Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. aug 2018, 11:34

Ego81 skrev:
Freya skrev:Tag det som et kompliment - hun var lidt glad for dig og derfor ramte det hende. Dermed ikke sagt, at jeg synes hendes svar er ok


Enig. Oftest bunder det i skuffelse over (måske endnu) en date, som ikke skulle blive til mere. Hvis man dater meget og rigtig gerne vil have en kæreste, så kan man godt reagere lidt "overdrevet" på en (endnu) afvisning.

Jeg har så prøvet at få en sviner af en, der skrev, at han ikke følte kemien. Jeg følte den heller ikke, skrev det og spurgte stille og roligt ind til noget han havde sagt på daten - uden sure adjektiver og med smileys (for hvordan skal man ellers vise på skrift, at man ikke er sur?) - han blev så sur over at jeg spurgte ind til noget at hans ret så lange besked sluttede med "farvel og tak!!!"
3
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1507

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 4. aug 2018, 15:10

Planten skrev:
Ego81 skrev:
Freya skrev:Tag det som et kompliment - hun var lidt glad for dig og derfor ramte det hende. Dermed ikke sagt, at jeg synes hendes svar er ok


Enig. Oftest bunder det i skuffelse over (måske endnu) en date, som ikke skulle blive til mere. Hvis man dater meget og rigtig gerne vil have en kæreste, så kan man godt reagere lidt "overdrevet" på en (endnu) afvisning.

Jeg har så prøvet at få en sviner af en, der skrev, at han ikke følte kemien. Jeg følte den heller ikke, skrev det og spurgte stille og roligt ind til noget han havde sagt på daten - uden sure adjektiver og med smileys (for hvordan skal man ellers vise på skrift, at man ikke er sur?) - han blev så sur over at jeg spurgte ind til noget at hans ret så lange besked sluttede med "farvel og tak!!!"


Ja ok, det er svært at gardere sig mod :lol:
1
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2320

Re: Singletråden

Indlægaf Jadajada » 5. aug 2018, 08:25

Smiling_Goat skrev:Jeg var på 2. Date i går.. Og stakkels fyr :genert:

Jeg er vist mere forvirret omkring hele datingsituationen, end jeg troede, så jeg endte med at sende en masse blandede signaler.

Det ene øjeblik var jeg okay med, at han var nærgående. Det næste afviste jeg ham. Jeg ville være blevet vanvittig over mig selv :genert:
Altså jeg kan godt lide jagten, men det her var åndssvagt.

Han siger, at det var fint og har også (til min overraskelse) kontaktet mig efter daten. Jeg føler mig bare virkelig fjollet over mit vægelsind.

Det er stadig ikke lang tid siden bruddet med min eks, og det er det, der rumsterer. Det er ligesom to modsatrettede kræfter: jeg vil rigtig gerne videre.. Det er jeg bare ikke helt.

Spørgsmålet er, om jeg skal opgive datingprojektet for nu og vente til jeg rent faktisk er videre, eller om jeg måske kan bruge dating som en slags drivkraft til at komme videre. Jeg er ret sikker på, det har hjulpet mig en del allerede, men jeg vil jo heller ikke ende i en situation, hvor jeg presser mig selv uhensigtsmæssigt, sårer nogen eller lignende.

Jeg tager mine forholdsregler over for mulige dates ved at være åben og ærlig, men det er godt nok stadig noget af en balancegang, synes jeg.



Det er hvad? Et par måneder siden du blev forladt ud af det blå, måske du skulle give dig selv lidt tid til at komme ovenpå inden du kaster dig ud i det. Uanset hvad "det" nu indeholder.
4
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. aug 2018, 09:28

Smiling_Goat skrev:Jeg var på 2. Date i går.. Og stakkels fyr :genert:

Jeg er vist mere forvirret omkring hele datingsituationen, end jeg troede, så jeg endte med at sende en masse blandede signaler.

Det ene øjeblik var jeg okay med, at han var nærgående. Det næste afviste jeg ham. Jeg ville være blevet vanvittig over mig selv :genert:
Altså jeg kan godt lide jagten, men det her var åndssvagt.

Han siger, at det var fint og har også (til min overraskelse) kontaktet mig efter daten. Jeg føler mig bare virkelig fjollet over mit vægelsind.

Det er stadig ikke lang tid siden bruddet med min eks, og det er det, der rumsterer. Det er ligesom to modsatrettede kræfter: jeg vil rigtig gerne videre.. Det er jeg bare ikke helt.

Spørgsmålet er, om jeg skal opgive datingprojektet for nu og vente til jeg rent faktisk er videre, eller om jeg måske kan bruge dating som en slags drivkraft til at komme videre. Jeg er ret sikker på, det har hjulpet mig en del allerede, men jeg vil jo heller ikke ende i en situation, hvor jeg presser mig selv uhensigtsmæssigt, sårer nogen eller lignende.

