Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 9. aug 2018, 19:14

Det er elske-eller-hade-ting, jeg ved det godt :genert:

Jeg hører klart til i “elsker”-kategorien :lun:
3
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 9. aug 2018, 19:45

Den er intet mindre end fantastisk, Krølle :lun:
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. aug 2018, 19:47

Jeg er absolut fan! Den er virkelig smuk, og hele sammensætningen :love:
Jeg tænkte dog lige at den sofa er dårlig at flyde i :lol: men der er vi ude i en personlig præferancer når det handler om sofaer :genert:
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. aug 2018, 19:52

Jeg er også fan :lun:

Jeg har klart for få farver i mit hjem. Men hvid, grå og sort er vel også en farve, kind of? :genert:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 19:54

Smiling_Goat skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Smiling_Goat skrev:
Jeg har altid været imod uforpligtende forhold (til mig,) men lige nu er jeg også imod romantiske forhold.. Og.. Så har man jo slet ikke sex :panik:

Den skal jeg altså lige have regnet ud..



Forpligtigelse kan vel gradueres...?
måske noget ala monogame bollevenner, uden øvrige forpligtigelser i relationen?


Det ville jeg ikke kunne finde rundt i, tror jeg.

Jeg har aldrig været god til sex uden forpligtelser. Jeg plejer at ende med at få følelser.. Men nu er det godt nok også mange år siden, jeg sidst har praktiseret det

Det har jeg, når jeg har bollevenner. Så er der monogami involveret. Ellers kan jeg ikke finde rundt i det. Det er der nogle, der ikke kan forstå - altså at vi så ikke er kærester. Men vi er bare gode venner... Der knalder... Udover at lave venneting :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 19:55

I skulle desuden se mit hjem - mange farver! Mange planter!
5
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 9. aug 2018, 20:35

Jeg har oprettet mig på en datingside, hvor en ting har undret mig. Jeg ser en del mænd afslutte sin beskrivelse med "men jeg vil ikke skrive det hele her, der skal jo også være noget at snakke om"

Det er vitterligt en intro a la "hej. Jeg er 32 år og far til X og Y på 2 og 6. Jeg bor i hus i Bramming. Men jeg vil ikke skrive det hele her..." :stoned:

Jeg synes, det er så uinspirerende. Når jeg skriver med en mand, er jeg alligevel ligeglad med de typiske facts. Lige nu skriver jeg om Star Wars med en mand, og det er sådan en samtale, jeg glæder mig til at få svar på!
7
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 21:08

Jeg gik rundt i netto tidligere - selvfølgelig for at glo på mænd. To mænd fangede mit øje. Den ene med farkrop. Åhr, hvor går man hen, når det er sådan en mand, man gerne vil have?
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. aug 2018, 21:12

Pyjamas skrev:Jeg har oprettet mig på en datingside, hvor en ting har undret mig. Jeg ser en del mænd afslutte sin beskrivelse med "men jeg vil ikke skrive det hele her, der skal jo også være noget at snakke om"

Det er vitterligt en intro a la "hej. Jeg er 32 år og far til X og Y på 2 og 6. Jeg bor i hus i Bramming. Men jeg vil ikke skrive det hele her..." :stoned:

Jeg synes, det er så uinspirerende. Når jeg skriver med en mand, er jeg alligevel ligeglad med de typiske facts. Lige nu skriver jeg om Star Wars med en mand, og det er sådan en samtale, jeg glæder mig til at få svar på!


Fuldstændig enig. Det er både uinspirerende og et udtryk for dårlig humor, eller hvad det er, de prøver på. Boring.
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 9. aug 2018, 21:19

Planten skrev:Jeg gik rundt i netto tidligere - selvfølgelig for at glo på mænd. To mænd fangede mit øje. Den ene med farkrop. Åhr, hvor går man hen, når det er sådan en mand, man gerne vil have?


Det ved jeg ikke, men giv gerne tippet videre, når du finder ud af det!
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 21:19

Viskelæder skrev:
Pyjamas skrev:Jeg har oprettet mig på en datingside, hvor en ting har undret mig. Jeg ser en del mænd afslutte sin beskrivelse med "men jeg vil ikke skrive det hele her, der skal jo også være noget at snakke om"

Det er vitterligt en intro a la "hej. Jeg er 32 år og far til X og Y på 2 og 6. Jeg bor i hus i Bramming. Men jeg vil ikke skrive det hele her..." :stoned:

Jeg synes, det er så uinspirerende. Når jeg skriver med en mand, er jeg alligevel ligeglad med de typiske facts. Lige nu skriver jeg om Star Wars med en mand, og det er sådan en samtale, jeg glæder mig til at få svar på!


Fuldstændig enig. Det er både uinspirerende og et udtryk for dårlig humor, eller hvad det er, de prøver på. Boring.

De tror garanteret, de lige har skrevet den vildeste profiltekst. Min erfaring siger mig, at når der skrives sådan, så ER der bare ikke mere at snakke om på en date. De har reelt fortalt alt interessant...
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 21:21

MOGA skrev:
Planten skrev:Jeg gik rundt i netto tidligere - selvfølgelig for at glo på mænd. To mænd fangede mit øje. Den ene med farkrop. Åhr, hvor går man hen, når det er sådan en mand, man gerne vil have?


Det ved jeg ikke, men giv gerne tippet videre, når du finder ud af det!

Det skal jeg gøre :D og de er ikke på Tinder, kan jeg fortælle. I hvert fald ikke i mit søgeområde...
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 9. aug 2018, 21:22

Madam Pomfrey skrev:Jeg er absolut fan! Den er virkelig smuk, og hele sammensætningen :love:
Jeg tænkte dog lige at den sofa er dårlig at flyde i :lol: men der er vi ude i en personlig præferancer når det handler om sofaer :genert:


Man flyder overraskende godt i den. Det er ofte en fordel ved klassikere - udover at være smukke, er de funktionelle :lun:

Når det er sagt, skal jeg også have en RIGTIG flyder. Har kog på en virkelig fin en i rav/karrygul velour fra Eilersen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 9. aug 2018, 21:24

Planten skrev:Jeg gik rundt i netto tidligere - selvfølgelig for at glo på mænd. To mænd fangede mit øje. Den ene med farkrop. Åhr, hvor går man hen, når det er sådan en mand, man gerne vil have?



Man går vel i Netto???
3
27102021
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 9. aug 2018, 21:25

Planten skrev:Jeg gik rundt i netto tidligere - selvfølgelig for at glo på mænd. To mænd fangede mit øje. Den ene med farkrop. Åhr, hvor går man hen, når det er sådan en mand, man gerne vil have?


Naturligvis. Kan man andet i Netto da :lol:
3

Tilbage til "Forhold og sex"