Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. sep 2016, 16:20

In_your_eyes skrev:Jeg har fået et match og tør ikke svarer. Måske er der flere der har det sådan...


Hvad har vedkommende da skrevet?
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 19. sep 2016, 16:29

Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Jeg har fået et match og tør ikke svarer. Måske er der flere der har det sådan...


Hvad har vedkommende da skrevet?

Jamen ikke noget. Jeg swipede, i et svagt øjeblik, til højre og det valgte han så også. Og nu hænger den så der :genert:
0
:pompom:
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. sep 2016, 17:37

In_your_eyes skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Jeg har fået et match og tør ikke svarer. Måske er der flere der har det sådan...


Hvad har vedkommende da skrevet?

Jamen ikke noget. Jeg swipede, i et svagt øjeblik, til højre og det valgte han så også. Og nu hænger den så der :genert:


Men hvis han ikke har skrevet til dig, er der jo ikke noget at svare på :) Husk at størstedelen af de andre på Tinder er nogenlunde lige så normale som du er - det er ikke så farligt ;)

Jeg har et hav af matches hængende uden at nogen af os har skrevet til den anden. Det tænker jeg er helt normalt. Jeg har til gengæld ikke held med at skrive først, så det gør jeg yderst sjældent.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 19. sep 2016, 18:38

Lys skrev:
In_your_eyes skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Jeg har fået et match og tør ikke svarer. Måske er der flere der har det sådan...


Hvad har vedkommende da skrevet?

Jamen ikke noget. Jeg swipede, i et svagt øjeblik, til højre og det valgte han så også. Og nu hænger den så der :genert:


Men hvis han ikke har skrevet til dig, er der jo ikke noget at svare på :) Husk at størstedelen af de andre på Tinder er nogenlunde lige så normale som du er - det er ikke så farligt ;)

Jeg har et hav af matches hængende uden at nogen af os har skrevet til den anden. Det tænker jeg er helt normalt. Jeg har til gengæld ikke held med at skrive først, så det gør jeg yderst sjældent.

Jeg tænker bare at når jeg nu swipede til højre først, så burde jeg jo følge den op...
Tror altså det der Tinder er for overfladisk for mig, sidder nærmest og får dårlig samvittighed overfor dem jeg sender til venstre, selv om jeg godt ved, de ikke kan se jeg gør det
0
:pompom:
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 19. sep 2016, 18:43

In_your_eyes skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Jeg har fået et match og tør ikke svarer. Måske er der flere der har det sådan...


Hvad har vedkommende da skrevet?

Jamen ikke noget. Jeg swipede, i et svagt øjeblik, til højre og det valgte han så også. Og nu hænger den så der :genert:


Men hvis han ikke har skrevet til dig, er der jo ikke noget at svare på :) Husk at størstedelen af de andre på Tinder er nogenlunde lige så normale som du er - det er ikke så farligt ;)

Jeg har et hav af matches hængende uden at nogen af os har skrevet til den anden. Det tænker jeg er helt normalt. Jeg har til gengæld ikke held med at skrive først, så det gør jeg yderst sjældent.

Jeg tænker bare at når jeg nu swipede til højre først, så burde jeg jo følge den op...
Tror altså det der Tinder er for overfladisk for mig, sidder nærmest og får dårlig samvittighed overfor dem jeg sender til venstre, selv om jeg godt ved, de ikke kan se jeg gør det


Der er vist ikke noget "burde" på Tinder ;)

Jeg ved ikke, om Tinder er mere overfladisk end at gå på bar og spejde rundt efter den lækreste mand... og mht det med den dårlige samvittighed, så ville du jo heller aldrig date samtlige mænd på en bar ;) Og det ville næppe give dig dårlig samvittighed... Men altså; man SKAL jo ikke være på Tinder :)
5
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 23. sep 2016, 20:44

"You don't seem to be exactly the type to make this guy act like a human being." :lol:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. sep 2016, 16:03

Jeg tror snart jeg dropper Tinder.

