Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 10. jul 2016, 18:17

Hold kæft, hvor er jeg ked af det og træt af mig selv! :trist:

Her møder man en total sød, skøn, dejlig og alting-mand, hvor det hele bare spiller. Han er vild med mig, god og glad for mine hunde, behandler mig godt, vi hygger os og har det super godt når vi er sammen. Han vil mig/os og er ikke bange for at møde min familie eller mine venner. Faktisk har jeg slet ikke noget negativt at sige om ham. Selv de der små ting, der ellers ville være irritationsmomenter, generer mig ikke. Jeg er heller ikke flov over at skulle vise mig med ham.

Kort sagt så er alt bare perfekt og alt ved ham og hans opførsel opfylder mine "krav"/drømme og håb om en mand og partner.

Men følelserne er der bare ikke fra min side :( Og jeg fatter det ikke! Jeg kunne ikke bede om noget andet eller mere, men alligevel er der ikke nogle sommerfugle der basker.

Jeg har så dårlig samvittighed! Han har ikke gjort andet end at behandle mig godt, og så kan jeg ikke engang gengælde hans følelser :whine: Jeg har det så dårligt med at skulle gøre ham ked af det, men jeg vil jo heller ikke holde ham for nar. Det fortjener han endnu mindre. Jeg vil så gerne at jeg var vild med ham! :whine:

Jeg har aldrig prøvet at have denne position og "magt" før, men fuck hvor er det dog ubehageligt og det gør så ondt i maven! :trist:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jul 2016, 18:35

Juki skrev:Hold kæft, hvor er jeg ked af det og træt af mig selv! :trist:

Her møder man en total sød, skøn, dejlig og alting-mand, hvor det hele bare spiller. Han er vild med mig, god og glad for mine hunde, behandler mig godt, vi hygger os og har det super godt når vi er sammen. Han vil mig/os og er ikke bange for at møde min familie eller mine venner. Faktisk har jeg slet ikke noget negativt at sige om ham. Selv de der små ting, der ellers ville være irritationsmomenter, generer mig ikke. Jeg er heller ikke flov over at skulle vise mig med ham.

Kort sagt så er alt bare perfekt og alt ved ham og hans opførsel opfylder mine "krav"/drømme og håb om en mand og partner.

Men følelserne er der bare ikke fra min side :( Og jeg fatter det ikke! Jeg kunne ikke bede om noget andet eller mere, men alligevel er der ikke nogle sommerfugle der basker.

Jeg har så dårlig samvittighed! Han har ikke gjort andet end at behandle mig godt, og så kan jeg ikke engang gengælde hans følelser :whine: Jeg har det så dårligt med at skulle gøre ham ked af det, men jeg vil jo heller ikke holde ham for nar. Det fortjener han endnu mindre. Jeg vil så gerne at jeg var vild med ham! :whine:

Jeg har aldrig prøvet at have denne position og "magt" før, men fuck hvor er det dog ubehageligt og det gør så ondt i maven! :trist:

Åh, for pokker. Hvor længe er det, I har set hinanden?

Det er en rigtig ubehagelig situation, du står i :kram:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 10. jul 2016, 18:41

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Hold kæft, hvor er jeg ked af det og træt af mig selv! :trist:

Her møder man en total sød, skøn, dejlig og alting-mand, hvor det hele bare spiller. Han er vild med mig, god og glad for mine hunde, behandler mig godt, vi hygger os og har det super godt når vi er sammen. Han vil mig/os og er ikke bange for at møde min familie eller mine venner. Faktisk har jeg slet ikke noget negativt at sige om ham. Selv de der små ting, der ellers ville være irritationsmomenter, generer mig ikke. Jeg er heller ikke flov over at skulle vise mig med ham.

Kort sagt så er alt bare perfekt og alt ved ham og hans opførsel opfylder mine "krav"/drømme og håb om en mand og partner.

Men følelserne er der bare ikke fra min side :( Og jeg fatter det ikke! Jeg kunne ikke bede om noget andet eller mere, men alligevel er der ikke nogle sommerfugle der basker.

