match. Nej da :-D


Haha det har jeg også prøvet, for det kunne jo ikke have noget at gøre med at jeg er i 40'erne og han var i 20'erne...
0
Brugeravatar
TwoFace
Indlæg: 40
Tilmeldt: 6. maj 2016, 10:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Re: Singletråden

Indlægaf TwoFace » 10. dec 2016, 11:25

Buffy skrev:
TwoFace skrev:Nå, jeg er så lige blevet kaldt racist :lol: Man MÅ selvfølgelig også være racist, når man afviser en fra udlandet. Det er jo klart :stoned:

Det kan selvfølgelig ikke have noget at gøre med afstanden og at man generelt ikke var et godt match. Nej da :-D


Haha det har jeg også prøvet, for det kunne jo ikke have noget at gøre med at jeg er i 40'erne og han var i 20'erne...
Nej nej, du er selvfølgelig en kæmpe racist :lol:

Nogle mennesker, altså :rulle:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. dec 2016, 11:51

IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?
0

Tilbage til "Forhold og sex"