Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Singletråden

Indlægaf Pomelo » 5. nov 2019, 12:28

Lava11 skrev:Jeg skal på 3. Date i aften, og vi skal lave mad sammen :dance:
Det er længe siden jeg har ses med en fra den “virkelige verden” og tænker jeg gerne vil ind på lidt dybere spørgsmål - for at se om vi egentlig er et match...

Har i nogle gode spørgsmål man kunne komme ind på? (Som ikke virker som om man har planlagt resten af livet sammen inde i hovedet :nerve: )

Det eneste jeg kan komme på er - hvor længe har du været single? :gruble:


Hvor er du vokset op henne?
Har du søskende?
Er du tæt med din familie?
Hvad arbejder din mor og far med?
Har du altid gerne villet være xxx (mandens job)?
Diverse spørgsmål om ferier - hvor har han sidst været, hvad står på hans drømmeliste etc?
Er du A eller B menneske?
Planlæggertypen eller en, der tager tingene som de kommer? Osv osv
1
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 5. nov 2019, 12:39

Neenah skrev:
Lava11 skrev:Jeg skal på 3. Date i aften, og vi skal lave mad sammen :dance:
Det er længe siden jeg har ses med en fra den “virkelige verden” og tænker jeg gerne vil ind på lidt dybere spørgsmål - for at se om vi egentlig er et match...

Har i nogle gode spørgsmål man kunne komme ind på? (Som ikke virker som om man har planlagt resten af livet sammen inde i hovedet :nerve: )

Det eneste jeg kan komme på er - hvor længe har du været single? :gruble:

På tredje date med min mand introducerede jeg ham for http://36questionsinlove.com/ - det var et mega hit. Men det kræver at man har en ret god connection, tror jeg.


Wow en god side! Tak for tippet, den vil jeg helt sikkert få brugt :love2:
0
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 5. nov 2019, 12:40

Pomelo skrev:
Lava11 skrev:Jeg skal på 3. Date i aften, og vi skal lave mad sammen :dance:
Det er længe siden jeg har ses med en fra den “virkelige verden” og tænker jeg gerne vil ind på lidt dybere spørgsmål - for at se om vi egentlig er et match...

Har i nogle gode spørgsmål man kunne komme ind på? (Som ikke virker som om man har planlagt resten af livet sammen inde i hovedet :nerve: )

Det eneste jeg kan komme på er - hvor længe har du været single? :gruble:


Hvor er du vokset op henne?
Har du søskende?
Er du tæt med din familie?
Hvad arbejder din mor og far med?
Har du altid gerne villet være xxx (mandens job)?
Diverse spørgsmål om ferier - hvor har han sidst været, hvad står på hans drømmeliste etc?
Er du A eller B menneske?
Planlæggertypen eller en, der tager tingene som de kommer? Osv osv



Rigtig gode forslag, mange tak! Nu føler jeg mig ikke på så dybt vand længere :blomst:
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 5. nov 2019, 13:36

Stitch skrev:Mænd er lige så slemme. Og ofte også lidt nederen i teksten med en masse "du er/du er ikke" i stedet for at fortælle lidt om sig selv.


Mange kvinder fokuserer mere at på hvad de ikke søger (fx at deI IKKE søger one-night-stands eller bollevenner), mere end de fokuserer på hvad de søger. En slags disclaimer. Det står der vel af en grund, men det er aldrig noget jeg har haft et behov for at skrive.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 5. nov 2019, 13:44

Ghattner skrev:
Stitch skrev:Mænd er lige så slemme. Og ofte også lidt nederen i teksten med en masse "du er/du er ikke" i stedet for at fortælle lidt om sig selv.


Mange kvinder fokuserer mere at på hvad de ikke søger (fx at deI IKKE søger one-night-stands eller bollevenner), mere end de fokuserer på hvad de søger. En slags disclaimer. Det står der vel af en grund, men det er aldrig noget jeg har haft et behov for at skrive.


Mænd gør jo netop det samme. Enten ved "du er" eller "du er ikke". Og ofte er det en lang "bestillingsliste".
Og så glemmer de lidt at skrive om, hvem de selv er :stoned:
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. nov 2019, 14:20

Neenah skrev:
Lava11 skrev:Jeg skal på 3. Date i aften, og vi skal lave mad sammen :dance:
Det er længe siden jeg har ses med en fra den “virkelige verden” og tænker jeg gerne vil ind på lidt dybere spørgsmål - for at se om vi egentlig er et match...

Har i nogle gode spørgsmål man kunne komme ind på? (Som ikke virker som om man har planlagt resten af livet sammen inde i hovedet :nerve: )

Det eneste jeg kan komme på er - hvor længe har du været single? :gruble:

På tredje date med min mand introducerede jeg ham for http://36questionsinlove.com/ - det var et mega hit. Men det kræver at man har en ret god connection, tror jeg.