Jeg har så dårlig samvittighed! Han har ikke gjort andet end at behandle mig godt, og så kan jeg ikke engang gengælde hans følelser :whine: Jeg har det så dårligt med at skulle gøre ham ked af det, men jeg vil jo heller ikke holde ham for nar. Det fortjener han endnu mindre. Jeg vil så gerne at jeg var vild med ham! :whine:

Jeg har aldrig prøvet at have denne position og "magt" før, men fuck hvor er det dog ubehageligt og det gør så ondt i maven! :trist:

Åh, for pokker. Hvor længe er det, I har set hinanden?

Det er en rigtig ubehagelig situation, du står i :kram:

Vi mødtes første gang i maj og har så været sammen to forlængede weekender siden, så jeg tror efterhånden at de sommerfugle er fløjet forkert for good.. :(
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. jul 2016, 22:17

Juki skrev:Hold kæft, hvor er jeg ked af det og træt af mig selv! :trist:

Her møder man en total sød, skøn, dejlig og alting-mand, hvor det hele bare spiller. Han er vild med mig, god og glad for mine hunde, behandler mig godt, vi hygger os og har det super godt når vi er sammen. Han vil mig/os og er ikke bange for at møde min familie eller mine venner. Faktisk har jeg slet ikke noget negativt at sige om ham. Selv de der små ting, der ellers ville være irritationsmomenter, generer mig ikke. Jeg er heller ikke flov over at skulle vise mig med ham.

Kort sagt så er alt bare perfekt og alt ved ham og hans opførsel opfylder mine "krav"/drømme og håb om en mand og partner.

Men følelserne er der bare ikke fra min side :( Og jeg fatter det ikke! Jeg kunne ikke bede om noget andet eller mere, men alligevel er der ikke nogle sommerfugle der basker.

Jeg har så dårlig samvittighed! Han har ikke gjort andet end at behandle mig godt, og så kan jeg ikke engang gengælde hans følelser :whine: Jeg har det så dårligt med at skulle gøre ham ked af det, men jeg vil jo heller ikke holde ham for nar. Det fortjener han endnu mindre. Jeg vil så gerne at jeg var vild med ham! :whine:

Jeg har aldrig prøvet at have denne position og "magt" før, men fuck hvor er det dog ubehageligt og det gør så ondt i maven! :trist:


Magt? Men herregud da! Vi bestemmer jo - som dit eksempel også tydeligt viser - ikke selv, hvem vi forelsker os i. Og det ved han jo også godt. Så selv om det er ærgerligt, og I nok begge er kede af det, synes jeg altså, du skal prøve at ondulere den dårlige samvittighed.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. jul 2016, 22:45

Lys skrev:Jeg datede tidligere i år en herboende mand fra et andet europæisk land. Han ønskede ikke et forhold, men han var på alle måder en gentleman og enormt interessant at være sammen med. Vi hyggede os virkelig meget, men dater ikke længere, fordi jeg gerne vil have et forhold.

Nu er jeg så begyndt at skrive på Tinder med en andre mand fra samme land. Han bor bare i det andet land, men var på besøg her, da jeg swipede ham til højre. Han virker ret lovende - sjov og respektfuld og på alle måder tiltalende, og jeg har ikke slettet ham pga afstand, som jeg normalt ville gøre.

Men altså; det virker også lidt formålsløst at engagere mig i en, der bor i et helt andet land, når jeg har mødt ham på Tinder og jeg ikke er penneventypen. På den anden side så kommer han jævnligt til Danmark...

What to do??


Allerførst: Velkommen til tråden - jeg er lidt ked af at se, at du bliver "ignoreret" eller i hvert fald ikke får svar herinde på dine i øvrigt velformulerede indlæg. Jeg synes, du lader til at have noget på hjerte.