Jeg tager mine forholdsregler over for mulige dates ved at være åben og ærlig, men det er godt nok stadig noget af en balancegang, synes jeg.


Som en der er vildt træt af at møde mænd, der ikke er klar, så vil jeg sige, at jeg håber, du spiller med helt åbne kort om hvor du er henne? Og at det er det, der ligger i “åben og ærlig”?

Men hvis det er tilfældet (det går jeg ud fra :) ), så pas også på dig selv, så du kan følge med.
2
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 5. aug 2018, 15:39

Jeg er på snap med min kramme/kompliment gut. Det er rigtig hyggeligt :lun:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 5. aug 2018, 16:14

Jeg er blevet inviteret på date i tivoli af en sød politimand :blush2:
8
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 5. aug 2018, 16:35

Jeg tror, jeg går i kloster og cølibat :genert:

EDIT: Derudover savner jeg mine piger, som er hos deres far, og en mand, der ville overøse mig med knus, kys og nus.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 5. aug 2018, 16:57

Ally skrev:Jeg tror, jeg går i kloster og cølibat :genert:

EDIT: Derudover savner jeg mine piger, som er hos deres far, og en mand, der ville overøse mig med knus, kys og nus.


Er der sket noget der sætter gang i lysten til kloster? :ae:
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9570

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 5. aug 2018, 17:16

Jeg har sagt nej til sex, men en gammel b-ven, gider squ ikke være et nummer man skriver til efter 3. Mdr.

Derudover så dater jeg lidt, og selvom intet er aftalt, så synes jeg der er noget rod med sex med andre.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 5. aug 2018, 17:16

Primerose skrev:Er der sket noget der sætter gang i lysten til kloster? :ae:

Følelsen af at blive ghostet af Sød Mand. Altså, han skrev jo for en uges tid siden, at han lægger sine kræfter i husovertagelse og længere ferie end først antaget med børnene, og derfor ikke har så meget overskud, men jeg ville bare gerne høre fra ham. Og ja, jeg ved, jeg lyder utålmodig, men sandheden er, at det er jeg også :blush:
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9646

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 5. aug 2018, 20:03

Jeg tror jeg følger med Ally i kloster.

Jeg havde en flirt der førte noget ret så lækker sex med sig. For seks uger siden. Siden har han og jeg holdt ferie på skift og vores kalendere passer bare generelt ret elendigt sammen. Jeg savner nærhed, nus, kys og at blive lidt bekræftet over andet end Messenger :genert:

Det ser ikke ud til at ændre sig anytime soon og jeg er utålmodig :genert:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. aug 2018, 20:31

Jeg har været på spontan date i dag - og det var en god date. Vi har aftalt at ses igen - det er længe siden, jeg har haft lyst til det med en Tinderdate.
7
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. aug 2018, 20:36

Lys skrev:Jeg har været på spontan date i dag - og det var en god date. Vi har aftalt at ses igen - det er længe siden, jeg har haft lyst til det med en Tinderdate.

Hvor er det fedt! Det giver mig lidt mod til at prøve igen snart.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 5. aug 2018, 20:40

Det er sjovt det der med at savne nærhed, kys, kram, sex osv. Jeg er nærmest aseksuel, når ikke der er en specifik mand, jeg er vild med. Min lyst går altid direkte på personen, aldrig bare sådan som et behov generelt. Det er ret underligt og atypisk, tror jeg, men måske er jeg meget heldig, idet jeg er (næsten) evighedssingle og aldrig sammen med nogen :lol2:

Er der andre, der også har det sådan?
3
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. aug 2018, 20:54

Viskelæder skrev:Det er sjovt det der med at savne nærhed, kys, kram, sex osv. Jeg er nærmest aseksuel, når ikke der er en specifik mand, jeg er vild med. Min lyst går altid direkte på personen, aldrig bare sådan som et behov generelt. Det er ret underligt og atypisk, tror jeg, men måske er jeg meget heldig, idet jeg er (næsten) evighedssingle og aldrig sammen med nogen :lol2:

Er der andre, der også har det sådan?


Min lyst er også mindre, når der ikke er en potentiel mand i sigte, og især når der har været en længere tørkeperiode, så fylder det mindre og mindre. Men jeg kan godt mærke udsving henover min cyklus, og min lyst øges altid omkring ægløsning.

Min lyst til kram og nærhed i øvrigt hænger mere sammen med mit humør, tror jeg. I hvert fald når jeg er uden mand i sigte.
1

Tilbage til "Forhold og sex"