Det virker lidt som om det er et must at man har børn, hvis man som jeg man søger i sidste halvdel af trediverne eller første halvdel af fyrrerne. Og som om man nærmest skal sidde og bortforklare og nærmest halvundskylde hvis man er i den alder og ikke har børn. Jeg fornemmer i hvert fald jeg bliver lidt dømt ude på det.

Jeg har dog tre kursusdage på hotel i denne uge, så det kunne underholde mig lidt på værelset. Men enten bliver jeg nødt til at dyrke det mere end nu, hvor det ikke rigtig fører til dates, eller også må jeg holde op med at bruge det. Det vil jeg så overveje de kommende dage.
Senest rettet af IrmaPigen 25. sep 2016, 16:07, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 25. sep 2016, 16:05

Jeg har ikke skrevet så meget herinde på det sidste; har haft travlt med nyt arbejde.

Jeg blev single i midten af juli efter et forhold, der varede i et halvt års tid og vi gik fra hinanden, fordi han ikke var klar til et nyt forhold. Det lyder som en kliché, men det er det ikke. Han var gået direkte fra ægteskab til dysfunktionelt forhold til én måned, hvor han ikke så hende og så ind i forhold med mig. En del af det dysfunktionelle (udover dårlig kommunikation) var, at hun triggerede en masse ting fra hans barndom, som ikke var særlig gode. Så da han startede forholdet med mig, ville han det virkelig gerne, men han var hverken helt afklaret ovenpå de tidligere forhold eller ovenpå de ting fra hans barndom, der var blevet hevet frem.

Så vi gik fra hinanden i mindelighed, da vi er fantastisk gode til at kommunikere med hinanden. Det betyder ikke, at vi ikke indimellem misforstår hinanden, men så kan vi altid snakke om det. Forholdet fungerede simpelthen ikke for nogen af os. Han havde så i større grad end jeg accepteret det.

Efter 3 ugers tid, hvor vi stadig så hinanden ca en gang om ugen og snakkedes ved jævnligt på Skype endte vi i seng sammen - så blev tingene komplicerede. Vi begyndte at lave regler for vores "forhold", fx. at vi skulle fortælle hinanden, hvis vi var sammen med andre. Pludselig var vi singler, men ikke rigtige singler.

Jeg havde, inden vi slog op i juli, foreslået et forhold, hvor vi sås i weekenderne og snakkedes ved i løbet af ugen. Det passede godt i forhold til at jeg gerne ville prioritere mit nye arbejde og i forhold til at vi begge ikke syntes at det fungerede, når vi var sammen hele tiden. Så kunne vi fortsætte med at lave nogle af de ting sammen, som vi før lavede. Det var han ikke interesseret i.

Nu er det så præcis det forhold, vi har, og nu er det mig, der ikke synes det er fedt. Så vi har aftalt at vi ikke snakker sammen før om en uge og at vi i den uge er single. Det bliver godt at mærke efter, hvordan jeg har det i den tid.

Lige nu er min følelse dog en slags sorg. Det er som om, vi har slået op igen. Hvilket sucks ret meget.... og jeg savner at kunne skrive til ham om løst og fast.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 25. sep 2016, 19:07

IrmaPigen skrev:Jeg tror snart jeg dropper Tinder.

Det virker lidt som om det er et must at man har børn, hvis man som jeg man søger i sidste halvdel af trediverne eller første halvdel af fyrrerne. Og som om man nærmest skal sidde og bortforklare og nærmest halvundskylde hvis man er i den alder og ikke har børn. Jeg fornemmer i hvert fald jeg bliver lidt dømt ude på det.

Jeg har dog tre kursusdage på hotel i denne uge, så det kunne underholde mig lidt på værelset. Men enten bliver jeg nødt til at dyrke det mere end nu, hvor det ikke rigtig fører til dates, eller også må jeg holde op med at bruge det. Det vil jeg så overveje de kommende dage.

Bliver du dømt ude fordi mændene er bange for at du vil lave børn på dem?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. sep 2016, 19:49

klumphen skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg tror snart jeg dropper Tinder.