Til dit spørgsmål: Jeg tror, at nogle af de ting, du fortalte, da du introducerede dig selv her i tråden, er væsentlige. Efter hvad jeg lige umiddelbart husker, havde du for nylig brudt med en mand, der ikke kunne/turde/ville binde sig. Og nu var der ellers gifte mænd, som var interesserede og så helt unge. Husker jeg ret? Nu er det så én i et andet land.

Du vil gerne have kæreste. Så hut jeg hvisker er du endda på udkig efter en far til dine ufødte børn.

Så jeg tillader mig sådan lidt hurtigt og kun på baggrund af den info, jeg har set herinde, at konkludere, at selvfølgelig skal du ikke se én i et fremmed land.

Find én, der er både geografisk/fysisk og psykologisk available, og gør dig selv den tjeneste hurtigt at få klappet af, om han har de samme fremtidsdrømme og værdier som du. Du er 34, og du har nogle unger, du skal have lavet. Det skal helst ikke gøre dig desperat, for dét resulterer i dårlige valg. Det skal gøre dig bevidst om dine valg. Meget bevidst.

Der er mange ting, som er tåbelige ved netdating. Men noget af det rigtigt gode ved datingsider er, at man har meget bedre mulighed for at tjekke mænds "varedeklaration" eller "indholdsfortegnelse" end irl. Jeg synes fx, det er fantastisk, at jeg med det samme kan vige uden om mænd, der ønsker sig børn. Jeg behøver ikke engang spørge - det er normalt udfyldt som et standardpunkt på sådan en side.

På samme måde har du gode muligheder for at sortere. Ikke blot ift børn/ikke børn, men i forhold til geografisk placering og ift fremtidsdrømme. Er det så ikke bare at gøre dig helt klart, hvad du drømmer om, i stedet for at se, hvem der mon kunne være interesseret i dig og så desperat håbe på, at du kan få én af dem til at passe nogenlunde ind? Jeg husker noget om lavt selvværd og tænker, at det her lugter lidt ... Gå efter det, du vil have. Tro på, at du kan få det (altså, de vigtige kriterier - så må du leve med, at han går i crocs og alt det dér, du ved ;) ) Jeg synes på en eller anden måde, dette lugter lidt af at tage til takke og så håbe, det kunne fungere.

Så hvis du spørger mig (det gjorde du sådan set, og det fortryder du sikkert :D ) : Det nytter ikke, at han er skidesjov, velformuleret og siger alle de rigtige ting, hvis det af den ene eller den anden grund ikke er muligt, at han er der for dig og kan/vil dele sin hverdag med dig. Hvilket jeg går ud fra er det, du gerne vil, siden du nævner børn osv.

Havde du nu boet i udlandet nogen tid og allerede været topforelsket og nu skullet hjem til Danmark osv, så havde jeg sagt: "Giv det et forsøg! I holder jo af hinanden! Man arrangerer sig! Langdistance for en tid, og så rykker én af jer teltpælene op. Skideromantisk og så kan man gå og savne hinanden og være nyforelskede, hver gang man ses og blahblahblah". Men der er ingen grund til at gøre det sværere, end det behøver at være, fra starten.

Bare ud at spotte de available, hvis opmærksomhed og nærhed IKKE er noget, du konstant skal gøre dig fortjent til og kæmpe for, og som alligevel aldrig vil være der. Sådan rigtigt. De findes, dem der godt tør nærhed. Også for dig.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 10. jul 2016, 22:58

Nogle gange drukner ting bare her i denne tråd, nok fordi der er relativ mange indlæg.....tænker jeg.

I øvrigt, intet nyt på dating-fronten her....vil sige at mit liv på andre området overgår mine vildeste fantasier, så det fylder mest lige pt.

Jeg har chattet lidt med en gut på facebook. Vi har en fælles ven, og jeg har mødt ham en enkelt gang. Det er det altså også vildeste, der er sket på mandefonten her :lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. jul 2016, 23:10

IrmaPigen skrev:Nogle gange drukner ting bare her i denne tråd, nok fordi der er relativ mange indlæg.....tænker jeg.