Nu har jeg lige skimmet - jeg kan se at mange af dem, er naturlige for mig at stille folk, jeg vil lære bedre at kende. Men det er da skide fedt, at have den "samling", hvis man ikke lige kan få gang i de lidt dybere spørgsmål.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 5. nov 2019, 17:01

Planten skrev:Standardbilleder for nedern mænd i Nordjylland:
Ingen smil
Fuckfinger
Tydeligt berusede
Øl i hånden
Gruppebilleder fra byen

:lol:

Der er også dem med en cigaret i mundvigen og mellem fingrene. Ofte også med en dåseøl i hånden og en fuckfinger. Det giver bare ikke et godt førstehåndsindtryk..
2
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 5. nov 2019, 20:14

NEJ, hvor er jeg træt af nogle mænd. Indenfor 7 dage har jeg oplevet;
- mand overholder ikke aftaler. Jeg dropper det.
- Mand aflyser date, fordi han vil prøve med en anden
- Mand er ivrig på to dates, men er pludselig kommet i tanke om at han egentlig ikke er kommet sig over sin eks

Og jaja, det er naturligvis også et resultatet af at jeg er meget aktiv i min søgen efter en kæreste, men shit mand, det her begynder faktisk at give små blå mærker.
5
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 5. nov 2019, 20:49

OberstNasig skrev:NEJ, hvor er jeg træt af nogle mænd. Indenfor 7 dage har jeg oplevet;
- mand overholder ikke aftaler. Jeg dropper det.
- Mand aflyser date, fordi han vil prøve med en anden
- Mand er ivrig på to dates, men er pludselig kommet i tanke om at han egentlig ikke er kommet sig over sin eks

Og jaja, det er naturligvis også et resultatet af at jeg er meget aktiv i min søgen efter en kæreste, men shit mand, det her begynder faktisk at give små blå mærker.

Så tag en pause :kram:

Dating skal være sjovt, ikke en træls oplevelse eller "sur pligt".
2
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 5. nov 2019, 21:00

Misantropen skrev:
OberstNasig skrev:NEJ, hvor er jeg træt af nogle mænd. Indenfor 7 dage har jeg oplevet;
- mand overholder ikke aftaler. Jeg dropper det.
- Mand aflyser date, fordi han vil prøve med en anden
- Mand er ivrig på to dates, men er pludselig kommet i tanke om at han egentlig ikke er kommet sig over sin eks

Og jaja, det er naturligvis også et resultatet af at jeg er meget aktiv i min søgen efter en kæreste, men shit mand, det her begynder faktisk at give små blå mærker.

Så tag en pause :kram:

Dating skal være sjovt, ikke en træls oplevelse eller "sur pligt".


Jeg overvejer det meget! Men jeg tror ikke at det kommer til at ske. Jeg tror at det kræver et ordentligt hak i tuden. Ingen af dem har været bedragere for fuld volumen, men det tærer naturligvis at starte forfra hver gang.
Tror det handlere mere om at jeg mister håbet for at finde een, end det handler om mændene her i sig selv, hvis det giver mening.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 5. nov 2019, 21:17

OberstNasig skrev:
Misantropen skrev:
OberstNasig skrev:NEJ, hvor er jeg træt af nogle mænd. Indenfor 7 dage har jeg oplevet;
- mand overholder ikke aftaler. Jeg dropper det.
- Mand aflyser date, fordi han vil prøve med en anden
- Mand er ivrig på to dates, men er pludselig kommet i tanke om at han egentlig ikke er kommet sig over sin eks

Og jaja, det er naturligvis også et resultatet af at jeg er meget aktiv i min søgen efter en kæreste, men shit mand, det her begynder faktisk at give små blå mærker.

Så tag en pause :kram:

Dating skal være sjovt, ikke en træls oplevelse eller "sur pligt".


Jeg overvejer det meget! Men jeg tror ikke at det kommer til at ske. Jeg tror at det kræver et ordentligt hak i tuden. Ingen af dem har været bedragere for fuld volumen, men det tærer naturligvis at starte forfra hver gang.
Tror det handlere mere om at jeg mister håbet for at finde een, end det handler om mændene her i sig selv, hvis det giver mening.

Det gør det. Det er derfor jeg anbefalet dig at tage en pause :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 5. nov 2019, 21:48

Jeg er vil efterhånden ikke single mere. Da min flirt er blevet til min hemmelige kæreste...
Og hun havde brug for det skub med at være sammen med en ny mand til at komme videre... Hvor de nu taler om det, og hun skal overtage huset, og han flytter når de bliver skilt... Tidshorisonten er dog stadig ukendt...
22
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2348
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 93
Likede indlæg: 2309

Re: Singletråden

Indlægaf Elverpigen » 5. nov 2019, 23:15

Hvis man nu antager, at de har varmet salen tilstrækkeligt op, var det her så en idé til en date - evt den første, for bare at få det overstået med det samme :D

"Når tæppet går til en særforestilling på Betty Nansen i København i midten af måneden, vil teatersalen være fuld af nøgne gæster. "

https://politiken.dk/kultur/art7477178/ ... else%C2%AB
1
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Singletråden

Indlægaf Pomelo » 6. nov 2019, 02:00

Artem skrev:Jeg er vil efterhånden ikke single mere. Da min flirt er blevet til min hemmelige kæreste...
Og hun havde brug for det skub med at være sammen med en ny mand til at komme videre... Hvor de nu taler om det, og hun skal overtage huset, og han flytter når de bliver skilt... Tidshorisonten er dog stadig ukendt...


Så var hun alligevel et match seksuelt? :D

Tillykke det er dejligt for jer. Håber hun finder en god løsning med manden snart, så jeres forhold kan være officielt. Selvom det selvfølgelig også har sin charme med en hemmelig kæreste. :D
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 6. nov 2019, 03:18

Elverpigen skrev:Hvis man nu antager, at de har varmet salen tilstrækkeligt op, var det her så en idé til en date - evt den første, for bare at få det overstået med det samme :D

"Når tæppet går til en særforestilling på Betty Nansen i København i midten af måneden, vil teatersalen være fuld af nøgne gæster. "

https://politiken.dk/kultur/art7477178/ ... else%C2%AB

Jeg synes ikke artiklen sælger projektet særlig godt, men det er da en lidt sjov idé med kontroltabet. Man skal måske kende stykket for at forstå hvilken forskel nøgenheden vil have/gøre.
1

Tilbage til "Forhold og sex"