Det virker lidt som om det er et must at man har børn, hvis man som jeg man søger i sidste halvdel af trediverne eller første halvdel af fyrrerne. Og som om man nærmest skal sidde og bortforklare og nærmest halvundskylde hvis man er i den alder og ikke har børn. Jeg fornemmer i hvert fald jeg bliver lidt dømt ude på det.

Jeg har dog tre kursusdage på hotel i denne uge, så det kunne underholde mig lidt på værelset. Men enten bliver jeg nødt til at dyrke det mere end nu, hvor det ikke rigtig fører til dates, eller også må jeg holde op med at bruge det. Det vil jeg så overveje de kommende dage.

Bliver du dømt ude fordi mændene er bange for at du vil lave børn på dem?


Det har vist været lidt af hvert.

Nogle tror man er børnehader, fordi man ikke har børn. De tror at så kan man da ikke være i er forhold med en mand, der har børn. Andre tror at man er helt desperat for at få børn (hvilket jeg ikke er). Tja der er vist mange tanker om det. Summasummarum er det nærmest det første mænd spørger efter, og som regel hører jeg derefter ikke mere fra dem, uanset om jeg har skrevet at jeg ikke regner med at få egne børn eller ej.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. sep 2016, 17:04

IrmaPigen skrev:Det har vist været lidt af hvert.

Nogle tror man er børnehader, fordi man ikke har børn. De tror at så kan man da ikke være i er forhold med en mand, der har børn. Andre tror at man er helt desperat for at få børn (hvilket jeg ikke er). Tja der er vist mange tanker om det. Summasummarum er det nærmest det første mænd spørger efter, og som regel hører jeg derefter ikke mere fra dem, uanset om jeg har skrevet at jeg ikke regner med at få egne børn eller ej.

Æv. Det er også min opfattelse at Tinder kræver ikke så lidt held. Specielt hvis man falder en lille smule ved siden af normen.
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 27. sep 2016, 16:18

Dikus skrev:
De Suspekte Bryster skrev:[...]


Dit indlæg har fået mig til at tænke hele dagen.

Som jeg læser det, ville I sandsynligvis have været sammen nu, hvis han havde styr på sin bagage.

Opfatter du det, som om han vælger dig fra i frygt for at såre dig i tilfældet af, han finder sig selv, mens han får styr på bagagen... og så finder ud af, hans "sande" jeg slet ikke matcher med dig?

Og at han så vælger dig fra allerede nu for at undgå at såre dig til den tid, hvis det skulle ske? Fordi han holder nok af dig til at ville beskytte dig?

Og gør folk virkelig det?


Jeg tror, du har helt ret i, at vi ville have været sammen nu, hvis det ikke var for hans bagage og det har han og jeg sat ord på flere gange.

Jeg ved, at vi på rigtig mange måder matcher hinanden, men der er også måder, hvor vi ikke gør. Flere af de måder, hvor vi ikke er et godt match, har at gøre med hans bagage og derfor er det svært at vide, hvad der ville være tilbage, hvis han fik ryddet op. Jeg føler ikke, at han vælger mig fra for at undgå at såre mig, men samtidig er det ikke en tanke, jeg har tænkt, da han flere gange har sagt at han virkelig ville ønske at han kunne vælge mig til.

Hvis jeg nu skal tage din tanke et skridt videre, så kan det være at han gør det uden at vide det..

Jeg har det i øvrigt godt lige nu med at han og jeg ikke tales ved. Jeg tænker på ham utroligt ofte i løbet af dagen, fordi vi fortsatte med at kommunikere dagligt om alt muligt og så skal der ikke så meget til for at der er noget, jeg får lyst til at dele med ham. I dag lavede kantinen på arbejdet fx hans datter yndlingsret.. Dén der tankestrøm omkring ham den skal stoppes og afstand er en god måde at gøre det på :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 16:45

Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. sep 2016, 16:47

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.

Hvorfor skulle han være dværg? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. sep 2016, 16:49

Juki skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.

Hvorfor skulle han være dværg? :genert:


Altså bare virkelig lav. Det ville bare være så træls :D
2

Tilbage til "Forhold og sex"