Enig. Og lige præcis derfor satte jeg gåseøjne om 'ignoreret'.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 06:28

ManicNinja skrev:Allerførst: Velkommen til tråden - jeg er lidt ked af at se, at du bliver "ignoreret" eller i hvert fald ikke får svar herinde på dine i øvrigt velformulerede indlæg. Jeg synes, du lader til at have noget på hjerte.

Til dit spørgsmål: Jeg tror, at nogle af de ting, du fortalte, da du introducerede dig selv her i tråden, er væsentlige. Efter hvad jeg lige umiddelbart husker, havde du for nylig brudt med en mand, der ikke kunne/turde/ville binde sig. Og nu var der ellers gifte mænd, som var interesserede og så helt unge. Husker jeg ret? Nu er det så én i et andet land.

Du vil gerne have kæreste. Så hut jeg hvisker er du endda på udkig efter en far til dine ufødte børn.

Så jeg tillader mig sådan lidt hurtigt og kun på baggrund af den info, jeg har set herinde, at konkludere, at selvfølgelig skal du ikke se én i et fremmed land.

Find én, der er både geografisk/fysisk og psykologisk available, og gør dig selv den tjeneste hurtigt at få klappet af, om han har de samme fremtidsdrømme og værdier som du. Du er 34, og du har nogle unger, du skal have lavet. Det skal helst ikke gøre dig desperat, for dét resulterer i dårlige valg. Det skal gøre dig bevidst om dine valg. Meget bevidst.

Der er mange ting, som er tåbelige ved netdating. Men noget af det rigtigt gode ved datingsider er, at man har meget bedre mulighed for at tjekke mænds "varedeklaration" eller "indholdsfortegnelse" end irl. Jeg synes fx, det er fantastisk, at jeg med det samme kan vige uden om mænd, der ønsker sig børn. Jeg behøver ikke engang spørge - det er normalt udfyldt som et standardpunkt på sådan en side.

På samme måde har du gode muligheder for at sortere. Ikke blot ift børn/ikke børn, men i forhold til geografisk placering og ift fremtidsdrømme. Er det så ikke bare at gøre dig helt klart, hvad du drømmer om, i stedet for at se, hvem der mon kunne være interesseret i dig og så desperat håbe på, at du kan få én af dem til at passe nogenlunde ind? Jeg husker noget om lavt selvværd og tænker, at det her lugter lidt ... Gå efter det, du vil have. Tro på, at du kan få det (altså, de vigtige kriterier - så må du leve med, at han går i crocs og alt det dér, du ved ;) ) Jeg synes på en eller anden måde, dette lugter lidt af at tage til takke og så håbe, det kunne fungere.

Så hvis du spørger mig (det gjorde du sådan set, og det fortryder du sikkert :D ) : Det nytter ikke, at han er skidesjov, velformuleret og siger alle de rigtige ting, hvis det af den ene eller den anden grund ikke er muligt, at han er der for dig og kan/vil dele sin hverdag med dig. Hvilket jeg går ud fra er det, du gerne vil, siden du nævner børn osv.

Havde du nu boet i udlandet nogen tid og allerede været topforelsket og nu skullet hjem til Danmark osv, så havde jeg sagt: "Giv det et forsøg! I holder jo af hinanden! Man arrangerer sig! Langdistance for en tid, og så rykker én af jer teltpælene op. Skideromantisk og så kan man gå og savne hinanden og være nyforelskede, hver gang man ses og blahblahblah". Men der er ingen grund til at gøre det sværere, end det behøver at være, fra starten.

Bare ud at spotte de available, hvis opmærksomhed og nærhed IKKE er noget, du konstant skal gøre dig fortjent til og kæmpe for, og som alligevel aldrig vil være der. Sådan rigtigt. De findes, dem der godt tør nærhed. Også for dig.


Tak for svar. Du har helt ret i meget af det du skriver. Og mine selvværdsissues er formentlig også det, der gør at jeg ikke bare hiver mine egne indlæg frem igen - jeg tænker nok mest, at det er fair nok, at man gerne lige vil se, om en ny bliver hængende, inden man engagerer sig for meget... Jeg har dog ikke opfattet det manglende svar som ond vilje.

Normalt (dvs i alle andre tilfælde end lige med ham her), er jeg ret klar i mælet, når snakken falder på "hvad søger du på Tinder", om at jeg søger et forhold. Hvis jeg har været på date med en, og kemien ikke er til andet end et knald, kan jeg godt være med på det, men med en enkelt undtagelse, tror jeg, har jeg ikke mødt nogen, der ikke var åbne over for at havne i et forhold.

Jeg kunne nok med fordel skrive en profiltekst med bl.a. oplysning om, at jeg søger fast forhold. Der er nok en snert af mig, der ville ønske, at jeg ikke havde så travlt, og at jeg kunne tage det lidt mere stille og roligt.

Men altså; jeg HAR travlt. Jeg har "spildt" for mange år på ikke at tro på, at der var en til mig. Den tro har jeg egentlig fået tilbage - den blev bare rystet lidt i foråret, så jeg skal tilbage på sporet.

Du har helt ret i, at ham her, der bor i et andet land, er et dødfødt projekt. Jeg må bare sige, at de altså kan noget mht dating i det land, haha! Jeg synes virkelig, at der er langt mellem
snapsene på Tinder og Happn... Jeg får masser af matches, men langt de fleste er virkelig kedelige og uinspirerede at skrive sammen med.
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 06:31

IrmaPigen skrev:Nogle gange drukner ting bare her i denne tråd, nok fordi der er relativ mange indlæg.....tænker jeg.

I øvrigt, intet nyt på dating-fronten her....vil sige at mit liv på andre området overgår mine vildeste fantasier, så det fylder mest lige pt.

Jeg har chattet lidt med en gut på facebook. Vi har en fælles ven, og jeg har mødt ham en enkelt gang. Det er det altså også vildeste, der er sket på mandefonten her :lol:


Det er jeg helt med på :)

Jeg har en veninde, der har mødt sin kæreste på den måde, så intet er umuligt ;)
Senest rettet af Lys 11. jul 2016, 06:47, rettet i alt 1 gang.
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 06:46

Har også matchet med en mand, der mener at kunne bedømme min personlighed gennem øjnene. På billeder. Hvad skete der med nysgerrigheden på at ville lære den anden at kende...
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. jul 2016, 07:49

Lys skrev:Har også matchet med en mand, der mener at kunne bedømme min personlighed gennem øjnene. På billeder. Hvad skete der med nysgerrigheden på at ville lære den anden at kende...


Jeg havde nok ikke kunne dy mig for at sende et par rullende øjne til ham og spørge hvad han kunne bedømme ud for dem så :fløjt:
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 08:24

Marioneta skrev:Nå, men jeg tror min mavefornemmelse for Tinder fyren var rigtig. Vi skrev sammen i går mens han var på arbejdet og det var fint. Om aftenen gik luften af ballonen, men han vendte tilbage i dag, hvor han igen inviterer på sen date og vin. Jeg siger at jeg gerne vil mødes et neutralt sted første gang og han prøver at overtale mig til hjemmebesøg alligevel, fordi han ikke er oplagt til cafe. Jeg siger nej tak, men han prøver lige et forsøg mere et par timer senere og igen siger jeg, at jeg vil mødes et neutralt sted første gang. Så har jeg ikke hørt mere fra ham og jeg skriver heller ikke selv til ham igen.


Det lyder som om, han har lidt svært ved at respektere andres grænser - den ville jeg også lade ligge.

Jeg mødes også altid på et neutralt sted første gang - heldigvis har jeg aldrig haft dårlige oplevelser i form af ubehagelige typer, men hvis man ikke kan respektere, at jeg ikke dukker op hjemme hos fremmede mænd, så er man ikke noget for mig.
2
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 08:34

Skralde skrev:
Lys skrev:Har også matchet med en mand, der mener at kunne bedømme min personlighed gennem øjnene. På billeder. Hvad skete der med nysgerrigheden på at ville lære den anden at kende...


Jeg havde nok ikke kunne dy mig for at sende et par rullende øjne til ham og spørge hvad han kunne bedømme ud for dem så :fløjt:


Han fik ingen rulleøjne ( god ide ellers), men jeg har skrevet, at han evne til at aflure personlighed er imponerende...

Jeg har virkelig held i sprøjten her til formiddag. Efter Manics velplacerede spark i min mås tilføjede jeg en kort profiltekst om at jeg søger mand og familie (sådan ca. ;) ).

Det udløste så et match med nydelig, jævnaldrende mand, der spurgte, om jeg så var frisk på at date skruk mand. Nu skulle man tro, at alle mine bønner var hørt og jeg svarede positivt tilbage (og jeg udelukker da heller ikke noget endnu), men i hans 3. besked spørger han så, hvor længe jeg ville vente med graviditet, hvis altså vi har kemi og ser potentiale i hinanden. Han ønsker ikke vente længere med børn... Hans udmelding er jo helt fair, hvis det er sådan han har det - og jeg er taknemmelig for at have set, hvordan skrukhed kan opfattes på den anden side af bordet... Nemlig utrolig overvældende :nerve:
10
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 09:27

Dikus skrev:
Lys skrev:
Skralde skrev:
Lys skrev:Har også matchet med en mand, der mener at kunne bedømme min personlighed gennem øjnene. På billeder. Hvad skete der med nysgerrigheden på at ville lære den anden at kende...


Jeg havde nok ikke kunne dy mig for at sende et par rullende øjne til ham og spørge hvad han kunne bedømme ud for dem så :fløjt:


Han fik ingen rulleøjne ( god ide ellers), men jeg har skrevet, at han evne til at aflure personlighed er imponerende...

Jeg har virkelig held i sprøjten her til formiddag. Efter Manics velplacerede spark i min mås tilføjede jeg en kort profiltekst om at jeg søger mand og familie (sådan ca. ;) ).

Det udløste så et match med nydelig, jævnaldrende mand, der spurgte, om jeg så var frisk på at date skruk mand. Nu skulle man tro, at alle mine bønner var hørt og jeg svarede positivt tilbage (og jeg udelukker da heller ikke noget endnu), men i hans 3. besked spørger han så, hvor længe jeg ville vente med graviditet, hvis altså vi har kemi og ser potentiale i hinanden. Han ønsker ikke vente længere med børn... Hans udmelding er jo helt fair, hvis det er sådan han har det - og jeg er taknemmelig for at have set, hvordan skrukhed kan opfattes på den anden side af bordet... Nemlig utrolig overvældende :nerve:


Jeg var til fest med nogle singler for nogle uger siden. Jeg var ret overrasket over, hvor hurtigt de single mænd bragte børn på banen.

For samtlige mænd var det en dealbreaker. Dem, der ville have børn, trak følehornene til sig på et splitsekund, da jeg fortalte, jeg ikke skulle have flere. (Jeg er 37)


Det er heller ikke det, at han meget gerne vil have børn, der er problemet - jeg har det jo på samme måde. Og egentlig blev jeg positivt overrasket over at støde på en mand, der har det som en prioritet på den måde.

Det er mere det med, at han virker til at være villig til at få dem med nærmest hvem som helst og at han nærmest 'afkræver' mig svar på, hvornår spiralen ryger ud efter 3 beskeder på Tinder. Han vil gerne starte ud med en graviditet og så se, om det kan blive til et forhold bagefter. Så desperat er jeg (åbenbart) ikke endnu - eller også er det bare fordi, jeg er kvinde og derfor har mulighed for at blive insemineret med donorsæd, hvis lysten til børn bliver for presserende i forhold til min alder/civilstand.

Børn/ikke børn er jo nemt en dealbreaker. Man kan jo ikke rigtigt gå på kompromis med det.
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 09:42

Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)
2

Tilbage til "Forhold og sex"